Kun tuota lähihistoriaa penkoo, eipä jää monia, esim.
- K.J. Stålberg
- Väinö Tanner
- Risto Ryti
- J.K. Paasikivi
- Urho Kekkonen
- Aarne Saarinen
- Ele Alenius
- Kalevi Kivistö
Eri mieltäkin saa olla.
Isänmaalisimmat suomalaiset?
6
570
Vastaukset
- puuttui
muuten melko täydellisestä listastasi. Varauksin ehdotan myös Pekka Siitointa.
- J. Juteini
... hillujat. En kuitenkaan tarkoittanut kiljunteon ja nettihäiriköinnin oikeuttavan ihan isänmaallisinpaan seuraan, vaikka sillä saralla neroutta riittäisikin.
J.W.Snellman mukaan, mutta Tanner ja Ryti pois !
- Koroljov
Tanner ja Ryti myötävaikuttivat talous- ja rahapolitiikallaan suuresti siihen, ettei Suomella syksyllä 1939 ollut tarvittavaa sotilaallista varustelua ja voimaa tukemaan Suomen uhmakasta politiikkaa Neuvostoliittoon nähden, minkä sotilas Mannerheim hyvin käsitti kannattaen siitä syystä myönnytyksiä Stalinille Suomen edun nimissä.
- Iku - Turso
Ehdottomasti turkulainen Rami Leskinen on Suomen isänmaallisimpia miehiä. Hän on kerännyt kansallissosialistisella keskustelupalstalla listaa suomalaisista juutalaistaustaista henkilöistä sekä "ei-euripidin kanssa liitossa olevista roturutsaajista eli eläimiin sekaantujista". Hän tekee korvaamattoman tärkeää työtä isänmaallisuuden puolesta.
- Ei kun menestystä
... seuraavissakin vaaleissa!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632584Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442102- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241620- 591556