12 000 sukupuolivankia marssitettiin kasarmeille lusimaan kakkuaan

Anonyymi

48

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tukka pois ja riviin, kuten kiinalaiset kuolemaantuomitut.

• Anonyymi

Armeija pakko myös akoille.
      Jos ei kelpaa, niin akat pois kaikista tärkeistä ammateista kuten vaikkapa eduskunnasta.

• Anonyymi

Pänttäysmaisterit pois väkisin tehdyistä hallintoviroista

• Anonyymi

Olen tosi tyytyväinen että sain vapautuksen 1986.
      Ukko E-P:ltä

• Anonyymi

Itse piti käydä keskusteluja kasarmilla ei kiinnosta yhtään palvelus sain liput ohi oli nopeasti

• Anonyymi

Jos sinä näet asian tuossa valossa niin olkoon se sinun päänsärkysi.

• Anonyymi

Sinun on helppo lässyttää. Se on enemmän noiden 12 000 "tuomitun" päänsärky, kun sinun, minun ja muiden, jotka kotona itseään viihdyttää tänne kirjoittelemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun on helppo lässyttää. Se on enemmän noiden 12 000 "tuomitun" päänsärky, kun sinun, minun ja muiden, jotka kotona itseään viihdyttää tänne kirjoittelemalla.

Useimmat muistelevat inttiaikaansa hyvällä. Lisäksi vielä niin, että mitä kovemmassa paikassa on oltu, sen ylpeämpiä ollaan.

Kaltaisesi rupahoususivarit saavat toki pitää oman mielipiteensä, vai Putinin mielipidekö sinun kohdallasi on kyseessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmat muistelevat inttiaikaansa hyvällä. Lisäksi vielä niin, että mitä kovemmassa paikassa on oltu, sen ylpeämpiä ollaan.

Kaltaisesi rupahoususivarit saavat toki pitää oman mielipiteensä, vai Putinin mielipidekö sinun kohdallasi on kyseessä?

Varmasti muistelevat hyvällä, jos on sinun kaltainen finnisistä poikasista, alistumisesta ja alistamisesta tyydytystä saava.

• Anonyymi

Ei suinkaan se intti ole palkaton. Siellä saa ruoan, asunnon ja koulutuksen, sekä päivärahan siihen päälle. Mikä muu koulutus on sen halvempaa käydä?

• Anonyymi

Hauskaa ironiaa sinulla, että inttiin tienaamaan :) Todellisuudessa moni varusmies on taloudellisen katastrofin partaalla intin takia. Vangeilla on muuten parempi palkka, kuin varusmiehillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa ironiaa sinulla, että inttiin tienaamaan :) Todellisuudessa moni varusmies on taloudellisen katastrofin partaalla intin takia. Vangeilla on muuten parempi palkka, kuin varusmiehillä.

Todellisuudessa moni saa varusmiesaikana itsestään selvyyden, mihin kannattaa suunnata sen jälkeen. Moni on ihan hukassa, ennen inttiä. Taloudellisesti se vaikuttaa huonolta vaihtoehdolta vain hyvin pienellä osalla inttiin menijöistä. Te ette vain halua myöntää armeijan hyödyllisyyttä, vaan vänkäätte oman saamattomuuden vuoksi vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudessa moni saa varusmiesaikana itsestään selvyyden, mihin kannattaa suunnata sen jälkeen. Moni on ihan hukassa, ennen inttiä. Taloudellisesti se vaikuttaa huonolta vaihtoehdolta vain hyvin pienellä osalla inttiin menijöistä. Te ette vain halua myöntää armeijan hyödyllisyyttä, vaan vänkäätte oman saamattomuuden vuoksi vastaan.

Että vuodeksi palkatta lusimaan ja nöyryytettäväksi, jotta saa itsestään selvyyden!?

Mistä sinun kaltaisia humoristeja sikiää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että vuodeksi palkatta lusimaan ja nöyryytettäväksi, jotta saa itsestään selvyyden!?

Mistä sinun kaltaisia humoristeja sikiää?

Juuri tuollaisella asenteella ei pärjää missään. Armeija-aika opettaa nuoria miehiä itsenäistymään, ja tulemaan toimeen ilman vanhempien holhousta. Kun toinen käskee, niin se opitaan tottelemaan eikä turhasta marisemaan. Tämä lepsuus lähtee koulusta ja kodista, kun ei aseteta mitään rajoja tekemiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuollaisella asenteella ei pärjää missään. Armeija-aika opettaa nuoria miehiä itsenäistymään, ja tulemaan toimeen ilman vanhempien holhousta. Kun toinen käskee, niin se opitaan tottelemaan eikä turhasta marisemaan. Tämä lepsuus lähtee koulusta ja kodista, kun ei aseteta mitään rajoja tekemiselle.

Saadaan tehdä mitä huvittaa välttää kokonaan palvelusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sellainen voi opettaa itsenäistymään, jos on koko ajan alistettuna ja toisten käskytettynä? Tuo täytyy olla naisen logiikkaa, mitä ei voi järjellä perustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko armeijasta muutakin hyötyä kuin "ne mahtavat muistot" ja "kavereita"...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho oikein tosi kommunistin puhetta -koti ja koulu pahoja paikkoja, pitää vieroittaa!!!:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sellainen voi opettaa itsenäistymään, jos on koko ajan alistettuna ja toisten käskytettynä? Tuo täytyy olla naisen logiikkaa, mitä ei voi järjellä perustella.

Työpaikoilla et voi tehdä mitä sattuu huvittamaan vaan teet sitä mitä sinut on palkattu tekemään. Intissä tätä voi harjoitella; kuinka olla osa laajempaa ihmisyhteisöä.

• Anonyymi

Hauskoja tapahtumia maassa jossa ei mitään puolustettavaa kun kaikki myyty ulkomaiseen omistukseen ja hallitus mätäpaska. Sodan tullen suvakit jotka ovat blm muiden vastaavien kannattajia nähdään vihollisina siinä missä maahan hyökänneen valtion sotilaatkin. Tämän mielettömyyden kuin linnanjuhlatkin ymmärtäisi maassa jossa tilanne olisi toinen nykysuomessa järjettömyys. Antaa militanttejen kehua armeijaa mutta kun sodan tullen suurin osa lähtee kuten matut toiseen maahan ja ne jää jotka jää...katotaan mitä ne armeijan kantahenkilöt sitten sanoo jos ovat enää elossa.

• Anonyymi

Suomalaisten varsusmiesten maanpuolustustahto on mittausten mukaan korkeimpia koko maailmassa. Kaltaisesi rupahousut ovat pieni vähemmistö, mutta kuten nälkämään laulussa sanotaan: "Raukat vain menköhöt merten taa."

• Anonyymi

Eiköhän nuo maahanmuuttajien Joukko puolustaa tätä maata ovatkin saaneet sotilaskoulutusta valmiiksi Jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisten varsusmiesten maanpuolustustahto on mittausten mukaan korkeimpia koko maailmassa. Kaltaisesi rupahousut ovat pieni vähemmistö, mutta kuten nälkämään laulussa sanotaan: "Raukat vain menköhöt merten taa."

Maanpuolustustahtoa ilmaisevat tutkimuksissa naiset ja vanhemmat miehet, siis ne, joilta sitä ei kannattaisi edes kysyä, koska sillä ei ole merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän nuo maahanmuuttajien Joukko puolustaa tätä maata ovatkin saaneet sotilaskoulutusta valmiiksi Jo

"Eiköhän nuo maahanmuuttajien Joukko puolustaa tätä maata ovatkin saaneet sotilaskoulutusta valmiiksi"

Paskat ne mitään sotilaita ole. Salamurhaajia, terroristeja, maantierosvoja ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanpuolustustahtoa ilmaisevat tutkimuksissa naiset ja vanhemmat miehet, siis ne, joilta sitä ei kannattaisi edes kysyä, koska sillä ei ole merkitystä.

"Maanpuolustustahtoa ilmaisevat tutkimuksissa naiset ja vanhemmat miehet"

Edellinen on siis noin 100% valhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raukat äänestivät EU:n puolesta, raukat kätyröivät euro valuutan Suomelle, raukat kantoivat laukkuja muukalaisten puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Maanpuolustustahtoa ilmaisevat tutkimuksissa naiset ja vanhemmat miehet"

Edellinen on siis noin 100% valhetta.

Jos tilastotutkimukset ovat valhetta mielestäsi, niin sitten ovat, ei se kuitenkaan faktoja muuta miksikään. Naiset ja miehet ovat niissä aina kannattaneet eniten armeijaa, varusmiespalvelusta ja olleet "maanpuolustustahtoisia". Tuohon porukkaan sinäkin kuulut.

Onhan tuo muutekin itsestään selvää, aina ihmiset vaatii velvollisuuksia, verotusta ym. muille, kunhan ei vaan itseä koske. Sama se on maanpuolustuksessa. Ne onkin sitten harvemmassa, jotka tämän kahtiajakautuneen ja mamutetun EU-valtion puolesta valmiita vaikka kuolemaan, siis oikeasti.

• Anonyymi

Kaikille naisille pakollinen varusmiespalvelu täysimääräisenä. Ja lisäksi myös miehet on saatava synnyttämään lapsia.

• Anonyymi

Eikö parempi olisi varushenkilöpalvelus tai sitten vaa piccolopalvelus?

• Niin, eiköhän tämä asia olisi aika korjata. Kun aikanaan naisia ei armeijaan päästetty, kun ei heistä siihen kuulemma olisi ollut, niin nyt tästä naisten vähättelystä sitten kärsivät miehet, joille se asevelvollisuus on pakollinen, kun naisilla se on saatu vasta vapaaehtoisuuden tasolle. Eihän siinä tasa-arvo toteudu millään tavalla. Eriarvoisuuden purkaminen on hidasta.

• Anonyymi

Joku on todennut, että tasa-arvoisuus saadaan, kun miehet synnyttävät.
        Olen itse mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse mies.

Kyllä Suomessa on ainakin yksi mies synnyttänyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen itse mies.

Se ei ole syy olla tekemättä asioita tasa-arvon eteen. Jos jonkun mielestä täydellinen tasa-arvo ei ole saavutettavissa, ei johtopäätös ole, että kannattaa pyrkiä täydelliseen eriarvoisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse mies.

Onko olemassa synnytyspakko?

Naisen logiikka on outoa, koska sitä ei voi perustella ja ymmärtää järjellä, silti siihen vedotaan, kuten sinäkin teet.
        Olen itse nainen.

• Anonyymi

Kyllähän se kyrsisi jos tuonne pitäisi vielä lähteä.

• Anonyymi

Kieltäytyisin lähtemästä

• Anonyymi

Kyllä kaikille muusukupuolisille keksitään jotakin etulinjan tehtävää sodan aikana.

• Anonyymi

Pelottelee vihollisen pois olemuksellaan?

• Anonyymi

Monet kiertää tuon kaukaa saavat vapautuksen kokonaan

• Anonyymi

Voihan sitä tulla uskoon ja saada vapautuksen kokonaan

• Anonyymi

No saadaan nukkua rauhassa no uhrataan tilanteen keskellä ensimmäisenä itse kerkee jättää suomen nopeasti taakse

• Anonyymi

Palakallinen ammattiarmeija Suomeen! Motivaatio taattu.

• Anonyymi

Varusmiesaikana oppii että : Yhteispelillä se sujuu ! Samaa se oli merimiehenäkin että laivat kulki turvallisesti :)

• Anonyymi

Sitten kun asia jossain kohtaa tullaan lakiin kirjaamaan kaikille tasa-arvoisena kohteluna NIIN siellä lakitekstissä pitää sitten muistaa mainita myös nämä muunsukupuoliset ja oikeastaan kaikki sukupuolet mitä siihen mennessä on löydetty JA maininta pitää olla myös siitä että laki koskee myös sukupuolia jotka löydetään tulevaisuudessa!

• Anonyymi

Asevelvollisuus pakollinen tai vapaaehtoinen kaikille !

• Anonyymi

Vaatimukset 2020 :

matujen laukkujen kanto
      pizzan haarukoiminen
      puhelimen hieronta

• Anonyymi

Onneksi Suomen nuoret miehet ovat oikeita miehiä eivätkä Halla-ahoja.

• Anonyymi

Nuorille ja lihaville miehille tekee intti hyvää ja laihduttaisi jos vielä varuskunta-alueella kiellettäisiin pizzojen ja munkkien nautiskelu.Lomat tulisi myös karsia minimiin. Ja tytöt pois armeijasta nuoria miehiä
      kiihottelemasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2668
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2137
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1721
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1528
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1288
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1210
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      979
    10. 128
      931
    Aihe