Suomalaiset uusnatsipäälliköt 2020

Anonyymi

Jos joku alalla pitkään toiminut nationalisti nyt päättäisi kutsua kokoon suomalaiset uusnatsipäälliköt, niin ketkä saisivat kutsun?

26

840

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkoinen provokaatio ja trollaus kysellä tuollaisia Isänmaallisuus-palstalla!?

      Oikeistolaiset ovat isänmaallisia ja fasistit eniten. Mutta natsit eivät ole, koska kyse on sosialistis- uskonnollisesta aatteesta.

      • Fasistit ja natsit eivät ole isänmaallisia vaan huijareita, jotka huijaavat nationalismilla. Natsien ja fasistien tavoite oli diktatuuri, jossa heidän johtajansa olisi itsevaltias ja seuraajat hallitseva yläluokka. Natsit ja fasistit eivät olleet kansallismielisiä eivätkä piitanneet pätkääkään omista kansoistaan. Omaan kansaan kuuluvat ihmiset ajettiin sotiin tappamaan ja kuolemaan kun natsit ja fasistit halusivat pystyttää itselleen ikioman imperiumin. Vain demokraattinen ja rauhantahtoinen nationalismi on oikeaa ja rehellistä kansallismilelisyyttä ja vain demokratiaa kannattavat kansallismieliset ovat oikeasti isänmaallisia. Natsit, fasistit ja muut sensellaiset eivät kannata kansallisvaltiota vaan niiden tavoite on oma imperiumi heitä itseään varten. Kunpa ihmiset oppisivat tunnistamaan nuo huijarit ja paskiaiset ja erottamaan heidät oikeasti omasta kansasta välittävistä ja oikeasti isänmaallisista.


    • Anonyymi

      Marko DeWitt ja Junes Lokka ainakin. Eipä ole kyllä homma enää nousussa, kyllä Siitoin ja Kuisma olivat paljon uskottavampia hahmoja.

      • Anonyymi

        Miksi haukut Markoa ja Junesta natseiksi!? Taidat olla vasuritrolli?

        Sen huomaa myös siitä, että olet onnistunut poistattamaan jo kaksi tällaista kommenttiani.

        Minä en ole koskaan onnistunut poistattamaan yhtäkään avausta tai kommenttia, vaikka kuinka monta kertaa olen täysin asiattomia tekstejä ilmiantanut???


      • Anonyymi

        Eikä unohdeta Mäenpäätä. Siitoimen ja Kuisman lisäksi kolmas kaveri joka sai jotain aikaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haukut Markoa ja Junesta natseiksi!? Taidat olla vasuritrolli?

        Sen huomaa myös siitä, että olet onnistunut poistattamaan jo kaksi tällaista kommenttiani.

        Minä en ole koskaan onnistunut poistattamaan yhtäkään avausta tai kommenttia, vaikka kuinka monta kertaa olen täysin asiattomia tekstejä ilmiantanut???

        Missä määrin kusipäisyys on lisääntynyt Suomessa viimeisen viiden vuoden aikana? Kansallissosialismi on ainoa todellinen vastavoima tällaiselle judentum globalismille joka parasta aikaa on menossa. "Kaikki pitää hyväksyä, kaikki on sallittua, kaikkea pitää kannustaa." Ja paskat. Tämä maa on luisumassa laskiämpäriin ja osa porukasta hurraa taputtaen suuria karvaisia käsiään. Mika Waltari vainaa kirjoitti majuri Von Vadenblickin hahmonsa parodiaksi, mutta sen hahmon ajatuksesta on tullut totisinta totta:"Ennen kuri oli kuria, miehet miehiä; nyt on vain paskahousuja ja lökäpöksyjä!"


      • Anonyymi

        Marco ja Junes ovat puoliverisinä poissa laskuista


    • Anonyymi

      Tunnettu isänmaanystävä Seppo Laine ainakin kutsuttaisiin ensimmäisten joukossa.

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan Sampo Lehtoa?


    • Anonyymi

      Suomessa taitaa olla pulaa uusnatsipäälliköistä?

      • Anonyymi

        Kyllä. Koulutuspaikkoja alalla tulee lisätä.


      • Anonyymi

        Täytyy muistaa että Valtakunnanjohtajan lisäksi tarvitaan myös suuri joukko komentajia ja aluekomentajia. Jälkimmäisten kohdalla puhutaan jo sadoista.


    • Anonyymi

      Ketkä ovat housut kintuissa perä pystyssä EU:n suuntaan? Eiköhän tästä ryhmästä löydy sopivat henkilöt natsipäälliköiksi.

      • Anonyymi

        Cuckoomuksen johto, Vihreät, Vasurit, Femakot, Kepun vasemmistosiipi yms. Miksi tästä puolueesta ei löydy Ps ja Kd lisäksi samanlaista oikeistokonservatiivista isänmaallista puoluetta kuten Brittikonservatiivit?


    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä."
      Joo, kyllä.

      • Anonyymi

        Hiljaista on uusien päällikköjen suhteen.


    • Anonyymi

      minutkin kutsuisi, vaikka kylläkin vahingossa. Minulla on aina niin huono tuuri.

    • Anonyymi

      Onkos komentaja Aaltokaan enää hengissä?

    • Anonyymi

      Suomessa natsihallitusta kaipaa eniten Rkp joka mielellään näkee itsensä rotuopin ihanteena ja suomenkielisten palveltavana.

    • Anonyymi

      Vöyrin marssi -mies Panu Huuhtanen on merkittävä nationalisti ajassamme

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä jollain uusnatsipelleilyllä on isänmaallisuuden kanssa?

    • Anonyymi

      uuden päällikön tulee osata ainakin ylämäkityöntää ja elää pulloja keräämällä. nännien nuolettaminen kissanpennuilla on myös suotavaa, mutta ei välttämätöntä

      • Anonyymi

        Oliko mustalaisruhtinas mielestäsi uusnatsipäällikkö?


    • Anonyymi

      Purra on etuoikeutettu saamaan kutsun natsiryhmään.

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näissä viesteissä SPEKUloitiin Turun Ruskean Talon osallisuudesta mahdolliseen Liittokokoukseen osallistumiseen. Niitä ei kellarissa hyvällä katsota.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe