outo salaliittoteoria levisi Suomeen

Anonyymi

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Liikkeen sisälle on syntynyt näkemyseroja ja jopa omia jäseniä koskevia salaliittoteorioita, mutta yhdistävä voima on näkemys siitä, että maa on litteä."

Lättärit on siis aika eripuraista porukkaa jos toisista littareistakin levitetään salaliitto juttuja ja mistään maailman kaikkeuteen tai maailmaan liittyvistä asioista ei kyetä olemaan yhtä mieltä.

Luultavasti lättärit olisivat jopa erimieltä maan litteydestä jos se olisi mahdollista, mutta silloinhan he ei enää oiskaan lättäreitä :D

• Anonyymi

"Liikkeen sisälle on syntynyt näkemyseroja ja jopa omia jäseniä koskevia salaliittoteorioita, mutta yhdistävä voima on näkemys siitä, että maa on litteä."

Lättärit on siis aika eripuraista porukkaa jos toisista littareistakin levitetään salaliitto juttuja ja mistään maailman kaikkeuteen tai maailmaan liittyvistä asioista ei kyetä olemaan yhtä mieltä.

Luultavasti lättärit olisivat jopa erimieltä maan litteydestä jos se olisi mahdollista, mutta silloinhan he ei enää oiskaan lättäreitä :D

• Anonyymi

Uskoisin sen olevan muutamille puuhamiehille "teekkarihuumoria" jonka pahiten vajaapyttyiset ottavat ihan vakavissaan.

• Anonyymi

Tää littumaa juttu ei voi mun nähdäkseni ole mikään salaliittoteoria. Ihan liian läppä sellaiseen. Hauska juttu ydinjuttujensa puolesta, eli suoran horisontin yms. osalta, mut NASAn lavasteet ja muut meneekin sitten sellaisen huumehöyryisen sekoilun puolelle, ettei ne kyllä salaliittoihin enää kuulu.

Ei mikään ihan överiksi vedetty läppä voi yhtäkkiä olla salaliitto. Estonian aselasti, mustapukuiset miehet, JFK yms. käyvät salaliitosta, mutta litteä maa ei millään mittarilla.

• Anonyymi

Tää littumaa juttu ei voi mun nähdäkseni ole mikään salaliittoteoria. Ihan liian läppä sellaiseen. Hauska juttu ydinjuttujensa puolesta, eli suoran horisontin yms. osalta, mut NASAn lavasteet ja muut meneekin sitten sellaisen huumehöyryisen sekoilun puolelle, ettei ne kyllä salaliittoihin enää kuulu.

Ei mikään ihan överiksi vedetty läppä voi yhtäkkiä olla salaliitto. Estonian aselasti, mustapukuiset miehet, JFK yms. käyvät salaliitosta, mutta litteä maa ei millään mittarilla.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Litteämaa onkin keksitty vedätykseksi jotta salaliittoteoreetikot joutuisi naurun alaisiksi ja nuo muutkin, ehkä todelliset salaliittoteoriat jäisi tutkimatta.

• Eikun tällä litteällä maalla tehdään youtubessa ja muualla netissä rahaa. Mikä vain, mikä saa ihmisen avaamaan videon tai artikkelin sivustolla, jossa on mainoksia, kelpaa syötiksi. Joka videon klikkauksella kilisee muutama sentti mainosprovikkaa. Tyypeillä on youtubessa useita lättärivideoita, joita on klikattu 2 - 4 miljoonaa kertaa.
      Lisäksi tulee kirjojen ja videoiden myynti, esitelmätilaisuuksien, kongressien ja seminaarien pääsymaksut, T-paitojen, mukien rintanappien ja muun flättäririhkaman myynti jne.
      Näilläkin sivuilla ihan vilisee linkkejä youtuben rahantekovideoihin, joilla yritetään "todistaa" maa litteäksi. Useimmilla tähän hurahtaneilla ei muita "todisteita" olekaan.

• Anonyymi

Youtubessa tulot menee silleen, että keskimäärin n. 1000 katselukerrasta tienaa 1 dollarin. Luultavasti muuallakin suurinpiirtein sama tuottosuhde, ainakin jos googlen mainoksia. En usko, että litteän maan tyypit on saanu sponsoreita. Olis koomista, jos joku random valmistaja suostuis sponssaamaan litteän maan videoita. tuskin edes Nikon suostuis siihen, vaikka niiden kameroita nämä häpäiseekin kuvaustoimenpiteillään. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Youtubessa tulot menee silleen, että keskimäärin n. 1000 katselukerrasta tienaa 1 dollarin. Luultavasti muuallakin suurinpiirtein sama tuottosuhde, ainakin jos googlen mainoksia. En usko, että litteän maan tyypit on saanu sponsoreita. Olis koomista, jos joku random valmistaja suostuis sponssaamaan litteän maan videoita. tuskin edes Nikon suostuis siihen, vaikka niiden kameroita nämä häpäiseekin kuvaustoimenpiteillään. :D

Monilla niistä on Patreon tunnus, ja ihan aikuisten oikeasti joku niille rahaa syytää säännöllisesti.

Muista että jos netissä on miljoona kannattajaa, niistä jos tuhat antaa vitosen kuussa niin siinä on kasassa hyvä kuukausipalkka tekemättä mitään muuta!

Ja siis jos 1000 katselukerralla tienasi taalan, miljoonasta saa tonnin. Kun tekee vain viisi videota kuussa joilla on miljoonayöeisö taas oli kasassa se hyvä kuukausipalkka tekemättä mitään muuta!

Toki jokainen hörhö ei elintasoa tuolla saa; mutta jokunen niin tekee. Ja loput on omilla videoillaan, joissa vetoavat näihin omiin auktoriteetteihinsä, osaltaan auttamassa tätä rahantekoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2286
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1704
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1415
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1228
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe