Synnin mitta on täyttynyt

Anonyymi

Profetia hiljaisena viestinä: "Herää Suomi! Sinä joudut maksamaan synneistäsi kovan hinnan: jokaisesta abortoidusta lapsesta maksat samalla mitalla koronaan kuolleita 1960-luvulta alkaen, samoin vanhusten passiivisesta eutanasiasta maksat siten, että näet tulevaisuudessa nälkää ja riudut sairauksien kourissa ilman lääkkeitä ja hoitoa, luonnon turmelemisesta maksat siten, että taivaalta putoava saaste turmelee peltosi ja puutarhasi viljelemättömäksi, alkoholismistasi ja päihteiden käytöstäsi sekä haureudestasi itämaisiin uskontoihin ja perinteisen uskosi hylkäämisestä maksat siten, että kukaan ulkomailla ei usko edes sinuun. Sinä olet paljas ja alaston, ja riisuttu rikkauksistasi ja täynnä velkaa. Sinä olet syötellyt rikkaita ja vienyt köyhiltä leivän pöydästä, Minäkö en sinun rikkaita en rankaisisi. He tulevat pukeutumaan säkkiin ja piiloutumaan mökeilleen. Silti sinä Suomen elintasoihminen uhittelet Minua vastaan ja minä sallin pahojen voimien upottaa sinut miehittäjien jalkoihin ainakin puoliksi. Mutta jos nyt heti teet parannuksen, voin Minä peruuttaa päätökseni ja auttaa sinut ylös suosta, johon olet itse itsesi pudottanut. Se edellyttäisi eroa Babylonin portosta EU:sta ja uskonnonopetuksen kunnioittamista kouluissa. Teidän eduskunnassanne joku kansanedustaja esitti keskipäivärukouksen pitämistä, jolloin eräs ilmoitti, että hänellä on parempaakin tekemistä kuin rukoilla. Minäpä sanon, että järjestän hänelle tekemistä hyvin pian ja silloin hän katuu sanojaan, jossa hän pilkkasi yhteydenottoa Minuun rukouksen avulla. Minä olen Herra Sebaot, enkä ole vain lepsu Jumala, Ilmestyskirjan ennustetut vitsaukset tulevat täyttymään jumalattoman maailman silmien edessä. Katukaa ja tehkää parannus, jolloin voitte pelastaa itsenne ja kansanne tulevasta tuomiosta ja päästä Herranne iloon."

8

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi on niin paljon kärsinyt idästä tullutta vainoa että on varmaa efttä hyvät ajat koittavat tulevaisuudessa kansakuntien karman mukaan. Kun pääsemme tästä viruksesta eroon niin huomaatte mitä tapahtuu. Valtionvelka pienenee, kauppa ulkomaille käy kuin siimaa, syntyvyys nousee, työttömyys loppuu. Suomi nousee vauraudessa, hyvinvoinnissa ja teknologiassa eturivin kansakuntien tasolle.

      • Anonyymi

        Sen eteen on tehtävä hartiavoimin töitä, eikä vaan toivoa ja rukoilla että niin tapahtuu. Haaveilulla ei mitään saavuta, eikä perusteettomilla syytöksillä joita aloitus esittää. Kun köyhät abortinkieltäjä maat alkavat näkyä korona-tilastoissa, paljastuu aloitus kokonaisuudessaan heikkotasoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen eteen on tehtävä hartiavoimin töitä, eikä vaan toivoa ja rukoilla että niin tapahtuu. Haaveilulla ei mitään saavuta, eikä perusteettomilla syytöksillä joita aloitus esittää. Kun köyhät abortinkieltäjä maat alkavat näkyä korona-tilastoissa, paljastuu aloitus kokonaisuudessaan heikkotasoiseksi.

        Korona iskee niin kiihkouskovaiseen kuin ateistiinkin samalla lailla. Eikä siinä rukoilu auta mutta saahan sitä yrittää.


    • Anonyymi

      Profeetta Jesaja 7:10-18, KirkkoRaamattu 1933/-38
      Ja Herra puhui jälleen Aahaalle sanoen:
      "Pyydä itsellesi merkki Herralta,
      Jumalaltasi,
      pyydä alhaalta syvyydestä taikka ylhäältä korkeudesta."

      Mutta Aahas vastasi:
      "En pyydä enkä kiusaa Herraa."

      Siihen hän lausui:
      "Kuulkaa,
      te Daavidin suku,
      eikö se riitä,
      että te ihmiset väsytätte,
      kun vielä minun Jumalanikin itseenne väsytätte?
      Sentähden Herra itse antaa teille merkin:
      Katso, neitsyt tulee raskaaksi
      ja synnyttää pojan
      ja antaa hänelle nimen Immanuel.

      Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä,
      jolloin hän oppii hylkäämään pahan
      ja valitsemaan hyvän;
      sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan
      ja valitsemaan hyvän,
      tulee autioksi maa,
      jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.

      Luk 1:30 Niin enkeli sanoi hänelle:
      "Älä pelkää, Maria;
      sillä sinä olet saanut armon Jumalan edessä.
      Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan,
      ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus.
      Hän on oleva suuri,
      ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi,
      ja Herra Jumala antaa hänelle Daavidin,
      hänen isänsä,
      valtaistuimen,
      ja hän on oleva Jaakobin huoneen kuningas iankaikkisesti,
      ja hänen valtakunnallansa ei pidä loppua oleman."
      Niin Maria sanoi enkelille:
      "Kuinka tämä voi tapahtua,
      kun minä en miehestä mitään tiedä?"
      Enkeli vastasi ja sanoi hänelle:
      "Pyhä Henki tulee sinun päällesi,
      ja Korkeimman voima varjoaa sinut;
      sentähden myös se pyhä,
      mikä syntyy,
      pitää
      kutsuttaman
      Jumalan Pojaksi.
      Ja katso, sinun sukulaisesi Elisabet,
      hänkin kantaa kohdussaan poikaa vanhalla iällään,
      ja tämä on kuudes kuukausi hänellä,
      jota sanottiin hedelmättömäksi;
      sillä Jumalalle ei mikään ole mahdotonta."
      Silloin Maria sanoi:
      "Katso,
      minä olen Herran palvelijatar;
      tapahtukoon minulle sinun sanasi mukaan."
      Ja enkeli lähti hänen luotansa.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      Vai päätti avaajan mielikuvitusjumala tappaa kasan vanhuksia ja perussairaita koronalla ... ja avaaja haluaa nuolla tällaisen jumalan persettä? :D

      Mahotonta menoa :)

      • Anonyymi

        Ei-uskovat syyttävät aina Jumalaa kaikista vitsauksista ja pahuudesta maailmassa, mutta eivät koskaa sielunvihollista eli paholaista, jonka aiheuttamaa on kaikki paha maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei-uskovat syyttävät aina Jumalaa kaikista vitsauksista ja pahuudesta maailmassa, mutta eivät koskaa sielunvihollista eli paholaista, jonka aiheuttamaa on kaikki paha maailmassa.

        Ei-uskovat eivät syytä jumalia mistään, kun eivät niiden usko olevan olemassa. Et sinäkään syytä Allahia ja Thoria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe