Luciferase, Gates ja corona rokote

Anonyymi

Tiesittekö että Gatesin patentoima covid rokote sisältää luciferase aineella toimivan guantum dot järjestelmän.
Aineen nimi jo kertoo mikä se on, itse en ainakaan anna ruiskuttaa itseeni luciferace= saatana, nimistä ainetta joka merkitsee kehon ja mahdollistaa totaalisen kontrollin.
Puhumattakaan siitä mitä se tekee terveydelle. Gatesin rokote-ohjelmat ovat olleet hirveitä, lukemattomia ihmisiä sairastunut, osa tullut hedelmättömäksi.
Gatesilla on patentoituna rokotteeseen pohjautuva valuuttajärjestelmäkin, patenttinumerona on 666 ja nollia.
Uskon että valtava määrä ihmisiä kieltäytyy tuosta, olen yksi heistä.
Elämme viimeisiä, pelottavia aikoja, Jeesus meitä auttakoon!

304

2959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mitähän seuraavaksi?

      • Anonyymi

        Odotellaan salaliittoihin uskovien huru-ukkojen seuraavia valheita ja hallusinaatioita! 😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan salaliittoihin uskovien huru-ukkojen seuraavia valheita ja hallusinaatioita! 😂😂😂😂😂

        Kaikki nuo sinunpääsikö ja sinä odottelette innoissanne ja yhdessä? OU-toa


    • Olet sekaisin kuin seinäkello. Jumala sinua auttakoon!

      • Anonyymi

        Huvittavan hauska juttu, vaikka uskis näyttää olevan tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavan hauska juttu, vaikka uskis näyttää olevan tosissaan.

        Kun uskoo puhuviin aaseihin ja - kärmeisiin, on valmis uskomaan aivan mitä tahansa.
        Viimeinenkin kosketus reaalimaailmaan on häipynyt ilmeisesti aikoja sitten.


      • Anonyymi

        ”Olet sekaisin kuin seinäkello.”
        Pidätkö tuota kenties kohteliaisuutena? Minusta se näyttää herjalta. Oletko ylpeä siitä, kun ”osaat” kylvää epäkohteliaisuuksia? Uskotko, että maailma on meille kaikille parempi paikka elää, kun roiskimme toisillemme herjoja ja epäkunnioittavia töksäyksiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Olet sekaisin kuin seinäkello.”
        Pidätkö tuota kenties kohteliaisuutena? Minusta se näyttää herjalta. Oletko ylpeä siitä, kun ”osaat” kylvää epäkohteliaisuuksia? Uskotko, että maailma on meille kaikille parempi paikka elää, kun roiskimme toisillemme herjoja ja epäkunnioittavia töksäyksiä?

        Se oli käsitykseni aloituksen kirjoittajan mielentilasta, ja kun nyt luin aloituksen uudelleen niin olen yhä samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavan hauska juttu, vaikka uskis näyttää olevan tosissaan.

        Huvittavan hauskasti hukassa.:)


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Jumala sinua armahtakoon vaikkakin kyseisen rokotteen ottaminen on game over osaltasi...olet täysi median mukana ja kaiken paskan uskova lammas joka alistuu ensimmäisten joukossa totaali kontrolli rokotteeseen ja sanot asioista tajuavia sekopäiksi?😂


      • Anonyymi

        Jonkun jumalana on polkupyrän satula...


    • Anonyymi

      Hyvä satu.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo on totta.
        En ymmärrä tuollaista selvän asian kieltämistä,
        Mutta ehkä te olette ateisteja, hehän kieltävät kaikki totuudet.
        Viimeisten aikojen ihmiset ovat sokeita, mutta että noin sokeita,
        Ei tässä ole mitään salaista kun gates itse kertonut asian julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo on totta.
        En ymmärrä tuollaista selvän asian kieltämistä,
        Mutta ehkä te olette ateisteja, hehän kieltävät kaikki totuudet.
        Viimeisten aikojen ihmiset ovat sokeita, mutta että noin sokeita,
        Ei tässä ole mitään salaista kun gates itse kertonut asian julkisesti.

        Noinhan sen pitääkin mennä, eikai Raamattu muuten käy toteen.
        "Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa",
        Painotus sanalla SE SAA, Se ( antikristuksen henki) on jo saanut monet kristityt halveksimaan aikaa jolloin tämä tapahtuu ja tapaa miten se tapahtuu, jos se aika on nyt käsillä olemmeko me olleet valvovia jos kiellämme tämän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo on totta.
        En ymmärrä tuollaista selvän asian kieltämistä,
        Mutta ehkä te olette ateisteja, hehän kieltävät kaikki totuudet.
        Viimeisten aikojen ihmiset ovat sokeita, mutta että noin sokeita,
        Ei tässä ole mitään salaista kun gates itse kertonut asian julkisesti.

        >Ei tässä ole mitään salaista kun gates itse kertonut asian julkisesti.

        Sittenhän mikään ei estä sinua Antsu lainaamasta sanatarkasti Gatesin sanoja ja tietysti lähteen kera, jotta voimme tsekata asiayhteyden.

        Ei sitten videoita, sillä nykytekniikalla pahuuden voimien on hyvin helppoa vääristellä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo on totta.
        En ymmärrä tuollaista selvän asian kieltämistä,
        Mutta ehkä te olette ateisteja, hehän kieltävät kaikki totuudet.
        Viimeisten aikojen ihmiset ovat sokeita, mutta että noin sokeita,
        Ei tässä ole mitään salaista kun gates itse kertonut asian julkisesti.

        Kielsin totuuden vuonna 2002 kun minulle uskova väitti, että George Bush tulee teloittamaan kaikki kristityt FEMA:n naulapyssyillä erityisvalmisteisissa junissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan sen pitääkin mennä, eikai Raamattu muuten käy toteen.
        "Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa",
        Painotus sanalla SE SAA, Se ( antikristuksen henki) on jo saanut monet kristityt halveksimaan aikaa jolloin tämä tapahtuu ja tapaa miten se tapahtuu, jos se aika on nyt käsillä olemmeko me olleet valvovia jos kiellämme tämän?

        Kannattaa huomata myös se, että pedon merkki on MERKKI, joka näkyy.
        Rokote ei ole näkyvä merkki, eikä se liity mitenkään ostamiseen ja myymiseen.
        Lisäksi minulla ei ole tiedossa yhtäkään rokotetta, joka olisi laitettu otsaan, enkä ole kuullut, että missään olisi sellaista edes suunniteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa huomata myös se, että pedon merkki on MERKKI, joka näkyy.
        Rokote ei ole näkyvä merkki, eikä se liity mitenkään ostamiseen ja myymiseen.
        Lisäksi minulla ei ole tiedossa yhtäkään rokotetta, joka olisi laitettu otsaan, enkä ole kuullut, että missään olisi sellaista edes suunniteltu.

        Merkki näkyy laitteella, sitä varten se luciferace. Rahajärjestelmästä on tehty patentti ja numerot 666 on patentissa, se on kehoa kyttäävä cryptovaluuttajutska.
        Jollain tavalla nuo ovat yhteydessä toisiinsa.
        Voi esim olla että markkereiksi vaaditaan että kehossa on se tarkastettava luci ennen kuin osto ja myynti cryptojutulla onnistuu.
        Ei Raamatussa sanota että merkin pitää näkyä paljaalla silmällä.
        Rokote laitetaan yleensä käsivarteen , joten oikea käsi tulee siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielsin totuuden vuonna 2002 kun minulle uskova väitti, että George Bush tulee teloittamaan kaikki kristityt FEMA:n naulapyssyillä erityisvalmisteisissa junissa.

        No mutta. Miksi uudestisyntynyt George olisi uskonveljille ja sisarille sellaista tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa huomata myös se, että pedon merkki on MERKKI, joka näkyy.
        Rokote ei ole näkyvä merkki, eikä se liity mitenkään ostamiseen ja myymiseen.
        Lisäksi minulla ei ole tiedossa yhtäkään rokotetta, joka olisi laitettu otsaan, enkä ole kuullut, että missään olisi sellaista edes suunniteltu.

        Mutta eihän ole mainittu kenelle se näkyy, lapsikasteessa ristin otsaansa saaneet ovat tavallaan ilman omaa tahtoa laittomasti hengellisesti tapettuja. Eihän kristittyjen raamatussa Kaikkivaltias Jeesus käskenyt kastaa ketään, lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne laittomuuden uhreiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo on totta.
        En ymmärrä tuollaista selvän asian kieltämistä,
        Mutta ehkä te olette ateisteja, hehän kieltävät kaikki totuudet.
        Viimeisten aikojen ihmiset ovat sokeita, mutta että noin sokeita,
        Ei tässä ole mitään salaista kun gates itse kertonut asian julkisesti.

        Elekää uskoko, että aloittaja on tosissansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän ole mainittu kenelle se näkyy, lapsikasteessa ristin otsaansa saaneet ovat tavallaan ilman omaa tahtoa laittomasti hengellisesti tapettuja. Eihän kristittyjen raamatussa Kaikkivaltias Jeesus käskenyt kastaa ketään, lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne laittomuuden uhreiksi.

        Matt. 28:19 siinä lukee kyllä "Kastakaa" joten tuskin olet raamattua lukenut?
        Ihmettelee Jouni Rossi


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Ei tässä ole mitään salaista kun gates itse kertonut asian julkisesti.

        Sittenhän mikään ei estä sinua Antsu lainaamasta sanatarkasti Gatesin sanoja ja tietysti lähteen kera, jotta voimme tsekata asiayhteyden.

        Ei sitten videoita, sillä nykytekniikalla pahuuden voimien on hyvin helppoa vääristellä niitä.

        Sittenhän mikään ei estä sinua sinuttelua ANtsu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän ole mainittu kenelle se näkyy, lapsikasteessa ristin otsaansa saaneet ovat tavallaan ilman omaa tahtoa laittomasti hengellisesti tapettuja. Eihän kristittyjen raamatussa Kaikkivaltias Jeesus käskenyt kastaa ketään, lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne laittomuuden uhreiksi.

        Höpö höpö ateisti? TAAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elekää uskoko, että aloittaja on tosissansa.

        Minun mielestäni hän silti on


    • Anonyymi

      Minulla on Lucifer grilli, nyt ymmärrän miksi siinä tulee niin helvetin kuumaa ruokaa.

      • Anonyymi

        Et kai ole...
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi
        "Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita.
        Taiteessa helvetti on usein kuvattu suuna, joka syö ihmisiä. Kristittyjen ehtoollisessa tapahtuu symbolista ihmissyöntiä. Katolisen dogmin mukaan leipä ja viini muuttuvat oikeaksi Kristuksen vereksi ja lihaksi ehtoollisessa."

        HUOM!
        Ylösnousseella Jeesuksella ei ole ruumista, se on ehtoollisen asettana vale:
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        Tätä vertausta uskovaiset ei ymmärrä. katekismuksen herran ehtoollinen on Jeesusta pilkkaava eksytys jossa tehdään Jeesuksen ulostetta:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        kristittyjen Paavalikin varoitti herran ehtoollisen nauttimisista kristittyjä; näin:
        Tässä kristittyjen Barjeeseksen palveljoiden ehtoollinen.
        Katekismuksen herran ehtoollisen nauttiminen on törkeä Jeesuksen pilkkaus.
        Barjeesuksen ehtoollisenne on laitettu korvaamaan Lait antaneen kaikki valtiaan Jeesuksen opin ehtoollisen ja siitä tietoisena Paavali antoi vakavan varoituksen TUOMIOSTA sitä haluaville joten ilmeisesti todellisuudessa ehtoollisessa tarjotaan Barjeesuksen lihaa ja verta.
        1. Kor. 11:28–29 "Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."
        Jeesus ole asettanut herran ehtoollisia edes pyhänä....
        (Sanoilla "veri" ja "leipä" on vertauskuvallinen merkitys kuten ylempänä Pietarin kysymyksen asettamisesta selviää.)
        HERRAN PYHÄ EHTOOLLINEN
        http://www.katekismus.fi/sakramentit/37.html
        Jeesus sanoi: ”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa ja minä pysyn hänessä.” (Joh. 6:56)
        Seurakunta kuunteli ja noudatti uskollisesti apostolien opetusta. Uskovat elivät keskinäisessä yhteydessä, mursivat yhdessä leipää ja rukoilivat."

        Kaikkivaltias Jeesus kysyy edelleen, vertausta ymmärtämättömitä:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        ja Paavali kin on tuomionsa antanut:
        1. Kor. 11:28–29 "Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."
        -
        uskossa on vaarallista olla ja elää ja maksaa siitä vaarallisuudesta:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        (((viitaten; Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi

        onko se rokote?


    • Että oikein guantum dot. Ettei vaan olisi guana dot?

      Olette te valehtelijat säälittäviä. Mutta vielä säälittävämpää on, että on oikeasti olemassa ihmisiä, jotka uskovat valheitanne. Häpeäisitte kun käytätte herkkäuskoisia hyväksenne.

      • Anonyymi

        Antaa tulla vaan, täytätte Raamatun profetiaa viimeisten aikojen pilkkaajista.
        Uskovankin on niin helppo kieltää asia,se on luonnollista koska asia on pelottava.
        Helpompi siirtää merkin tulon ajatus hamaan tulevaisuuteen, jos on kiinni tässä mailmassa, on esim lapsia, ajatus sirutuksesta uskovalle on niin hirvittävä.
        Ei kukaan mielellään ryhdy marttyyriksi, en minäkään.
        Minä en ole kiinni tässä mailmassa, uskallan nähdä että pedon merkin aika on tullut, olen valmis kuolemaan mutten ottamaan saatana nimistä ainetta elimistööni.
        Jumala merkitsee omansa Pyhän Hengen sinetillä, saatana matkii ja haluaa tehdä meistä luciferin karjaa. hänen nimensä kehoissamme.
        Merkki on todennäköisesti koko järjestelmä, luciferace rokotteen kautta on olennainen osa,
        Rahajärjestelmä ihmisen kontrollin kanssa kuuluu pakettiin.
        Ei oikeasti uskova voi ottaa kehoonsa mitään minkä nimi on saatana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaa tulla vaan, täytätte Raamatun profetiaa viimeisten aikojen pilkkaajista.
        Uskovankin on niin helppo kieltää asia,se on luonnollista koska asia on pelottava.
        Helpompi siirtää merkin tulon ajatus hamaan tulevaisuuteen, jos on kiinni tässä mailmassa, on esim lapsia, ajatus sirutuksesta uskovalle on niin hirvittävä.
        Ei kukaan mielellään ryhdy marttyyriksi, en minäkään.
        Minä en ole kiinni tässä mailmassa, uskallan nähdä että pedon merkin aika on tullut, olen valmis kuolemaan mutten ottamaan saatana nimistä ainetta elimistööni.
        Jumala merkitsee omansa Pyhän Hengen sinetillä, saatana matkii ja haluaa tehdä meistä luciferin karjaa. hänen nimensä kehoissamme.
        Merkki on todennäköisesti koko järjestelmä, luciferace rokotteen kautta on olennainen osa,
        Rahajärjestelmä ihmisen kontrollin kanssa kuuluu pakettiin.
        Ei oikeasti uskova voi ottaa kehoonsa mitään minkä nimi on saatana.

        Olet pahasti, pahasti sekaisin. 🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaa tulla vaan, täytätte Raamatun profetiaa viimeisten aikojen pilkkaajista.
        Uskovankin on niin helppo kieltää asia,se on luonnollista koska asia on pelottava.
        Helpompi siirtää merkin tulon ajatus hamaan tulevaisuuteen, jos on kiinni tässä mailmassa, on esim lapsia, ajatus sirutuksesta uskovalle on niin hirvittävä.
        Ei kukaan mielellään ryhdy marttyyriksi, en minäkään.
        Minä en ole kiinni tässä mailmassa, uskallan nähdä että pedon merkin aika on tullut, olen valmis kuolemaan mutten ottamaan saatana nimistä ainetta elimistööni.
        Jumala merkitsee omansa Pyhän Hengen sinetillä, saatana matkii ja haluaa tehdä meistä luciferin karjaa. hänen nimensä kehoissamme.
        Merkki on todennäköisesti koko järjestelmä, luciferace rokotteen kautta on olennainen osa,
        Rahajärjestelmä ihmisen kontrollin kanssa kuuluu pakettiin.
        Ei oikeasti uskova voi ottaa kehoonsa mitään minkä nimi on saatana.

        Itse asiassa se on mahdotonta. Raamatun mukaan kun viimeiset ajat menivät jo lähes 2000 vuotta sitten. Muistatkos? Jesse sanoi, että kuulijoiden joukossa on ihmisiä, jotka tulevat sen näkemään. Sen takia Paavalikin odotti maailmanloppua koko elinaikansa, mikä toisaalta oli tekemässä kristinuskosta niin sekopäistä kuin se on.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Olet pahasti, pahasti sekaisin. 🤪

        Osaatko muuta kuin ilveillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko muuta kuin ilveillä?

        Sinusta siis Antsu eilen klo 20.26 on täysjärkísen puhetta? Haluatko lukita?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Sinusta siis Antsu eilen klo 20.26 on täysjärkísen puhetta? Haluatko lukita?

        Kannattaisi ottaa asiasta selvää, ennen kuin tuomitsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi ottaa asiasta selvää, ennen kuin tuomitsee.

        Ehkä kannattaisi ottaa asiasta selvää, ennen kuin alkaa tänne sepustamaan noiden parin anteron kaltaista tekstiä...

        Väittäisin, että se on huumoria, mutta kun se ei ollut edes kovin hauskaa.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Itse asiassa se on mahdotonta. Raamatun mukaan kun viimeiset ajat menivät jo lähes 2000 vuotta sitten. Muistatkos? Jesse sanoi, että kuulijoiden joukossa on ihmisiä, jotka tulevat sen näkemään. Sen takia Paavalikin odotti maailmanloppua koko elinaikansa, mikä toisaalta oli tekemässä kristinuskosta niin sekopäistä kuin se on.

        Okei, sinä olet ateisti, samoin ilkeä repe ruutikallio. Miksette silti voi kunnioittaa toisten uskoa ja häipyä pilkkaamasta, tuo on niin turhaa.
        Kun ette usko Jeesukseen, ette tietenkään usko mihinkään muuhunkaan Kristillisyyteen liittyvään, se on teidän valintanne ja olen pahoillani puolestanne,
        Olette sokeita ettekä edes ymmärrä sitä.
        Mitä se teitä auttaa meitä näkeviä pilkata?
        Kerran tulette näkemään miten väärässä olitte, mutta silloin on jo liian myöhäistä.
        Jos ette halua liittyä meihin, antakaa meidän edes olla.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi ottaa asiasta selvää, ennen kuin alkaa tänne sepustamaan noiden parin anteron kaltaista tekstiä...

        Väittäisin, että se on huumoria, mutta kun se ei ollut edes kovin hauskaa.

        Otettu selvää enemmän kuin sinä, jos olet tuota mieltä ja uskot valheita joita media meille syöttää.
        Ei ole hauskaa ei,kaukana siitä.
        Todellisuus ei ole hauska tällä hetkellä, en silti halua kieltää sitä ja kulkea harhaan ja helvettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sinä olet ateisti, samoin ilkeä repe ruutikallio. Miksette silti voi kunnioittaa toisten uskoa ja häipyä pilkkaamasta, tuo on niin turhaa.
        Kun ette usko Jeesukseen, ette tietenkään usko mihinkään muuhunkaan Kristillisyyteen liittyvään, se on teidän valintanne ja olen pahoillani puolestanne,
        Olette sokeita ettekä edes ymmärrä sitä.
        Mitä se teitä auttaa meitä näkeviä pilkata?
        Kerran tulette näkemään miten väärässä olitte, mutta silloin on jo liian myöhäistä.
        Jos ette halua liittyä meihin, antakaa meidän edes olla.

        > Miksette silti voi kunnioittaa toisten uskoa ja häipyä pilkkaamasta, tuo on niin turhaa.

        Katsoitko aloittajan viestiä? Me sentään kerromme vain mitä Raamatussanne lukee, kun taas aloittaja nimeltämainiten pilkkaa yhtä ihmiskunnan hyväntekijöistä (oli hänen softatalostaan mitä mieltä tahansa)? Eikä edes faktoihin perustuen, vaan valheita levittäen.

        > Mitä se teitä auttaa meitä näkeviä pilkata?

        On toivoa siitä, että joku muukin lukee nämä viestit ja tajuaa harhaisuutenne. Te olette varmaankin jo menetettyjä tapauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sinä olet ateisti, samoin ilkeä repe ruutikallio. Miksette silti voi kunnioittaa toisten uskoa ja häipyä pilkkaamasta, tuo on niin turhaa.
        Kun ette usko Jeesukseen, ette tietenkään usko mihinkään muuhunkaan Kristillisyyteen liittyvään, se on teidän valintanne ja olen pahoillani puolestanne,
        Olette sokeita ettekä edes ymmärrä sitä.
        Mitä se teitä auttaa meitä näkeviä pilkata?
        Kerran tulette näkemään miten väärässä olitte, mutta silloin on jo liian myöhäistä.
        Jos ette halua liittyä meihin, antakaa meidän edes olla.

        Voi voi on se tuo R.R ilkeä ihminen, kun kehtaa olla erimieltä kanssasi.
        Tuo ruikutuksesi on naurettavaa, kun itse menet lähes joka kommentissasi henkilökohtasuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sinä olet ateisti, samoin ilkeä repe ruutikallio. Miksette silti voi kunnioittaa toisten uskoa ja häipyä pilkkaamasta, tuo on niin turhaa.
        Kun ette usko Jeesukseen, ette tietenkään usko mihinkään muuhunkaan Kristillisyyteen liittyvään, se on teidän valintanne ja olen pahoillani puolestanne,
        Olette sokeita ettekä edes ymmärrä sitä.
        Mitä se teitä auttaa meitä näkeviä pilkata?
        Kerran tulette näkemään miten väärässä olitte, mutta silloin on jo liian myöhäistä.
        Jos ette halua liittyä meihin, antakaa meidän edes olla.

        Kun ihmiset levittävät rokotteiden vastaista taikauskoaan, on sellaiseen syytä puuttua. Noissa jutuissa ei ole järjen häivää, mutta pahimmillaan niihin uskominen voi viedä hengen ja vaarantaa samalla muita ihmisiä.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        > Miksette silti voi kunnioittaa toisten uskoa ja häipyä pilkkaamasta, tuo on niin turhaa.

        Katsoitko aloittajan viestiä? Me sentään kerromme vain mitä Raamatussanne lukee, kun taas aloittaja nimeltämainiten pilkkaa yhtä ihmiskunnan hyväntekijöistä (oli hänen softatalostaan mitä mieltä tahansa)? Eikä edes faktoihin perustuen, vaan valheita levittäen.

        > Mitä se teitä auttaa meitä näkeviä pilkata?

        On toivoa siitä, että joku muukin lukee nämä viestit ja tajuaa harhaisuutenne. Te olette varmaankin jo menetettyjä tapauksia.

        Teidän pilkkaajien motiiveja ihmettelen. Saatteko tosiaan nautintoa sadistisesta herjaamisesta? Luulisi olevan fiksumpaakin tekemistä tässä kurjistuvassa koronamaailmassa kuin solvaaminen. Tiedän, ette te muutu. Pahuus on teidän mielihyvänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän pilkkaajien motiiveja ihmettelen. Saatteko tosiaan nautintoa sadistisesta herjaamisesta? Luulisi olevan fiksumpaakin tekemistä tässä kurjistuvassa koronamaailmassa kuin solvaaminen. Tiedän, ette te muutu. Pahuus on teidän mielihyvänne.

        Sori, pahuudesta tuntuvat nauttivan vain aloittajan kaltaiset, elämässään epäonnistuneet yksilöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi on se tuo R.R ilkeä ihminen, kun kehtaa olla erimieltä kanssasi.
        Tuo ruikutuksesi on naurettavaa, kun itse menet lähes joka kommentissasi henkilökohtasuuksiin.

        Sinähän et muuta teekään kuin lauot herjaavia henkilökohtaisuuksia.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Sori, pahuudesta tuntuvat nauttivan vain aloittajan kaltaiset, elämässään epäonnistuneet yksilöt.

        Ei pahuudesta varoittaja ”nauti” pahuudesta. Miksi sinä tarkoituksellisesti vääristelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pahuudesta varoittaja ”nauti” pahuudesta. Miksi sinä tarkoituksellisesti vääristelet?

        Miksi aloittaja sitten suorastaan uhkuu pahuutta, jopa kunnialoukkaukseen asti? Mikä on hänen motiivinsa valehdella tällä palstalla?


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Miksi aloittaja sitten suorastaan uhkuu pahuutta, jopa kunnialoukkaukseen asti? Mikä on hänen motiivinsa valehdella tällä palstalla?

        Miksi sinä luulet hänen valehtelevan? Onko ihminen heti valehtelija, jos hän on eri mieltä kanssasi. Minusta ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä luulet hänen valehtelevan? Onko ihminen heti valehtelija, jos hän on eri mieltä kanssasi. Minusta ei.

        Jos ihminen on eri mieltä todellisuuden kanssa, hän on joko idiootti, harhainen tai valehtelija (vaihtoehdot eivät sulje toisiaan pois).

        Minä olin kiltti ja oletin aloittajan olevan valehtelija.

        Koko aloitus on termien sillisalaatti, joka ei tarkoita mitään. On otettu yksi valoon viittaava sana ja siitä saatu hirveä salaliittoteoria aikaiseksi, vetämällä sellainen tangentti, että heikompaa hirvittää.

        Mutta joo, voihan aloittaja olla hahainen idioottikin. Kyllä niitäkin tähän maahan mahtuu.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Jos ihminen on eri mieltä todellisuuden kanssa, hän on joko idiootti, harhainen tai valehtelija (vaihtoehdot eivät sulje toisiaan pois).

        Minä olin kiltti ja oletin aloittajan olevan valehtelija.

        Koko aloitus on termien sillisalaatti, joka ei tarkoita mitään. On otettu yksi valoon viittaava sana ja siitä saatu hirveä salaliittoteoria aikaiseksi, vetämällä sellainen tangentti, että heikompaa hirvittää.

        Mutta joo, voihan aloittaja olla hahainen idioottikin. Kyllä niitäkin tähän maahan mahtuu.

        Olet aika addiktoitunut herjaamiseen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika addiktoitunut herjaamiseen...

        Minkäs minä sille mahdan, että koet totuuden herjauksena. Vai kykenetkö oikeasti osoittamaan viestistäni jonkin paikkansapitämättömän kohdan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi on se tuo R.R ilkeä ihminen, kun kehtaa olla erimieltä kanssasi.
        Tuo ruikutuksesi on naurettavaa, kun itse menet lähes joka kommentissasi henkilökohtasuuksiin.

        Ei tarvitse repen olla samaa mieltä kanssani, todellakaan.
        En ole haukkunut hulluksi ketään palstalaista,tuollainen törkeä muiden kirjoittajien haukkuminen on turhaa.
        Ettekö antaisi uskovien keskustella keskenään?


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Sori, pahuudesta tuntuvat nauttivan vain aloittajan kaltaiset, elämässään epäonnistuneet yksilöt.

        Aloitus on kyllä varoitus kanssaihmisille, uskoville siis.
        Ei koske teitä pilkkaajat eikä ole teille osoitettu.
        Aloitus on tehty koska tieto on tärkeää,teitä pilkkaajia riittää mutta itsepä korjaatt sen hedelmät.
        Te ette tiedä olenko menestynyt elämässäni vai en, jos olenkin se ei ole tärkeää.
        Ikuisuus on tärkeämpää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on kyllä varoitus kanssaihmisille, uskoville siis.
        Ei koske teitä pilkkaajat eikä ole teille osoitettu.
        Aloitus on tehty koska tieto on tärkeää,teitä pilkkaajia riittää mutta itsepä korjaatt sen hedelmät.
        Te ette tiedä olenko menestynyt elämässäni vai en, jos olenkin se ei ole tärkeää.
        Ikuisuus on tärkeämpää.

        Suurin osa uskovaisistakaan ei ole noin pihalla. Tämä palsta on "Yleistä kristinuskosta", avaus kuuluisi jollekin rajatietofoorumille tai salaliittopalstalle.

        Olet oikeassa, en sinusta tiedä mitään. Mutta aloittajan viestistä voi päätellä hänen epäonnistuneen elämässään. Ei ihminen muuten noin sekaisin ole.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Minkäs minä sille mahdan, että koet totuuden herjauksena. Vai kykenetkö oikeasti osoittamaan viestistäni jonkin paikkansapitämättömän kohdan?

        Jos kykenet, luepa viestejäsi ikään kuin puolueettomasti, niin huomaat, kuinka herkästi sorrut herjaamiseen.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Suurin osa uskovaisistakaan ei ole noin pihalla. Tämä palsta on "Yleistä kristinuskosta", avaus kuuluisi jollekin rajatietofoorumille tai salaliittopalstalle.

        Olet oikeassa, en sinusta tiedä mitään. Mutta aloittajan viestistä voi päätellä hänen epäonnistuneen elämässään. Ei ihminen muuten noin sekaisin ole.

        Taaa menit henkilökommentoinnin puolelle, eli herjaamiseen. Mieti miksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse repen olla samaa mieltä kanssani, todellakaan.
        En ole haukkunut hulluksi ketään palstalaista,tuollainen törkeä muiden kirjoittajien haukkuminen on turhaa.
        Ettekö antaisi uskovien keskustella keskenään?

        Omistatko tämän palstan, vai miten voit vaatia erimieltä olevia poistumaan täältä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kykenet, luepa viestejäsi ikään kuin puolueettomasti, niin huomaat, kuinka herkästi sorrut herjaamiseen.

        En ole herjannut ketään tässä keskustelussa. Katsos kun palstan uskovaiset eivät edes nimimerkkiä uskalla rekata.

        Sen sijaan muutama anonyymi täällä kyllä herjailee.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        En ole herjannut ketään tässä keskustelussa. Katsos kun palstan uskovaiset eivät edes nimimerkkiä uskalla rekata.

        Sen sijaan muutama anonyymi täällä kyllä herjailee.

        Kyllä sinä olet herjannut. Käypä läpi kirjoituksesi, herjaa herjan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa tulla vaan, täytätte Raamatun profetiaa viimeisten aikojen pilkkaajista.
        Uskovankin on niin helppo kieltää asia,se on luonnollista koska asia on pelottava.
        Helpompi siirtää merkin tulon ajatus hamaan tulevaisuuteen, jos on kiinni tässä mailmassa, on esim lapsia, ajatus sirutuksesta uskovalle on niin hirvittävä.
        Ei kukaan mielellään ryhdy marttyyriksi, en minäkään.
        Minä en ole kiinni tässä mailmassa, uskallan nähdä että pedon merkin aika on tullut, olen valmis kuolemaan mutten ottamaan saatana nimistä ainetta elimistööni.
        Jumala merkitsee omansa Pyhän Hengen sinetillä, saatana matkii ja haluaa tehdä meistä luciferin karjaa. hänen nimensä kehoissamme.
        Merkki on todennäköisesti koko järjestelmä, luciferace rokotteen kautta on olennainen osa,
        Rahajärjestelmä ihmisen kontrollin kanssa kuuluu pakettiin.
        Ei oikeasti uskova voi ottaa kehoonsa mitään minkä nimi on saatana.

        Minusta oli hyvä että kirjoitit asian esille, pilkkajista huolimatta, kiitos sinulle alkuperäinen kirjoittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta oli hyvä että kirjoitit asian esille, pilkkajista huolimatta, kiitos sinulle alkuperäinen kirjoittaja!

        Kiitos! Lämmittää sydäntä välillä ystävällisiäkin sanoja kuulla, eikä pelkkää hulluksi haukkumista täällä,


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Suurin osa uskovaisistakaan ei ole noin pihalla. Tämä palsta on "Yleistä kristinuskosta", avaus kuuluisi jollekin rajatietofoorumille tai salaliittopalstalle.

        Olet oikeassa, en sinusta tiedä mitään. Mutta aloittajan viestistä voi päätellä hänen epäonnistuneen elämässään. Ei ihminen muuten noin sekaisin ole.

        Tämä on perus Kristinuskoa, Raamatun profetian vertaamista nykypäivän tapahtumiin.
        Eli siis juuri sitä mitä valvovan Kristityn pitäisikin harrastaa, Jeesus kehotti meitä valvomaan ja tarkkailemaan aikain merkkejä ja sitä minä teen.
        Tässä ei ole mitään rajatietoon viittaavaa, rajatieto on alue jolle uskovan ei kannata eikä kuulu sekaantua koska se on okkultismia ja muuta demonista touhuilua.
        Salaliittoteoriakaan tämä ei ole vaan Raamatun profetian vertaamista, tässä mailmassa joka on varsinkin näin viimeisinä aikoina paholaisen vallassa , kaikkea ei kerrota suoraan vaan valehdellaan.
        Valhehan on ollut paholaisen toimintatapa lankeamisestaan saakka, onhan hän valheen isä.
        Tämän takia uskovalta vaaditaan asioiden tutkimista syvemmältä, valtamediaan ei voi luottaa missään koska se on vapaamuurarien hallinnassa ja kertoo sitä mihin kansan halutaan uskovan.

        Vai että olen elämässä epäonnistunut...etpä tuota tiedä mitä olen, aivokirurgi vai roskakuski.
        Sinä taidat olla roskakuski, mutta tärkeää työtä sekin!
        Minusta usko ja ikuisuus taivaassa on lopulta paljon tärkeämpää, kuin lyhyen maallisen vaelluksemme ajan menestys.
        Siinä mielessä että olen uskova olen hyvin rikas, sitä rikkautta ja onnea en vaihtaisi miljooniinkaan euroihin tai menestykseen.
        Tämä rikkaus ei tosin ole omaa ansiotani,olen sen lahjaksi saanut.
        Katson olevani uskovana miljoona kertaa rikkaampi kuin ateisti, minulla on aarre taivaassa ja ateistilla ei, valitettavasti.
        Soisin sen kyllä kaikille, pilkkaajillekin jos nöyrtyvät Herransa edessä ajoissa. Eikä vasta kun on teidänkin pakko polvistua Herran Jeesuksen edessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä olet herjannut. Käypä läpi kirjoituksesi, herjaa herjan jälkeen.

        Osoita ketä minä olen herjannut. Nimimerkitön viestittelijä keskustelufoorumilla ei riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sinä olet ateisti, samoin ilkeä repe ruutikallio. Miksette silti voi kunnioittaa toisten uskoa ja häipyä pilkkaamasta, tuo on niin turhaa.
        Kun ette usko Jeesukseen, ette tietenkään usko mihinkään muuhunkaan Kristillisyyteen liittyvään, se on teidän valintanne ja olen pahoillani puolestanne,
        Olette sokeita ettekä edes ymmärrä sitä.
        Mitä se teitä auttaa meitä näkeviä pilkata?
        Kerran tulette näkemään miten väärässä olitte, mutta silloin on jo liian myöhäistä.
        Jos ette halua liittyä meihin, antakaa meidän edes olla.

        >Jos ette halua liittyä meihin, antakaa meidän edes olla.

        Voi kuule kiitos samoin! Mitäpä jos jättäisitte todellisuudessa elävän ihmisten suuren enemmistön (mukaan lukien kristityt!) rauhaan ja jatkaisitte sekoilujanne pimeimpien uskonlahkojen ikiomilla foorumeilla, jotka on juuri kaltaisiasi varten tehty oikein mittatilaustyönä.

        Toisaalta jos niin tekisitte, näiden palstojen viihdearvo kyllä laskisi.🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän pilkkaajien motiiveja ihmettelen. Saatteko tosiaan nautintoa sadistisesta herjaamisesta? Luulisi olevan fiksumpaakin tekemistä tässä kurjistuvassa koronamaailmassa kuin solvaaminen. Tiedän, ette te muutu. Pahuus on teidän mielihyvänne.

        >Tiedän, ette te muutu. Pahuus on teidän mielihyvänne.

        Mielettömän rokotevastaisuuden valhepropagointi yksinkertaisimmille ja herkkäuskoisimmille veljillemme ja sisarillemme on pahuutta jos mikä. Hyvää siinä ei ole kakan parfymoiman perskarvankaan vertaa.


      • TheRat kirjoitti:

        Jos ihminen on eri mieltä todellisuuden kanssa, hän on joko idiootti, harhainen tai valehtelija (vaihtoehdot eivät sulje toisiaan pois).

        Minä olin kiltti ja oletin aloittajan olevan valehtelija.

        Koko aloitus on termien sillisalaatti, joka ei tarkoita mitään. On otettu yksi valoon viittaava sana ja siitä saatu hirveä salaliittoteoria aikaiseksi, vetämällä sellainen tangentti, että heikompaa hirvittää.

        Mutta joo, voihan aloittaja olla hahainen idioottikin. Kyllä niitäkin tähän maahan mahtuu.

        Asiallisesti kiteytetty, toveri. 👍🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse repen olla samaa mieltä kanssani, todellakaan.
        En ole haukkunut hulluksi ketään palstalaista,tuollainen törkeä muiden kirjoittajien haukkuminen on turhaa.
        Ettekö antaisi uskovien keskustella keskenään?

        >Ettekö antaisi uskovien keskustella keskenään?

        No miksi ette keskustele keskenänne? Kahden tai useamman rekisteröityneen nimimerkin keskustelut onnistuvat täällä varmasti. Silloinhan teidän ei tarvitse välittää muista mitään, vaan voitte keskittyä vain toistenne kommentteihin.

        Vaihtoehto on sitten aitouskovien omat moderoidut keskustelufoorumit, jotka jostain ihmeen syystä eivät teitä kiinnosta, vaan pitää aina vain kitistä vapaissa keskusteluissa kuinka huonosti teitä kohdellaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taaa menit henkilökommentoinnin puolelle, eli herjaamiseen. Mieti miksi!

        Toisen kirjoittajan suhteellisen kiihkoton arviointi ei ole herjaamista. Meitä rekattuja täällä vasta arvioidaankin, ja usein siitä on kiihkottomuus kaukana, kohteliaisuudesta puhumattakaan.

        Eipä ole joidenkin aitouskovaisten prinsessamaisella herkkänahkaisuudella mitään rajaa. 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä olet herjannut. Käypä läpi kirjoituksesi, herjaa herjan jälkeen.

        No kerrohan ketä siis on herjattu. Nimimerkin Anonyymi takana on Suomi24:ssä tuhansia erilaisia mielipiteitä edustavia eri kirjoittajia, joten ajatus Antsu(je)n herjaamisesta on mieletön.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Jos ette halua liittyä meihin, antakaa meidän edes olla.

        Voi kuule kiitos samoin! Mitäpä jos jättäisitte todellisuudessa elävän ihmisten suuren enemmistön (mukaan lukien kristityt!) rauhaan ja jatkaisitte sekoilujanne pimeimpien uskonlahkojen ikiomilla foorumeilla, jotka on juuri kaltaisiasi varten tehty oikein mittatilaustyönä.

        Toisaalta jos niin tekisitte, näiden palstojen viihdearvo kyllä laskisi.🤔

        Siis tämä palsta on yleistä Kristinuskosta.
        Siis Kristinuskosta ja sen sisältämistä asioista keskustelemiseen tarkoitettu!
        Sinä repe et ole Kristitty, joten sinä se nyt olet väärässä paikassa, en minä aloittaja.
        Mene sinä sinne ateistipalstalle kun kerran ateisti olet ja anna Kristittyjen keskustella keskenään.
        Onhan äärimmäisen lapsellista tulla Kristinuskopalstalle haukkumaan Kristittyjä hulluksi, uskallatko tehdä saman irl?
        Menepä kirkkoon huutamaan kirkkokansalle miten hulluja ovat, huuda sama muslimeille!
        Menepä moskeijaan vittuilemaan niin päästään sitten sinustakin !


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Tiedän, ette te muutu. Pahuus on teidän mielihyvänne.

        Mielettömän rokotevastaisuuden valhepropagointi yksinkertaisimmille ja herkkäuskoisimmille veljillemme ja sisarillemme on pahuutta jos mikä. Hyvää siinä ei ole kakan parfymoiman perskarvankaan vertaa.

        repe, uskovat eivät ole sinun veljiäsi eivätkä sisariasi.
        Sinä et kuulu Jumalan perheväkeen koska et usko.

        Olisi hyvä ymmärtää että tämä tuleva mikroneulaus-rokote joka jättää ihoon laitteella luettavan kuvion/koodin , on aivan eri asia kuin vanhat hyvätkin rokotteet.
        Kyse ei ole täydellisestä rokotevastaisuudesta vaan valvomisesta, pedolle on sivuseikka millä tavalla se karjansa saa huijattua merkittäväksi.
        Kun aikaa kuluu tästä tulee tietoa laajemmalti esiin, sitten näette että puhuin ihan tosiasioista.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        No kerrohan ketä siis on herjattu. Nimimerkin Anonyymi takana on Suomi24:ssä tuhansia erilaisia mielipiteitä edustavia eri kirjoittajia, joten ajatus Antsu(je)n herjaamisesta on mieletön.

        Aloittajaa on herjattu kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla nimityksillä.
        Kenenkään ei ole pakko rekisteröidä nimimerkkiään, tämän alustan etu on juuri anonyymiys.
        Ei se ole ihme jos sinuakin repe haukutaan, koska suhtaudut hyvin hyvin halveksivasti muihin keskustelijoihin.
        Miksi sinä vihaat uskovaisia niin että haluat haukkua meitä hulluiksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajaa on herjattu kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla nimityksillä.
        Kenenkään ei ole pakko rekisteröidä nimimerkkiään, tämän alustan etu on juuri anonyymiys.
        Ei se ole ihme jos sinuakin repe haukutaan, koska suhtaudut hyvin hyvin halveksivasti muihin keskustelijoihin.
        Miksi sinä vihaat uskovaisia niin että haluat haukkua meitä hulluiksi?

        > Kenenkään ei ole pakko rekisteröidä nimimerkkiään, tämän alustan etu on juuri anonyymiys.

        Näin on, eikä sitten voi valittaa tulleensa herjatuksikaan. Uskoisin että aloittaja saa elää elämäänsä ihan rauhassa, tehdä vaativia töitään ja huolehtia ihanasta perheestään, eikä kukaan häntä kiusaa ellei hän itse ala huudella naapurilleen.

        Sanos nyt Antsu, missä olen haukkunut uskovaisia hulluiksi. Osa teistä kyllä vaikuttaa sekopäiltä, mutta vain osa. Ja yleensä nimimerkki on silloin, kappas vain, Anonyymi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        repe, uskovat eivät ole sinun veljiäsi eivätkä sisariasi.
        Sinä et kuulu Jumalan perheväkeen koska et usko.

        Olisi hyvä ymmärtää että tämä tuleva mikroneulaus-rokote joka jättää ihoon laitteella luettavan kuvion/koodin , on aivan eri asia kuin vanhat hyvätkin rokotteet.
        Kyse ei ole täydellisestä rokotevastaisuudesta vaan valvomisesta, pedolle on sivuseikka millä tavalla se karjansa saa huijattua merkittäväksi.
        Kun aikaa kuluu tästä tulee tietoa laajemmalti esiin, sitten näette että puhuin ihan tosiasioista.

        >Kun aikaa kuluu tästä tulee tietoa laajemmalti esiin, sitten näette että puhuin ihan tosiasioista.

        Antsut ovat kovia puhumaan tosiasioista, mutta sitten kun sitä tosiasiaa ei vain tapahdu, Antsua ei enää löydy mistään keskustelemaan mikä meni pieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämä palsta on yleistä Kristinuskosta.
        Siis Kristinuskosta ja sen sisältämistä asioista keskustelemiseen tarkoitettu!
        Sinä repe et ole Kristitty, joten sinä se nyt olet väärässä paikassa, en minä aloittaja.
        Mene sinä sinne ateistipalstalle kun kerran ateisti olet ja anna Kristittyjen keskustella keskenään.
        Onhan äärimmäisen lapsellista tulla Kristinuskopalstalle haukkumaan Kristittyjä hulluksi, uskallatko tehdä saman irl?
        Menepä kirkkoon huutamaan kirkkokansalle miten hulluja ovat, huuda sama muslimeille!
        Menepä moskeijaan vittuilemaan niin päästään sitten sinustakin !

        Kristitty, kristinuskopalsta ja kristinusko kirjoitetaan pienellä koolla.

        Mene kuule itse Antsu moskeijaan julistamaan. Siellä on paljon ihmisiä, jotka toisin kuin me kantasuomalaiset eivät kristinuskoa juurikaan tunne ja joille Jeesuksen käskyn mukaan pitäisi kiireesti evankelioida. Et taida uskaltaa. Parempi niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on perus Kristinuskoa, Raamatun profetian vertaamista nykypäivän tapahtumiin.
        Eli siis juuri sitä mitä valvovan Kristityn pitäisikin harrastaa, Jeesus kehotti meitä valvomaan ja tarkkailemaan aikain merkkejä ja sitä minä teen.
        Tässä ei ole mitään rajatietoon viittaavaa, rajatieto on alue jolle uskovan ei kannata eikä kuulu sekaantua koska se on okkultismia ja muuta demonista touhuilua.
        Salaliittoteoriakaan tämä ei ole vaan Raamatun profetian vertaamista, tässä mailmassa joka on varsinkin näin viimeisinä aikoina paholaisen vallassa , kaikkea ei kerrota suoraan vaan valehdellaan.
        Valhehan on ollut paholaisen toimintatapa lankeamisestaan saakka, onhan hän valheen isä.
        Tämän takia uskovalta vaaditaan asioiden tutkimista syvemmältä, valtamediaan ei voi luottaa missään koska se on vapaamuurarien hallinnassa ja kertoo sitä mihin kansan halutaan uskovan.

        Vai että olen elämässä epäonnistunut...etpä tuota tiedä mitä olen, aivokirurgi vai roskakuski.
        Sinä taidat olla roskakuski, mutta tärkeää työtä sekin!
        Minusta usko ja ikuisuus taivaassa on lopulta paljon tärkeämpää, kuin lyhyen maallisen vaelluksemme ajan menestys.
        Siinä mielessä että olen uskova olen hyvin rikas, sitä rikkautta ja onnea en vaihtaisi miljooniinkaan euroihin tai menestykseen.
        Tämä rikkaus ei tosin ole omaa ansiotani,olen sen lahjaksi saanut.
        Katson olevani uskovana miljoona kertaa rikkaampi kuin ateisti, minulla on aarre taivaassa ja ateistilla ei, valitettavasti.
        Soisin sen kyllä kaikille, pilkkaajillekin jos nöyrtyvät Herransa edessä ajoissa. Eikä vasta kun on teidänkin pakko polvistua Herran Jeesuksen edessä.

        > tässä mailmassa joka on varsinkin näin viimeisinä aikoina paholaisen vallassa ,

        Koska elintasomme, turvallisuutemme ja tasa-arvomme on parempi kuin koskaan, Paholainen on siis hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämä palsta on yleistä Kristinuskosta.
        Siis Kristinuskosta ja sen sisältämistä asioista keskustelemiseen tarkoitettu!
        Sinä repe et ole Kristitty, joten sinä se nyt olet väärässä paikassa, en minä aloittaja.
        Mene sinä sinne ateistipalstalle kun kerran ateisti olet ja anna Kristittyjen keskustella keskenään.
        Onhan äärimmäisen lapsellista tulla Kristinuskopalstalle haukkumaan Kristittyjä hulluksi, uskallatko tehdä saman irl?
        Menepä kirkkoon huutamaan kirkkokansalle miten hulluja ovat, huuda sama muslimeille!
        Menepä moskeijaan vittuilemaan niin päästään sitten sinustakin !

        Aloittajan sekoilut ovat suurin piirtein yhtä lähellä kristinuskoa kuin vaikkapa 9/11 -salaliittoteoriat. On aivan paikallaan, että aloittaja ohjataan salaliittofoorumeille, jos hän ei kykene keskustelemaan kristinuskosta sille tarkoitetulla palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajaa on herjattu kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla nimityksillä.
        Kenenkään ei ole pakko rekisteröidä nimimerkkiään, tämän alustan etu on juuri anonyymiys.
        Ei se ole ihme jos sinuakin repe haukutaan, koska suhtaudut hyvin hyvin halveksivasti muihin keskustelijoihin.
        Miksi sinä vihaat uskovaisia niin että haluat haukkua meitä hulluiksi?

        > Aloittajaa on herjattu kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla nimityksillä.

        Ketä? Herjaus tarvitsee aina tunnistettavissa olevan kohteen. Anonyymiä ei voi herjata. Sen sijaan aloittaja on herjannut useita henkilöitä ja nimimerkkejä tämän keskustelun aikana.

        Mutta se on toki aloittajan tapaisille "kristityille" kovin yleistä. Malka omassa silmässä, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on perus Kristinuskoa, Raamatun profetian vertaamista nykypäivän tapahtumiin.
        Eli siis juuri sitä mitä valvovan Kristityn pitäisikin harrastaa, Jeesus kehotti meitä valvomaan ja tarkkailemaan aikain merkkejä ja sitä minä teen.
        Tässä ei ole mitään rajatietoon viittaavaa, rajatieto on alue jolle uskovan ei kannata eikä kuulu sekaantua koska se on okkultismia ja muuta demonista touhuilua.
        Salaliittoteoriakaan tämä ei ole vaan Raamatun profetian vertaamista, tässä mailmassa joka on varsinkin näin viimeisinä aikoina paholaisen vallassa , kaikkea ei kerrota suoraan vaan valehdellaan.
        Valhehan on ollut paholaisen toimintatapa lankeamisestaan saakka, onhan hän valheen isä.
        Tämän takia uskovalta vaaditaan asioiden tutkimista syvemmältä, valtamediaan ei voi luottaa missään koska se on vapaamuurarien hallinnassa ja kertoo sitä mihin kansan halutaan uskovan.

        Vai että olen elämässä epäonnistunut...etpä tuota tiedä mitä olen, aivokirurgi vai roskakuski.
        Sinä taidat olla roskakuski, mutta tärkeää työtä sekin!
        Minusta usko ja ikuisuus taivaassa on lopulta paljon tärkeämpää, kuin lyhyen maallisen vaelluksemme ajan menestys.
        Siinä mielessä että olen uskova olen hyvin rikas, sitä rikkautta ja onnea en vaihtaisi miljooniinkaan euroihin tai menestykseen.
        Tämä rikkaus ei tosin ole omaa ansiotani,olen sen lahjaksi saanut.
        Katson olevani uskovana miljoona kertaa rikkaampi kuin ateisti, minulla on aarre taivaassa ja ateistilla ei, valitettavasti.
        Soisin sen kyllä kaikille, pilkkaajillekin jos nöyrtyvät Herransa edessä ajoissa. Eikä vasta kun on teidänkin pakko polvistua Herran Jeesuksen edessä.

        Aamen! Jeesus sinua runsaasti siunatkoon!


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Toisen kirjoittajan suhteellisen kiihkoton arviointi ei ole herjaamista. Meitä rekattuja täällä vasta arvioidaankin, ja usein siitä on kiihkottomuus kaukana, kohteliaisuudesta puhumattakaan.

        Eipä ole joidenkin aitouskovaisten prinsessamaisella herkkänahkaisuudella mitään rajaa. 🙄

        Sen olen jo aika sitten havainnut, että te ateistit lyötte herkästi vyön alle, eli alatte henkilökommentoimaan, eli herjaatte. Te koette, että uskovia saa vapaasti solvata. Syytä siihen en tiedä varmasti, mutta oletan vahvasti tietäväni.
        Tämä on erittäin vahva kokemukseen perustuva käsitykseni. Te ette kykene pysymään asiassa, vaan alatte jo usein ensikommenteissanne mätkiä uskovia. Se on teidän suuri intohimonne.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kun aikaa kuluu tästä tulee tietoa laajemmalti esiin, sitten näette että puhuin ihan tosiasioista.

        Antsut ovat kovia puhumaan tosiasioista, mutta sitten kun sitä tosiasiaa ei vain tapahdu, Antsua ei enää löydy mistään keskustelemaan mikä meni pieleen.

        Pedon luku, joka tullaan ennen pitkää asentamaan ihmisten ihon alle oik käteen tai otsaan, on hyvin looginen jatkumo maksujärjestelmän kehityksestä. Oravannahoista on tultu pitkä matka ja vauhti kiihtyy. Pian muistelette tätä pankkikorttisysteemiä ihmetyksellä, sanoen kenties: ” Oli sekin korttiaika alkeellista.”

        ”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,”
        Ilm 13:16


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        > tässä mailmassa joka on varsinkin näin viimeisinä aikoina paholaisen vallassa ,

        Koska elintasomme, turvallisuutemme ja tasa-arvomme on parempi kuin koskaan, Paholainen on siis hyvä.

        Hitleriäkin ylistettiin alkuun Saksan talouden elvyttämisestä.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Minkäs minä sille mahdan, että koet totuuden herjauksena. Vai kykenetkö oikeasti osoittamaan viestistäni jonkin paikkansapitämättömän kohdan?

        Sanoit mm. näin: ”voihan aloittaja olla hahainen idioottikin. Kyllä niitäkin tähän maailmaan mahtuu.”
        Olet sanalla ”hahainen” mahdollisesti hakenut ilmaisua harhainen. Idiootti-sanan käyttö ilmaisee sinun pitelemätöntä tarvetta herjata kanssakeskustelijaasi.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Tiedän, ette te muutu. Pahuus on teidän mielihyvänne.

        Mielettömän rokotevastaisuuden valhepropagointi yksinkertaisimmille ja herkkäuskoisimmille veljillemme ja sisarillemme on pahuutta jos mikä. Hyvää siinä ei ole kakan parfymoiman perskarvankaan vertaa.

        Vastavirtaan uivia on aina pilkattu!


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        No kerrohan ketä siis on herjattu. Nimimerkin Anonyymi takana on Suomi24:ssä tuhansia erilaisia mielipiteitä edustavia eri kirjoittajia, joten ajatus Antsu(je)n herjaamisesta on mieletön.

        Nyt on kyse tästä ketjusta. Idiootiksi kutsumista olen aina pitänyt solvaamisena. Sinusta se ei sitä näköjään ole. Herjaajat ovat usein hyvin sokeita näkemään sitä solvausta, jota harjoittavat. Sinua olen aiemmin pitänyt jokseenkin asiallisena keskustelijana, painotus tosin sanalla ”jokseenkin”, mutta tyylisi on muuttunut brutaalimpaa suuntaan useitakin pykäliä. Mieti miksi.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kristitty, kristinuskopalsta ja kristinusko kirjoitetaan pienellä koolla.

        Mene kuule itse Antsu moskeijaan julistamaan. Siellä on paljon ihmisiä, jotka toisin kuin me kantasuomalaiset eivät kristinuskoa juurikaan tunne ja joille Jeesuksen käskyn mukaan pitäisi kiireesti evankelioida. Et taida uskaltaa. Parempi niin.

        Muslimeja evankeloidaan jatkuvasti median eri sähköisillä keinoilla. Olisi typerää mennä moskeijaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit mm. näin: ”voihan aloittaja olla hahainen idioottikin. Kyllä niitäkin tähän maailmaan mahtuu.”
        Olet sanalla ”hahainen” mahdollisesti hakenut ilmaisua harhainen. Idiootti-sanan käyttö ilmaisee sinun pitelemätöntä tarvetta herjata kanssakeskustelijaasi.

        Kiitos. Kirjoitusvirhe oli siis suurin vika viestissäni. Aina mukavaa, kun tunnustatte tappion.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyse tästä ketjusta. Idiootiksi kutsumista olen aina pitänyt solvaamisena. Sinusta se ei sitä näköjään ole. Herjaajat ovat usein hyvin sokeita näkemään sitä solvausta, jota harjoittavat. Sinua olen aiemmin pitänyt jokseenkin asiallisena keskustelijana, painotus tosin sanalla ”jokseenkin”, mutta tyylisi on muuttunut brutaalimpaa suuntaan useitakin pykäliä. Mieti miksi.

        Juu, juu. Ketä on solvattu? Ei voi olla solvausta ilman kohdetta. Anonyymit eivät kelpaa. Edes idiootti-sellaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen jo aika sitten havainnut, että te ateistit lyötte herkästi vyön alle, eli alatte henkilökommentoimaan, eli herjaatte. Te koette, että uskovia saa vapaasti solvata. Syytä siihen en tiedä varmasti, mutta oletan vahvasti tietäväni.
        Tämä on erittäin vahva kokemukseen perustuva käsitykseni. Te ette kykene pysymään asiassa, vaan alatte jo usein ensikommenteissanne mätkiä uskovia. Se on teidän suuri intohimonne.

        Mutta et ole havainnut uskoviksi ilmoittautuneiden tekevän samaa ja vielä aina tietyille samoille nimimerkeille? Kummallista havainnointia. 😏

        Ei ole mitään solvausta, jota en olisi osakseni saanut, ja lähes aina on asialla ollut ”uskova”. Nytkin sinä solvaat minua ateistiksi, vaikka olen kymmeniä kertoja selvästi sanonut, että en ole, ja luulisin että itse tiedän parhaiten mitä jumalolennoista ajattelen. En kuitenkaan kitise enkä valita, sillä nämä palstat nyt ovat tällaisia ja ääriuskovaiset sellaisia kuin ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitleriäkin ylistettiin alkuun Saksan talouden elvyttämisestä.

        Kuka ylisti ja kuka ei. Asevarusteluun perustuva elvyttäminen ei pitkään hämännyt kuin tyhmimpiä.

        Toisesta maailmansodasta on nyt 75 vuotta, ja suurimman osan tuosta ajasta elämämme on parantunut. Logiikkasi mukaan tämä kaikki on Paholaisen ansiota.

        Oikeasti elintason nousu alkoi jo 85 vuotta sitten, mutta tuo mainitsemasi Hitler pisti pienen sodan siihen väliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyse tästä ketjusta. Idiootiksi kutsumista olen aina pitänyt solvaamisena. Sinusta se ei sitä näköjään ole. Herjaajat ovat usein hyvin sokeita näkemään sitä solvausta, jota harjoittavat. Sinua olen aiemmin pitänyt jokseenkin asiallisena keskustelijana, painotus tosin sanalla ”jokseenkin”, mutta tyylisi on muuttunut brutaalimpaa suuntaan useitakin pykäliä. Mieti miksi.

        Ööh. Siis missä ja ketä olen kutsunut idiootiksi? 😮


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        > Kenenkään ei ole pakko rekisteröidä nimimerkkiään, tämän alustan etu on juuri anonyymiys.

        Näin on, eikä sitten voi valittaa tulleensa herjatuksikaan. Uskoisin että aloittaja saa elää elämäänsä ihan rauhassa, tehdä vaativia töitään ja huolehtia ihanasta perheestään, eikä kukaan häntä kiusaa ellei hän itse ala huudella naapurilleen.

        Sanos nyt Antsu, missä olen haukkunut uskovaisia hulluiksi. Osa teistä kyllä vaikuttaa sekopäiltä, mutta vain osa. Ja yleensä nimimerkki on silloin, kappas vain, Anonyymi.

        Olen heksinyt Repe huvittavan selityksen jolla annat itsellesi luvan muiden pilkkaamiseen ja haukkumiseen.
        Anonyymejä ei muka voi haukkua.
        Aloittajan tai muun kirjoittajan herjaaminen on yhtä lailla törkeää ja osuu kohteeseensa, oli anonyymi tai rekisteröity.
        Yhtä kaikki haukut ja pilkkaat keskustelukumppaneitasi ja pilkka tulee kohteeseensa.
        Ainahan teksti kohdistetaan vastaukseksi tiettyyn kommenttiin ja kommentoijalle.
        Ilmeisesti käytät näitä Kristinusko -palstoja varaventtiilinä höyryjesi ja pahan olosi purkamiseen, jotain sinulla on uskovia vastaan joten olemme valikoituneet kohteeksesi.
        Menisit välillä vaikka islam palstalle häröilemään, niin tärkeistä asioista Kristityt saisivat vaihtaa tietoa ja mielipiteitä tänä kriittisenä aikana.
        Voi olla että hyvin pian mailmassa ei ole enää Kristittyjä uskovia.
        Me kaikki olemme poissa, joko temmattuina tai haudattuina.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kristitty, kristinuskopalsta ja kristinusko kirjoitetaan pienellä koolla.

        Mene kuule itse Antsu moskeijaan julistamaan. Siellä on paljon ihmisiä, jotka toisin kuin me kantasuomalaiset eivät kristinuskoa juurikaan tunne ja joille Jeesuksen käskyn mukaan pitäisi kiireesti evankelioida. Et taida uskaltaa. Parempi niin.

        Kristinusko ja Kristitty ansaitsevat ison alkukirjaimen, saatana taas saa tyytyä pieneen vaikka olisi vielä virkkeen alussa.
        Taiteellinen vapaus.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Juu, juu. Ketä on solvattu? Ei voi olla solvausta ilman kohdetta. Anonyymit eivät kelpaa. Edes idiootti-sellaiset.

        Tiedät itsekin herjaavasi. Venkoilusi on sanoisinko nimimerkkisi mukaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen heksinyt Repe huvittavan selityksen jolla annat itsellesi luvan muiden pilkkaamiseen ja haukkumiseen.
        Anonyymejä ei muka voi haukkua.
        Aloittajan tai muun kirjoittajan herjaaminen on yhtä lailla törkeää ja osuu kohteeseensa, oli anonyymi tai rekisteröity.
        Yhtä kaikki haukut ja pilkkaat keskustelukumppaneitasi ja pilkka tulee kohteeseensa.
        Ainahan teksti kohdistetaan vastaukseksi tiettyyn kommenttiin ja kommentoijalle.
        Ilmeisesti käytät näitä Kristinusko -palstoja varaventtiilinä höyryjesi ja pahan olosi purkamiseen, jotain sinulla on uskovia vastaan joten olemme valikoituneet kohteeksesi.
        Menisit välillä vaikka islam palstalle häröilemään, niin tärkeistä asioista Kristityt saisivat vaihtaa tietoa ja mielipiteitä tänä kriittisenä aikana.
        Voi olla että hyvin pian mailmassa ei ole enää Kristittyjä uskovia.
        Me kaikki olemme poissa, joko temmattuina tai haudattuina.

        Voi kuule toveri, sillojn kun islam-palstalla vielä oli hyvää säpinää, kävin siellä kiihkeitä väittelyjä salafistimuslimien kanssa ja muslimitkin kävivät keskenään. Myöhemmin sitten äärikristityt tuhosivat koko palstan ala-arvoisella räyhäämisellään ja karkottivat sieltä useimmat muslimit pois.

        Minun mielestäni suurin osa uskovista on ihan fiksua porukkaa, mutta jostain syystä jotkut lahkouskovaiset eivät hyväksy maltillisempia edes kristityiksi. Olen täällä siis myös tukemassa lahkouskovaisten jatkuvasti mollaamia hyvätapaisia "enemmistökristittyjä", omalla tavallani mutta kumminkin.

        Arvaas ketkä karkottivat täältä kirkon tunnusten alla esiintyneet ja varsin hienosti puhuneet papit törkeällä käytöksellään? Kyllä, juuri äärikristityt "uskovat".


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mutta et ole havainnut uskoviksi ilmoittautuneiden tekevän samaa ja vielä aina tietyille samoille nimimerkeille? Kummallista havainnointia. 😏

        Ei ole mitään solvausta, jota en olisi osakseni saanut, ja lähes aina on asialla ollut ”uskova”. Nytkin sinä solvaat minua ateistiksi, vaikka olen kymmeniä kertoja selvästi sanonut, että en ole, ja luulisin että itse tiedän parhaiten mitä jumalolennoista ajattelen. En kuitenkaan kitise enkä valita, sillä nämä palstat nyt ovat tällaisia ja ääriuskovaiset sellaisia kuin ovat.

        Kirjoituksesi ilmentävät ateismia. Olen seurannut kirjoitteluasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen heksinyt Repe huvittavan selityksen jolla annat itsellesi luvan muiden pilkkaamiseen ja haukkumiseen.
        Anonyymejä ei muka voi haukkua.
        Aloittajan tai muun kirjoittajan herjaaminen on yhtä lailla törkeää ja osuu kohteeseensa, oli anonyymi tai rekisteröity.
        Yhtä kaikki haukut ja pilkkaat keskustelukumppaneitasi ja pilkka tulee kohteeseensa.
        Ainahan teksti kohdistetaan vastaukseksi tiettyyn kommenttiin ja kommentoijalle.
        Ilmeisesti käytät näitä Kristinusko -palstoja varaventtiilinä höyryjesi ja pahan olosi purkamiseen, jotain sinulla on uskovia vastaan joten olemme valikoituneet kohteeksesi.
        Menisit välillä vaikka islam palstalle häröilemään, niin tärkeistä asioista Kristityt saisivat vaihtaa tietoa ja mielipiteitä tänä kriittisenä aikana.
        Voi olla että hyvin pian mailmassa ei ole enää Kristittyjä uskovia.
        Me kaikki olemme poissa, joko temmattuina tai haudattuina.

        Juurikin noin.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Voi kuule toveri, sillojn kun islam-palstalla vielä oli hyvää säpinää, kävin siellä kiihkeitä väittelyjä salafistimuslimien kanssa ja muslimitkin kävivät keskenään. Myöhemmin sitten äärikristityt tuhosivat koko palstan ala-arvoisella räyhäämisellään ja karkottivat sieltä useimmat muslimit pois.

        Minun mielestäni suurin osa uskovista on ihan fiksua porukkaa, mutta jostain syystä jotkut lahkouskovaiset eivät hyväksy maltillisempia edes kristityiksi. Olen täällä siis myös tukemassa lahkouskovaisten jatkuvasti mollaamia hyvätapaisia "enemmistökristittyjä", omalla tavallani mutta kumminkin.

        Arvaas ketkä karkottivat täältä kirkon tunnusten alla esiintyneet ja varsin hienosti puhuneet papit törkeällä käytöksellään? Kyllä, juuri äärikristityt "uskovat".

        sillojn po. silloin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi ilmentävät ateismia. Olen seurannut kirjoitteluasi.

        Kirjoitukseni ilmentävät uskonnottomuutta, jota sanaa teikäläiset eivät uskalla käyttää, koska oppinne mukaan ateismin on oltava (saatanallinen) uskonto.

        Minäkin seuraisin mielelläni kirjoitteluasi, mutta tyypillinen ääriuskovaispelkuri kun olet, et sitä salli.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kirjoitukseni ilmentävät uskonnottomuutta, jota sanaa teikäläiset eivät uskalla käyttää, koska oppinne mukaan ateismin on oltava (saatanallinen) uskonto.

        Minäkin seuraisin mielelläni kirjoitteluasi, mutta tyypillinen ääriuskovaispelkuri kun olet, et sitä salli.

        Miksiköhän sinulle ja teille ei aiheesta keskusteleminen riitä? Henkilökommentointi ja varsinkin ilkeämielinen herjaaminen on useimmille ateisteille mieluisampaa. Tässäkin ketjussa siitä on saatu tarpeeksi näyttöjä.
        Ok, en pidä sinua enää ateistina, kun se sinua häiritsee. Voitko vastavuoroisesti olla herjaamatta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän sinulle ja teille ei aiheesta keskusteleminen riitä? Henkilökommentointi ja varsinkin ilkeämielinen herjaaminen on useimmille ateisteille mieluisampaa. Tässäkin ketjussa siitä on saatu tarpeeksi näyttöjä.
        Ok, en pidä sinua enää ateistina, kun se sinua häiritsee. Voitko vastavuoroisesti olla herjaamatta?

        Kunhan rekisteröidyt, voin näiden todistajien läsnäollessa pyhästi luvata etten enää koskaan sano sinulle yhtään mitään. Näin ollen sekaan ei vahingossakaan pääse mitään mistä et tykkää. Nyt tämä on mahdotonta, kun voit olla kuka tahansa Antsu.

        Elämä on valintoja ja niiden seurauksia.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Toisen kirjoittajan suhteellisen kiihkoton arviointi ei ole herjaamista. Meitä rekattuja täällä vasta arvioidaankin, ja usein siitä on kiihkottomuus kaukana, kohteliaisuudesta puhumattakaan.

        Eipä ole joidenkin aitouskovaisten prinsessamaisella herkkänahkaisuudella mitään rajaa. 🙄

        Olet itsekin aika ajoin valitellut, kun sinua nimitellään. Eikö se sitten kerro ”prinsessamaisesta herkkänahkaisuudesta”? 😲


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mutta et ole havainnut uskoviksi ilmoittautuneiden tekevän samaa ja vielä aina tietyille samoille nimimerkeille? Kummallista havainnointia. 😏

        Ei ole mitään solvausta, jota en olisi osakseni saanut, ja lähes aina on asialla ollut ”uskova”. Nytkin sinä solvaat minua ateistiksi, vaikka olen kymmeniä kertoja selvästi sanonut, että en ole, ja luulisin että itse tiedän parhaiten mitä jumalolennoista ajattelen. En kuitenkaan kitise enkä valita, sillä nämä palstat nyt ovat tällaisia ja ääriuskovaiset sellaisia kuin ovat.

        Sinua on tässä ketjussa kutsuttu ilkeäksi. Uskovia on herjattu idiooteiksi ( The Rat ). Onko sinusta korrektia solvata ketään idiootiksi? Käsi sydämelle!
        Ilkeäksikään nimittely ei ole hyvätapaista, mutta jos henkilö on saanut tuta sitä sinulta, miten hän voi sen ilmaista? Olisiko pitänyt sanoa vaikka että vähemmän hienotunteinen tms?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet itsekin aika ajoin valitellut, kun sinua nimitellään. Eikö se sitten kerro ”prinsessamaisesta herkkänahkaisuudesta”? 😲

        En ole valitellut, vaan todennut asian kun Antsut _ensin_ ovat valitelleet omaa kohteluaan.

        Kirjaa ylös: En valita tällä palstalla osakseni saamaani kohtelua ja loukkauksia. Pelin henki täällä on valitettavasti ja omistajan päätöksellä sellainen, että paskaa lentää. Toivoisin että kaikki tahallisesti loukkaavat kirjoitukset poistettaisiin aina ja nimimerkki olisi pakollinen. Näin ei kuitenkaan tapahdu, joten näillä mennään.

        Enkä käännä kenellekään kolmatta enkä neljättä "poskea". 🦵🏾


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua on tässä ketjussa kutsuttu ilkeäksi. Uskovia on herjattu idiooteiksi ( The Rat ). Onko sinusta korrektia solvata ketään idiootiksi? Käsi sydämelle!
        Ilkeäksikään nimittely ei ole hyvätapaista, mutta jos henkilö on saanut tuta sitä sinulta, miten hän voi sen ilmaista? Olisiko pitänyt sanoa vaikka että vähemmän hienotunteinen tms?

        Yhdessä kohtaa täällä poistettiin viesti nopiasti, jos se sisälsi sanan idiootti. Konetta on ilmeisesti opetettu sittenkin hyväksymään se. Hmm.

        Ei ole korrektia solvata ketään idiootiksi, mutta voi olla korrektia sanoa jonkun viestistä, että se vaikuttaa idiootin kirjoittamalta, mikäli aihetta moiseen on. Silloin tällöin on.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kuka ylisti ja kuka ei. Asevarusteluun perustuva elvyttäminen ei pitkään hämännyt kuin tyhmimpiä.

        Toisesta maailmansodasta on nyt 75 vuotta, ja suurimman osan tuosta ajasta elämämme on parantunut. Logiikkasi mukaan tämä kaikki on Paholaisen ansiota.

        Oikeasti elintason nousu alkoi jo 85 vuotta sitten, mutta tuo mainitsemasi Hitler pisti pienen sodan siihen väliin.

        ”Kuka ylisti ja kuka ei. Asevarusteluun perustuva elvyttäminen ei pitkään hämännyt kuin tyhmimpiä”
        Siinä vaiheessa oli jo liian myöhäistä, kun valta oli yksissä käsissä. No, onneksi se loppui, mutta tuho oli melkoinen!
        ” vallassa ,

        ”Koska elintasomme, turvallisuutemme ja tasa-arvomme on parempi kuin koskaan, Paholainen on siis hyvä.”
        Paholainen, Saatana ei ole missään tapauksessa hyvä.
        Jeesus sanoi näin:
        ”Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.”
        Joh 10:10
        Ei minulla tuollaista logiikkaa ole! Hitler oli esimerkki Paholaisesta. Ihmiset hurmioituvat Suuren Johtajan aikaansaannoksista, mutta kohta karu totuus paljastuu. Siitä esimerkkini. Älä tee niin herkästi vääriä tulkintoja. Sopiiko?
        Arvostan ihmisen saavutuksia, vaikka tällä kaikella onkin masentava kääntöpuolensa; olemme tuhoamassa tämän rakkaan planeettamme saasteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihmiset levittävät rokotteiden vastaista taikauskoaan, on sellaiseen syytä puuttua. Noissa jutuissa ei ole järjen häivää, mutta pahimmillaan niihin uskominen voi viedä hengen ja vaarantaa samalla muita ihmisiä.

        Eiköhän nyt ollut kysymys vain yhdestä rokotteesta. Miksi siis taas vääristelyä?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        En ole valitellut, vaan todennut asian kun Antsut _ensin_ ovat valitelleet omaa kohteluaan.

        Kirjaa ylös: En valita tällä palstalla osakseni saamaani kohtelua ja loukkauksia. Pelin henki täällä on valitettavasti ja omistajan päätöksellä sellainen, että paskaa lentää. Toivoisin että kaikki tahallisesti loukkaavat kirjoitukset poistettaisiin aina ja nimimerkki olisi pakollinen. Näin ei kuitenkaan tapahdu, joten näillä mennään.

        Enkä käännä kenellekään kolmatta enkä neljättä "poskea". 🦵🏾

        Niin siis: kun joku valittaa saamaansa kohtelua, se on ehdottomasti ”prinsessamaista herkkänahkaisuutta”. Mutta kun sinä valitat, se ei olekaan valitusta, vaan miehekästä murahtelua. Menikö oikein? 😁


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Yhdessä kohtaa täällä poistettiin viesti nopiasti, jos se sisälsi sanan idiootti. Konetta on ilmeisesti opetettu sittenkin hyväksymään se. Hmm.

        Ei ole korrektia solvata ketään idiootiksi, mutta voi olla korrektia sanoa jonkun viestistä, että se vaikuttaa idiootin kirjoittamalta, mikäli aihetta moiseen on. Silloin tällöin on.

        Tuollaisella kiertoilmaisulla et kykene häivyttämään sitä perimmäistä ajatusta, joka sinulla on, eli pidät tuolloin kirjoittajaa idioottina ja pidät oikeutenasi myös ilmaista halveksuntasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis: kun joku valittaa saamaansa kohtelua, se on ehdottomasti ”prinsessamaista herkkänahkaisuutta”. Mutta kun sinä valitat, se ei olekaan valitusta, vaan miehekästä murahtelua. Menikö oikein? 😁

        Ei, koska en valita. 😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nyt ollut kysymys vain yhdestä rokotteesta. Miksi siis taas vääristelyä?

        Enpä ole ennen kuullutkaan yhteen olemattomaan(?) rokotteeseen kohdistuvasta rokotevastaisuudesta. Enpä usko että sellaisesta on nytkään kysymys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisella kiertoilmaisulla et kykene häivyttämään sitä perimmäistä ajatusta, joka sinulla on, eli pidät tuolloin kirjoittajaa idioottina ja pidät oikeutenasi myös ilmaista halveksuntasi.

        Sinulla Antsu on toki oikeus tulkita nimimerkkien sanoja miten lystäät.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Osoita ketä minä olen herjannut. Nimimerkitön viestittelijä keskustelufoorumilla ei riitä.

        Herjasi ovat nähtävissä tässä ketjussa. Vai etkö osaa lukea kirjoituksiasi? Oletko täysin itsekritiikitön?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Tiedän, ette te muutu. Pahuus on teidän mielihyvänne.

        Mielettömän rokotevastaisuuden valhepropagointi yksinkertaisimmille ja herkkäuskoisimmille veljillemme ja sisarillemme on pahuutta jos mikä. Hyvää siinä ei ole kakan parfymoiman perskarvankaan vertaa.

        Mieti, miksi kiihdyt.
        Onko sinusta mahdotonta, että maksujärjestelmä ja tekniikat sen toteuttamisessa eivät voisi kehittyä nykyisestä melko jo kömpelöstäkin käytännöstä? Tulet vielä näkemään, että Ilmestyskirjan ennustus tulee toteutumaan.

        ”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,”
        Ilm 13:16

        Se, mikä tässä eniten järisyttää nykyistä ajatteluasi on se, että tässä on yksi erittäin havainnollinen esimerkki Raamatun totuudellisuudesta. Sitä sinä et kestä ja siksi alat käyttämään ronskimpaa kieltä ja koitat saada uskovaiset naurunalaiseksi.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kunhan rekisteröidyt, voin näiden todistajien läsnäollessa pyhästi luvata etten enää koskaan sano sinulle yhtään mitään. Näin ollen sekaan ei vahingossakaan pääse mitään mistä et tykkää. Nyt tämä on mahdotonta, kun voit olla kuka tahansa Antsu.

        Elämä on valintoja ja niiden seurauksia.

        Kyse oli vain herjaamisesta. Herjaamisen pystyy järkevä ihminen jättämään pois, jos haluaa ja jos edes yrittää kunnioittaa toista Luojan luomaa.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ei, koska en valita. 😎

        Olet valittanut minullekin pari kertaa. Joten valehtelit.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Enpä ole ennen kuullutkaan yhteen olemattomaan(?) rokotteeseen kohdistuvasta rokotevastaisuudesta. Enpä usko että sellaisesta on nytkään kysymys.

        Siitähän aloittaja juuri puhuikin! Et siis lukenut aloitusta ollenkaan?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mutta et ole havainnut uskoviksi ilmoittautuneiden tekevän samaa ja vielä aina tietyille samoille nimimerkeille? Kummallista havainnointia. 😏

        Ei ole mitään solvausta, jota en olisi osakseni saanut, ja lähes aina on asialla ollut ”uskova”. Nytkin sinä solvaat minua ateistiksi, vaikka olen kymmeniä kertoja selvästi sanonut, että en ole, ja luulisin että itse tiedän parhaiten mitä jumalolennoista ajattelen. En kuitenkaan kitise enkä valita, sillä nämä palstat nyt ovat tällaisia ja ääriuskovaiset sellaisia kuin ovat.

        Olen kyllä kuule havainnoinut! Ainoa ”uskova”, joka minua on herjannut systemaattisesti on ystävämme Teuvo. Joitain yksittäisiä on voinut olla. Muut herjaajat ovat olleet ateisteja. Heille herjaamisen perusteeksi riittää se, että heille kertoo Jeesuksen valmistamasta pelastuksesta.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Voi kuule toveri, sillojn kun islam-palstalla vielä oli hyvää säpinää, kävin siellä kiihkeitä väittelyjä salafistimuslimien kanssa ja muslimitkin kävivät keskenään. Myöhemmin sitten äärikristityt tuhosivat koko palstan ala-arvoisella räyhäämisellään ja karkottivat sieltä useimmat muslimit pois.

        Minun mielestäni suurin osa uskovista on ihan fiksua porukkaa, mutta jostain syystä jotkut lahkouskovaiset eivät hyväksy maltillisempia edes kristityiksi. Olen täällä siis myös tukemassa lahkouskovaisten jatkuvasti mollaamia hyvätapaisia "enemmistökristittyjä", omalla tavallani mutta kumminkin.

        Arvaas ketkä karkottivat täältä kirkon tunnusten alla esiintyneet ja varsin hienosti puhuneet papit törkeällä käytöksellään? Kyllä, juuri äärikristityt "uskovat".

        Haukut tässä taas vahvasti uskovia "lahkolaisiksi".
        No minä aloittaja en ole minkään lahkon jäsen, olen eronnut ev.lut.kirkosta koska se on luopunut Raamatun sanasta.
        Toinen syy eroamiseeni oli se että kirkko on vapaamuurarien hallinnassa, ei se ole enää Kristillinen kirkko.
        Turhaan sinä Repe puutut Kristittyjen keskinäisiin vuoropuheluihin.
        Sinulla ei-uskovana ei voikaan olla minkäänlaista hengellistä näkökykyä ja olet tämän maailman hengen ohjauksessa. Vaikket siihen uskokaan.
        Kristityn ihanne ei ole olla nimikristitty joka mukautuu teoissaan ja ajatuksissaan tämän maailman mukaan.
        Kristityn kuuluu olla mukautumatta tämän pahan mailmanajan mukaan ja elää Herran tahdon, ei mailman käsitysten mukaan.
        Tässä keskusteltiin kuitenkin tärkeästä asiasta, mahdollisuudesta menettää pelastus pedon merkin ottamalla.
        Ehdotan että palataan aiheeseen.
        Laitan uuden aloituksen koskien kuinka moni kieltäytyy rokote/merkkauksesta jos se tulee pakolliseksi.
        Aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä kuule havainnoinut! Ainoa ”uskova”, joka minua on herjannut systemaattisesti on ystävämme Teuvo. Joitain yksittäisiä on voinut olla. Muut herjaajat ovat olleet ateisteja. Heille herjaamisen perusteeksi riittää se, että heille kertoo Jeesuksen valmistamasta pelastuksesta.

        Etkö lainkaan ymmärtänyt mitä kirjoitin? En minä sinusta mitään puhunut. 😮


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet valittanut minullekin pari kertaa. Joten valehtelit.

        No todistapa sitten väitteesi. Se onkin vaikeaa, koska sinun pitäisi myös todistaa että Antsu jolle "valitin" olisit sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieti, miksi kiihdyt.
        Onko sinusta mahdotonta, että maksujärjestelmä ja tekniikat sen toteuttamisessa eivät voisi kehittyä nykyisestä melko jo kömpelöstäkin käytännöstä? Tulet vielä näkemään, että Ilmestyskirjan ennustus tulee toteutumaan.

        ”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,”
        Ilm 13:16

        Se, mikä tässä eniten järisyttää nykyistä ajatteluasi on se, että tässä on yksi erittäin havainnollinen esimerkki Raamatun totuudellisuudesta. Sitä sinä et kestä ja siksi alat käyttämään ronskimpaa kieltä ja koitat saada uskovaiset naurunalaiseksi.

        Maksumenetelmät kehittyvät kovaa vauhtia ja näköjään MobilePayta koetetaan nyt painaa seuraavaksi läpi. Siinä ei kyllä tule mitään merkkiä mihinkään, ei otsaan eikä persposkeen, joten tässä vaiheessa todennemme Johanneksen syöneen väärää sientä.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Yhdessä kohtaa täällä poistettiin viesti nopiasti, jos se sisälsi sanan idiootti. Konetta on ilmeisesti opetettu sittenkin hyväksymään se. Hmm.

        Ei ole korrektia solvata ketään idiootiksi, mutta voi olla korrektia sanoa jonkun viestistä, että se vaikuttaa idiootin kirjoittamalta, mikäli aihetta moiseen on. Silloin tällöin on.

        Jos kone poistaisi ne viestit, joissa käytetään sanaa ”idiootti”, se olisi jo poistanut sinun viestisi ja myös pian tämän minun viestini.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        No todistapa sitten väitteesi. Se onkin vaikeaa, koska sinun pitäisi myös todistaa että Antsu jolle "valitin" olisit sinä.

        Tiedän sen, että olet valittanut. Se riittää minulle, mutta ei sinulle, koska et ole rehellinen.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Maksumenetelmät kehittyvät kovaa vauhtia ja näköjään MobilePayta koetetaan nyt painaa seuraavaksi läpi. Siinä ei kyllä tule mitään merkkiä mihinkään, ei otsaan eikä persposkeen, joten tässä vaiheessa todennemme Johanneksen syöneen väärää sientä.

        Toki voi näitä kömpelöitä välivaiheita vielä olla, mutta Ilmestyskirja kertoo sen, mihin kaikki tulee johtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Jeesus sinua runsaasti siunatkoon!

        Kiitos rakas veli tai sisar Kristuksessa!
        Näinä pelottavina aikoina uskovien keskinäisen välittämisen merkitys korostuu, ystävällinen sana antaa voimaa ja rohkaisua, paljon!
        Siunausta myös sinulle, pysy turvassa, vahvana,vapaana,terveenä ja merkitsemättömänä.
        Taivaassa tavataan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki voi näitä kömpelöitä välivaiheita vielä olla, mutta Ilmestyskirja kertoo sen, mihin kaikki tulee johtamaan.

        Ilmestyskirja ei tiedä mistään mitään paitsi vahvasti omaan korvasyyhyyn tulkiten, kuten ennustelut yleensäkin.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Kiitos. Kirjoitusvirhe oli siis suurin vika viestissäni. Aina mukavaa, kun tunnustatte tappion.

        Onko sinulla vakavakin lukihäiriö?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        No todistapa sitten väitteesi. Se onkin vaikeaa, koska sinun pitäisi myös todistaa että Antsu jolle "valitin" olisit sinä.

        Kerran valitit minulle, että eräs nimimerkki ”uskovainen” ( vai oliko se uskovainen1 ) pilkkaa sinua luterilaisuus-palstalla. Seurasin kanssakäymistäsi hänen kanssaan ja nokittelu olikin molemminpuolista. Että sellaista ”kiusaamista”. 😊


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ilmestyskirja ei tiedä mistään mitään paitsi vahvasti omaan korvasyyhyyn tulkiten, kuten ennustelut yleensäkin.

        Tulet pettymään raskaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulet pettymään raskaasti.

        Jompikumpi meistä tulee, ja toistaiseksi se olet sinä. Olen varma että samoin on myös 10, 20 ja 30 vuoden kuluttua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran valitit minulle, että eräs nimimerkki ”uskovainen” ( vai oliko se uskovainen1 ) pilkkaa sinua luterilaisuus-palstalla. Seurasin kanssakäymistäsi hänen kanssaan ja nokittelu olikin molemminpuolista. Että sellaista ”kiusaamista”. 😊

        Tiedät varmaan oikein hyvin, että kyseessä oli nimimerkki usko.vainen, joka taannoisen bannauksen jälkeen on usko_vainen.

        Olen pahoillani, jos koet minun sinulle Antsu valittaneen. Rekkaa nikkisi, niin voin luvata että en enää koskaan sano sinulle sanaakaan. Käyhkö? No ei tietenkään.😬

        Usko_vainen on pari päivää ollut niin hissukseen, että kun ei vaan mammisi koronassa. No, Jeesus on hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sinä olet ateisti, samoin ilkeä repe ruutikallio. Miksette silti voi kunnioittaa toisten uskoa ja häipyä pilkkaamasta, tuo on niin turhaa.
        Kun ette usko Jeesukseen, ette tietenkään usko mihinkään muuhunkaan Kristillisyyteen liittyvään, se on teidän valintanne ja olen pahoillani puolestanne,
        Olette sokeita ettekä edes ymmärrä sitä.
        Mitä se teitä auttaa meitä näkeviä pilkata?
        Kerran tulette näkemään miten väärässä olitte, mutta silloin on jo liian myöhäistä.
        Jos ette halua liittyä meihin, antakaa meidän edes olla.

        Mihin sinä uskot. Jeesukseen vai salaliittoteorioihin? Ei minun tarvitse kunnioittaa sinun uskoasi salaliittoteorioihin. Olet pihalla kuin lumiukko. Et edes tiedä miksi MIT - yliopisto on tutkinut rokotteeseen liittyvää merkkausmenetelmää.

        Kehitysmaissa ei ole samanlaisia terveysrekistereitä kuin meillä. Eri tiimit käyvät antamassa rokotteita pikkukylissä. Paperiset rokotuskorti hukkuvat ja homehtuvat. Ne joilla on jo rokote, tulevat hakemaan samaa rokotetta uudelleen. MIT pohti ongelmaa ja kehitti ratkaisuksi rokotteiden värikoodit, jotka voi lukea kännykkäsovelluksella.

        Väri ei ole pysyvää, se haihtuu varsin pian. Eikä se ilmaise mitään muuta kuin rokotteen olemassaolon. Se ei ole mikrosiru. Sillä ei voi ostaa tai myydä. Eikä sen käytölle ole mitään syytä kehittyneissä maissa, sillä meillä on rokoterekisterit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        repe, uskovat eivät ole sinun veljiäsi eivätkä sisariasi.
        Sinä et kuulu Jumalan perheväkeen koska et usko.

        Olisi hyvä ymmärtää että tämä tuleva mikroneulaus-rokote joka jättää ihoon laitteella luettavan kuvion/koodin , on aivan eri asia kuin vanhat hyvätkin rokotteet.
        Kyse ei ole täydellisestä rokotevastaisuudesta vaan valvomisesta, pedolle on sivuseikka millä tavalla se karjansa saa huijattua merkittäväksi.
        Kun aikaa kuluu tästä tulee tietoa laajemmalti esiin, sitten näette että puhuin ihan tosiasioista.

        Siitä löytyy oikeaa tietoa tekniikan kehittäjän, MIT-yliopiston, sivuilta. Eikä se tieto muistuta sinun tietojasi. Jotta pystyisit ymmärtämään, sinun pitäisi tietää miksi menetelmä on kehitetty, ja ketä varten. Voin antaa vinkin, ettei ainakaan suomalaisia varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä luulet hänen valehtelevan? Onko ihminen heti valehtelija, jos hän on eri mieltä kanssasi. Minusta ei.

        Aloituksessa ei ole kyse mielipiteistä, vaan valheista. Oikeaa tietoa löytyy esim. sen yliopiston sivuilta, joka kehitysmaihin suunnattua rokotteeseen liittyvää tunnistetta kehittänyt. Lisäksi vaaditaan sen verran yleissivistystä, ettei sotketa rokotteita ja ehkäisyvalmisteita, minkä aloittaja valitettavasti autuaasti tekee.

        Gatesin säätiö myöntää rahoitusta eri järjestöjen terveydenhuollon tutkimus- sekä ruohonjuuritason hankkeisiin. Monet olisivat kuolleet ilman rokotusohjelmia tai perusterveydenhuoltoa. Säätiö rahoittaa myös perhesuunnitteluohjelmia kehitysmaissa. Kukaan ei nimittäin hanki huvikseen 10 lasta äärimmäiseen köyhyyteen. Maailman köyhillä ei yksinkertaisesti olisi varaa terveydenhuoltoon ja ehkäisyyn ilman Gatesin kaltaisten hyväntekijöiden rahoittamia hankkeita.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Jos ette halua liittyä meihin, antakaa meidän edes olla.

        Voi kuule kiitos samoin! Mitäpä jos jättäisitte todellisuudessa elävän ihmisten suuren enemmistön (mukaan lukien kristityt!) rauhaan ja jatkaisitte sekoilujanne pimeimpien uskonlahkojen ikiomilla foorumeilla, jotka on juuri kaltaisiasi varten tehty oikein mittatilaustyönä.

        Toisaalta jos niin tekisitte, näiden palstojen viihdearvo kyllä laskisi.🤔

        Todellisuudessa elävät satuolentoa palvovat kristityt? Jotain mätää tässä yhtälössä. Viihdearvon kanssa olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitleriäkin ylistettiin alkuun Saksan talouden elvyttämisestä.

        Hitlerissä maailma on saanut esimakua Antikristuksesta.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Jompikumpi meistä tulee, ja toistaiseksi se olet sinä. Olen varma että samoin on myös 10, 20 ja 30 vuoden kuluttua.

        Minä en häviä mitään, sillä elämä Jeesuksen armossa ja hänen omanaan on huikeaa. Lisäksi sievoisena huipennuksena ikuinen elämä, jonka Jeesus on omillensa luvannut. Se, joka torjuu Jeesuksen, ei Raamatun mukaan ikuiseen elämään voi päästä. Se on melkoinen HÄVIÖ!


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tiedät varmaan oikein hyvin, että kyseessä oli nimimerkki usko.vainen, joka taannoisen bannauksen jälkeen on usko_vainen.

        Olen pahoillani, jos koet minun sinulle Antsu valittaneen. Rekkaa nikkisi, niin voin luvata että en enää koskaan sano sinulle sanaakaan. Käyhkö? No ei tietenkään.😬

        Usko_vainen on pari päivää ollut niin hissukseen, että kun ei vaan mammisi koronassa. No, Jeesus on hänen kanssaan.

        Ei sinun valituksesi minua haittaa. Herjauksiakin mahtuu tähän atmosphääriin. Ne loppujen lopuksi vahingoittavat harjoittajaansa.
        Toivottavasti en ollut aistivani vahingoniloa tuossa arvailussasi usko_vaisesta?
        En minäkään koe iloa siitä, jos joku päättää mennä kadotukseen. Kerron Jeesuksesta, jotta edes joku voisi turvautua Jeesukseen ja päästä armahdettuna ikuiseen elämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitlerissä maailma on saanut esimakua Antikristuksesta.

        Luulin että Antikristus villitsee kaikkia ihmisiä eikä vain yhtä herrarotua – sitä muita kohtaan vihaan yllyttäen. 😯


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en häviä mitään, sillä elämä Jeesuksen armossa ja hänen omanaan on huikeaa. Lisäksi sievoisena huipennuksena ikuinen elämä, jonka Jeesus on omillensa luvannut. Se, joka torjuu Jeesuksen, ei Raamatun mukaan ikuiseen elämään voi päästä. Se on melkoinen HÄVIÖ!

        >Se, joka torjuu Jeesuksen, ei Raamatun mukaan ikuiseen elämään voi päästä. Se on melkoinen HÄVIÖ!

        Jos ikuinen elämä tarkoittaa ikuisuutta kansakoulun käyneitten puupäisten denialistien kanssa, valitsen ikuisen unen.

        Jos taas kaikki normaalitkin ihmiset ovat siellä elämässä, sitten se kelpaa kyllä.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Se, joka torjuu Jeesuksen, ei Raamatun mukaan ikuiseen elämään voi päästä. Se on melkoinen HÄVIÖ!

        Jos ikuinen elämä tarkoittaa ikuisuutta kansakoulun käyneitten puupäisten denialistien kanssa, valitsen ikuisen unen.

        Jos taas kaikki normaalitkin ihmiset ovat siellä elämässä, sitten se kelpaa kyllä.

        Itse asiassa on täysin samantekevää, millaisesta ikuisesta elämästä on kyse. Oli millainen tahansa, niin pahin mahdollinen kohtalo se olisi.


      • TheRat kirjoitti:

        Itse asiassa on täysin samantekevää, millaisesta ikuisesta elämästä on kyse. Oli millainen tahansa, niin pahin mahdollinen kohtalo se olisi.

        Ikuisesti kamoissa? En oikein pysty kuvittelemaan, kun en ole kokeillut. Vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinusko ja Kristitty ansaitsevat ison alkukirjaimen, saatana taas saa tyytyä pieneen vaikka olisi vielä virkkeen alussa.
        Taiteellinen vapaus.

        Pakanoiden usko jonka Kaikkivaltiast kielsi!
        pakanallisuudesta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi#Kannibalismi_ihmisill.C3.A4
        "Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

        Oppikaa ymmärtämään Kaikkivaltiaan Jeesuksen antama uskomisen kielto rikkomisen seuraukset:
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Oppikaa ymmärtämään Kaikkivaltiaan Jeesuksen antama uskomisen kielton rikkomisen TUOMIO:
        Matteuksen evankeliumi:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastavirtaan uivia on aina pilkattu!

        Ei suinkaan ole siihen jääty. Historia kertoo, että he ovat hyvin usein menettäneet päänsä (tai vastaavat tiedot). Kristitty tsarevna Sofiakin poltti roviolla 20 000 vanhauskoista vuoden 1680 paikkeilla. Ei siinä paljon keritty vastavirtaan uivia pilkata, kun oli sen verran kiirus sytytellä notskeja heidän pieksujensa alle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muslimeja evankeloidaan jatkuvasti median eri sähköisillä keinoilla. Olisi typerää mennä moskeijaan.

        Eikö evankelioinnin tunnusmerkki olekaan enää se, että kohde todennäköisesti ainakin havaitsee sen? "Sähköinen evankeliointi" on ohitettavissa yhdellä klikkauksella.

        Tosi evankelista julistaa vaikka henkensä kaupalla päin naamaa, kuten apostolit tekivät. Että sähköisesti, Jeesus kääntyisi kyllä haudassaan...

        Vai tarkoititko että evankelioinnin yhteydessä annetaan sähköiskuja? Siinä olisi reipas meininki. Itsekin saattaisin harkita uskomista muutaman tällin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämä palsta on yleistä Kristinuskosta.
        Siis Kristinuskosta ja sen sisältämistä asioista keskustelemiseen tarkoitettu!
        Sinä repe et ole Kristitty, joten sinä se nyt olet väärässä paikassa, en minä aloittaja.
        Mene sinä sinne ateistipalstalle kun kerran ateisti olet ja anna Kristittyjen keskustella keskenään.
        Onhan äärimmäisen lapsellista tulla Kristinuskopalstalle haukkumaan Kristittyjä hulluksi, uskallatko tehdä saman irl?
        Menepä kirkkoon huutamaan kirkkokansalle miten hulluja ovat, huuda sama muslimeille!
        Menepä moskeijaan vittuilemaan niin päästään sitten sinustakin !

        Palvelkaa todellisia herrojanne niiden omilla nimillä:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Ymmärrän, että hävettää olla rehellinen mutta raamatun, historianne jne mukaan kristittyjen herrat ovat jumalianne kristillujen lahkoissa joihin uskomiset Kaikkivaltias Jeesus kielsi raamatussa ja antoi tuomionsa joten ei pitäs olla vaikea ymmärtää, että olet yksi monista ammatilais eksyttäjistä syyttömiä ihmisiä helevettiin ohjaamassa.

        LUKEKAA HUOLELLISESTI.... ja ymmärtäkää....
        Näin siinä käy jos ei ole Kaikkivaltiaan antamaa tukea kaikkiin kristittyjen tekemiin laittomuuksiin ja rikoksiin:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        (((viitaten yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palvelkaa todellisia herrojanne niiden omilla nimillä:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Ymmärrän, että hävettää olla rehellinen mutta raamatun, historianne jne mukaan kristittyjen herrat ovat jumalianne kristillujen lahkoissa joihin uskomiset Kaikkivaltias Jeesus kielsi raamatussa ja antoi tuomionsa joten ei pitäs olla vaikea ymmärtää, että olet yksi monista ammatilais eksyttäjistä syyttömiä ihmisiä helevettiin ohjaamassa.

        LUKEKAA HUOLELLISESTI.... ja ymmärtäkää....
        Näin siinä käy jos ei ole Kaikkivaltiaan antamaa tukea kaikkiin kristittyjen tekemiin laittomuuksiin ja rikoksiin:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        (((viitaten yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Lääkityksessä olisi ilmeisesti hieman säätämisen varaa?


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        > Miksette silti voi kunnioittaa toisten uskoa ja häipyä pilkkaamasta, tuo on niin turhaa.

        Katsoitko aloittajan viestiä? Me sentään kerromme vain mitä Raamatussanne lukee, kun taas aloittaja nimeltämainiten pilkkaa yhtä ihmiskunnan hyväntekijöistä (oli hänen softatalostaan mitä mieltä tahansa)? Eikä edes faktoihin perustuen, vaan valheita levittäen.

        > Mitä se teitä auttaa meitä näkeviä pilkata?

        On toivoa siitä, että joku muukin lukee nämä viestit ja tajuaa harhaisuutenne. Te olette varmaankin jo menetettyjä tapauksia.

        Sinä: On toivoa siitä, että joku muukin lukee nämä viestit ja tajuaa harhaisuutenne. Te olette varmaankin jo menetettyjä tapauksia.

        Minä: MItä asiaa sinulla on tulla tänne kristinusko nimiseen keskustelupaikkaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitleriäkin ylistettiin alkuun Saksan talouden elvyttämisestä.

        Uskoisin että aloittaja saa elää elämäänsä ihan rauhassa, tehdä vaativia töitään ja huolehtia ihanasta perheestään, eikä kukaan häntä kiusaa ellei hän itse ala huudella naapurilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä: On toivoa siitä, että joku muukin lukee nämä viestit ja tajuaa harhaisuutenne. Te olette varmaankin jo menetettyjä tapauksia.

        Minä: MItä asiaa sinulla on tulla tänne kristinusko nimiseen keskustelupaikkaan??

        Tuota noin... Minä sentään puhuin kristinuskosta. Sinun uskontosi nimi on QAnon, eikä sillä ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa.


    • Anonyymi

      Gates ymmärtää Luciferin merkityksen: Lucifer on oikeasti hyvä, raamattu ei kerro totuutta.

      Jos Gates on vapaamuurari, niin silloin asia on looginen, sillä v-muurarit pitävät Luciferia ainoana oikeasti hyvänä Jumalana.

      • Anonyymi

        Olet jo pahasti koukussa.


      • Anonyymi

        Ei liity tähän mitä S-palvojat tekevät. Eläköön Lucifer!


