Persujen tavoitteet syksylle

Anonyymi

Ilmoittivat juuri tärkeimmäksi tavoitteekseen ajaa mahdollisimman monta suomalaista yritystä konkurssiin. Miten tällainen porukka on päässyt hallitsemaan suomalaista politiikkaa?

9

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eipä ole yllätys, pölhöpopulistipuolue PS jatkaa linjalla.

    • Anonyymi

      Aloitus on mielikuvitusta. Mutta tämä on totta.
      Rikostarkastaja Jari Koski Helsingin poliisista kirjoittaa, että väkivaltarikosten määrä keväällä ja kesällä on lisääntynyt, ja on totta, että myös väkivaltarikoksissa ulkomaalaistaustaiset henkilöt ovat rikoksista epäillyissä yliedustettuina. Suuntaus on hänen mukaansa huolestuttava.

      • Anonyymi

        Ruotsissa heitä on enemmän.

        Göteborgissa siirtolaisten asuttamien ghettojen rikollisjärjestöt pystyttivät ajoteille valvontapisteitä. Poliisin lähde kertoi medialle, että tilanne Ruotsin toiseksi suurimmassa kaupungissa on paljon huonompi kuin kansalaiset tietävät.


    • Anonyymi

      Kun vassarihallitus on kyvytön, niin onhan se pakosti persujen syy.

    • Anonyymi

      Kun katsoi eilen uutisia irtisanomisista niin kaikki on persujen syytä?

    • Anonyymi

      Tuohan on vale. Valheillako tosiaan meinaatte taistella persuja vastaan?

    • Anonyymi

      Se on sitä hajoita ja hallitse politiikkaa.

    • Höpö. höpö. Persujen Turun kokouksen tärkein sanoma oli torpata "älytön" suomalaisten veronmaksajien miljardien siirto Eu:n kautta välimerenmaille.Näiden maiden talous paranisi sisäisillä rakennemuutoksilla, esim. verokierto kuriin ym..
      Koronakriisi on ollut "myrkkyä" turismille, mutta niin se on myös meidän vientiteollisuudellekin.

    • Anonyymi

      Aloittajan teksti on täyttä asiaa, mutta yksi sana on virheellinen. Konkursseja kun on aikaansaamassa SDP jonka politiikka alkaa jo tuottaa hedelmää.

      Persuthan eivät ole tällä hetkellä hallitsemassa suomalaista politiikkaa kuten SDP. Tosin seuraavissa vaaleissa saattaa tilanne kääntyä toisin päin. Ehkäpä silloin luvassa on taas yritystoiminnan ja työllisyyden kasvua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      105
      1660
    2. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1178
    3. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      213
      1175
    4. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      130
      1104
    5. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      104
      1069
    6. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      15
      1036
    7. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      1006
    8. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      167
      979
    9. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      70
      963
    10. Antaa myrskyn puhdistaa

      Kivaa päivää vaan. 🐺⚡🌧️😊🤗☕
      Ikävä
      171
      938
    Aihe