Eikö viherpunasuvakit halua tai uskalla lukea tuota norjalaisen vasemmistotaustaisen naistoimittajan, ja naisasianaisen paljastavaa kirjaa? Pelkäävätkö että se oma ihgu maailmankuva islamista ja muslimeista murtuu?
Storhaugin mukaan esim. islamin naiskäsityksessä naisen seksualisoiminen on kaiken kattava periaate. Naiset ovat julkisessa tilassa pelkkiä seksuaalisia objekteja. Paratiisissa muhamettilaista odottaa 72 neitsyttä. 2000-luvun Briteissä nuorin muslimimorsian on ollut 5-vuotias. Koska feministinaiset tajuaa tämän?
Storhaug tuo esiin faktoja, joista media viis veisaa muokatessaan kansan mielipidettä. Aivan kuten kommunismissa, on nykyäänkin saatava kuriin kansanviholliset ja muut mielipiderikolliset, nuo ”vääränlaiset” keskustelijat, joita kutsutaan islamofobikoiksi ja rasisteiksi.
Islam - yhdestoista vitsaus! Täyttä asiaa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oli myyntimenestys Norjassa, vaikka maan media ei sitä halunnut mainostaa.
- Anonyymi
Onko vasemmistotaustainen nainen nyt luotettava lähde? Yleensä persuilta tulee toisenlaista kommenttia.
- Anonyymi
Minun kaikilla tutuilla on se kirja.
- Anonyymi
Voihan ihminen tehdä parannuksen vasemmistolaisuuden synnistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan ihminen tehdä parannuksen vasemmistolaisuuden synnistään.
Kaikilla on lupa tehdä parannus synneistään.
- Anonyymi
Ei tää liity persuihin, ja tuota kirjaa saa kirjastoistakin.
Uskallatko sinä kyseenalaistaa omia uskomuksiasi näistä punavihersuvakeiksi nimittelemistäsi ihmisistä? Vai tarvitsetko sinä luomaasi (tai muilta ihmemääsi) mielikuvaa sinua yksinkertaisemmasta hölmöläisten joukosta, joka pitäisi muslimeja ja islamia yksiselitteisen 'ihguna'?
- Anonyymi
Näitä tyyppejä jotka mamuja, kuten muslimeita tänne haluaa, kutsutaan suvakeiksi, ja he tulevat lähes kokonaan vihreistä ja vasemmistopuolueista. Sieltä suunnalta tulet sinäkin.
Ns. "suvaitsevainen" on henkilö joka ei suvaitse kuin yhden totuuden, sen omansa.
- Anonyymi
Miten Hakanpään ohjekirja persuille. Eroaako?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337