Tänään katsoin sekunnin liikaa.Yleensäkin tarkkailen ihmisiä kaupungila katsoen heidän kasvojaan ja vaate tyylejään.
En ole tottunut puhelin tuijotukseen kuten nuoret.
No sellaisille tottuneille voi katse olla rasistista, kuten tänään.
Keskisormi nousi tummaiholiselta minulle sekä huutelua perään.
Mihin tässä vielä joudutaankaan?
Nyt se myrkyn lykkäs : Tummaihoisia ei saa enää katsoa edes silmiin
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kun kaikki tuijottamaan niitä joka paikassa.
- Anonyymi
Älä, oliko noin. Missä kaupungissa tuo tapahtui ?
- Anonyymi
NO JO ON
- Anonyymi
Tiedättekö, että muslimien kohdalla tietää ja tunteen vihan jo tuijottamatta, sillä he itse tuojottavat vaikka sinä et.
Miettikää, että monet nuo elelee täällä veronmaksajien piikkiin, afrikkalaiset samoin ja sitten käyttäytyy tuolla tavalla rasismi-sanaa viljellen.
Mielestäni Suomessa riittää tuhansittain välittömästi ulos heitettävää sakkia, siis karkotettavaa isiensä maille takaisin niin että hippulat vinkuu.å- Anonyymi
ei tule onnistumaan ulosheitot enää ennenkuin eduskunta enemmistö on
suomalaisilla
- Anonyymi
Olenkin ihmetellyt kun joillain suomalaisilla on aurinkolasit vaikka ei paista, omassa maassaan on katsominen kielletty."Henki saattaa lähteä. "oli vastaus kun kysyin.
voi aikoja, voi tapoja. - Anonyymi
Varmaankin muhamettilainen. Ne pelkää, että joku kuvaa Supoa varten.
Sinulla on siis tapana tuijotella ihmisiä, ja nyt yksi ihminen sitten väitetysti näytti sinulle keskisormea ja huuteli. Ja tämä tietysti tarkoittaa, että tummaihoisia ei saa katsoa silmiin. Ilmeisesti sinun kertomuksestasi on pääteltävissä vastaavasti, että meillä valkoihoisilla on kollektiivisesti tapana tuijotella ihmisiä ja vetää massiivisia yleistyksiä.
Kaikki eivät osaa käyttäytyä asiallisesti. Huutelemalla, nimittelemällä ym. häpäisee tietysti itsensä, mutta eivät kaikki sitä ymmärrä. Miksi sinusta tuntuu, että kenelläkään olisi oikeus hakata muita?
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Kaikki eivät osaa käyttäytyä asiallisesti. Huutelemalla, nimittelemällä ym. häpäisee tietysti itsensä, mutta eivät kaikki sitä ymmärrä. Miksi sinusta tuntuu, että kenelläkään olisi oikeus hakata muita?
Koska suvakismi, enemmistö on rasisteja ja rikolliset matut uhreja.n Täytyy suvaita.
- Anonyymi
Siksihän hesassa metrossa ja ratikassa suomalaiset tuijottaa lattiaan tai kännykkää ettei vaan matut suutu. Oudolta tuntuu kun matut metelöi ja naureskelee hissukoille suomalaisille, onneksi ei tarvitse usen liikkua julksilla.
- Anonyymi
Joko urbaani on käynyt matelemassa naapurisomalin edessä kuten suvakit tekevät maailmalla.
- Anonyymi
Jos joku tuijota pita huuta heti RASSISMI
- Anonyymi
Rasistinen tuijotus/syrjään katsominen. Teet niin tain näin, se on aina väärinpäin. Tervetuloa Voiman pimeälle puolelle.
- Anonyymi
Vai ei saa Pietarissa katsella. hehhehh
- Anonyymi
Jos minulle joku tekisi noin niin siitä seuraisi turpasauna. Tosi rankka sellainen.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1554906Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813586SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312573SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402243Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962119Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?282026Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632023Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja861999Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191478Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1051370