arabipoikia kaikki paikat täynnä. Siihen on syy

Anonyymi

väestökasvu.
Suomi popula vuosina 1900-2000 väkimäärä tasanen 5-6 miljoonaa.
Iran popula vuosina 1900-2000 väkimäärä hirmu kasvu 10 miljoonasta 80 miljoonaan.

Joka arabimaassa sama homma. Just oli lehdessä juttu afrikkalaisesta naisesta joka oli naitettu 13 vuotiaana 30 vuotta vanhemmalle äijälle, ja nainen lisääntyy niin kauan kun äijä käskee. Sitten äijä karkaa kun lapsia on 44 kpl. Toisessa jutussa kyseisen mantereen eräs kansanedustaja esitteli työpaikallaan kaikki 4 vaimoa ( vaimot vilkutti lehterillä) ja ukko mainosti olevansa ahkera kotona ja töissä.

Naisten oikeus sanoa ei. Niin - sehän olis kun ehkäisyvälineitäkään ole.

Mitä näille naisille tapahtuu, kun ne kävelee Suomeen? Ovat kiitollisia ja ... suvakin mielestä ”heräävät”.
Se herääminen on vähän pidempi tie, ja olis toivottavaa, että se tapahtuis lähtömaassa. Kuka sitä hierarkiaa pitää siellä yllä? Hmmmm?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

iranille ja irakille tais käydä kiinat,
      kaikki haluaa poikalapsia ja paljon

ihan sama minkä maan FB ryhmiin menet, arabipojat
      ”hey, im here”

ja eu kuskaa niitä jäsenmaihin lapsina

• Anonyymi

Rahalla kotouttaminen oli virhe. Meillä ei olisi ainoatakaan arabipoikaa jos majoitus olisi ollut parakeissa ja ruoka kouluruoan tasoista.
      Mutta täällä luotiin oikea Eldorado tulokkaille ja mainostettiin afrikan mannerta myöten miten täällä jaetaan rahaa ja hyvinvointia tulokkaille.

• Anonyymi

Pimeetä touhua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pimeetä touhua!

Pimeet päättäjät haluu maahan pimeetä väkeä.

• Anonyymi

Miksi kukaan ei keskustele niiden poikien oikeudesta turvalliseen kotimaahan siellä?

Eihän ratkaisu ole täällä.
      Eikä suomen verkkosensuurissa

• Sen verran kuitenkin voi faktoja laittaa oikein, että vuonna 1900 oli suomen väkiluku 2,65miljoonaa ja vuonna 2000 5,18miljoonaa.

• Anonyymi

Arabipojat ovat suomalaisia. Minun suomeni on monikulttuurinen ja ihana paikka asua.

• Anonyymi

Minun suomessani myös tulisi sallia nuo 4 vaimoa.

• Anonyymi

Arabipoika voi olla Suomen kansalainen, mutta ei ikinä suomalainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      365
      1753
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      145
      1256
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      78
      893
    4. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      35
      836
    5. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      39
      805
    6. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      101
      795
    7. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      791
    8. Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy

"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos
      Imatra
      67
      686
    9. Oot hauska

Oot hauska ja kiva nainen.
      Ikävä
      50
      678
    10. Miksi itkit silloin

Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk
      Ikävä
      4
      654
    Aihe