Keskustelu persujen palstalla tuntuu menevän yhä idioottimaiseen suuntaan. Miten jotkut voivat olla näin typeriä. Politiikan kanssa tällä mölyämisellä ei oo enää tekemistä.
Täytyy tunnustaa.
9
<50
Vastaukset
Palstahäirikkö antipersu, lienee kallellaan vihervasemmistoon, ja se näkyy "sisällöstä", oikeammin sen puutteesta. Siksi kai täyttää yleensä kommenttinsa valheilla.
- Anonyymi
Persujen läsnäolo saa asiat menemään idioottimaiseen suuntaan. Luonnonlaki.
- Anonyymi
Teidän trollien läsnäolo aiheuttaa juuri idioottimaisten aloitusten tekemisen.
Eli puhu sinä vain omasta puolestasi. - Anonyymi
Mene muulle, niinku normaalit ihmiset tekee kun ovat eri mieltä asioista.
- Anonyymi
Miks et mee pois? Kukaan ei halua sua tänne. Eikö normaali ihminen menisi muaalle? Suomi on vapaa maa. On tuhansia muitakin paikkoja missä sinä voit olla.
- Anonyymi
Onks se joku vaihtoehto jättää persut me uhkaamaan omaa erinomaisuuttaan ja vielä keskenään, luulette vielä olevanne maailman napoja.
- Anonyymi
Sitä paitsi tää kopiopersu on ihan viihdyttävä idiootti.
- Anonyymi
Hommaforumia kuvataan jo persujen terrorismin pesäkkeenä.
Toivottavasti tälle palstalle ei tule yhtä radikaalia keskustelua.
Hyvä että täällä on muitakin pitämässä persujen jalkoja maassa.- Anonyymi
Hyvä, että joku muukin on sitä mieltä, että persut ovat jalat tukevasti ilmassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833308
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352669Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732269- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201939Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937- 621924
- 861652