Hyvät poliitikot

saisinko kuulla

suunnitelmanne siitä, mihin oikein olette meitä viemässä? Toistaiseksi näyttää siltä että Suomeen jää köyhyys ja politrukit käärivät rahat. Onko Teidän visionne todellakin Suomen alasajo, miltä se alkaa pahasti näyttämään? Jos tämä kuuluu suunnitelmiin, saisinko nähdä suunnitelmanne, kuka sen on laatinut? Jos tämä ei kuulu, halusin nähdä sen suunnitelman johon tämä kuuluu.

Maatalouden alasajo, puolustusvoimien alasajo ovat jo toteutuneet, mikä on vuorossa seuraavana?

Kuka Suomea johtaa ja mihin? Miksi kaikki menee valheiden kaavassa, väitetään yhtä ja tehdään toista?

14

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Hyvät poliitikot ? Eihän sellaisia kuulu ei näy missään, eikö jo vakutuksetkin osoita, että pahoja ovat.

    • Ollilan Jore

      Nämä Euroajan politikkomme ovat kansainvälisessä liekanarussa, rakenteilla on "Uusi maailmanjärjestys". Katso netistä myös mitä tarkoittaa Bilderberg. Ja eiköhän ala palaset loksahtamaan paikalleen, valitettavasti.

      • huhhuhh

        .. jos itse lukisit toisenkin perinpohjaisia mielikuvituksen syövereitä kutkuttelevan kirjan, Da Vinci -koodin?


    • taitaa olla

      maa niellyt

    • Totta Mooses !
      Totuuden nimessä myönnäthän, että joukosta löytyy jokunen selväjärkinenkin, jotka näkevät tilanteen. Heitä vain on kourallinen. Suuri enemmistö " vie meitä Eurooppaan" , jossa emme
      nähtävästi ennen olleetkaan? Suomi on menossa heiluriliikkeen toiseen äärilaitaan mm. Balttianmaiden, Puolan ym. sellaisten uusien EU- maiden joukossa, joiden psyyke on ollut
      kovilla. Mitä taas köyhyteen ja puolustusvoimien alasajoon tulee, se on enemmän sisäpolitiikkaa. Mistä valtiolta riittää rahaa, jos joka vuosi pariin kertaan alennetaan niiden veroja, joilla olisi mistä ottaa ? Maatalouden alasajo, kuten sitä nimität, kuuluu
      tähän maailman tilanteeseen. Jo pidemmän aikaa on Suomessa meijerien samoin kuin teurasta-
      mojen lukumäärää vähennetty tehokkuuden nimissä. Maitoa ja teuraskarjaa kuljetetaan satoja
      kilometrejä . Sikalat muistuttavat enemmänkin " lihatehtaita " , joissa emakot ovat jatku-
      vasti tiineinä! Eikös meidän ihmistenkin tilanne ala jossain määrin muistuttaa emakkojen
      tilannetta. Täytyy olla valmiina ehdoitta palvelemaan kvarttaalitaloutta.
      Maatalouden alasajoon on kyllä toinenkin syyllinen. Suomihan hinkusi EU: hun yhtä innokkaasti kuin viimeiset liittyjät ja samoin perustein; ison naapurin pelko ! Manu sen
      myönsi vuosia myöhemmin. Liittymisneuvotteluissa ei siitä syystä riskeerattu mmyöskään
      maatalouden puolesta. Suomella on ehkä surkein sopimus mitä maatalouteen tulee.Mikäli haluat
      vahvistusta asiaan, vieraile EU- komission kotisivulla " http:// europa.eu.int/comm/
      competition/state_aid/scoreboard/index_fi.html .Sieltä löytyy tieto mm. siitä, että Suomi
      oli viimeisen tilaston mukaan kolmanneksi eniten omasta pussistaan maataloustukia maksava
      maa !
      Kysymykseesi "Kuka Suomea johtaa, ja mihin?" , vastaan EVA nykyhallituksen ja kokoomuksen
      tukemana. Armeijahan on käytänöllisesti katsoen jo NATO- yhteensopiva. EU:n nopean toiminnan joukoista joku politiikan tutkija on löytänyt porsaan mentävän reiän Suomelle. Hupsista, ja
      olemme " siinä pöydässä missä päätöksiä tehdään!"
      Kysyt poliitikoilta nähdä heidän suunnitelmansa. Etkö jo ole oppinut, että TURBOKAPITALis
      min aikana ei voi olla suunnitelmia mitä yhteiskuntaan tulee ! Se alistuu, eikö ?
      vom

      • joku viisaskin

        Julkisen sektorin kuluthan ovat nousseet viimeisten vuosien aikana samassa kulmassa kuin bensiini viime päivinä. Onko olemassa enenevä määrä asiattomia kuluja, turhia menoja, joita joku tehtailee? Onko tämä joku SDP vai miksi vaikutelma on se että Lipposen suusta kuulee mitä virheitä tehdään, mutta kritiikin osoite on pääministeri vai kuinka?

        Vasta nyt alkaa alv keskustelu (tosin vain ruoan tai alkoholin osalta). Onko hetki valittu taas niin että vasta kun valtion tulot alkavat sakkaamaan, aletaan pureskella vuosia vanhaa ongelmaa? Yrittäjäthän sen kannattamattomuuden maksavat, kun työ karkaa muualle. Yleiseurooppalaisella verolla eurooppa teki itsestään eunukin. Siitä hyötyivät vain virkamiehet ja Kiina.

