viherpunainensuvakki raivoaa, kun nainen "kehtaa" kertoa kokemuksistaan.
"Tänä syksynä tulee kuluneeksi kymmenen vuotta siitä, kun Jasmin raiskattiin hänen omalla työpaikallaan, eikä ainoastaan kerran vaan kolmesti.
Raiskaaja oli kaupassa työskennellyt ulkomaalaistaustainen siivoojamies. Jasmin on päässyt asian yli ja haluaa tarinallaan rohkaista kohtalotovereitaan samaan.
– Kuolemanpelkoa ja vihaa sen sijaan olen tuntenut. Viha minun piti tosin piti pitää sisälläni, jotta raiskaajani ei hermostuksissaan olisi tappanut minua. Itse olisin ollut valmis surmaamaan raiskaajani siihen paikkaan, jos olisin saanut veitsen haltuuni. Tappaminen nurkkaan ahdistettuna on geeneissämme oleva selviytymisvietti, Jasmin pamauttaa sanoa suoraan.
– Mutta realisti olen. Ulkomaalaiset loistavat raiskaustilastoissa vuodesta toiseen ja mielestäni asioiden hyssyttely heikentää kunnollisten ja lainkuuliaisten ulkomaalaisten asemaa. He myös joutuvat kohtaamaan vihaa. Mielestäni ei ole rasismia pohtia kriittisesti tätä kulttuurieroista johtuvaa rikollisuutta.
https://terveydenasialla.com/raiskattu-jasmin-paasi-yli-kokemastaan-rasisti-en-ole-realisti-olen/
Jasmin kertoo kun mamu raiskasi.....
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aijai sentään, kyllä silakat on taas kuumana.
- Anonyymi
Jasmin on kuuma.
- Anonyymi
Ihme kun saa tällainen aloitus olla täällä, kun täältä muutoin poistetaan kirjoituksia yhdenkin ns. kielletyn sanan käytöstä. Jos vähänkin vihjaiseen maahanmuuttajiin, niin poisto on varma. Sananvapaus on mennyt, onneksi saa sanoa livenä mitä ajattelee.
- Anonyymi
Syynä poistoihin on tekoäly, se reagoi tiettyihin sanoihin. S24 on ohjelmoinut sen niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syynä poistoihin on tekoäly, se reagoi tiettyihin sanoihin. S24 on ohjelmoinut sen niin.
R ai skaus oli selkeästi
- v_ihateko
- ra__sistinenen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R ai skaus oli selkeästi
- v_ihateko
- ra__sistinenenKyllä. mutta vain silloin kun toteuttajina eivät ole nämä kutsuhuudoinkin(=Sipilä) maahan houkutellut "ulkomaanherkut"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. mutta vain silloin kun toteuttajina eivät ole nämä kutsuhuudoinkin(=Sipilä) maahan houkutellut "ulkomaanherkut"...
Näin se käy:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ace8868d-7419-47f7-adc7-689d51b579b9
- Oikeus lausuu, että osapuolilla oli huomattava ikäero. Heillä ei ollut seurustelusuhdetta. Kyse oli yhden illan tuttavuudesta.
Just, just. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se käy:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ace8868d-7419-47f7-adc7-689d51b579b9
- Oikeus lausuu, että osapuolilla oli huomattava ikäero. Heillä ei ollut seurustelusuhdetta. Kyse oli yhden illan tuttavuudesta.
Just, just.Tuohon sitä päädytään, kun vihreät ovat saaneet sen pelkästään suostumukseen perustuvan raiskaustuomion. Klaanipaska väittää aina, että raiskattu oli itse tyrkyllä eikä kukaan voi muuta todistaa. Vaikka kuinka löytyisi lamauttava lääkecocktail verestä.
- Anonyymi
Noin suoraan on totuus tuotava julki, vaikka kuinka hyyssääjät koettaa kaiken hiljentää.
Alla olevat linkit on suunnattu suoraan noille päättäjien lorvijoille, jotka näyttää olevan täysin TÖÖT tyyppejä. Kuten kommentoija sanoikin, onko he edes miehiä.- Anonyymi
No niinpä!
Koskettava kirjoitus, joka toivottavasti herättelee ajattelemaan. Julkisessa keskustelussa kovin usein ryhdytään syyllistämään raiskauksen uhreja, mikä lisää heidän tuskaansa ja häpeäänsä entisestään.
Tässäkin valossa raiskausta koskevan lainsäädännön muuttaminen on tärkeä asia mietittäväksi. Ainakin se lisännee mahdollisuuksia saada raiskaajat tuomiolle, ja se lienee kaikkien rehellisten toiveissa.
Sitä 'viherpunainensuvakin' raivoamista en tuossa nähnyt, tapahtuneeko sitten vain aloittajan mielikuvituksessa.- Anonyymi
Maahanmuuttajat ovat yliedustettuina myös seksuaalirikoksissa. He eivät kykene ymmärtämään naisten tasa-arvoista asemaa, eivätkä sopeudu länsimaihin.
Parempi vaan lähettää nämä henkilöt takaisin omiin maihinsa, siellä osaavat elää määräyksien mukaisesti.
Varsinkaan muslimit eivät kuuluu länsimaihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786