Liikaa ja liian nopeasti. Se ei lupaa hyvää heikkohermoisuudesta tunnetuille vihreille.
Natseja on jo alkanut näkyä Ohisalon silmäkulmissa, joten alkavan psykoosin merkit on jo havaittavissa.
Touko Aalto saa pian seuraajansa.
Ohisalosta Seuraava Vihreiden Sekopää
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät ovat heikkoja kestämään Suomalaisuutta.
Suomi on kova paikka vihreälle poliitikolle.- Anonyymi
Aito natsi on hieman heikoilla jäillä suomessa :D
- Anonyymi
Eiköhän lähetetä suomalaisten verorahat Afrikkaan...
- Anonyymi
arki tuli vastaan köyhyyden tutkijalle köyhyys olikin uhka kuva ääri ajateluineen,
- Anonyymi
Hollannin ja Saksan Vihreiden tapaan agendalle lasten vapaa hyväksikäyttö helpottamaan oloa kurjistuvassa Suomessa.
- Anonyymi
Ulkoministeri viherpiipertäjä.
Sisäministeri viherpiipertäjä.
Pakolaiset,rosvojoukkiot,murhaajat,raiskaajat,isisterrotistit,
kiittää ja kumartaa piiperöitä.
Tänne vaan loisimaan,tervetuloa.- Anonyymi
Keskusta, Perussuomalaiset ja kokoomus tänne otti vuonna 2015 ennätysmäärän pakolaisia.
Kunnia heille, joille se kuuluu.
Toivottavasti uusi hallitus saa korjattua edellisen hallituksen liiallista intoa.
- Anonyymi
Romahti odotukset tuon ministerin suhteen. Eroaisi, ennen kuin aiheuttaa puheillaan enempää paheksuntaa, ihmetystä.
- Anonyymi
Onko sulla jotain positiivisia odotuksia ollut heidän suhteen? Minulla ei ole ollut koko hallituksen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jotain positiivisia odotuksia ollut heidän suhteen? Minulla ei ole ollut koko hallituksen suhteen.
Uteliaisuudella moni odottanut, mitä tuleman pitää. Näyttää pahalta, jopa taksia käytetään 200 metrin matkaan, veroeurot lentelevät samaan tahtiin kuin aikaisempinakin vuosina.
Ei hyvältä näytä.
- Anonyymi
Jos on ollut huono lapsuus iin kuin itse väittää, niin sellaisilla on huono stressinsietokyky. Lääkkeillä ei pitkälle pötki, ne vääristää aineenvaihdunnan ja sitten kaikki sanoo poxs.
- Anonyymi
Sellaisella on taipumus myös kostaa kärsimäänsä vääryyttä , joten tulilinjalla olevat olkaa valppaina.
- Anonyymi
Musti.Hintikka kirjoitti:
Persu Lindström kosti koulukiusaamisensa Suomen köyhille tytöttömille....
Myös Halla-Jussi oli koulukiusattu.
Hänenkin mielestään suomalainen sosiaaaliturva on luksusta ja vastikkeeton turva pitäisi Suomessa olla 0 euroa.
- Anonyymi
Piipertäjät ovat kaikkea vastaan,mikä toimii bensalla,dieselillä,
ym öljyllä.Kaikki pitäisi heidän mielestää toimia tuulivoimalla.
mitään muuta ei hyväksytä.
On nämä ylhäältä johdettua aivopestyö porukkaa.
Sanoo toista ja tekee toista.Vittu mitä sekopäitä kaikki.
Mitens nyt,kun Ohisalon mies on öljyyhtiön pomo.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6d6c0cf3-0b02-4255-94b5-c2343c17d0b2- Anonyymi
Minä olen sanonut että vihreä puolue on maailman ristiriitaisin puolue. Tekevät toista, puhuvat toista.
- Anonyymi
Vihreet tekee sen äijälle rahaa nostamalla polttoaineen hintoja.
- Anonyymi
Osu ja uppos oikee Vihree joo heh.
- Anonyymi
Etunimet remonttiin - etunimestä ei saa ilmetä sukuolta - me kaikkii olemme muunsukupuolisia.
