Parodiahorisontti ylitetty?

Anonyymi

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parodian (vai olisiko se tragerian) parodiointi ylitetty.

• Anonyymi

Ja myös MINÄ tahdon saada ilmaiset e-pillerit sossusta!!

(Ja selvennyksen vuoks: Mä oon siis just sellai vihattu valkonen heteroseksuaalinen lihansyöjämies. Joka ei halua tulla raskaaksi)

• Anonyymi

Transsilvotut saavat muun muassa ilmaiset oxycontiinit. Ne on katukaupassa tällä hetkellä 1 eur/mg. Sekä roppakaupalla ilmaisia mielenhallintalääkkeitä.

• Anonyymi

Eiköhän tässä ole se tulos, johon tietyt poliittiset ryhmät hulluudessaan pyrkivät.

Samoin kuin ne, jotka alkavat tehdä kuolemaa pelätessään, että heille lyödään rasistin leima otsaan.

Siis: hulluksi tullutta kansaa ei kannata puolustaa millään tavoin. Alkaa jo toivoa, että jostain tulisi joku, joka laittaisi kansan kunnolla polvilleen. You know what I mean...

• Anonyymi

"Olet oikeassa ettemme ole huomioineet vielä kaikki ryhmiä markkinoinnissamme"-

"Olemme itsekin huomanneet saman ja meillä on asia tällä hetkellä työn alla"

"Haluamme seurata aikaamme ja pyrimme korjaamaan asian lähitulevaisuudessa"

Siis Vuokkoset lisää kohderyhmäänsä naiseksi leikatut miehet koska pitää seurata aikaansa? Kuinka helvetin hulluja nämä ihmiset ihan oikeasti on.

• Anonyymi

Miten niin ”naiseksi leikatut”? Koska tokihan toi koskee kaikkia leikkaamattomia miehiäkin, jotka kokee olevansa naisia! :) Silläpä mikään ei olekaan niin helppoa kuin kyykyttää insanetersektianaaliset feminatsit! Jos ne tulee lässyttää sulle jotain setämiehistä ja patriarkaatista, tokaset vaan: ”Turpa kii, lehmä! Mä koen olevani mulattityttö!” niin heidän omien sääntöjensä mukaan sä oot paljon heitä itseään (jos ”itse” on esim. valkonen nainen) ylempänä hierarkiassa, joten heidän tulee alkaa nöyristelemään sulle! :)

• Ainakin ko. trollailija pitää noita yrityksille lähettelemiään viestejä parodiana, ja naureskelee sitten jälkikäteen yritysten pyrkimyksille 'esiintyä tiedostavina'. Harrastus kai se sekin on. Yritysten näkökulmasta tilanne lienee toinen; palautetta tulee joka tapauksessa valtavia määriä ja yksittäiset vastaukset eivät vaikuta työmäärään oikeastaan millään tavalla. Palautteisiin on järkevää vastata kohteliaasti ja 'kehitysideoihin' ollaan suhtautuvinaan vakavasti, olipa niissä mitään järkeä tai ei. Aika harmitonta, puolin ja toisin.

• Anonyymi

"Olemme itsekin huomanneet saman ja asia on tällä hetkellä työn alla."

Ei mikään yritys käytä tällaista vakiovastausta.

• Anonyymi kirjoitti:

"Olemme itsekin huomanneet saman ja asia on tällä hetkellä työn alla."

Ei mikään yritys käytä tällaista vakiovastausta.

Kyllähän tuo nyt on hyvin tyypillistä. Ongelma on tiedostettu ja sille juuri ollaankin tekemässä jotain tarkemmin määrittelemätöntä. Ja näin normaali asiakas uskoo, että jossain vaiheessa tilanne on muuttumassa tai ainakin hänet on otettu vakavasti, ja trollailija uskoo, että 'parodia' on mennyt täydestä. Toki yritykset muuttavatkin aika ajoin asioitaan, mutta ei asiakkaiden palautteisiin kannata vastata, että ei kiinnosta meitä tämä asia, vaikka ei mitään aikoisi tehdäkään.

• Anonyymi

Ei sunkaa Yasa mikää trollailija ole ku ihan omalla nimellään esiintyy!?
        ... herra Legends! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sunkaa Yasa mikää trollailija ole ku ihan omalla nimellään esiintyy!?
        ... herra Legends! :)

Urbanos on nainen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1258
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe