NFL pelinrakentajat valkoihoisia

Anonyymi

Amerikkalaisessa jalkapallossa tärkein pelaaja, joukkueen aivot ovat pääasiassa valkoihoisia. Kaikki pelipaikan legendat ovat valkoihoisia.

Pelinrakentajat sitten heittelevät nopeajalkaisille ja simpanssin ketteryyden omaaville mustaihoisille hyökkäjille palloa. Myös puolustuksessa lihavat, gorillan voimat omaavat ovat puolustajien eliittiä.

Saapa nähdä, miten jatkossa. Vaatiiko BLM että myös mustat voisivat rakentaa peliä?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihreän veran shakin mestarit ovat valkoihoisia. Ilman nerokasta pelinrakentajaa ei hyvä seuraa.

    • Anonyymi

      Toiset on luotu suorittavaan työhön ja toiset sellaiseen, joka vaatii enemmän ajattelua kuin voimaa.

    • Anonyymi

      Nykyinen NFL:n paras pelinrakentaja on "ei valkoinen" Patrick Mahomes. Mainitaan samaan syssyyn että jalkapallon (soccer) puolella seuraava paras pelaaja ja maailman ykkösjulkkiksia tulee olemaan Pohjois-Afrikkalainen toki espanjalainen kansallisuudeltaan.

    • Johtuu varmaankin siitä, että kyseessä on taktiikkapeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      57
      3054
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      37
      2734
    3. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      139
      2660
    4. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      11
      1671
    5. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      164
      1606
    6. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      26
      1545
    7. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      98
      1430
    8. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      111
      1308
    9. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      53
      1279
    10. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      213
      1265
    Aihe