- Anonyymi
Vihreiden äänestäjät ei tosiaan tunnu olevan järjen jättiläisiä kaikki uppoo ku veitsi voihin.
- Anonyymi
Aika paljon on liikuntarajoitteisia nyt eduskunnassa kun ei pysty kävelemään 200metriä, vaikka se kuuluisi työhön tuollaisten matkojen käveleminen:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/52459385-9080-4cbc-9f9e-44a39de89b38- Anonyymi
Meillä kaikilla on kuule rajoitteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä kaikilla on kuule rajoitteita.
Eduskunnan ei pidä olla mikään vammaisten hoitopaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eduskunnan ei pidä olla mikään vammaisten hoitopaikka.
Eikä valtioneuvoston jäsenyys ole oikea paikka terapiapuuhailuun elämänkolhujen korjaamiseksi.
Vihreiden päämääränä on saattaa kansalaisten elämä mahdollisimman tukalaksi. Sama ei koske heitä jotka päättävät asioista ja yleensä vihreitä.
Riittää kun esittää vaatimuksia ja vetelee esiin natsi-ja rasistikorttia aina jos joku uskaltaa esittää vääränlaisen mielipiteen.- Anonyymi
Onkohan tuo natsittelu Ohisalon käsitys hallitusohjelmaan kirjatusta eriarvoisuuden vähentämisestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuo natsittelu Ohisalon käsitys hallitusohjelmaan kirjatusta eriarvoisuuden vähentämisestä?
Hän kylläkin kertoi ettei pelkää nätseja ilman kenenkään natsittelua.
Kyllä eriarvoisuuden vähentäminen koskee aivan kaikkia.
Persut huijasi köyhiä äänestäjiä. Köyhät äänesti isäm maalisia persu natseja. Lahtari porvareita.
- Anonyymi
Sulla ei ole Subutaso kohdillaan.
- Anonyymi
Polttoaineen myynti kuuluu Vihreiden ilmaston torjuntaan.
- Anonyymi
Minkälainen auto Ohisalolla on. ? .........nokivasara vai jokin muu. ?
- Anonyymi
Ohisalon mahdollisuus osoittaa heti sisäministerin alkuna humanismia ja kansojen välistä rauhaa ja rakkautta kotiuttamalla sisäministeriön budjetista saatavilla rahoilla isis-vaimot perheineen ja sukulaisineen Suomeen.
Kaikki isis-taistelijat, jotka ilmoittavat katuvansa kiduttuksiaan ja murhiaan, tulisi ottaa Suomeen ja kotouttaa suomalaiseen yhteiskuntaan.
Näin Suomi ensimmäisenä maailmassa näyttäisi muille, miten ihmiset autetaan pois Ameriikan ja Israelin ikeen alta.- Anonyymi
Ei hän sitä tee.
Lapset, jotka ovat Suomen kansalaisia pitää saada ehdottomasti turvaan. - Anonyymi
Kysymys on isis-äideitä.
Naisten oikeuksiin kuuluu, että heitä ei eroteta lapsistaan ja perheestään.
Myös lapsilla on oikeus vanhempiinsa ja sukulsisiinsa.
Siispä tuodaan koko taisteleva isis-joukko Suomeen niin ei tule eron ikävää eikä loukata naisten oikeuksia.
Lasten kotiuttamista vaikeuttaa vielä se, että Suomen viranomaisten pitäisi saada isis-taistelijat pakotettua suostumaan suomalaisten kotiutukseen vääräuskoiseen Suomeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on isis-äideitä.
Naisten oikeuksiin kuuluu, että heitä ei eroteta lapsistaan ja perheestään.
Myös lapsilla on oikeus vanhempiinsa ja sukulsisiinsa.
Siispä tuodaan koko taisteleva isis-joukko Suomeen niin ei tule eron ikävää eikä loukata naisten oikeuksia.
Lasten kotiuttamista vaikeuttaa vielä se, että Suomen viranomaisten pitäisi saada isis-taistelijat pakotettua suostumaan suomalaisten kotiutukseen vääräuskoiseen Suomeen.Edellinen hallitus olisi voinut näin tehdä, mutta uudella on tiukempi linja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423