ulkolaisten salmonella ravintoloista ja pizzerioista? Onko tekijät esim. rokotettu lainkaan koronaa vasten? Ai ette tiedä.....ja silti syötte? Outoa.
Ostatteko vielä munakarvapizzoja..
25
<50
Vastaukset
Vedä V päähäs..
- Anonyymi
Millä vedät kun pää irrotettiin kunnian vuoksi, viimeksi Porissa teljän seurakunnan monokulttuuri kokeilussa.
- Anonyymi
Suuttuikohan joku pitsanpurija joka liittyy etniseen loisimisvärinään?
- Anonyymi
Kuollutta torakkaa paistettuna....
- Anonyymi
En ole ostanut enkä tilannut vuosiin... tuossa kävelymatkan päässä ostarissa on ihan suomalaisen pitämä ravintola, josta saa kunnon pizzat ja muutakin kunnollista safkaa...
- Anonyymi
Nykyään on muodissa plillukarva pizza
- Anonyymi
Siteessä menkoissa hionnutta karvaa.....yökäääääääääää..
- Anonyymi
No kuka hitto nyt menisi tuollaisiin epähygienisiin rotankoloihin syömään jotain pilaantunutta pitsaa jonka päälle on räitty? En minä ainakaan. On siistejäkin ravintoloita.
- Anonyymi
Eritteitä näin perjantaina. Paljon eritteitä. Etkai ole kiimassa?
- Anonyymi
En koskaan enkä silloinkaan.
- Anonyymi
Käyn vain suomalaisomisteisessa pizzeriassa. (Tai saamelaisomisteinenkin käy)
https://urly.fi/22JK- Anonyymi
Niissä on vaaleita munakarvoja?
- Anonyymi
"onko tekijät rokotettu lainkaan"?
Mikä idiootti, rokotukset menee ikäjärjestyksessä vanhasta nuorempaan päin ja vain riskiryhmistä on roikotettu nuorempia.
Minkähän ikäisiä ravintolan keittiössä ja varsinkin pikaruokapaikoissa keittiön väki on? - Anonyymi
Pitääkö sinun väkisin viljellä homoseksuaalissävytteisiä pizzavihjeitä perjantaina?
- Anonyymi
Aina voi olla perjantai - persekarvaperjantai!
- Anonyymi
Tällaistahan se on.
https://youtu.be/0sCghw8QI0Y - Anonyymi
Miksi pitäisi altistaa itseään jollekkin vieraalle kulttuurille? Ei Suomi ole mikään USA. Minä käyn turvallisissa valkoihoisten ravintoloissa niin tietää mitä saa.
- Anonyymi
Miten niin vielä? En ole koskaan käytä maahantunkeutujien veronkierto palveluja.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873675
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813290Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683122On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502302- 661859
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819- 361789
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688