        Kaikki ongelmat ovat olleet ennalta arvattavissa jo ainakin 10-12v, koska niin mittavien huononnusten vaikutukset muuttuvat kasvavassa volyymissä, suunta on ollut tiedossa jo pitkään.

        Lopputulos: Kun kulurakenne ja verotuotot ovat törmäyskurssilla jo vuosia, alkaa viimeinen epätoivoinen yritys olla ratkaisematta huono huoltosuhde: Todellisia kuluja kattamaan tarkoitettujen verottomien tulojen mustasukkainen verotus. Tuottavien ja yhteiskuntaa rakentavien komponenttien yllätysverotus, jolla aiheutetaan varma poliittinen itsemurha (SDP verottaja).

        Onko syvimmillään jälleen kaikkien ongelmien äiti poliitikkojen ahneus, koska julkisen sektorin roolia ei ole mielletty oikein, pitäisi olla kevyt palveluesikunta, mutta on kaikkea muuta. Tähän viittaisi EU:n ennakkotiedot vaikutuksista, joille viitattiin kintaalla.


    • huhhuhh

      • kysymyksiisi

        Tässä tämä 'valheiden kaava':

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000008&posting=20500000000395347

        Liittovaltio ja Perustuslaki, onko vakavempaa/salatumpaa stereotypiaa vielä olemassa? Kukaan ei ole antanut sen enempää yksiselitteistä kuin juridisesti vedenpitävää loppuun saakka testattua vastausta. Paljon on väitteitä, miksi? On vain yksi oikea vastaus, mutta mikä se on?

        Kaikki tietävät miten syvällä arvopapereissa poliitikot salkkuineen ovat. Jakomielistä hommaa sanoi yksi kaveri joka sai potkut firmasta jonka osakkeita oli ostanut. Tehokasta, mutta liian pitkälle on mennyt rahan maailma. Työkulttuuri ei ole enää missään arvossa, areena on raadollista peliä ihmisten tulevaisuudella. Kuka poliitikoista haluaa nähdä tämän (salkkumiehet katsovat toisaalle). Että se siitä menneestä 'rikkaudesta'. Lainsäädäntö on voimaton..

        Suunnitelmalla tarkoitan mm. itsenäisyyden, rajojen, turvallisuuden hallintaa, lainsäädännön vapautta. Kuka pelkää Turkkia? Ahtisaaren -tyyppiset oman työn myyntimiehet näkevät siinä rahaa, mutta painajainen on toinen visio. Hirvittää tämä 'kaikki on myytävänä' -kulttuuri. Menkööt nuo esimerkkinä oman oksan sahaamisesta.

        Miten esim. kommentoit Seppäsen sivuja?

        Kuka väittää homman olevan hanskassa? Lasten tulevaisuus minua huolettaa eniten ja ns. 'varmoja vastauksia' tulee vain myyntimiesten suusta.


      • kummallisuuksia

      • huhhuhh
        kysymyksiisi kirjoitti:

        Tässä tämä 'valheiden kaava':

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000008&posting=20500000000395347

        Liittovaltio ja Perustuslaki, onko vakavempaa/salatumpaa stereotypiaa vielä olemassa? Kukaan ei ole antanut sen enempää yksiselitteistä kuin juridisesti vedenpitävää loppuun saakka testattua vastausta. Paljon on väitteitä, miksi? On vain yksi oikea vastaus, mutta mikä se on?

        Kaikki tietävät miten syvällä arvopapereissa poliitikot salkkuineen ovat. Jakomielistä hommaa sanoi yksi kaveri joka sai potkut firmasta jonka osakkeita oli ostanut. Tehokasta, mutta liian pitkälle on mennyt rahan maailma. Työkulttuuri ei ole enää missään arvossa, areena on raadollista peliä ihmisten tulevaisuudella. Kuka poliitikoista haluaa nähdä tämän (salkkumiehet katsovat toisaalle). Että se siitä menneestä 'rikkaudesta'. Lainsäädäntö on voimaton..

        Suunnitelmalla tarkoitan mm. itsenäisyyden, rajojen, turvallisuuden hallintaa, lainsäädännön vapautta. Kuka pelkää Turkkia? Ahtisaaren -tyyppiset oman työn myyntimiehet näkevät siinä rahaa, mutta painajainen on toinen visio. Hirvittää tämä 'kaikki on myytävänä' -kulttuuri. Menkööt nuo esimerkkinä oman oksan sahaamisesta.

        Miten esim. kommentoit Seppäsen sivuja?

        Kuka väittää homman olevan hanskassa? Lasten tulevaisuus minua huolettaa eniten ja ns. 'varmoja vastauksia' tulee vain myyntimiesten suusta.

        Pelkkää vasemmistopropagandaa!


      • huhhuhh

      • huhhuhh

      • ihan hyvä provoyritys
        huhhuhh kirjoitti:

        Pelkkää vasemmistopropagandaa!

        ...


      • sen nimi on
        huhhuhh kirjoitti:

        .......

        Perustuslaki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe