Myös kokkaava mies on hyvin, HYVIN epäilyttävä!
Leipova mies on homo!
30
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vähän voi munkkeja leipoa, silla puristella...
- Anonyymi
Nykyajan naiset eivät osaa edes keittää vettä ja senkin he keittävät pohjaan.
Teinit jonottivat pakastepullia kampissa ja söivät niitä kylmiltään. Voi elämä! Sitä se tyhmyys ja lukutaidottomuus teettää. - Anonyymi
Ite oot homo!
- Anonyymi
Aloittaja tuntee homoseksuaalista viehtymystä erityisesti leipoviin miehiin.
- Anonyymi
Ennen vanhaan leipurit olivat miehiä. Samoin vaatturit. Eipä unohdeta kokkeja.
Oletko varma, ettei isäsi ollut kaappihomo, koska olet noin homofobinen?- Anonyymi
Eli aiemminkin homoista tuli leipureita, kokkeja ja vaattureita. Nehän juuri ovat homojen ammatteja!
Olin näköjään oikeassa!
- Anonyymi
Myös artistit ovat usein homoja.
- Anonyymi
ainakin minä olen siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainakin minä olen siis
Ajattelen - siis olen.
René Descartes - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainakin minä olen siis
Kaikkihan me ollaan Löömanneja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen - siis olen.
René DescartesEn ajattele - Olen siis homo: Freddie Mercury 120 Hp.
- Anonyymi
Suomen kuuluisin "sokerileipuri" oli ilmeisemmin Karl Fazer oli leipuripariskunnan vävy - sveitsiläistä syntyperää Viipurissa.
Hän erikoistui makeisiin ja suklaaseen, mutta myös leipomukset - leivät ja pullat ja kakut ja pikkuleivät sun muut ovat yhä perheyhtiön tuotevalikoimassa, henkilöstö- ja kouluravintoloiden palveluiden ja kahviloiden ohella!
Leipureina ja yrittäjinä on ollut kaikkialla muuallakin Suomessa ja muualla maailmassa olleet useimmiten miehet!
Koitahan kestää nämä tosiasiat ja jyrsi onneton äpärä kynsiäsi kun et ilmeisemmin osaa edes vettä keittää! - Anonyymi
Persu ajatuksesi miehistä ei ole enää tätä päivää!
- Anonyymi
Peräkammarin persu ei ole koskaan nähnyt kokkaavaa miestä ja tuntuu olevan naisenpuutekkin samaa luokkaa
- Anonyymi
Ahah vai niin. Tuntuu kuin teräserkki ois taas jostain ottanut nokkiinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahah vai niin. Tuntuu kuin teräserkki ois taas jostain ottanut nokkiinsa?
Erkit kyttäilee näitä suomipalstoja ja vetää hikee jos niihin se paljonpuhuttu kapula osuu kohdalleen.
- Anonyymi
En tosiaan peilaile itseäni kokatessa eikä ole toistakaan miestä kokkaamassa, sinulle ilmeisesti kokkaa mieskumppanisi vai peilailetko itseäsi? Voisin kyllä ottaa hyvän mieskokin, naiset ovatkin liian epäluotettavia rehellisen persun makuun.
Minä niin leivon kuin kokkaankin, ja hyvin. Olen myöskin hetero ja pidän persuja hyvin, HYVIN epäilyttävinä.
- Anonyymi
No et sä sit mikään hetero ole! :/
Tuut vaan kuule reilusti kaapista ulos! Ei nykyään julkihomoja enää pilkata. Juurikaan. Anonyymi kirjoitti:
No et sä sit mikään hetero ole! :/
Tuut vaan kuule reilusti kaapista ulos! Ei nykyään julkihomoja enää pilkata. Juurikaan.Persuutesi paistaa komeron oven raosta ikävästi. ; )
- Anonyymi
Minäkin kokkaan mutta en juurikaan leivo ja pidän sinua hyvin, HYVIN epäilyttävänä, persut ainoa järkevä puolue..
- Anonyymi
Leivon emännän tisuja joka päivä ja kehuu joka päivä minua..
- Anonyymi
Käytätkö perinteisesti voita vai leivinmargariinia?
PS: Kaulithan sit hellävaraisesti?
- Anonyymi
Tosi mies tekee asbesti purkuuhommia ilman suojanaamaria.
- Anonyymi
Missäköhän sekin asbesti on , joka pöllysi pitkin maanteitä, ennenkuin tuli asbestittomat jarrupalat 80-luvun lopulla..
- Anonyymi
" Missäköhän sekin asbesti on , joka pöllysi pitkin maanteitä, ennenkuin tuli asbestittomat jarrupalat 80-luvun lopulla.. "
No se on tietenkin sen kokkaamattoman "heteromiehen" keuhkoissa, kun se luu ulkona ajeli sillä sata-amppeerisella Datsunillaan pitkin teitä ja toreja föönitukka hulmuten.
Nyt se makaa vuodeosastolla köhien ja mutisee vielä jotain 'elämä edessä, tukka takana' jupinoita köhiskelyn lomassa. - Anonyymi
Tosimies syö lihan raakana ja jyvät kokonaisina, vain homot syö leipää. Perunatkin ovat hyvää raakana.
- Anonyymi
Aloittajalla on seksuaalinen itsetunto tosi tosi alhaalla.
- Anonyymi
Sääliksi käy jos sinun heteroseksuaalisuus on niin höllässä että pelkkä leipominen jo sitä uhkaa.
No et kai sitä voi varmasti tietää jos et koskaan ole päässyt olemaan oikean naisen kanssa. Nukkuva mies on epäilyttävä. Nukkuminen on homojen hommoo, sanoi yx armeijan käynyt isopoika...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 393695
- 991748
- 1361625
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa531610- 971371
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301276MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2971176- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271031Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011