Tänään, ei huomenna.Näin emme voi enää jatkaa.
Suomi tarvitsee uuden hallituksen...
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tarvetta, eikä yksittäisillä täyttä ymmärrystä vailla olevilla mölisijöillä ole siihen mitään painoarvoa.
- Anonyymi
Tuskin porvarihallitus eli kepu, kokoomus ja persut osaisivat hoitaa vakavaa koronakrisiiä Marinin hallitusta paremmin.
- Anonyymi
Ainostaa suuryritysten rahoitus verovaroin h oitusi liukaamin
P urpo
- Anonyymi
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä oli se sitten miten tyhmä ja typerä tahansa. Onneksi hallitusta ei vaihdeta noiden typerysten mielipiteiden vuoksi.
- Anonyymi
Hirveä rokote vammauttaa, sairastuttaa ja murhaa kiduttamalla kansaa!!
Tätä ei saa hyväksyä! Kukaan ei ole ansainnut murhaamista ja kidutuskuolemaa. Nyt vanhukset kärsivät huonon maailman valtakunnan töistä!
Jos rokote olisi hyvä, miksei eivät olisi antamassa sitä ensin itselleen ja muille pelokkaille?
Mutta kun ei ole hyvä, niin pistävät surman suuhun ensin vanhat ja sairaat. Ette kuitenkaan jatka enää toukokuun jälkeen. Piikkiuhka päättyy silloin.Älkää olko hölmöjä. Kaikki järkevät ihmiset ottavat rokotteen. Tässä ei kannata mennä hörhöjen mukana.
Niin eläinkunnassa kuin ihmiskunnassa tulee näitä tauteja olemaan aina. Rutot ja rokot, erilaiset virusepidemologiat, kaikissa on kyse elämästä tai kuolemasta.
Jos haluaa ruumissäkkiin, olkaa hyvä vaan. Minä otan rokotteen ja sillä selvä!
- Anonyymi
Sitä toivon munaskuitani myöten.
- Anonyymi
Niin minäkin, emmekä ole ainoat, kun selataan Iltalehden ja Ilta-Sanomien keskustelijoiden kommentteja.
- Anonyymi
Ai miksi?
Koeta nyt edes vähän perustella väitettäsi.
Jää muuten aika valjuksi tuo avaus.- Anonyymi
Mä voin aloittaa täältä sivusta....Bensan hintaan tulossa 1€ korotus...siinä eka syy, koska moni lopettaa työnteon tuolla hinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin aloittaa täältä sivusta....Bensan hintaan tulossa 1€ korotus...siinä eka syy, koska moni lopettaa työnteon tuolla hinnalla.
persut nosti bensan hintaa melkein 3 euroa litralta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On päivän mittaan noussut tuo hinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensiinin hinta on nyt vuoden 2011 tasolla.
- Anonyymi
Antaa nyt misujen huseerata, pikkuhousut kosteina!😜😜😜
- Anonyymi
Tänään oli yli 700 tartuntaa... mutta jos olisi oikeistohallitus, niin tartuntoja olisi 7000 päivässä, keolleet laskettaisiin jo tuhansissa. Hallitusta ei tarvitse vaihtaa.
- Anonyymi
Ehkä niin...mutta kansan kantsuu vaihtaa asuinmaata, jääköön hallitus höpöttämään pedarivassareiden kera tänne...
- Anonyymi
Suomi todellakin tarvitsee uuden hallituksen, ihan sellainen peruspätevä setti riittäisi nykyisen typeryslauman tilalle, jossa ytimenä ja määräävänä osana kansaa kurittavat ja diktatuuria ajavat vihervassarit. Demarien tyhjäpää Marin etunenässä.
Lyhyt kunnon lock down, sen perään toimivat koronan rajoitustoimet kuten maskipakko, etäisyydet, käsidesit, kokoontumisrajoitukset ja ennen kaikkea toimiva rajakontrolli karanteeneineen. Niin on homman saanut toimimaan esim. Uusi-Seelanti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701063
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 84773
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55519Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36499Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454