      • Anonyymi

        Taitavat olla pelkkiä helluntailaisten iltanuotiojuttuja nuokin.


      • Anonyymi

        Hurjia väitteitä, mutta niitä todisteita kaivataan. Rikoksista pitää kärsiä rangaistus, se on selvä mutta huhujahan on aina uskonnon verukkeella levitetty. Monet juutalaisten lynkkaamiset keskiajalla johtuivat siitä, että tuollaisia väitteitä tehtiin kristittyjen parissa juutalaisista.


      • Oletko lukenut jotain keskiaikaisia roskajulkaisuja? Olet nimittäin ihan vähän pihalla siitä, mitä saatananpalvojat menoissaan puuhaavat.

        Kannibalismi muuten on osa monia kristittyjä lahkoja, erityisesti katolilaisuutta.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Oletko lukenut jotain keskiaikaisia roskajulkaisuja? Olet nimittäin ihan vähän pihalla siitä, mitä saatananpalvojat menoissaan puuhaavat.

        Kannibalismi muuten on osa monia kristittyjä lahkoja, erityisesti katolilaisuutta.

        Kerropa lisää tuosta ”kristittyjen kannibalismista” ja NYT, todisteet pöytään, kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa lisää tuosta ”kristittyjen kannibalismista” ja NYT, todisteet pöytään, kiitos!

        Minun on nyt pakko vastata linkillä, koska ihan perusasioita en viitsisi selittää tällaisella palstalla. Lue tuolta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Ehtoollinen#Katolinen_kirkko

        Vinkki: kun syöt ihmisen lihaa ja juot hänen vertaan, pidetään sitä yleensä kannibalismina. Joissain uskonlahkoissa kannibalismi on symbolista, mutta katolisilla se on konkreettista (tai ainakin he näin uskovat).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity tähän mitä S-palvojat tekevät. Eläköön Lucifer!

        Samahemmohan tuo on.
        SRA:n uhreja on valtavasti, moni on jäänyt jopa henkiin jakertoo kokemuksistaan esim netissä.
        On myös paljon todistettuja tapauksia poliisiasiakirjoin.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Minun on nyt pakko vastata linkillä, koska ihan perusasioita en viitsisi selittää tällaisella palstalla. Lue tuolta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Ehtoollinen#Katolinen_kirkko

        Vinkki: kun syöt ihmisen lihaa ja juot hänen vertaan, pidetään sitä yleensä kannibalismina. Joissain uskonlahkoissa kannibalismi on symbolista, mutta katolisilla se on konkreettista (tai ainakin he näin uskovat).

        Eli haluat, siis HALUAT käsittää väärin ehtoollisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli haluat, siis HALUAT käsittää väärin ehtoollisen.

        Että ja mitä?

        Mikä näistä nyt ei pidä paikkaansa:
        - Katoliset uskovat, että ehtoollisleipä ja -viini muuttuvat Jeesuksen ruumiiksi ja vereksi kirjaimellisesti
        - Kyseiset ihmiset tämän jälkeen syövät ja juovat ehtoollisleipää ja -viiniä
        - Ihmislihan syönti on kannibalismia

        Osoita virhe tai tunnusta.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Että ja mitä?

        Mikä näistä nyt ei pidä paikkaansa:
        - Katoliset uskovat, että ehtoollisleipä ja -viini muuttuvat Jeesuksen ruumiiksi ja vereksi kirjaimellisesti
        - Kyseiset ihmiset tämän jälkeen syövät ja juovat ehtoollisleipää ja -viiniä
        - Ihmislihan syönti on kannibalismia

        Osoita virhe tai tunnusta.

        Oletko oikeasti noin yksinkertainen? En halua uskoa, että olet. Menepä joskus katolisen kirkon ehtoolliselle ja näe omin silmin, etteivät he ihmislihaa syö.
        Kyllä minä käsitän, että sinä haluat vain kiusata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin yksinkertainen? En halua uskoa, että olet. Menepä joskus katolisen kirkon ehtoolliselle ja näe omin silmin, etteivät he ihmislihaa syö.
        Kyllä minä käsitän, että sinä haluat vain kiusata.

        Oletko ihan sekaisin? Ei sillä ole väliä, miltä se liha näyttää, vaan sillä mitä se on!

        Ja katolisten mukaan se on jeesuksen fyysistä lihaa. Tutustu vähän niihin oppeihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samahemmohan tuo on.
        SRA:n uhreja on valtavasti, moni on jäänyt jopa henkiin jakertoo kokemuksistaan esim netissä.
        On myös paljon todistettuja tapauksia poliisiasiakirjoin.

        >On myös paljon todistettuja tapauksia poliisiasiakirjoin.

        Nehän ovat pääosin julkisia, joten annapa tulla sitten.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Oletko ihan sekaisin? Ei sillä ole väliä, miltä se liha näyttää, vaan sillä mitä se on!

        Ja katolisten mukaan se on jeesuksen fyysistä lihaa. Tutustu vähän niihin oppeihin.

        En ole sekaisin.
        Kannibalismi on ihmislihan syömistä.
        Mene katsomaan, syövätkö katoliset ihmislihaa!
        Jos söisivät, luuletko tosiaan, ettei siihen olisi jo virkavallan toimesta puututtu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole sekaisin.
        Kannibalismi on ihmislihan syömistä.
        Mene katsomaan, syövätkö katoliset ihmislihaa!
        Jos söisivät, luuletko tosiaan, ettei siihen olisi jo virkavallan toimesta puututtu!

        Syöväthän ne. Eikö se nyt jo tullut selväksi?

        Ritualisointi ei muuta asiaa.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Syöväthän ne. Eikö se nyt jo tullut selväksi?

        Ritualisointi ei muuta asiaa.

        Se on symbolista. Käsitätkö sinä? Et varmaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on symbolista. Käsitätkö sinä? Et varmaan...

        Pointti nimen omaan on, että katolisille se EI ole symbolista. Tutustu asioihin.


      • Hyi olkoon. Tule pian pois sieltä!


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Pointti nimen omaan on, että katolisille se EI ole symbolista. Tutustu asioihin.

        Käy edes kerran katolisten ehtoollisella, niin näet että he eivät syö ihmislihaa. Jos syövät, pääset otsikoihin kannibalismin paljastajana! Hah hah!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy edes kerran katolisten ehtoollisella, niin näet että he eivät syö ihmislihaa. Jos syövät, pääset otsikoihin kannibalismin paljastajana! Hah hah!

        Niinpä! 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käy edes kerran katolisten ehtoollisella, niin näet että he eivät syö ihmislihaa. Jos syövät, pääset otsikoihin kannibalismin paljastajana! Hah hah!

        Meinaatko että jättävät ehtoollisleivän syömättä? Vai että eivät ole katolisia? Kumpi?

        Pitäisikö sinun ihan vähän tutustua tuohon katoliseen teologiaan, ettei vakuttaisi ihan niin naurettavalta, kun yrität itsestäänselvyydestä väitellä.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Meinaatko että jättävät ehtoollisleivän syömättä? Vai että eivät ole katolisia? Kumpi?

        Pitäisikö sinun ihan vähän tutustua tuohon katoliseen teologiaan, ettei vakuttaisi ihan niin naurettavalta, kun yrität itsestäänselvyydestä väitellä.

        Et siis vieläkään käsitä?
        Katoliset eivät syö ihmislihaa ehtoollisella, vaan leipää ja viiniä, jotka symbolisesti edustavat Jeesuksen ruumista ja verta. He eivät ole kannibaaleja. Hoh hoijaa! Taitaa olla niin, että ateistin on TODELLAKIN MAHDOTONTA ymmärtää hengellisiä asioita!


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Meinaatko että jättävät ehtoollisleivän syömättä? Vai että eivät ole katolisia? Kumpi?

        Pitäisikö sinun ihan vähän tutustua tuohon katoliseen teologiaan, ettei vakuttaisi ihan niin naurettavalta, kun yrität itsestäänselvyydestä väitellä.

        Vaikka kuinka inttäisit, että katoliset sanovat: ”Tämä on Kristuksen ruumis” ja ”Tämä on Kristuksen veri”, niin se ei silti tarkoita, että he olisivat kannibaaleja, koska he todellisuudessa syövät leipää ja juovat viiniä.
        Aika rankkaa on tämä rautalankametodin käyttö! 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis vieläkään käsitä?
        Katoliset eivät syö ihmislihaa ehtoollisella, vaan leipää ja viiniä, jotka symbolisesti edustavat Jeesuksen ruumista ja verta. He eivät ole kannibaaleja. Hoh hoijaa! Taitaa olla niin, että ateistin on TODELLAKIN MAHDOTONTA ymmärtää hengellisiä asioita!

        Ei jumalauita, miten voi ihminen olla pihalla!

        Kyseessä on leipä ja viini, kunnes se KONKREETTISESTI muuttuu Jeesuksen ruumiiksi ja vereksi. Tuo on se koko pointti katollisten rituaalissa. Se on heidän mukaansa NIMEN OMAAN Jeesuksen lihaa ja verta, ei enää leipää ja viiniä.

        Opettelisit edes perusasiat, ettei tarvitsisi yrittää näin itsestäänselvää rautalankaa vääntää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kuinka inttäisit, että katoliset sanovat: ”Tämä on Kristuksen ruumis” ja ”Tämä on Kristuksen veri”, niin se ei silti tarkoita, että he olisivat kannibaaleja, koska he todellisuudessa syövät leipää ja juovat viiniä.
        Aika rankkaa on tämä rautalankametodin käyttö! 😁

        Ilmeisesti rautalanka ei riitä.

        Ei se, että he sanovat noin ole ongelma. Ongelma on, että he uskovat tuon leivän ja viinin muuttuvan oikeasti Jeesuksen lihaksi ja vereksi. Siis ihan täsmälleen oikeasti he syövät lihaa ja verta. Itsensä mukaan.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Ilmeisesti rautalanka ei riitä.

        Ei se, että he sanovat noin ole ongelma. Ongelma on, että he uskovat tuon leivän ja viinin muuttuvan oikeasti Jeesuksen lihaksi ja vereksi. Siis ihan täsmälleen oikeasti he syövät lihaa ja verta. Itsensä mukaan.

        Jos menisit edes kerran katsomaan, mitä he syövät, niin ITSE NÄKISIT ja toteaisit, etteivät he syö ihmislihaa, eivätkä juo ihmisverta. Nyt, kun et mene, jäät harhaluuloihisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos menisit edes kerran katsomaan, mitä he syövät, niin ITSE NÄKISIT ja toteaisit, etteivät he syö ihmislihaa, eivätkä juo ihmisverta. Nyt, kun et mene, jäät harhaluuloihisi.

        Ai, sinä tiedät katolisia paremmin mitä he syövät? Voi hyvänen aika, kun olet harvinaisen jääräpäinen idiootti.

        Yritä nyt ymmärtää: katoliset ovat itse sitä mieltä, että he syövät ihmisen lihaa ja juovat verta. He siis itse ovat sitä mieltä, että he syyllistyvät kannibalismiin.

        Juu, tietysti minä tiedän, että uskovaiset ovat pääsääntöisesti enemmän tai vähemmän hulluja, eikä todellisuus pahemmin päätä pakota. Sinä nyt vain jotenkin kuvittelet, että sinun hulluutesi on jotenkin erilaista kuin heidän hulluutensa, esimerkiksi tämä rokote. Sinä kuvittelet, että se on jokin Raamatussa kerrottu merkki, vaikka voisit ihan itse huomata, että sehän onkin ihan tavallinen rokote... Mutta kun ei. Sinulle se on kovin paha asia. Ja katolisille ehtoollinen on kannibalismia.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Ai, sinä tiedät katolisia paremmin mitä he syövät? Voi hyvänen aika, kun olet harvinaisen jääräpäinen idiootti.

        Yritä nyt ymmärtää: katoliset ovat itse sitä mieltä, että he syövät ihmisen lihaa ja juovat verta. He siis itse ovat sitä mieltä, että he syyllistyvät kannibalismiin.

        Juu, tietysti minä tiedän, että uskovaiset ovat pääsääntöisesti enemmän tai vähemmän hulluja, eikä todellisuus pahemmin päätä pakota. Sinä nyt vain jotenkin kuvittelet, että sinun hulluutesi on jotenkin erilaista kuin heidän hulluutensa, esimerkiksi tämä rokote. Sinä kuvittelet, että se on jokin Raamatussa kerrottu merkki, vaikka voisit ihan itse huomata, että sehän onkin ihan tavallinen rokote... Mutta kun ei. Sinulle se on kovin paha asia. Ja katolisille ehtoollinen on kannibalismia.

        Näin tässä taas kävi. Kun kompastui logiikan lakiin ja teit kuperkeikan omassa ajattelussasi, sorruit, yllätys, yllätys karkeaan herjaukseen. Sillä tavalla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin tässä taas kävi. Kun kompastui logiikan lakiin ja teit kuperkeikan omassa ajattelussasi, sorruit, yllätys, yllätys karkeaan herjaukseen. Sillä tavalla!

        > sorruit, yllätys, yllätys karkeaan herjaukseen.

        Ja vieläkään et voi osoittaa, ketä minä olisin herjannut.


    • Anonyymi

      Minustakin kuulosti alkuun ihan satujutulta joku luciferaasi, vaikka luin ihan viralliset dokumentit. Jonkun ajan kuluttua sitten tuttavani oli lähdössä kuvauksiin sairaalaan. Kertoi hänelle pistettävä suoneen väriaine, koska kyseessä oli varjoainekuvaus. Sitten muistin itsekin, että olihan minullekin annettu jotain 10 vuotta sitten heikosti radioaktiivista ainetta suoneen kuvausta varten. Varjoainekuvauksethan on jo melko pitkään olleet käytössä, joten ei tuo luciferaasi olekaan mikään kaukaa haettu juttu.

      • Anonyymi

        Lusiferaasi on entsyymi, joka saa bioluminenssissa lusiferiini-pigmentin säteilemään valoa.
        Luciferhan on alunperin valontuoja.
        Miksi ihmeessä kyseistä entsyymiä laitettaisiin rokotteeseen. Se kun ei saa mitään aikaiseksi ilman lusiferiini pigmenttiä.


      • Anonyymi

        Alkaako pelottaa kun saat tietää varhaiskristityn piispan olleen nimeltään Lucifer? Entä se, että Jeesuksen titteli oli lucifer latinaksi ("valontuoja") ja se sana on vieläkin jossain katolilaisessa messussa. Huhhuh, suurin osa kristityistä palvoo siis luciferia. Joko pelottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaako pelottaa kun saat tietää varhaiskristityn piispan olleen nimeltään Lucifer? Entä se, että Jeesuksen titteli oli lucifer latinaksi ("valontuoja") ja se sana on vieläkin jossain katolilaisessa messussa. Huhhuh, suurin osa kristityistä palvoo siis luciferia. Joko pelottaa?

        Tässä vielä linkki moiseen pelottavannimiseen piispaan!

        https://en.wikipedia.org/wiki/Lucifer_of_Cagliari

        Mies ajoi KOLMINAISUUSOPPIA ja taisteli areiolaisuutta vastaan. Miten tuon niminen piispa voi olla olemassa kristinuskossa? Helppoa. Lucifer muuttui saatanaksi vasta kun protestanttinen usko keksittiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vielä linkki moiseen pelottavannimiseen piispaan!

        https://en.wikipedia.org/wiki/Lucifer_of_Cagliari

        Mies ajoi KOLMINAISUUSOPPIA ja taisteli areiolaisuutta vastaan. Miten tuon niminen piispa voi olla olemassa kristinuskossa? Helppoa. Lucifer muuttui saatanaksi vasta kun protestanttinen usko keksittiin.

        Alun perin Lucifer (ensimmäisessa latinankielisessä Raamatussa) viittasi babylonialaisen jumalan poikaan, tarkemmin Venus-planeetan (Helel) poikaan. Lucifer on siis latinankielinen versio kreikkalaisesta versiosta (Phosphoros), joka on taas versio hepreankielisestä alkuteoksesta.

        Termi voi kyllä viitata myös Dianaan.

        Joka tapauksessa, tuo on vain yksi viittaus Raamatun moniin jumaliin. Ei sinänsä liity Saatanaan millään tavalla (tekstissä puhutaan toki taivaasta tippumisesta, mikä on ihan loogista kun muistaa tuon Venuksen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lusiferaasi on entsyymi, joka saa bioluminenssissa lusiferiini-pigmentin säteilemään valoa.
        Luciferhan on alunperin valontuoja.
        Miksi ihmeessä kyseistä entsyymiä laitettaisiin rokotteeseen. Se kun ei saa mitään aikaiseksi ilman lusiferiini pigmenttiä.

        Ota itse tarkemmin selvää ehdottomasti!
        En ole biokemisti ja saat täsmälllisempää teknistä tietoa merkkausjärjestelmästä luciferaacin käyttöineen netistä.
        Jokatapauksella mikroneulauksella asennettava rokotteen antotapa on kehitetty.
        Nykyisten hiirikokeiden mukaan merkki näkyy hiirten ihossa vielä 9kk jälkeen merkin laittamisesta.
        Koska systeemi on kehitetty ja patentoitu se kyllä sisältää tarvittavat myrkyt toimiakseen.
        Merkki on silmin näkymätön ja luettavissa lukulaitteella.
        Suosittelen you tube kanavia: 7 grains of salt, Flowsadepisaroita, the call for a upprising.
        Näistä löydät tärkeitä tietoja.
        Kaikki nämä kanavat ovat uskovien pitämiä ja tutkivat asioita Raamatun valossa valvoen.
        Siunausta uskonveljille ja sisarille.


    • Anonyymi

      Ai, ihan "guantum" vielä kaiken lisäksi...

      • Anonyymi

        Onpa hauskaa, hah hah hah.
        Tämä ei ole vitsi ja ne jotka valvovat ja odottavat Herran paluuta tarkkaillen aikain merkkejä Hänen kehoituksensa mukaan, ymmärtävät kyllä miten äärimmäisen vakavasta asiasta on kyse.
        Niin, ja olen aivan täysjärkinen, en paranoidiskitsofreenikko vaan normaali tervejärkinen tunnustava Kristitty.
        Jos tein kirjoitusvirheen niin se ei tässä paljon paina,tärkeintä että asia tulee ilmi.
        Tutkikaa itse asioita älkääkä olko lampaita joita tv ohjailee ajattelemaan tietyllä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa hauskaa, hah hah hah.
        Tämä ei ole vitsi ja ne jotka valvovat ja odottavat Herran paluuta tarkkaillen aikain merkkejä Hänen kehoituksensa mukaan, ymmärtävät kyllä miten äärimmäisen vakavasta asiasta on kyse.
        Niin, ja olen aivan täysjärkinen, en paranoidiskitsofreenikko vaan normaali tervejärkinen tunnustava Kristitty.
        Jos tein kirjoitusvirheen niin se ei tässä paljon paina,tärkeintä että asia tulee ilmi.
        Tutkikaa itse asioita älkääkä olko lampaita joita tv ohjailee ajattelemaan tietyllä tavalla.

        Kyllä sinulta terveen järjen rajat ovat etääntyneet jo varsin kauas. Tosin ihminen saattaa useilla elämän osa-alueilla käyttäytyä täysin normaalisti ja silti omata aivan sekopäisiä uskomuksia.
        Entinen lääninlääkäri Rauni Leena Luukanen alkoi kokea auto-onnettomuuden jälkeen harhoja, joissa UFO miehet vierailivat hänen luonaan lähes päivittäin. Hänelle Esplanadin katulamput lähettivät mielenhallintasäteitä ja sikainfluenssarokote oli tehty maapallon väestön sterilisoimiseksi. Kuitenkin hän saattoi välillä puhua aivan järkeviä ja käyttäytyä, kuten kuka tahansa muu ihminen. Ullakolla olivat matot kuitenkin pahasti mytyssä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa hauskaa, hah hah hah.
        Tämä ei ole vitsi ja ne jotka valvovat ja odottavat Herran paluuta tarkkaillen aikain merkkejä Hänen kehoituksensa mukaan, ymmärtävät kyllä miten äärimmäisen vakavasta asiasta on kyse.
        Niin, ja olen aivan täysjärkinen, en paranoidiskitsofreenikko vaan normaali tervejärkinen tunnustava Kristitty.
        Jos tein kirjoitusvirheen niin se ei tässä paljon paina,tärkeintä että asia tulee ilmi.
        Tutkikaa itse asioita älkääkä olko lampaita joita tv ohjailee ajattelemaan tietyllä tavalla.

        > Niin, ja olen aivan täysjärkinen, en paranoidiskitsofreenikko vaan
        > normaali tervejärkinen tunnustava Kristitty.

        Lääkärillä, joka hoitaa itseään, on idiootti potilaanaan. Psykiatrilla, joka hoitaa itseään, on hullu potilaanaan. Suosittelen pyytämään toisen mielipiteen. Sen verran levotonta salaliittoteoriaa pukkaa.


    • Anonyymi

      Bili boyn uusi hopitti ja uusi epidemia!🤑🤑🤑

      • Anonyymi

        Bill Gates odotti vanhoille päiville, että voisi uskovaisen vaimonsa kanssa säikäyttää teidät uskontonörtit.


    • Anonyymi

      Käsityötaitoja ja mielitekoja voi teipata eristysteipillä.

    • Anonyymi

      Gatesin patentti 666 s atanisteilla on sääntö että heidän pitää näyttää itsensä, ja siksi viljelevät näitä vihjeitä. Olettavat myös ihmisten olevan täysin unessa niinkuin viimeiset sadat vuodet.

      patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020060606

      Jos jollekin on vielä epäselvää mitä gates suunittelee. Tässä selventävä video.

      Bill Gates and the Population Control Grid

      https://www.youtube.com/watch?v=igx86PoU7v8&feature=share

      • Anonyymi

        Kiitos! Kiva kun joku ottaa asian vakavasti ja ymmärtää.
        Pilkkaajat saavat varmaan jotain sairasta nautintoa toisten haukkumisesta, mutta pilkka on Kristityn osa kuten Jeesus meille kertoikin.
        Aloittaja


      • Tarkoitushakuista roskaa, mutta huonosti tehtyä.

        Oli esimerkiksi vahingossa Melinda päässyt sanomaan, että pointti jota hänen suuhunsa yritettiin laittaa "jos lapsikuolleisuus laskee, tehdäänkö kehitysmaissa yhä yhtä paljon lapsia?" olikin "täysin päin vastoin"...

        Sama Billille. Nähtiin, miten hän aloitti kertomalla, että ensin hän oli mieltä X, mutta katkaistiin video ennen kuin hän pääsi pointtiin. Ja sitten kritisoitiin näkemystä X.

        Surettaa, että joihinkin tuollainenkin uppoaa. Kai se, kun vakuuttavalla äänellä ja hitaasti puhutaan, vaikkei oikein mitään sanottavaa ollutkaan.


    • Anonyymi

      Täyttä paskaa. On sitä hauskaa levittää apulantaa tänne.

      • Anonyymi

        Katsoitko edes videota?
        Video oli todella hyvä, selvensi monta asiaa.
        Videossa tuli ilmimyös se millä lailla rokote jättää merkin ihoon, kuin ditaalisen silmin näkymättömän tatuoinnin joka luetaan lukulaitteella.
        Kaikkien uskovien kannattaa katsoa tuo ehdottomasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoitko edes videota?
        Video oli todella hyvä, selvensi monta asiaa.
        Videossa tuli ilmimyös se millä lailla rokote jättää merkin ihoon, kuin ditaalisen silmin näkymättömän tatuoinnin joka luetaan lukulaitteella.
        Kaikkien uskovien kannattaa katsoa tuo ehdottomasti.

        >Kaikkien uskovien kannattaa katsoa tuo ehdottomasti.

        Turha toivo, useimmilla uskovilla kun on päässään myös järkeä. Ja kaltaisesi ääriuskovaisethan ovat jo katsoneet.


      • Anonyymi

        Niinhän tuota näyt levittävän. 😁


    • "Tiesittekö että Gatesin patentoima covid rokote sisältää luciferase aineella toimivan guantum dot järjestelmän."

      Tässä yhdessä lauseessa on niin mielettömän paljon virheitä, niin aloitetaan käymään niitä yksitellen:

      - Gates ei ole patentoinut ainoatakaan roketetta eikä hän omista lääkefirmaa joka näin kykenisi tekemään. Hän on tosin lahjoittanut rahojaan rokotteen kehittämiseksi WHO:lle
      - COVID-rokotetta ei ole vielä keksitty eikä patentoitu
      - Rokotteet eivät sisällä Luciferase-entsyymiä tai "quantum dot" (tai "guantum") järjestelmää
      - Luciferase-entsyymi (tulee latinan kielen sanasta "lucifer" eli valontuoja) pilkkoo Luciferin:iä ja hohtaa siten pimeässä, tämä on miten kiiltomadot hohtavat pimeässä
      - "Quantum dot"-teknologia liittyy televisioiden taustavalon ledien valmistukseen ja on teknologia jolla saadaan aikaan kirkkaammalta näyttävät värit aikaiseksi.

