Ei paljon tarvi juomiakaan hörppiä, kun tämmöisessä joulukuun nollakelissä vetelee harjoituslenkkinä esim. 20km. On happea ja kosteutta, oikein hyvä treenata. Hiihtokautta tietty myös odottelee, mutta nyt hyviä juoksureenejä kohti ens kesän juoksuja. Kuinka pitkiä lenkkejä kannattaa maratonia varten heitellä? minusta nuo 20-22km lenkit ei riitä, vaan lähempänä 30km
Hyvät juoksukelit - pitkät lenkit
23
607
Vastaukset
- Anonyymi
Reenaajaa voorumilta kattelen. vauhit. rennon kovaa. kunnon mukaan. menokauha. aamun illoin
- Anonyymi
Taasen hienosti meni.
Muilla sunnuntain pitkä rykäsy takana? - Anonyymi
Hyvät hyssykät.
- Anonyymi
eipä ole vuodet veljeksiä, nyt Lompolossa -27 ja kapakitkin kiinni
- Anonyymi
Ensko viikolla Kainuussa kunnolla räkä poskella.
Hiipuu lämpö, tulee ison miehen keli. Pitkät lenkit ovat yliarvostettuja. Hyvin pärjää maratonilla puolipitkilläkin. Ellei sitten tarvitse itselleen jotain todistella.
- Anonyymi
Paitsi että pitkät lenkit ovat mukavia. Viikonloppuna 30 km jossain mukavalla polulla könyten ja maanantaina on töissä virtaa täynnä.
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että pitkät lenkit ovat mukavia. Viikonloppuna 30 km jossain mukavalla polulla könyten ja maanantaina on töissä virtaa täynnä.
Mikäs siinä jos tykkää pitkistä. Sehän se tärkeintä on että hölkkä on kivaa.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Mikäs siinä jos tykkää pitkistä. Sehän se tärkeintä on että hölkkä on kivaa.
Jos tavo dnf, ei reenii hoka ukko tarvitte pitkästi kerta.
Anonyymi kirjoitti:
Jos tavo dnf, ei reenii hoka ukko tarvitte pitkästi kerta.
Rentoa Hoka-rallatusta vaan kehiin pitkillä lenkeillä ja kilpailussa DNF.
- Anonyymi
Tällä juoksukelillä mänee röökii.. tuuli ei sammuta sätkää.
- Anonyymi
Suomen halki ja poikki juokseminen on nykyisin must
- Anonyymi
Syksy on parasta aikaa pitkien lenkkien juoksemiselle. Maratonit lähestyy, kelit viilenee, lehdet tippuvat puista ja tihkusade pitää ilman raikkaana.
- Anonyymi
Kolmetuntinen lenkura kahdeksan minuutin kilsavauhilla. Nautintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmetuntinen lenkura kahdeksan minuutin kilsavauhilla. Nautintoa.
8 min/km taitaa olla 7,5 km tunnissa. Siinä ei taida olla molemmat jalat yhtä aikaa ilmassa, paitsi jos loikkii vain loikkimisen vuoksi, mutta muuten kävelyksi se voidaan katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8 min/km taitaa olla 7,5 km tunnissa. Siinä ei taida olla molemmat jalat yhtä aikaa ilmassa, paitsi jos loikkii vain loikkimisen vuoksi, mutta muuten kävelyksi se voidaan katsoa.
Rennoimmat miehet kävelee.
Iso maha luonnon painoliivi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8 min/km taitaa olla 7,5 km tunnissa. Siinä ei taida olla molemmat jalat yhtä aikaa ilmassa, paitsi jos loikkii vain loikkimisen vuoksi, mutta muuten kävelyksi se voidaan katsoa.
8min/km on kehopositiivista juoksua. On vihapuhetta puhua kävelystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8min/km on kehopositiivista juoksua. On vihapuhetta puhua kävelystä.
Kävelemisen erottaa juoksemisesta molempien jalkojen samanaikainen maasta irti oleminen, ja kilpakävelijäkin diskataan ulos kävelykilpailusta jos vähintään toinen jalka ei ole koko suorituksen ajan kontaktissa maahan. Tämä on sitäpaitsi juoksupalsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelemisen erottaa juoksemisesta molempien jalkojen samanaikainen maasta irti oleminen, ja kilpakävelijäkin diskataan ulos kävelykilpailusta jos vähintään toinen jalka ei ole koko suorituksen ajan kontaktissa maahan. Tämä on sitäpaitsi juoksupalsta.
Kyl 8min/km vauhdissakin lentovaihe tulee, jos etenee juoksunomaisesti. Turha haukkua kävelyksi sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl 8min/km vauhdissakin lentovaihe tulee, jos etenee juoksunomaisesti. Turha haukkua kävelyksi sitä.
Kokeilin sitä, ja lentovaihe on ihan turha lihasponnistus niin hiljaisessa vauhdissa. Jalat maassa on järkevämpi ja taloudellisempi etenemistapa noin hitaassa kulkemisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin sitä, ja lentovaihe on ihan turha lihasponnistus niin hiljaisessa vauhdissa. Jalat maassa on järkevämpi ja taloudellisempi etenemistapa noin hitaassa kulkemisessa.
Juu kävely taloudellisempaa ja juoksu työläämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kävely taloudellisempaa ja juoksu työläämpää.
Jos sitä lentovaihetta tarvitaan vain sen itsensä vuoksi, niin voi hyppiä paikallaankin ja kutsua sitäkin sitten juoksuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492