Leipova mies on homo!

Anonyymi

Myös kokkaava mies on hyvin, HYVIN epäilyttävä!

30

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä vähän voi munkkeja leipoa, silla puristella...

• Anonyymi

Nykyajan naiset eivät osaa edes keittää vettä ja senkin he keittävät pohjaan.
      Teinit jonottivat pakastepullia kampissa ja söivät niitä kylmiltään. Voi elämä! Sitä se tyhmyys ja lukutaidottomuus teettää.

• Anonyymi

Ite oot homo!

• Anonyymi

Aloittaja tuntee homoseksuaalista viehtymystä erityisesti leipoviin miehiin.

• Anonyymi

Ennen vanhaan leipurit olivat miehiä. Samoin vaatturit. Eipä unohdeta kokkeja.

Oletko varma, ettei isäsi ollut kaappihomo, koska olet noin homofobinen?

• Anonyymi

Eli aiemminkin homoista tuli leipureita, kokkeja ja vaattureita. Nehän juuri ovat homojen ammatteja!

Olin näköjään oikeassa!

• Anonyymi

Myös artistit ovat usein homoja.

• Anonyymi

ainakin minä olen siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ainakin minä olen siis

Ajattelen - siis olen.

René Descartes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ainakin minä olen siis

Kaikkihan me ollaan Löömanneja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen - siis olen.

René Descartes

En ajattele - Olen siis homo: Freddie Mercury 120 Hp.

• Anonyymi

Suomen kuuluisin "sokerileipuri" oli ilmeisemmin Karl Fazer oli leipuripariskunnan vävy - sveitsiläistä syntyperää Viipurissa.
      Hän erikoistui makeisiin ja suklaaseen, mutta myös leipomukset - leivät ja pullat ja kakut ja pikkuleivät sun muut ovat yhä perheyhtiön tuotevalikoimassa, henkilöstö- ja kouluravintoloiden palveluiden ja kahviloiden ohella!

Leipureina ja yrittäjinä on ollut kaikkialla muuallakin Suomessa ja muualla maailmassa olleet useimmiten miehet!

Koitahan kestää nämä tosiasiat ja jyrsi onneton äpärä kynsiäsi kun et ilmeisemmin osaa edes vettä keittää!

• Anonyymi

Persu ajatuksesi miehistä ei ole enää tätä päivää!

• Anonyymi

Peräkammarin persu ei ole koskaan nähnyt kokkaavaa miestä ja tuntuu olevan naisenpuutekkin samaa luokkaa

• Anonyymi

Ahah vai niin. Tuntuu kuin teräserkki ois taas jostain ottanut nokkiinsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahah vai niin. Tuntuu kuin teräserkki ois taas jostain ottanut nokkiinsa?

Erkit kyttäilee näitä suomipalstoja ja vetää hikee jos niihin se paljonpuhuttu kapula osuu kohdalleen.

• Anonyymi

En tosiaan peilaile itseäni kokatessa eikä ole toistakaan miestä kokkaamassa, sinulle ilmeisesti kokkaa mieskumppanisi vai peilailetko itseäsi? Voisin kyllä ottaa hyvän mieskokin, naiset ovatkin liian epäluotettavia rehellisen persun makuun.

• Minä niin leivon kuin kokkaankin, ja hyvin. Olen myöskin hetero ja pidän persuja hyvin, HYVIN epäilyttävinä.

• Anonyymi

No et sä sit mikään hetero ole! :/
        Tuut vaan kuule reilusti kaapista ulos! Ei nykyään julkihomoja enää pilkata. Juurikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No et sä sit mikään hetero ole! :/
        Tuut vaan kuule reilusti kaapista ulos! Ei nykyään julkihomoja enää pilkata. Juurikaan.

Persuutesi paistaa komeron oven raosta ikävästi. ; )

• Anonyymi

Minäkin kokkaan mutta en juurikaan leivo ja pidän sinua hyvin, HYVIN epäilyttävänä, persut ainoa järkevä puolue..

• Anonyymi

Leivon emännän tisuja joka päivä ja kehuu joka päivä minua..

• Anonyymi

Käytätkö perinteisesti voita vai leivinmargariinia?

PS: Kaulithan sit hellävaraisesti?

• Anonyymi

Tosi mies tekee asbesti purkuuhommia ilman suojanaamaria.

• Anonyymi

Missäköhän sekin asbesti on , joka pöllysi pitkin maanteitä, ennenkuin tuli asbestittomat jarrupalat 80-luvun lopulla..

• Anonyymi

" Missäköhän sekin asbesti on , joka pöllysi pitkin maanteitä, ennenkuin tuli asbestittomat jarrupalat 80-luvun lopulla.. "

No se on tietenkin sen kokkaamattoman "heteromiehen" keuhkoissa, kun se luu ulkona ajeli sillä sata-amppeerisella Datsunillaan pitkin teitä ja toreja föönitukka hulmuten.

Nyt se makaa vuodeosastolla köhien ja mutisee vielä jotain 'elämä edessä, tukka takana' jupinoita köhiskelyn lomassa.

• Anonyymi

Tosimies syö lihan raakana ja jyvät kokonaisina, vain homot syö leipää. Perunatkin ovat hyvää raakana.

• Anonyymi

Aloittajalla on seksuaalinen itsetunto tosi tosi alhaalla.

• Anonyymi

Sääliksi käy jos sinun heteroseksuaalisuus on niin höllässä että pelkkä leipominen jo sitä uhkaa.

No et kai sitä voi varmasti tietää jos et koskaan ole päässyt olemaan oikean naisen kanssa.

• Nukkuva mies on epäilyttävä. Nukkuminen on homojen hommoo, sanoi yx armeijan käynyt isopoika...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      39
      3695
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      99
      1748
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1625
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1610
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1371
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      30
      1276
    7. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      297
      1176
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1135
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      127
      1031
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1011
    Aihe