      • Anonyymi

        Pieniä muotovirheitä, yritin saada asian esille joka on se että mikroneulauksella toimiva merkkaustapa kehitetty.
        Gates on sen takana ja siinä muodossa tuleva rokote aiotaan antaa. Jotta pystytään "lukemaan" ketkä on rokotettu eli kenen ihossa on mikroneulaus- merkki, tähän ilmeisesti juuri tulee se luciferace.
        Kaikki tämähän on uutta, enkä ole itse mikään biokemisti, minusta vain on tärkeää että uskovat varsinkin ovat perillä tästä.
        Koska tämä sopii pedon merkin profetian täyttymykseksi.
        Katsokaa tuo video, se kertoo koko asian parhaiten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pieniä muotovirheitä, yritin saada asian esille joka on se että mikroneulauksella toimiva merkkaustapa kehitetty.
        Gates on sen takana ja siinä muodossa tuleva rokote aiotaan antaa. Jotta pystytään "lukemaan" ketkä on rokotettu eli kenen ihossa on mikroneulaus- merkki, tähän ilmeisesti juuri tulee se luciferace.
        Kaikki tämähän on uutta, enkä ole itse mikään biokemisti, minusta vain on tärkeää että uskovat varsinkin ovat perillä tästä.
        Koska tämä sopii pedon merkin profetian täyttymykseksi.
        Katsokaa tuo video, se kertoo koko asian parhaiten.

        Tiedäthän että "mikroneulaus"-merkkaus on oikeastaan sama kuin suuremman merkin tatuointi? Vaatii siis että kohtaan joka tahdotaan merkata tarvitsee oikeaan kohtaan merkkiä laittaa oikea väriaine yksittäisellä neulalla.

        Mikroneulaus tarkoittaa sitä että sinulla on valtava määrä pieniä neuloja (esim. 100 x 100 neulan "ruudukko") joista osa saisi väriainetta. Tätä on tutkittu rokotteiden (yksi, isompi neula joka menee syvemmälle) koska se olisi vähemmän kivulias, mutta kustannukset ovat rajoitteena hinta.
        Yhden vastaavan mikroneulajärjestelmän kustannus on yli satakertaisesti verrattuna tämän hetken lääketieteellisiin neuloihin, jopa jos ei tarvitsi myös järjestelmää jossa voidaan kontrolloida neula kerrallaan mistä niistä tulee merkkiainetta ja mistä ei.

        Tälläistä ei siis voida antaa normaalin rokotteen ohessa. Veren sisältö ei näy ilman verikoetta ja muutenkin suuremman ajan kuluessa ulkopuoliset, jopa kehon kannalta neutraalit aineet puhdistuvat pois kehosta, tai sitoutuvat tiettyihin kudoksiin (esim. rasvakudoksiin) jolloin ei niitä myöskään näkyisi ilman ruumiinavausta.


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Tiedäthän että "mikroneulaus"-merkkaus on oikeastaan sama kuin suuremman merkin tatuointi? Vaatii siis että kohtaan joka tahdotaan merkata tarvitsee oikeaan kohtaan merkkiä laittaa oikea väriaine yksittäisellä neulalla.

        Mikroneulaus tarkoittaa sitä että sinulla on valtava määrä pieniä neuloja (esim. 100 x 100 neulan "ruudukko") joista osa saisi väriainetta. Tätä on tutkittu rokotteiden (yksi, isompi neula joka menee syvemmälle) koska se olisi vähemmän kivulias, mutta kustannukset ovat rajoitteena hinta.
        Yhden vastaavan mikroneulajärjestelmän kustannus on yli satakertaisesti verrattuna tämän hetken lääketieteellisiin neuloihin, jopa jos ei tarvitsi myös järjestelmää jossa voidaan kontrolloida neula kerrallaan mistä niistä tulee merkkiainetta ja mistä ei.

        Tälläistä ei siis voida antaa normaalin rokotteen ohessa. Veren sisältö ei näy ilman verikoetta ja muutenkin suuremman ajan kuluessa ulkopuoliset, jopa kehon kannalta neutraalit aineet puhdistuvat pois kehosta, tai sitoutuvat tiettyihin kudoksiin (esim. rasvakudoksiin) jolloin ei niitä myöskään näkyisi ilman ruumiinavausta.

        Tuo tekniikka on monimutkaista enkä sitä tunne, videossa rokote näytettiin painettavan ikäänkuin pienen neuloja täynnä olevan tarralapun avulla (Eli lappu iholle,paina,aine vapautuu).
        Miksei merkki pysyisi? Tatuointikin pysyy ja kestopigmentointi joka tehdään juuri pienillä neuloilla.
        Kai ne ovat kehittäneet niin että aine jumittuu tiukasti,
        Sehän Gatesille sopii jos merkkaus pitää päivittää vuosien välein, hänen tapansa tehdä rahaahan on juuri tuo sama kuin softabisneksessä.
        Gates rikastuu joka rokotteesta joten varmaan mielellään lypsää karjaansa vaikka vuosittain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tekniikka on monimutkaista enkä sitä tunne, videossa rokote näytettiin painettavan ikäänkuin pienen neuloja täynnä olevan tarralapun avulla (Eli lappu iholle,paina,aine vapautuu).
        Miksei merkki pysyisi? Tatuointikin pysyy ja kestopigmentointi joka tehdään juuri pienillä neuloilla.
        Kai ne ovat kehittäneet niin että aine jumittuu tiukasti,
        Sehän Gatesille sopii jos merkkaus pitää päivittää vuosien välein, hänen tapansa tehdä rahaahan on juuri tuo sama kuin softabisneksessä.
        Gates rikastuu joka rokotteesta joten varmaan mielellään lypsää karjaansa vaikka vuosittain.

        "Tuo tekniikka on monimutkaista enkä sitä tunne, videossa rokote näytettiin painettavan ikäänkuin pienen neuloja täynnä olevan tarralapun avulla (Eli lappu iholle,paina,aine vapautuu)."

        Juuri se mistä mainitsin, mutta tuossa ongelmana vielä on sen mielettömän suuri valmistushinta verrattuna normaaliin neulaan hyvin rajoitettu rokotteen määrä mitä voidaan antaa koska "lappuun" ei voida imeyttää huomattavaa määrää nestettä verrattuna ruiskuun.

        "Miksei merkki pysyisi? Tatuointikin pysyy ja kestopigmentointi joka tehdään juuri pienillä neuloilla."

        Sen vuoksi koska rokotteiden idea on laittaa tarpeeksi nestettä tarpeeksi syvälle että pääsee verenkiertoon ja kehon immuunijärjestelmä pystyy tottumaan kyseiseen virukseen. Tatuoinnissakin kyse on hyvin suuresta määrästä mustetta verrattuna mitä "lappuseen" mahtuu, jonka vuoksi ei ole vielä olemassa "tulosta-ja-silitä" tyyppisiä tatuointeja.

        "Kai ne ovat kehittäneet niin että aine jumittuu tiukasti,"

        Keho on valitettavasti erittäin hyvä saamaan tuntemattomat aineet pois itsestään.

        "Sehän Gatesille sopii jos merkkaus pitää päivittää vuosien välein, hänen tapansa tehdä rahaahan on juuri tuo sama kuin softabisneksessä."

        Bill Gates ei omista lääkerfirmoja tai huomattavia osuuksia niistä, hän on lähinnä vapaa-ajallaan päättänyt ruveta lahjoittamaan mm. WHO:lle valtavia rahasummia nyt Microsoftista eläkkeelle astuessaan.

        Mutta jopa jos olisi "rokote" jonka valmistuskustannus on mielettömän korkea (vrt. kertakäyttöiset mikroneulat) ja kestää vain pari vuotta tulee kaatumaan kun ensimmäinen yritys tekee joko halvemman rokotteen tai sellaisen joka kestää kauemmin.

        "Gates rikastuu joka rokotteesta joten varmaan mielellään lypsää karjaansa vaikka vuosittain."

        Miten, jos hän ei omista ainoatakaan lääkeyritystä joka valmistaisi rokotteita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pieniä muotovirheitä, yritin saada asian esille joka on se että mikroneulauksella toimiva merkkaustapa kehitetty.
        Gates on sen takana ja siinä muodossa tuleva rokote aiotaan antaa. Jotta pystytään "lukemaan" ketkä on rokotettu eli kenen ihossa on mikroneulaus- merkki, tähän ilmeisesti juuri tulee se luciferace.
        Kaikki tämähän on uutta, enkä ole itse mikään biokemisti, minusta vain on tärkeää että uskovat varsinkin ovat perillä tästä.
        Koska tämä sopii pedon merkin profetian täyttymykseksi.
        Katsokaa tuo video, se kertoo koko asian parhaiten.

        >Kaikki tämähän on uutta, enkä ole itse mikään biokemisti, minusta vain on tärkeää että uskovat varsinkin ovat perillä tästä.

        No et varmasti ole, mutta Leisolan Masa on aika lailla sinne päin. Mitäs hän on sanonut tästä, hyvin harras uskova kun on?

        >Katsokaa tuo video, se kertoo koko asian parhaiten.

        Varmasti, mutta kaikki tieteellisesti todistettu on aina saatavana myös luettavassa muodossa, jolloin tunnin videon asiaan (?) kuluu muutama minuutti. Siispä videoitasi ei klikata.


      • Oudoksuva kirjoitti:

        "Tuo tekniikka on monimutkaista enkä sitä tunne, videossa rokote näytettiin painettavan ikäänkuin pienen neuloja täynnä olevan tarralapun avulla (Eli lappu iholle,paina,aine vapautuu)."

        Juuri se mistä mainitsin, mutta tuossa ongelmana vielä on sen mielettömän suuri valmistushinta verrattuna normaaliin neulaan hyvin rajoitettu rokotteen määrä mitä voidaan antaa koska "lappuun" ei voida imeyttää huomattavaa määrää nestettä verrattuna ruiskuun.

        "Miksei merkki pysyisi? Tatuointikin pysyy ja kestopigmentointi joka tehdään juuri pienillä neuloilla."

        Sen vuoksi koska rokotteiden idea on laittaa tarpeeksi nestettä tarpeeksi syvälle että pääsee verenkiertoon ja kehon immuunijärjestelmä pystyy tottumaan kyseiseen virukseen. Tatuoinnissakin kyse on hyvin suuresta määrästä mustetta verrattuna mitä "lappuseen" mahtuu, jonka vuoksi ei ole vielä olemassa "tulosta-ja-silitä" tyyppisiä tatuointeja.

        "Kai ne ovat kehittäneet niin että aine jumittuu tiukasti,"

        Keho on valitettavasti erittäin hyvä saamaan tuntemattomat aineet pois itsestään.

        "Sehän Gatesille sopii jos merkkaus pitää päivittää vuosien välein, hänen tapansa tehdä rahaahan on juuri tuo sama kuin softabisneksessä."

        Bill Gates ei omista lääkerfirmoja tai huomattavia osuuksia niistä, hän on lähinnä vapaa-ajallaan päättänyt ruveta lahjoittamaan mm. WHO:lle valtavia rahasummia nyt Microsoftista eläkkeelle astuessaan.

        Mutta jopa jos olisi "rokote" jonka valmistuskustannus on mielettömän korkea (vrt. kertakäyttöiset mikroneulat) ja kestää vain pari vuotta tulee kaatumaan kun ensimmäinen yritys tekee joko halvemman rokotteen tai sellaisen joka kestää kauemmin.

        "Gates rikastuu joka rokotteesta joten varmaan mielellään lypsää karjaansa vaikka vuosittain."

        Miten, jos hän ei omista ainoatakaan lääkeyritystä joka valmistaisi rokotteita?

        Hienoa, että jaksat noin perusteellisesti oikoa typeryyksiä, joita typerykset kehtaavat markkinoida muka tosiasioina.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Hienoa, että jaksat noin perusteellisesti oikoa typeryyksiä, joita typerykset kehtaavat markkinoida muka tosiasioina.

        En katso että tietämättömyys itsessään olisi pahe ja jos autoin jopa yhtä ihmistä tietämään enemmän aiheesta, oli sen arvoista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieniä muotovirheitä, yritin saada asian esille joka on se että mikroneulauksella toimiva merkkaustapa kehitetty.
        Gates on sen takana ja siinä muodossa tuleva rokote aiotaan antaa. Jotta pystytään "lukemaan" ketkä on rokotettu eli kenen ihossa on mikroneulaus- merkki, tähän ilmeisesti juuri tulee se luciferace.
        Kaikki tämähän on uutta, enkä ole itse mikään biokemisti, minusta vain on tärkeää että uskovat varsinkin ovat perillä tästä.
        Koska tämä sopii pedon merkin profetian täyttymykseksi.
        Katsokaa tuo video, se kertoo koko asian parhaiten.

        Onhan jo aiemmistakin rokotteista jäänyt ihoon merkki (arpi). Miksi tämä merkki olisi jotenkin erityinen?

        Luci-kantaiset sanat liittyvät jotenkin valoon, onhan olemassa Lucia-neitokin kynttiläkruunu päässään. Myös hauen latinankielisessä nimessä on tuo sana. Kaikkiko nämä nyt sitten ovat pahuuden merkkejä, kun niissä on tuo valoon viittaava sana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan jo aiemmistakin rokotteista jäänyt ihoon merkki (arpi). Miksi tämä merkki olisi jotenkin erityinen?

        Luci-kantaiset sanat liittyvät jotenkin valoon, onhan olemassa Lucia-neitokin kynttiläkruunu päässään. Myös hauen latinankielisessä nimessä on tuo sana. Kaikkiko nämä nyt sitten ovat pahuuden merkkejä, kun niissä on tuo valoon viittaava sana?

        Nyt on ääriuskovaisten kuuppa kovilla... 😅


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Nyt on ääriuskovaisten kuuppa kovilla... 😅

        Näyttää tällaisille palstoille etupäässä juuri ne ääriuskovaiset hakeutuvan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää tällaisille palstoille etupäässä juuri ne ääriuskovaiset hakeutuvan.

        Noin tilastollisesti voisi ajatella, että heillä on jostain syystä enemmän luppoaikaa kun normikristityillä.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Noin tilastollisesti voisi ajatella, että heillä on jostain syystä enemmän luppoaikaa kun normikristityillä.

        Hyvinhän näyttää sinullakin aika täällä vierähtävän! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää tällaisille palstoille etupäässä juuri ne ääriuskovaiset hakeutuvan.

        Niinhän sinä näyt täällä viihtyvän, jo monta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä näyt täällä viihtyvän, jo monta vuotta.

        Onko lukemasi ymmärtämisessä vaikeuksia? Ne ja me sanoilla on eri merkitys.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lukemasi ymmärtämisessä vaikeuksia? Ne ja me sanoilla on eri merkitys.😁

        Turhaa on sinun yrityksesi hämätä. Tiedän, että olet harrastanut herjaamista Suomi24ssa useita vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa on sinun yrityksesi hämätä. Tiedän, että olet harrastanut herjaamista Suomi24ssa useita vuosia.

        Olet senverran pieni tekijä, etten edes vaivautuisi sinua herjaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet senverran pieni tekijä, etten edes vaivautuisi sinua herjaamaan.

        No juurihan vaivaudut! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juurihan vaivaudut! 😂

        Niin, oletko siis mielestäsi isokin "tappi" tällä palstalla, pidä toki kuvitelmasi minun puolesta.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tekniikka on monimutkaista enkä sitä tunne, videossa rokote näytettiin painettavan ikäänkuin pienen neuloja täynnä olevan tarralapun avulla (Eli lappu iholle,paina,aine vapautuu).
        Miksei merkki pysyisi? Tatuointikin pysyy ja kestopigmentointi joka tehdään juuri pienillä neuloilla.
        Kai ne ovat kehittäneet niin että aine jumittuu tiukasti,
        Sehän Gatesille sopii jos merkkaus pitää päivittää vuosien välein, hänen tapansa tehdä rahaahan on juuri tuo sama kuin softabisneksessä.
        Gates rikastuu joka rokotteesta joten varmaan mielellään lypsää karjaansa vaikka vuosittain.

        Mitä huttua?!? Gates käyttää omia rahojaan kehitysmaiden terveyden huollon parantamiseen. Sen vuoksi hänen lapsensakin perivät vain pienen osan hänen omaisuudestaan.

        Julkista tietoa näistä asioista on sen verran helposti saatavissa, että väitteesi ovat typeryydessään anteeksiantamattomia. Leevi Launosella on hyvä blogi Seurakuntalaisessa kristityistä, jotka levittävät salaliittoteorioita. Hän ihmettelee aivan samaa mitä itsekin olen ihmetellyt. Eikö kristityn pitäisi rakastaa totuutta.

        Aloittaja levittää sen tason valheita, että Gates voisi vaikka haastaa hänet oikeuteen kunnianloukkauksesta. Luuletko ettei henkilön nimeen liitettyjen valheiden levittäminen ole Suomessakin rikos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huttua?!? Gates käyttää omia rahojaan kehitysmaiden terveyden huollon parantamiseen. Sen vuoksi hänen lapsensakin perivät vain pienen osan hänen omaisuudestaan.

        Julkista tietoa näistä asioista on sen verran helposti saatavissa, että väitteesi ovat typeryydessään anteeksiantamattomia. Leevi Launosella on hyvä blogi Seurakuntalaisessa kristityistä, jotka levittävät salaliittoteorioita. Hän ihmettelee aivan samaa mitä itsekin olen ihmetellyt. Eikö kristityn pitäisi rakastaa totuutta.

        Aloittaja levittää sen tason valheita, että Gates voisi vaikka haastaa hänet oikeuteen kunnianloukkauksesta. Luuletko ettei henkilön nimeen liitettyjen valheiden levittäminen ole Suomessakin rikos?

        Kristityt rakastaa niin kovasti totuutta, että käyttävät sitä hyvin säästeliäästi.


    • Anonyymi

      Ei ole syntiä se että minun identiteettini vahvistetaan vaikka tatuoinnin tai näkymättömän merkinnän kautta.
      Muutoinhan juutalaiset tekivät syntiä, kun sallivat identiteettimerkinnän keskitysleirillä!
      Päinvastoin on hyvä että tiedetään että sinä olet sinä.
      Siksihän meillä on passit ja id-kortit.

      On sinänsä kyseenalaista voiko ketään merkitä jollain näkymättömällä aineella. koska iho uudistuu koko ajan ja solut jakautuvat jatkuvasti, Merkinnät menevät sekaisin hyvin pian.

      Jos laittaa parin millin paksuisella neulalla mikrosirun ihon alle, sen takuulla huomaa, ei sitä panna huomaamatta puolen millin neulalla rokotettaessa!
      Toisekseen siinä ei ole virtaa, vaan se saa virtansa skannerista, jota pidetään parin sentin päässä, joten sekään ei sovi kenenkään vartiointiin, koska silloin tarvitaan jokaiselle vartija vierelle, ja myös vartijaa täytyisi jonkun vartioida.

      Vaikka olisi radiolähetin, niin silloinkin tarvitaan valtavasti vartijoita, koska jokainen vartija pystyy vahtimaan vain muutamaa.

      Joten tuskin vartiointi tulee ihmiskeinoin hoidetuksi, tarvitaan tietokoneita.

      Jos siis sinun identiteettisi tiedetään, sen perusteella saa selville vaikka mitä sinusta, aivan niinkuin nytkin kun sanot id-numerosi.

      Entäpä jos olet joutunut yhteiskunnan vihoihin, ja sinut on merkitty ei-toivotuksi henkilöksi?
      Silloin ehkä sinun pankkitilisi on lukittu, kukaan ei halua käydä kauppaa kanssasi, et kenties voi käyttää kulkuneuvoja, et poistua maasta, jne.
      Saattaahan olla että yhteiskunnan vaatimus on omaatuntoasi vastaan, esimerkiksi sinun pitää kieltää luominen ja tunnustaa uskosi evoluutioon ollaksesi hyväksytty, mitä teet?
      Jos kieltäydyt, olet ei-toivottu henkilö, ja yhteiskunnan ulkopuolella.

      Ymmärrätkö tämän: Ei rokotus tai merkintä ole syntiä, pedon merkin saat vasta kun
      kiellät uskosi ja valitset mieluummin totella valtiota tai luopiokirkkoa uskon asioissa.
      Joten henkilöllisyyden varmistaminen on ensi askel joka, vaikkakin on sinänsä hyvä, tulee helpottamaan ihmisten kontrolloimista tietokoneiden avulla.

      • Anonyymi

        Voi kuinka mielelläni sanoisin että "juu,ei se merkkaus syntiä", mutta en voi.
        Kyllä petojärjestelmänmerkin ottaminen kehoon on mielestäni juuri sitä kadottavaa syntiä, pedon merkkiä.
        Merkin syntisyys tulee siinä että Jumala merkitsi Raamatussa oikeamielisiä ihmisiä ja nämä Hän pelasti.
        saatana (tahallaan pienellä vaikka virkkeen alussa) taas matkii Jumalaa kaikessa.
        Se pedon merkki on sen tähden Jumalanpilkkaa että jos annat pedon merkata itsesi Jumala ei sinua enää omaksesi merkitse.
        Ei identiteetin vahvistaminen sinällään ole syntiä. kunhan ei kajota ruumiiseen.
        Oikeat, normaalit rokotteetkaan eivät syntiä ole, mutta sanoisin, uskon että tässä rokote on oikeasti sivuasia.
        Uskon että" plandemia " laitettiin tulille vain kriisin aikaansaamiseksi.
        Kriisillä sikarikkaat triplaavat omaisuutensa, saavat mailmasta ihmisiä tuhottua(mikä on heidän tavoitteensa) ja saavat järjestettyä lopullisen väestön kontrollin yhden mailmanhallituksen alle.
        Aivan kuin ilmestyskirjasta.
        Nämä ajat vaativat että Kristitty valvoo ja katsoo pelottavaa totuutta silmiin jos se eteen tulee.


      • Anonyymi

        Muista , meidän ruumiimme on Pyhän Hengen temppeli.
        Eikö olisi Jumalan pilkkaa antaa merkata Herran temppeli luciferace aineella tehdyllä merkillä, kun Raamattu nimenomaan kertoo mitä merkin ottamisesta seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista , meidän ruumiimme on Pyhän Hengen temppeli.
        Eikö olisi Jumalan pilkkaa antaa merkata Herran temppeli luciferace aineella tehdyllä merkillä, kun Raamattu nimenomaan kertoo mitä merkin ottamisesta seuraa.

        "Eikö olisi Jumalan pilkkaa antaa merkata Herran temppeli luciferace aineella tehdyllä merkillä"

        Millä perusteella olisi, edes jos jumaluus olisi olemassa?
        Luciferase on se aine kiiltomadoissa joka hohtaa pimeässä joten ihan luonnollinen ja orgaaninen aine. (Latinaksi "Lucifer" merkitsee valontuojaa, eli nimi tulee hohdosta).

        Vai katsotko että kiiltomadot ja muut pimeässä hohtavat hyönteiset ovat paholaisen alla koska ihminen on nimennyt niissä olevan aineen "valontuojaksi"?


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        "Eikö olisi Jumalan pilkkaa antaa merkata Herran temppeli luciferace aineella tehdyllä merkillä"

        Millä perusteella olisi, edes jos jumaluus olisi olemassa?
        Luciferase on se aine kiiltomadoissa joka hohtaa pimeässä joten ihan luonnollinen ja orgaaninen aine. (Latinaksi "Lucifer" merkitsee valontuojaa, eli nimi tulee hohdosta).

        Vai katsotko että kiiltomadot ja muut pimeässä hohtavat hyönteiset ovat paholaisen alla koska ihminen on nimennyt niissä olevan aineen "valontuojaksi"?

        Jos et ole uskova et voi tietenkään ymmärtää miksi kehon,"Jumalan temppelin" merkkaaminen petojärjestelmän merkillä ja vielä luciferiin viittaavalla aineella on syntiä.
        Jumala merkitsi vanhurskaita omakseen merkillä otsaan.
        paholainen matkii Jumalan tekoja ja paholaisen merkin ottanut ei pääse Jumalan valtakuntaan vaan on matkalla ikuiseen kärsimykseen.
        Kehon merkitseminen, tatuoinnit, lävistykset ym ovat nekin syntiä Raamatun mukaan, mutta tämä on kadottava,erikseen varoitettu merkki.


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        "Eikö olisi Jumalan pilkkaa antaa merkata Herran temppeli luciferace aineella tehdyllä merkillä"

        Millä perusteella olisi, edes jos jumaluus olisi olemassa?
        Luciferase on se aine kiiltomadoissa joka hohtaa pimeässä joten ihan luonnollinen ja orgaaninen aine. (Latinaksi "Lucifer" merkitsee valontuojaa, eli nimi tulee hohdosta).

        Vai katsotko että kiiltomadot ja muut pimeässä hohtavat hyönteiset ovat paholaisen alla koska ihminen on nimennyt niissä olevan aineen "valontuojaksi"?

        "Vai katsotko että kiiltomadot ja muut pimeässä hohtavat hyönteiset ovat paholaisen alla koska ihminen on nimennyt niissä olevan aineen "valontuojaksi"?"

        -En tietenkään. Jumalahan on ne nerokkaasti luonut sellaisiksi.
        Mutta, Jumala on luonut ihmisen tietynlaiseksi, täydellisesti valmiiksi.
        Ihmisen kehoon kyseinen aine ei kuulu, uskovan ruumis on Pyhän Hengen temppeli, jos antaa paholaisen merkitä Jumalan temppelin omakseen , on se kadottava synti.
        Kyseisen mikroneulaus merkin ottamisen jälkeen et ole enää luonnollinen, olet ihmisen ja koneen yhdistelmä, koska mikroneulat liukenevat kehoon ja alkavat kasvaa kehossasi, mahdollisesti tuhoten aivoista keskuksen joka vastaa korkeimmasta tietoisuudesta.

        Eli ne haluavat erottaa meidät Jumalasta, katkaista yhteyden.funvax oli kokeilua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole uskova et voi tietenkään ymmärtää miksi kehon,"Jumalan temppelin" merkkaaminen petojärjestelmän merkillä ja vielä luciferiin viittaavalla aineella on syntiä.
        Jumala merkitsi vanhurskaita omakseen merkillä otsaan.
        paholainen matkii Jumalan tekoja ja paholaisen merkin ottanut ei pääse Jumalan valtakuntaan vaan on matkalla ikuiseen kärsimykseen.
        Kehon merkitseminen, tatuoinnit, lävistykset ym ovat nekin syntiä Raamatun mukaan, mutta tämä on kadottava,erikseen varoitettu merkki.

        Jos kiiltomato koskettaa sinua, katsotko että kehosi on sen jälkeen saastunut vain sen vuoksi että jokin tutkija aikoja sitten on nimennyt yhden siinä esiintyvän aineen latinan mukaan valontuojaksi, joka muistuttaa nimeltään kristinuskon (myöhemmin kuin alkuperäiset kirjoitukset) keksittyä nimeä paholaisesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vai katsotko että kiiltomadot ja muut pimeässä hohtavat hyönteiset ovat paholaisen alla koska ihminen on nimennyt niissä olevan aineen "valontuojaksi"?"

        -En tietenkään. Jumalahan on ne nerokkaasti luonut sellaisiksi.
        Mutta, Jumala on luonut ihmisen tietynlaiseksi, täydellisesti valmiiksi.
        Ihmisen kehoon kyseinen aine ei kuulu, uskovan ruumis on Pyhän Hengen temppeli, jos antaa paholaisen merkitä Jumalan temppelin omakseen , on se kadottava synti.
        Kyseisen mikroneulaus merkin ottamisen jälkeen et ole enää luonnollinen, olet ihmisen ja koneen yhdistelmä, koska mikroneulat liukenevat kehoon ja alkavat kasvaa kehossasi, mahdollisesti tuhoten aivoista keskuksen joka vastaa korkeimmasta tietoisuudesta.

        Eli ne haluavat erottaa meidät Jumalasta, katkaista yhteyden.funvax oli kokeilua.

        "Mutta, Jumala on luonut ihmisen tietynlaiseksi, täydellisesti valmiiksi.
        Ihmisen kehoon kyseinen aine ei kuulu, uskovan ruumis on Pyhän Hengen temppeli, jos antaa paholaisen merkitä Jumalan temppelin omakseen , on se kadottava synti."

        Miten rokotteen ottaminen on erilaista kuin esim. ruoan syöminen? Tässä olevat aineet eivät olleet valmiiksi kehossa vaan "keinotekoisesti" otetaan sisään, koska se auttaa elämän laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vai katsotko että kiiltomadot ja muut pimeässä hohtavat hyönteiset ovat paholaisen alla koska ihminen on nimennyt niissä olevan aineen "valontuojaksi"?"

        -En tietenkään. Jumalahan on ne nerokkaasti luonut sellaisiksi.
        Mutta, Jumala on luonut ihmisen tietynlaiseksi, täydellisesti valmiiksi.
        Ihmisen kehoon kyseinen aine ei kuulu, uskovan ruumis on Pyhän Hengen temppeli, jos antaa paholaisen merkitä Jumalan temppelin omakseen , on se kadottava synti.
        Kyseisen mikroneulaus merkin ottamisen jälkeen et ole enää luonnollinen, olet ihmisen ja koneen yhdistelmä, koska mikroneulat liukenevat kehoon ja alkavat kasvaa kehossasi, mahdollisesti tuhoten aivoista keskuksen joka vastaa korkeimmasta tietoisuudesta.

        Eli ne haluavat erottaa meidät Jumalasta, katkaista yhteyden.funvax oli kokeilua.

        >>Kyseisen mikroneulaus merkin ottamisen jälkeen et ole enää luonnollinen, olet ihmisen ja koneen yhdistelmä, koska mikroneulat liukenevat kehoon ja alkavat kasvaa kehossasi, mahdollisesti tuhoten aivoista keskuksen joka vastaa korkeimmasta tietoisuudesta.<<

        Sittenhän sinulla ei ole mitään menetettävää.


    • Anonyymi

      Ei Luciferas-enzymilla voi tehdä juuri mitään! Se kun näet häviää verenkiertoon.
      Tarkoituksena on keksiä keino sellaisten merkitsemiseen, jotka eivät itse tiedä ovatko saaneet jonkun rokotteen, ja kenties jäävät ilman tai saavat useamman kerran.
      Luciferas saa alueen näkymään ultravioletissa valossa, jos se pysyy yhdessä paikassa, mutta kun se tahtoo levitä verenkierron mukana ja sitä ei silloin voi enää havaita, joten sitä ei voi käyttää mihinkään.

      Jos olet ottanut flunssarokotteen aikaisemmin, olet jo saanut padon merkin, jos WHO on peto, mutta itse luulen sen olevan Maailman Terveysjärjestö, joka on saanut esimerkiksi ison rokon hävitettyä, ja polionkin kuriin.

      Bill Gates pyrkii parantamaan maailman taloudellista tilannetta tarjoamalla esimerkiksi Afrikassa pitkäaikaista raskaudenestoa ruiskeen tai kapselin kautta.
      Sellaisia kapseleita ei anneta kuin niille jotka haluavat välttää raskautta, siis ei miehille eikä vanhoille tai lapsille. Ruiskeet taas toimivat pari kuukautta!

      Bill Gates ehkä haluaa myydä rokotuksia, tai toimii idealistina, mutta hänellä ei ole mitään suoraa yhteyttä ilmestyskirjan petoon. Kuitenkin, jos luodaan paniikkia, ihmiset saadaan tekemään mitä vain hallitus sanoo, ja tämä saattaa olla alkua kaikkien kontrolloimiseen.

    • Anonyymi

      Luciferas on vain nimi entsyymille, sanoista lux ja ferre, valo ja kantaa.
      Siitä tulee, paitsi lux-saippua ja TV, myös Lucifer, joka on latinaa, eikä siis edes alkukieltä, ja tarkoittaa valonkantajaa, aamutähteä. Sitä käytetään myös vaikka polkupyörän dynamon nimenä.
      Astronomisesti aamutähti, aster lucifer, on Venus.planeetta!
      Aamutähti on kunnianimi, Jeesus on myös loistava Aamutähti (Ilm.22)

      Tämä kunnianimi oli kerran myös paholaisella ennenkuin hän lankesi (Jes.14, Hes.28)

      Joten oikeastaan paholaista ei enää pidä kutsua Luciferiksi, koska hän tuo vain pimeyttä.

      Luciferas-entsyymi saa nimensä valosta, eikä sillä ole mitään tekemistä paholaisen kanssa. Se on aine jota on esimerkiksi tulikärpäsissä.

      Älkäämme siis olko taikauskoisia!

      Jos käytettäisiin vaikka tatuointimustetta ihmisten merkitsemiseen, ja tatuoitaisiin henkilönumero käteen, olisiko reaktio sama? Nyt pyritään keksimään keino merkitä kuka on saanut minkäkin rokotteen, ilman että se pilaisi ulkonäön, kuitenkin huonolla tuloksella.

      Miksi uskovat pelkäävät rokotusta? Jos sitä ei halua, omapa on asiansa!

      Mikrosiru on samoin vain henkilönumero, ei siis mikään pedon merkki, jos itse ei ole tuo peto! Se voidaan vain lukea läheltä, tuskin edes metrin päästä.
      Eikä siinä ole mitään 666-numeroa, koska se ei ole sinun syntymäaikasi.
      Joissakin yrityksissä käytetään mikrosiruja ihmisten tunnistamiseen, koska on epäkäytännöllistä aina painella koodeja tai käyttää korttia joka oven aukaisemiseen.

      On suuri vaara että ihmiset saadaan pelkäämään mikrosiruja, kun todellisuudessa meidän tulisi pitää suhteemme ylöspäin kunnossa, jotta voimme välttää asioita jotka eivät ole sopusoinnussa Jumalan sanan kanssa. Kenties valitsemme muulla tavoin pedon merkin: Jos vaikka sinun tulee kieltää että Jumala on luonut maailman ja tunnustautua evoluutionistiksi! Pedon merkki on tietoinen valinta jotain tunnettua raamatunsanaa vastaan, eikä sinun henkilönumerosi!

      Leo Meller uskoo mikrosiruun, mutta hän uskoi jo kahdeksan vuotta sitten että Iranilla oli ydinpommi!

    • Anonyymi

      Gatesin uusin windows versio on tulossa ihonalle pysyvästi. Ei voi poistaa tai muuttaa, jos sisältää bugeja. Kuka haluaa ottaa?

      • Anonyymi

        Tulee päivityksiä, suuria ja välttämättömiä, jotka kaikki ihanasti korjaavat ihonallen.


    • Anonyymi

      Kaikki haluamme ottaa. Sinun aloittaja eie kannata ottaa. Me muut haluamme sen ehdottomasti, kunhan valmistuu ja ehditään testata. OK!
      Aloittaja voisi tutkituttaa päänsä!

      • Anonyymi

        Kukaan ajatteleva ihminen ei ota juosten kustua rokotetta vaikka ei olisi edes uskova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ajatteleva ihminen ei ota juosten kustua rokotetta vaikka ei olisi edes uskova.

        Kukaan ajatteleva ihminen ei jätä rokotetta ottamatta, ei edes uskovaisuus voi olla esteenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ajatteleva ihminen ei jätä rokotetta ottamatta, ei edes uskovaisuus voi olla esteenä.

        ”Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.”
        Sananlaskut 27:12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.”
        Sananlaskut 27:12

        Aivan. Raamatun sana on aina niin naulan kantaan!


    • Anonyymi

      Uskonnolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, mutta ymmärrän kyllä, että kun aineen nimi on "Luciferase", niin se ruokkii hihhulin mielikuvitusta. Noloa sinänsä, että hihhuli ei ole opiskellut historiaa edes sen vertaa, että ymmärtäisi, että Lucifer ja Saatana on kaksi täysin eri asiaa.

      Lusiferaasi ja quantum dot liittyvät antiviraaliseen vaikutukseen, jolla häiritään viruksen tarttumista soluun ja sen jakautumista solun sisällä. Quantum dot ei ole mikään nanokokoinen Gatesin saatanallinen paha teknohenki. Salaliittohörhöily on sairaus.

    • Anonyymi

      Mikrosiru on helppokäyttöinen henkilötunnus monilla työpaikoilla.

      Joitakin vuosia sitten tulivat kortit käyttöön. Itsekin ohjelmoin niitä: Esimerkiksi kortti numero 1354268 salli omistajansa kulkea pääovesta, osasto ykkösen, kakkosen, ja varaston oven kautta, mutta ei saanut kolmosen eikä kanslian ovea aukeamaan. Täten tiesi listoista että jos joku oli varastanut kopiokoneen, se ilmeisesti oli henkilö 1, 7, 9, tai 12, koska heillä ole siihen huoneeseen pääsy ja lukkoa ei oltu murrettu.

      Kuitenkin aina joku pudotti korttinsa, ja piti se poistaa tietokoneesta ja ohjelmoida uusi kortti.
      Tämän vuoksi on keksitty että jos pannaan mikrosiru ihon alle käteen, tarvitsee vain panna kätensä lähelle tunnistinta niin ovet aukee ja esimerkiksi tietokone starttaa. Kyseessä on siis henkilöllisyyden varmistus.

      Koska uskova ei tee rikoksia, hänen tuskin tarvitsee pelätä mikrosirua, jos yhteiskunta sitä vaatii.
      Kuitenkin valtio saattaa esittää myöhemmin vaatimuksia vaikkapa juuri mikrosirun saamiseksi: sinun täytyy uskovasi niinkuin valtio opettaa tai jäät ilman, tai jos sinulla on siru, sinun sirusi numeron kohdalle tietokoneisiin tehdään merkintä: "kiihkohenkinen, yhteiskunnan parhaan vastustaja (tai jotain sellaista). tältä henkilöltä estettävä kaikki yhteiskunnan palvelut!"
      Silloin kun menet pankkiautomaatille, et saa rahojasi ulos, siru ei toimi! Kun yrität asuioida, luottokorttisi ei toimi. Ajokorttia silloin ei ehkä ole, vaan poliisi tarkistaa mikrosirusi; ajolupa ja autonomistus kielletty. Et saa työtä, et voi ostaa ruokaa, et voi edes myydä autoasi!
      Silloin toivot että sinulla olisi siru jota ei olisi pantu kieltoon joka rekisterissä.

      Siru ei siis ole hyvä tai paha, vain käytännöllinen henkilötunnus. Jos se on kytketty kaikkiin rekistereihin, siitä voi tulla hyvin tehokas valvontakeino, ja myöhemmin kun tulee valinnan aika pedon suhteen, ja valitset olla tottelematta petoa, sinun mikrosirustasi tulee melkein ylitsepääsemätön este, samoin kuin nyt kun menetät passisi tai luottokorttisi ulkomailla!

      • Anonyymi

        Ei. Pelkkä merkin ottaminen riittää kadotustuomioon.
        Ei siinä kysellä kenenkään uskomuksia vaan taipuuko kumartumaan petojärjestelmän merkittäväksi.
        Tässä asiassa ei kanna


      • Anonyymi

        Silloin olet jo ottanut merkin, myöhäistä.
        Pelastus menetetty silloin.


    • Anonyymi

      Kuulkaas arvon rokkopölöt.
      USA varasi jo rokotetta. Täällä pienet kakkaperseet levittää omia tyhmiä ajatuksiaan.

      Kyllä rokotteet ovat ne, jolla kansat pelastetaan!
      IS 22.5. :"Oxfordin yliopistossa kehiteltävän koronarokotteen on määrä saapua markkinoille syksyllä.

      Yhdysvallat on varannut lääkejätti AstraZenecan patentoiman covid-19-rokotteen ensimmäisestä tuote-erästä lähes kolmanneksen omille kansalaisilleen, kertoo uutistoimisto Reuters".

      • Anonyymi

        Koirani sai rokotuksen ja meinasi kuolla eläinlääkärin pöydälle.
        Oli todella täpärällä hengenlähtö, että niin turvallisia ne rokotteet ovat.
        Tämä uusi tuleva myrkky on oikeastaan geeniterapiaa, ei rokote ensinkään.
        Varsinkin kun rokotteen valmistajat eivät joudu vastaamaan mistään tulevista haitoista, tutkikaa vaikka!
        Tämän piikin jälkeen et ole enää luonnollinen ihminen, viittaa pedon merkkiinkin kovasti.
        Älkää ottako vaikka pakotettaisiin.
        Muualla maailmassa pakkorokotteiden vastaiset mielenosoitukset vain kasvavat, Suomessa vaan ei herätä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirani sai rokotuksen ja meinasi kuolla eläinlääkärin pöydälle.
        Oli todella täpärällä hengenlähtö, että niin turvallisia ne rokotteet ovat.
        Tämä uusi tuleva myrkky on oikeastaan geeniterapiaa, ei rokote ensinkään.
        Varsinkin kun rokotteen valmistajat eivät joudu vastaamaan mistään tulevista haitoista, tutkikaa vaikka!
        Tämän piikin jälkeen et ole enää luonnollinen ihminen, viittaa pedon merkkiinkin kovasti.
        Älkää ottako vaikka pakotettaisiin.
        Muualla maailmassa pakkorokotteiden vastaiset mielenosoitukset vain kasvavat, Suomessa vaan ei herätä vielä.

        Kerropa meille muillekin, miten aiot välttää pakollisen rokotteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa meille muillekin, miten aiot välttää pakollisen rokotteen.

        Tuskin ne meitä kaikkia voivat tappaa kieltäytymisen vuoksi, mutta jos tappavat niin sitten tappavat.
        Jos sakoilla selviää ne maksetaan.
        Jos joutuu vankilaan niin mennään vankilaan.
        Onhan sitten vielä yksi keino olemassa.

        Toivon ja uskon että pakkorokotus/merkkauksiin ei kuitenkaan mennä, jos mennään niin vastustus tulee olemaan massiivinen.
        Mielestäni jokaisen kannattaisi vastustaaepäinhimillisiä pakkokeinoja, vaikka itse olisi rokotteen ottamassakin.
        Toivoisin pientä solidaarisuutta eri mieltä oleville.

        Jos hyväkyy epäinhimilliset pakkotoimet (tuo on käytännössä pakkohoitoa kaikille), ei voi koskaan tietää koskevatko seuraavat pakkotoimet asiaa jota sinä et voi hyväksyä itsellesi.
        Pakkorokotuksessa pakotetaan rokote/merkkaukseen, seuraavassa pakkotoimessa voidaan pakottaa ihmiset steriloitavaksi, tai pakottaa aborttiin odottavat äidit kuten Kiinassa tehtiin.
        Pakko voi koskea mitä tahansa ja jossain kohtaa pakko voi osua sinulle tärkeään asiaan.
        Tämän takia kansan pitäisi olla vapauden puolella, rakkaudesta itseen ja muihin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirani sai rokotuksen ja meinasi kuolla eläinlääkärin pöydälle.
        Oli todella täpärällä hengenlähtö, että niin turvallisia ne rokotteet ovat.
        Tämä uusi tuleva myrkky on oikeastaan geeniterapiaa, ei rokote ensinkään.
        Varsinkin kun rokotteen valmistajat eivät joudu vastaamaan mistään tulevista haitoista, tutkikaa vaikka!
        Tämän piikin jälkeen et ole enää luonnollinen ihminen, viittaa pedon merkkiinkin kovasti.
        Älkää ottako vaikka pakotettaisiin.
        Muualla maailmassa pakkorokotteiden vastaiset mielenosoitukset vain kasvavat, Suomessa vaan ei herätä vielä.

        Kun henkilötunnus otettiin käyttöön, ei sitä kysytty keltään, että sopiiko tämä teille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirani sai rokotuksen ja meinasi kuolla eläinlääkärin pöydälle.
        Oli todella täpärällä hengenlähtö, että niin turvallisia ne rokotteet ovat.
        Tämä uusi tuleva myrkky on oikeastaan geeniterapiaa, ei rokote ensinkään.
        Varsinkin kun rokotteen valmistajat eivät joudu vastaamaan mistään tulevista haitoista, tutkikaa vaikka!
        Tämän piikin jälkeen et ole enää luonnollinen ihminen, viittaa pedon merkkiinkin kovasti.
        Älkää ottako vaikka pakotettaisiin.
        Muualla maailmassa pakkorokotteiden vastaiset mielenosoitukset vain kasvavat, Suomessa vaan ei herätä vielä.

        "Tämä uusi tuleva myrkky on oikeastaan geeniterapiaa, ei rokote ensinkään."

        Ja höpö höpö. Rokotteissa on aina laimennettua virusta tai sen osaa. Koska se on ainoa tapa herättää elimistön immuunijärjestelmän puolustusreaktio.

        Rna-rokote ei sisällä virusta itseään, vaan ainoastaan pikkuruisen pätkän sen geneettistä koodia. Se ei vaikuta millään tavoin ihmisen perimään. Immuunijärjestelmän tunnistesolut - eli puolustusvoimat - vain tunnistavat sen perusteella viruksen ja estävät sen kiinnittymisen ja lisääntymisen soluissa.

        Prosessilla ei ole mitään tekemistä geeniterapian kanssa. Siinähän sairautta tuottava virheellinen geeninpätkä korvataan oikein toimivalla. Ja herätetään esim. elimistö tuhoamaan itse syöpäsoluja. Geeniterapialla siirretyt geenit eivät periydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ne meitä kaikkia voivat tappaa kieltäytymisen vuoksi, mutta jos tappavat niin sitten tappavat.
        Jos sakoilla selviää ne maksetaan.
        Jos joutuu vankilaan niin mennään vankilaan.
        Onhan sitten vielä yksi keino olemassa.

        Toivon ja uskon että pakkorokotus/merkkauksiin ei kuitenkaan mennä, jos mennään niin vastustus tulee olemaan massiivinen.
        Mielestäni jokaisen kannattaisi vastustaaepäinhimillisiä pakkokeinoja, vaikka itse olisi rokotteen ottamassakin.
        Toivoisin pientä solidaarisuutta eri mieltä oleville.

        Jos hyväkyy epäinhimilliset pakkotoimet (tuo on käytännössä pakkohoitoa kaikille), ei voi koskaan tietää koskevatko seuraavat pakkotoimet asiaa jota sinä et voi hyväksyä itsellesi.
        Pakkorokotuksessa pakotetaan rokote/merkkaukseen, seuraavassa pakkotoimessa voidaan pakottaa ihmiset steriloitavaksi, tai pakottaa aborttiin odottavat äidit kuten Kiinassa tehtiin.
        Pakko voi koskea mitä tahansa ja jossain kohtaa pakko voi osua sinulle tärkeään asiaan.
        Tämän takia kansan pitäisi olla vapauden puolella, rakkaudesta itseen ja muihin ihmisiin.

        Tiesitkö että hallitus on laatinut salaisen lakiesityksen, joka viedään eduskuntaan yhdessä pakkorokotuslain kanssa? Sen mukaan kaikki pakollisesta rokotteesta kieltäytyjät ammutaan aamunkoitteessa.

        Jeesus tule jo saatanan äkkiä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirani sai rokotuksen ja meinasi kuolla eläinlääkärin pöydälle.
        Oli todella täpärällä hengenlähtö, että niin turvallisia ne rokotteet ovat.
        Tämä uusi tuleva myrkky on oikeastaan geeniterapiaa, ei rokote ensinkään.
        Varsinkin kun rokotteen valmistajat eivät joudu vastaamaan mistään tulevista haitoista, tutkikaa vaikka!
        Tämän piikin jälkeen et ole enää luonnollinen ihminen, viittaa pedon merkkiinkin kovasti.
        Älkää ottako vaikka pakotettaisiin.
        Muualla maailmassa pakkorokotteiden vastaiset mielenosoitukset vain kasvavat, Suomessa vaan ei herätä vielä.

        >>Tämän piikin jälkeen et ole enää luonnollinen ihminen, viittaa pedon merkkiinkin kovasti.<<

        Et tunnu nytkään olevan. Ei tuo hörhöily ole enää luonnollista.

        >>Muualla maailmassa pakkorokotteiden vastaiset mielenosoitukset vain kasvavat, Suomessa vaan ei herätä vielä.<<

        Ne on ro-tusyrjinnän eikä ro-kotusten vastaisia mielenosoituksia, hiton puoliaasi.


    • Anonyymi

      Siis Huoltovarmuuskeskus (HVK) tilaamaan sopiva annos tulevaa rokotetta. (Maskithan on jo tilattu, ja kaikki onnistunut!).

    • Anonyymi

      On muuten sekopäistä tavaraa tässä ketjussa.

      • Anonyymi

        Rokotteen vastustajien "perusteluille" ei tosiaan tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteen vastustajien "perusteluille" ei tosiaan tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

        Minä kyllä itkisin tuota sinisilmäisyyttä mitä nämä valtamediaan uskovat edustavat.
        Surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä itkisin tuota sinisilmäisyyttä mitä nämä valtamediaan uskovat edustavat.
        Surullista.

        Niinkö, raamatustasihan ne löytyy viimeiset ja luotettavimmat uutiset.
        Ei kannata mitään muuta lukeakaan, ettei saa vahingossa disinformaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, raamatustasihan ne löytyy viimeiset ja luotettavimmat uutiset.
        Ei kannata mitään muuta lukeakaan, ettei saa vahingossa disinformaatiota.

        Raamattuun voi ainakin luottaa 100 prosenttisesti koska se on kokonansa totta.
        Tänä aikana on oltava tarkkana mihin muuhun luottaa, on tyhmää suinpäin luottaa kaikkeen muuhun.
        Varsinkin kun tietää että valtamedioilla pyritään ohjaamaan kansaa ajattelemaan ja toimimaan vallan haluamalla tavalla.

        Näkihän sen konkreettisesti esim. ennen viime vaaleja , miten valheellista oli valtamedian uutisointi.
        Ja miten harhaanjohtavasti puhuvat maahanmuuttajista, annetaan kuva että ovat varsinaisia pikku enkeleitä, raiskaajatkin.
        Sitten ilmastonmuutosvalhe, kuka muu kuin lapset siihenkään enää uskoo?
        Syyttivät keksittyä ilmastonmuutosta Austarian metsäpaloistakin, vaikka Australiasta saatu tieto kertoo että palot aiheutuivat siitä että kiellettiin metsäpaloja ehkäisevät heille vanhat tutut toimet, eli hallittu puustoalueiden poltto jolla estetään tulen leviäminen.
        Ilmastoalarmistit lisäksi sytyttivät yli 200 tuhopolttoa koalakarhujen tuhoksi, paskiaiset!

        Palomies kielloista huolimatta suoritti talonsa ympäristössä hallitun turva-alueen puuston polton. Hänen talonsa oli ainoa joka ei paloissa palanut vaan säilyi ehjänä.
        Sanktioita mies sai , oman kotinsa turvaamisesta!
        Varmaan moni pikku eläinkin pääsi turvaan liekeiltä hänen alueelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattuun voi ainakin luottaa 100 prosenttisesti koska se on kokonansa totta.
        Tänä aikana on oltava tarkkana mihin muuhun luottaa, on tyhmää suinpäin luottaa kaikkeen muuhun.
        Varsinkin kun tietää että valtamedioilla pyritään ohjaamaan kansaa ajattelemaan ja toimimaan vallan haluamalla tavalla.

        Näkihän sen konkreettisesti esim. ennen viime vaaleja , miten valheellista oli valtamedian uutisointi.
        Ja miten harhaanjohtavasti puhuvat maahanmuuttajista, annetaan kuva että ovat varsinaisia pikku enkeleitä, raiskaajatkin.
        Sitten ilmastonmuutosvalhe, kuka muu kuin lapset siihenkään enää uskoo?
        Syyttivät keksittyä ilmastonmuutosta Austarian metsäpaloistakin, vaikka Australiasta saatu tieto kertoo että palot aiheutuivat siitä että kiellettiin metsäpaloja ehkäisevät heille vanhat tutut toimet, eli hallittu puustoalueiden poltto jolla estetään tulen leviäminen.
        Ilmastoalarmistit lisäksi sytyttivät yli 200 tuhopolttoa koalakarhujen tuhoksi, paskiaiset!

        Palomies kielloista huolimatta suoritti talonsa ympäristössä hallitun turva-alueen puuston polton. Hänen talonsa oli ainoa joka ei paloissa palanut vaan säilyi ehjänä.
        Sanktioita mies sai , oman kotinsa turvaamisesta!
        Varmaan moni pikku eläinkin pääsi turvaan liekeiltä hänen alueelleen.

        "Raamattuun voi ainakin luottaa 100 prosenttisesti koska se on kokonansa totta."

        Kuulehan nyt, mikään siinä satukirjassa ei ole muuta kuin nimenomaan satua. Jos muuta luulet, olet aivopesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattuun voi ainakin luottaa 100 prosenttisesti koska se on kokonansa totta.
        Tänä aikana on oltava tarkkana mihin muuhun luottaa, on tyhmää suinpäin luottaa kaikkeen muuhun.
        Varsinkin kun tietää että valtamedioilla pyritään ohjaamaan kansaa ajattelemaan ja toimimaan vallan haluamalla tavalla.

        Näkihän sen konkreettisesti esim. ennen viime vaaleja , miten valheellista oli valtamedian uutisointi.
        Ja miten harhaanjohtavasti puhuvat maahanmuuttajista, annetaan kuva että ovat varsinaisia pikku enkeleitä, raiskaajatkin.
        Sitten ilmastonmuutosvalhe, kuka muu kuin lapset siihenkään enää uskoo?
        Syyttivät keksittyä ilmastonmuutosta Austarian metsäpaloistakin, vaikka Australiasta saatu tieto kertoo että palot aiheutuivat siitä että kiellettiin metsäpaloja ehkäisevät heille vanhat tutut toimet, eli hallittu puustoalueiden poltto jolla estetään tulen leviäminen.
        Ilmastoalarmistit lisäksi sytyttivät yli 200 tuhopolttoa koalakarhujen tuhoksi, paskiaiset!

        Palomies kielloista huolimatta suoritti talonsa ympäristössä hallitun turva-alueen puuston polton. Hänen talonsa oli ainoa joka ei paloissa palanut vaan säilyi ehjänä.
        Sanktioita mies sai , oman kotinsa turvaamisesta!
        Varmaan moni pikku eläinkin pääsi turvaan liekeiltä hänen alueelleen.

        'Ilmastoalarmistit lisäksi sytyttivät yli 200 tuhopolttoa koalakarhujen tuhoksi, paskiaiset!'

        Harmi kyllä todisteita tästä ei ole.


    • Anonyymi

      Katsokaahan ensin jos rokote edes toimii! Minun tietääkseni virukset muuttuu, joten pitää rokottaa uudelleen joka vuosi.
      Kuinkahan monta pedon merkkiä on jo kun rokotuksia on annettu jo vuosikymmeniä!

      Taidetaan asiasta tehdä härkänen, niinkuin Jehovan todistajat luulevat joutuvansa kadotukseen, jos ottavat immunoglobuliinia!
      Ei rokotteella ja pedon kumartamisella ole ollut yhteyttä aiemmin eikä tule olemaan!
      Voittehan tarkastaa tuoteselostuksen, kun rokote joskus tulee markkinoille, ja katsoa onko siihen sekoitettu numeroita tai ylimääräisiä entsyymejä!

      • Anonyymi

        Hei vaan kaikille! Järjen käyttö myös sallittu. Miksi
        toiset näkee salaliittoja kaikkialla?? Ja pedon merkkejä? Vai onko todella virus ihmisen tekemä, että näin saataisiin pelkoa aikaan ja ihmiset ottaisivat rokotteen? Entäs jos joku haluaa aidosti saada aikaan roketteen josta olisi apua? Silloinhan salaliittoon uskovat tekisivät pahasti jos levittävät omaa agendaansa. Ja paljon kuolisi ihmisiä jotka eivät uskaltaisi rokotuttaa näitten peloittelun takia. Silloinhan nämä salaliittoteoriat ovat syyllisiä monien kuolemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei vaan kaikille! Järjen käyttö myös sallittu. Miksi
        toiset näkee salaliittoja kaikkialla?? Ja pedon merkkejä? Vai onko todella virus ihmisen tekemä, että näin saataisiin pelkoa aikaan ja ihmiset ottaisivat rokotteen? Entäs jos joku haluaa aidosti saada aikaan roketteen josta olisi apua? Silloinhan salaliittoon uskovat tekisivät pahasti jos levittävät omaa agendaansa. Ja paljon kuolisi ihmisiä jotka eivät uskaltaisi rokotuttaa näitten peloittelun takia. Silloinhan nämä salaliittoteoriat ovat syyllisiä monien kuolemaan.

        Mutta entäs ne jotka kuolevat rokotteiden haittoihin.
        Tehdyn tutkimuksen mukaan rokotetut ovat sairaampia kuin rokottamattomat.
        Kausi-influenssa rokotekaan ei virallisen tiedon mukaan suojaa kuin 30 prosenttisesti (ja monet saavat juuri sen influenssan rokotteesta)ikäihmisiä, lapsia n.60 prosenttisesti.
        Kun ottaa huomioon kaikki rokotteiden haitat niin eivät ne hyväksi ole.

        Kristittynä pitää myös vakavasti miettiä voiko käyttää abortoidun lapsen solulinjassa kasvatettuja viruksia?
        Kyllä se on epäkristillistä minusta.
        Sama melkein kuin ottaisi elinten takia murhatun ihmisen siirtoelimen itseensä.


      • Anonyymi

        Sain jo lapsena "pedon merkin" reiteen. Mieluummin calmette kuin tuberkuloosi. Sen jälkeen olen ottanut varmaan kymmeniä rokotteita ilman mitään sivuvaikutuksia. Mukaanlukien vuosittaiset influenssapiikit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta entäs ne jotka kuolevat rokotteiden haittoihin.
        Tehdyn tutkimuksen mukaan rokotetut ovat sairaampia kuin rokottamattomat.
        Kausi-influenssa rokotekaan ei virallisen tiedon mukaan suojaa kuin 30 prosenttisesti (ja monet saavat juuri sen influenssan rokotteesta)ikäihmisiä, lapsia n.60 prosenttisesti.
        Kun ottaa huomioon kaikki rokotteiden haitat niin eivät ne hyväksi ole.

        Kristittynä pitää myös vakavasti miettiä voiko käyttää abortoidun lapsen solulinjassa kasvatettuja viruksia?
        Kyllä se on epäkristillistä minusta.
        Sama melkein kuin ottaisi elinten takia murhatun ihmisen siirtoelimen itseensä.

        "tehdyn tutkimuksen mukaan rokotetut ovat sairaanpia kuin rokottamattomat"

        Rokotetut voivat olla valmiiksi sairaita, mutta eivät ainakaan sairastu enää siihen tautiin, mitä vastaan on rokotettu. Rokotus pelastaa henkiä. Miksi sinä kristittynä haluat ihmisten kuolevan ennenaikaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta entäs ne jotka kuolevat rokotteiden haittoihin.
        Tehdyn tutkimuksen mukaan rokotetut ovat sairaampia kuin rokottamattomat.
        Kausi-influenssa rokotekaan ei virallisen tiedon mukaan suojaa kuin 30 prosenttisesti (ja monet saavat juuri sen influenssan rokotteesta)ikäihmisiä, lapsia n.60 prosenttisesti.
        Kun ottaa huomioon kaikki rokotteiden haitat niin eivät ne hyväksi ole.

        Kristittynä pitää myös vakavasti miettiä voiko käyttää abortoidun lapsen solulinjassa kasvatettuja viruksia?
        Kyllä se on epäkristillistä minusta.
        Sama melkein kuin ottaisi elinten takia murhatun ihmisen siirtoelimen itseensä.

        'Kun ottaa huomioon kaikki rokotteiden haitat niin eivät ne hyväksi ole.'

        Tosi kuin vesi, sinäkään et ehkä olisi olemassa ilman rokotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei vaan kaikille! Järjen käyttö myös sallittu. Miksi
        toiset näkee salaliittoja kaikkialla?? Ja pedon merkkejä? Vai onko todella virus ihmisen tekemä, että näin saataisiin pelkoa aikaan ja ihmiset ottaisivat rokotteen? Entäs jos joku haluaa aidosti saada aikaan roketteen josta olisi apua? Silloinhan salaliittoon uskovat tekisivät pahasti jos levittävät omaa agendaansa. Ja paljon kuolisi ihmisiä jotka eivät uskaltaisi rokotuttaa näitten peloittelun takia. Silloinhan nämä salaliittoteoriat ovat syyllisiä monien kuolemaan.

        'Ja paljon kuolisi ihmisiä jotka eivät uskaltaisi rokotuttaa näitten peloittelun takia. Silloinhan nämä salaliittoteoriat ovat syyllisiä monien kuolemaan.'

        Totta, mutta kaikki olisivat tyhmimmästä päästä, jos haetaan jotain positiivista.


    • Anonyymi

      "Gatesin rokote-ohjelmat ovat olleet hirveitä, lukemattomia ihmisiä sairastunut, osa tullut hedelmättömäksi."

      Voi hyvät hyssykät mitä potaskaa! Rokote ei liity millään tavoin hedelmällisyyteen. Se ehkäisee sairauksia, kuten malariaa, koleraa yms. Raskauden ehkäisy on aivan eri asia. Raskautta voi ehkäistä naishormoneita sisältävillä pillereillä, ihon alle asennettavalla kapselilla tai ehkäisyruiskeella. Jälkimmäistä käytetään etenkin kehitysmaissa, koska silloin ei tarvitse muistaa ottaa pillereitä. Ehkäisyruiske estää raskaaksi tulemisen kolmeksi kuukaudeksi. Ja sen jälkeen naisen pitää kävellä takaisin klinikalle pyytämään lääkäriltä uusi ruiske.

    • Anonyymi

      On suuri vaara osoittaa jotain rokotetta tai edes ihonalaista identtinumeroa, ja väittää niitä pedon merkeiksi.
      Mitään numeroa 666 ei voi rokotteeseen sekoittaa, ja taas sirussa se veisi turhaa tilaa, riittää sinun henkilönumerosi, yhdessä maa-koodin kanssa, sinun tunnistamiseksi.

      Sen sijaan tulee aika, jolloin sinun tulee asennoitua Jumalan puolelle valtion jonkun vaatimuksen suhteen, vaikka se merkitsisikin, että sinun sirusi poistettaisiin rekisteristä, eikä mikään tili tai kaupanteko toimisi.

      Sellainen kuin pedon merkki ei ole mikään salainen juttu, jonka voi ottaa vahingossa ymmärtämättömyyttään.
      Luultavasti tulee tosiuskovien sortamiseksi joitakin lakeja, joita ei voi noudattaa siksi että ne ovat kymmenen käskyn vastaisia, ja suora loukkaus Jumalaa vastaan!

      • Anonyymi

        Olkaa vaan kaikki yleisen mielipiteen turvissa mitä suolletaan hehtaarikaupalla meille.
        Aika tulee näyttämään totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkaa vaan kaikki yleisen mielipiteen turvissa mitä suolletaan hehtaarikaupalla meille.
        Aika tulee näyttämään totuuden.

        >>Aika tulee näyttämään totuuden.<<

        Joka on, että Jeesus ei tule koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Aika tulee näyttämään totuuden.<<

        Joka on, että Jeesus ei tule koskaan.

        Mahtaako siihen kukaan tosissaan uskoakaan?


    • Anonyymi

      Moderna mRNA "rokote".
      Ei sisällä heikennettyä virusta vaan muuntaa solujasi tuottamaan vasta-aineita.
      Ikinä aiemmin vastaavaa rokotetta toimivana ollut.
      Nyt sellainen kehitettiin muutamassa kuukaudessa?
      Mikä rajoittaa tuota solujesi muuntumista?
      Oletko edes ihminen lopulta?
      Radioaktiivinen säitely myös muuntaa solujasi. Lopputulos on syöpä useimmiten.
      Ottakaa, ottakaa toki "rokote", valtio takaa valmistajalle täyden vastuuvapauden.

      • Anonyymi

        "Mikä rajoittaa tuota solujesi muuntumista? Oletko edes ihminen lopulta?"

        Sanattomaksi vetää. Se mikromillimetrin pätkä viruksen perimää on tietenkin räätälöity saamaan aikaan reaktio AINOASTAAN immuunijärjestelmän tunnistajasoluissa. Jotta ne tunnistaisivat VAIN TÄMÄN VIRUKSEN.

        Et näköjään pysty onnettomien biologian tietojesi perusteella edes lukemaan tekstiä, saati sitten tekemään siitä järkeviä johtopäätöksiä. Millä lihaksilla sinä luulet neuvovasi muita terveyden, elämän ja kuoleman kysymyksissä. Hysteriasi ei siihen ainakaan pätevöitä.


    • Anonyymi

      Ei se luciferas-entsyymi taida edes toimia, vaikka sitä luultiin voitavan käyttää merkkinä siitä että joku lukutaidoton on saanut rokotteen.

      Kunhan joku rokote tulee markkinoille, katsotaan tuoteselostus!

      'Lienee suurempi mahdollisuus että se sisältää elohopeaa säilöntäaineena niinkuin sikainfluenssarokotekin!

      • Anonyymi

        Entsyymimerkintä on nimenomaan vaiheessa. Eikä se ole tulossa lähiaikoina saataviin rokotteisiin. Harvoissa rokotteissa on säilöntäaineita. Korkeintaan erilaisia minimaalisia jäämiä valmistusprosessista.

        Suomen rokotusohjelmassa ei enää ole elohopeajohdannaisiin kuuluvaa tiomersaalia sisältäviä rokotteita. Tiomersaalin elohopea oli eri muodossa kuin elimistöön kertyvämpi, ravinnosta saatava elohopea. Rokotteesta saatu määrä oli vähäinen verrattuna kala-ateriasta saatavaan.

        Lääkkeen ja myrkyn välinen ero on annostuksessa. Tietyllä annostuksella kemiallinen yhdiste helpottaa oloa tai parantaa. Mutta yliannostuksella se voi tappaa. Lääkkeitä ei voi oikein tehdä ilman kemikaaleja:)


      • Anonyymi

        >>Kunhan joku rokote tulee markkinoille, katsotaan tuoteselostus!<<

        Mutta ymmärrätkö sinä siitä mitään?


    • Anonyymi

      Kiitos ,että kerroit tuon en aio ottaa tuota roktetta elämä on todellisuutta ei satua

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ketjun aloitukseen:

      Bill Gatesin ympärillä ihmeellisesti toistuu eräs tuttu luku: hänellä todellakin on ”merkkaa ja jäljitä” (http://www.thepukki.fi/blog/post/bill-gatesin-merkkaa-ja-jaljita--jarjestelma ) -rokote (https://21stcenturywire.com/2019/12/23/bill-gates-develops-new-id-tattoo-to-check-for-vaccinations/ ) , luminoivine Luciferase (http://www.thepukki.fi/blog/post/bill-gatesin-666--mikrosiru-joka-toimii-luciferaasilla ) - entsyymeineen.

      Billiin itseensä gematria laskee 666:n (http://www.thepukki.fi/blog/post/onko-gates-se-peto ) , ja hänellä on 666- kryptovaluutta/rokotesirupatentti (http://www.thepukki.fi/blog/post/kehoa-kyttaava-kryptovaluuttajarjestelma ).

      Juridisen justifikaation touhuille tarjoaa USA:n kongressin COVID- asetus – joka esitettiin virallisesti jo noin vuosi ennen (!?) koronaa (http://www.thepukki.fi/blog/post/usan-kongressi-teki-covid-19--asetuksen-jo-noin-vuosi-ennen-koronaa )

      Ilmankos vaimonsa Melinda nyt vaatii, että kun tuo piikki on saatavilla, niin tummaihoiset jonoon ensimmäisiksi – ja siitäkös Twitter siis sekaisin (http://www.thepukki.fi/blog/post/nation-of-islamin-johtaja-gatesit-aikovat-tappaa-meidat-rokotteilla )

      • Anonyymi

        Jatkuvasti linkität joulupukkia, vaikka mies on niin paranoikko ettei sanat riitä. No kyllähän koira koiran tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuvasti linkität joulupukkia, vaikka mies on niin paranoikko ettei sanat riitä. No kyllähän koira koiran tuntee.

        Niin, kerrohan nyt sitten mikä mielestäsi on ihan kukkua?

        Tekstit ovat yhdenmukaisia kansainvälisten, laajojen lähteiden kanssa - ovatko nekin kaikki kukkua/sekaisin päästään?

        Osaatko lukea tämän ketjun aloituksen? Onko noissa jotenkin aloitukseen täysin kuulumatonta?

        Mitä sinä räkytät juuri tässä ketjussa, jollei aihe maistu? Oletko joku mode?

        Kuten David Ickekin (enkä puutu hänen muuhun) sanoi, maailma on täynnä todella sairaita ihmisiä - oletko sinä yksi siitä sakista?


    • Anonyymi

      Jännä juttu: jostain syystä netti on nyt täynnä kaikenlaista debunkkausta ja Billin kehuskelua ... vaikea tietysti olisi työntää uutta myrkkyä markkinoille, jos vapaa media saisi kertoa vapaasti aiemmista toilailuista.

      Hyvä esimerkki: Activist Post on kerännyt juhlavan kasan keissejä – tehnyt niistä avauksen ja liittänyt linkit lisätietoihin; aika jännää jos tuo kaikki olisi hatusta vedettyä – ja vieläpä telepaattisesti siis vaikutettua kaikkiin ko. tahoihin, jotka alkuperäisesti asioista kertoivat. https://www.activistpost.com/2014/10/india-holds-bill-gates-accountable-for.html

      Olen nähnyt muutaman intialaisen tekstin, jotka eivät jättäneet epäselvyyttä. Nyt niitäkin linkkejä hävitellään, ks. esim tuo yksi AP:n listasta – tuskin sitä(kään) error 404:nä sinne linkitettiin ... http://articles.economictimes.indiatimes.com/2014-08-31/news/53413161_1_hpv-vaccine-cervarix-human-papilloma-virus

      Eipä tosiaan olekaan ihan pikkujutusta – eikä pikkurahoista – kysymys ...

      • Anonyymi

        >>Eipä tosiaan olekaan ihan pikkujutusta – eikä pikkurahoista – kysymys ...<<

        Kunta hoitaa nuppisi kuntoon ihan pikkurahalla, kun otetaan huomion urakan vaativuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Eipä tosiaan olekaan ihan pikkujutusta – eikä pikkurahoista – kysymys ...<<

        Kunta hoitaa nuppisi kuntoon ihan pikkurahalla, kun otetaan huomion urakan vaativuus.

        Hoitaako kunta ne ruumiitkin, joiden osalta Maailman terveysjärjestö myönsi vuonna 2017 vastahakoisesti, että maailmanlaajuinen polio-räjähdys on pääosin rokotekanta -lähtöinen, mikä tarkoittaa, että se tulee Gatesin rokotusohjelmasta. Pelottavimmat epidemiat Kongossa, Filippiineillä ja Afganistanissa liittyvät kaikki Gates-rokotteisiin.

        Ota nuppisi pois hiekasta. Vai saatko dissauksestasi korvausta - kuten saivat jälkeenpäin hys-hys -rahana nekin Tsadilaisperheet, joiden 500 lasta lukittiin kouluun ja pakkorokotettiin.

        Osaatko lukea? Rokoteselosteen sivun 11 puoliväli kertoo, että tuo rokote aiheuttaa autismia - ja Ruotsissa kuoli kolme: http://www.whale.to/vaccine/DTap.pdf


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja nyt sitten Fauci vaahtoaa, että jos liian moni kieltäytyy piikistä, ei saada laumaimmuniteettia ...

        Mutta eiköhän kutsuta Bill Gates – Pekka Poudan tilalle – säitä ennustamaan. Näyttää osuvan aina ihan nappiin ... joskin on joskus aavistuksen epätarkka: marraskuussa 2019, Netflix’in ‘Explained’ -sarjan episodi nimeltä “The Next Pandemic” (seuraava pandemia) kertoi, kuinka koronaviruksen kaltainen virus leviää elävien eläinten toreilla. Tuossa jaksossa Bill Gates varoitti että ottaa vuosia löytää lääke uuden muotoisen viruksen kukistamiseksi. Tuon Netflix- jakson ”wet market” eli merenelävien tori oli Lianghua’ssa, Kiinassa. Nykyviruksen alkulähteeseen – Wuhanin meritoriin – eroa ei siis ole kuin paikannimi...
        http://www.thepukki.fi/blog/post/jollet-ole-koronalaumaa-olet-lauman-vihollinen


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Trumpin operaatio Warp Speed tuo Inovio- nimisen Covid- rokotteen tammikuuhun mennessä.

        Lääkitys ruiskutetaan ihon alle neulalla, sitten aktivoidaan hammasharjaa muistuttavalla laitteella, joka antaa sähköisen impulssin sekunnin murto-osan ajan, jolloin DNA voi tunkeutua kehon soluihin ja suorittaa tehtävänsä.

        Eli, ihmisestä hybridiksi ...
        http://www.thepukki.fi/blog/post/trump-tuo-dna--rokotteen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Repe Helismaa oli rehellisempi ihmisenä kuin uskovaiset akitaattorit

    • Anonyymi

      Saarnaaja Weijo Lindroos lupaa auttaa.
      Facebook:

      "Weijo Lindroos
      Salaliittoteoriat eivät ole raamatullinen aihepiiri käsitellä puoleen tai toiseen. Mutta Jumalalle rakkaiden uskovien auttaminen irti sellaisista on velvollisuutemme.
      Pyhä Henki on tullut murheelliseksi. Efes. 4:30. Monet ovat ko. asian tähden menettäneet mielenmalttinsa. Jotkut ovat joutuneet korona-salaliittoteorian kanssa mm. mikrosiru-uskontoon. He uskovat, että koronarokotteessa istutetaan ihmisiin pedonmerkki. Sen tähden he eivät saa nukuttuakaan tämän asian tähden. Ja salaliittoteoreetikot lisäävät heidän ahdistustaan.
      1 Kor. 2. "

    • Anonyymi

      Hyvä kommentti.

    • Anonyymi

      Gates lienee aika profiloitunut maapallon väestön vähentämiseen

      sen verran erikoinen ukkeli
      etten kerro sen enempää
      jos ketjun EU sossut innostuu siitä liikaa

      Rokotteet ei ole sitä mitä väitetään

      • Anonyymi

        COVID-19 lienee aika profiloitunut maapallon väestön vähentämiseen.


    • Anonyymi

      Ihmisen ei pitäisi leikkiä Jumalaa tehdessään näitä rokotteita vastuuttomasti ottamatta huomioon mitä ne aiheuttavat ja tulevat aiheuttamaan.

      Pieni varoitus oli tuo narkolepsiakin, mutta eipä ole otettu paljon oppia tästäkään !

    • Anonyymi

      The Global Preparedness Monitoring Board’in vuosiraportissa sivulla 39 sanotaan, otsikon ”Edistymisindikaattori(t) syyskuuhun 2020 mennessä” alla:

      ”Yhdistyneet Kansakunnat (mukaanlukien WHO) järjestävät vähintään kaksi koko järjestelmän kattavaa koulutusta ja simulointiharjoitukset, mukaan lukien yksi, joka kattaa tappavan hengitystiepatogeenin tarkoituksellisen vapauttamisen”.
      http://www.thepukki.fi/blog/post/yk-ja-who-simuloivat-tappavan-hengitystiepatogeenin-vapauttamisen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Amen! Melkein säälin kaikkia herjaavia kommentteja laittavia lampaita jotka ensimmäisten joukossa menevät rokotteen ottamaan ja alistuvat totaalikontrolliin koska uskovat kaiken paskan mitä media heille suoltaa

      • Anonyymi

        Uskikset sai vettä myllyynsä koronarokotteesta, sairaille luuloilleen. Heidän pitäisi saada vapaasti levittää tappavaa tautia. Onneksi uskovaisuus ei ole tarttuvaa, vaikka he sitäkin yrittävät levittää.


    • Anonyymi

      Mitä tämä luciferase sitten on ja jos on piikissä niin miten liittyy koronaan?

    • Anonyymi

      Niin. Me rokotetut kuolimme kaikki kahden vuoden aikana, kuten luvattu oli. Levätkäämme rauhassa.

    • Anonyymi

      Joka gate ei tosin sisällä sanaa Jumalasta.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe