Rokotevastaiset ovat terroristeja

Anonyymi

Venäjältä ohjattu rokotevastaisuus on epäisänmaallista ja aiheuttaa mallemme miljardien eurojen menetykset. Venäjältä ohjatun rokotevastaisuuden tarkoitus onkin aiheuttaa länsimaissa sekasortoa, rokotevastaiset ja koronankieltäjät ovat terroristteja.

208

919

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joh. W. Matutisin näky elokuussa 2009

      Kun olin valmistamassa saarnaa, Herra antoi minulle näyn. Näin suuren niityn jossa oli monia lampaita. Yhtäkkiä joka puolelta tuli susia laumaan sekoittuen lauman sekaan.

      Sen paremmin paimenet kuin paimenkoiratkaan (tärkeä havainto) eivät hälyttäneet laumaa tms., vaan ne olivat kuin hypnoosissa. Vain laumassa syntyi levottomuutta. Ja lampaat huomasivat, että jotain ei ollut ihan oikein, mutta nekään eivät tosissaan ajatelleet asiaa, vaan jatkoivat syömistä ja oleskeluaan rauhallisesti. Paimenet ja koirat taas eivät edes huomanneet, että mitään oli tapahtunut.

      Kun katselin näkyä tarkkaan, susilla oli kuin käärmeillä piikki suussaan, ja sillä ne pistivät lampaita, jotka hätkähtivät ja taas vaan jatkoivat ruohon syöntiään. Hetken päästä sudet pakenivat takaisin vuorille koskaan viemättä yhtään lammasta laumasta tms.

      Katsellessani tätä ajattelin, että tämä ei ole mahdollista, että sudet saisivat vapaasti tulla lammaslaumaan ja silti eivät vahingoittaisi niitä.

      Se ei ole suden luonteen mukaista. Kun sudet jättivät lampaat, ne olivatkin yhtäkkiä johtosutta myöten vuoren laella. Johtajasusi oli kuin hirviö.

      Sitten ne alkoivat ulvoa, ja paimenet ja koirat olivat kauhuissaan ja shokissa. Silloin pääsusi alkoi puhua ihmisen äänellä, jossa oli demoninen sävy: "Rakkaat paimenet, koirat ja lampaat, nyt te kuulutte meille. Te olette täysin käsissämme. Olimme joukossanne, eikä kukaan teistä huomannut mitään. Me jopa rokotimme teidät seerumilla, joka tekee teidät meidän omiksemme. Nyt te kaikki kannatte meidän sinettiämme. Me olemme myös rokottaneet teihin meidän henkeämme ja sitä mitä meissä on, ettekä huomanneet mitään. Nyt teillä ei ole mihin paeta, te olette nyt meidän kontrollissamme."

      Näyssä sanoin EI!, Herra on minun Paimeneni. Minä en halua mitään tekemistä vihollisen ja hänen joukkojensa kanssa. Minä en halua heitä paimenikseni. Näyssäni pääsusi nyt jatkoi hymyillen vinosti puhumista lampaille: "Te söitte ja joitte ja nukuitte. Teille vatsanne ja toimeentulonne oli tärkeintä."

      Nyt kuulehan mitä kuulin tämän demonin sanovan näyssä: "Me olemme tulleet kostamaan sen kun te ajoitte meidät sikoihin (Matteus 5:1-17). Silloin teidän Herranne ajoi meidät sikoihin. Nyt olemme toipuneet ja tulleet saadaksemme antaa takaisin, ja siksi nämä lampaat ovat nyt meidän. Olin shokissa.

      Sitten kuulin Herran äänen joka puhui: "Poikani, jokaista ihmistä tullaan kehottamaan ottamaan “pakollinen” rokote , se on sumuverho. Ja näyssä Herra varoitti, että jokainen joka ottaa rokotteita tulee (mahdollisesti) susien vaikutusvallan alle, eli myöntyy eliitin suunnitelmiin jne. Kaikki joilla ei ole Minun sinettiäni ja Henkeäni. Herra kehotti: "Te minun lapseni, olkaa lujat ja rohkeat älkääkä antako pistää itseänne." (Tulee pätemään myös niin sanotun ”sirutuksen” aikana!)

      Teidän tulee luottaa Minuun. Vien teidät toisille rannoille ja siellä elämä jatkuu kutakuinkin normaalisti. Te olette Minun lampaitani. Te kuulette Minun ääntäni ja seuraatte Minua. Ja Minä lähetän teidät lampaiden lailla susien joukkoon. Varoita kaikkia Minun omiani pakkorokotuksia vastaan. Se näyttää niin harmittomalta. Mutta se ei ole sitä.

      Varoita kaikkia, vaikka teitä tullaan nimittämään vainoharhaisiksi ja terroristeiksi, te olette Minun omiani ja ja te olette Pyhiä. Te olette minun lapsiani ja Minun omiani. Sen tähden teissä, teidän ruumiissanne ei tule olla muuta ”stigmaa” eli ”häpeää”. Teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli ja se ei saa olla demonien asunto, Herra sanoo.

      Ps. LUE VIIMEINEN KAPPALE!... TEITÄ TULLAAN NIMITTÄMÄÄN TERRORISTEIKSI JA VAINOHARHAISIKSI!

      • Anonyymi

        Ollaanko nyt astumassa vaivan aikaan jonka Raamattu ennustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko nyt astumassa vaivan aikaan jonka Raamattu ennustaa?

        Se aika on hirveä aika uskovaisille. Kun jo uskomattomia vainotaan tällä rokotusten pakotuksella koko valtiokoneiston, median, ja rototuksen saaneiden toimesta, millaista vaivaa uskovat joutuvatkaan kestämään näinä viimeisinä aikoina? Räsänen on saanut esimakua siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko nyt astumassa vaivan aikaan jonka Raamattu ennustaa?

        En osaa sanoa. Siltä tämä aika alkaa vaikuttaa. Löysin tuon kirjoituksen pihon sivulta. Uskon sen olevan aito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se aika on hirveä aika uskovaisille. Kun jo uskomattomia vainotaan tällä rokotusten pakotuksella koko valtiokoneiston, median, ja rototuksen saaneiden toimesta, millaista vaivaa uskovat joutuvatkaan kestämään näinä viimeisinä aikoina? Räsänen on saanut esimakua siitä.

        Korona on puolueeton, annetaan viruksen ratkaista.
        Rokottamattomien ei pidä mennä tukkimaan sairastuttuaan sairaaloiden teho-osastoja, he ovat lukinneet ns. väärän vastauksen.
        Varatkoon happipullon kotiinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko nyt astumassa vaivan aikaan jonka Raamattu ennustaa?

        Maailmassa on ollut satoja vaivan aikoja, joiden tuskallisuutta ei voi millään tavalla verrata länsimaiden nykyaikaan.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Maailmassa on ollut satoja vaivan aikoja, joiden tuskallisuutta ei voi millään tavalla verrata länsimaiden nykyaikaan.

        Olettaisi, että tuntisit edes Raamatun alkeet kahdenkymmenen täällä vietetyn vuoden jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se aika on hirveä aika uskovaisille. Kun jo uskomattomia vainotaan tällä rokotusten pakotuksella koko valtiokoneiston, median, ja rototuksen saaneiden toimesta, millaista vaivaa uskovat joutuvatkaan kestämään näinä viimeisinä aikoina? Räsänen on saanut esimakua siitä.

        >Räsänen on saanut esimakua siitä.

        Todella kauheaa, päiväsakko uhkaa! 😬

        300 miljoonaa julmasti surmattua ja rääkättyä menneen ajan ihmistä, suuri osa kristittyjen toimesta, vaihtaisi osia Päivin kanssa niin sukkana että se olisi yks vilaus vain.

        Älä pilkkaa oikeasti kärsineitä ihmisiä rinnastamalla erittäin mukavasti elelevää Päiviä heihin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Olettaisi, että tuntisit edes Raamatun alkeet kahdenkymmenen täällä vietetyn vuoden jälkeen.

        Menneet "vaivan ajat" eivät liity mitenkään Raamattuun vaan ovat faktoja, joista Raamatusta uutisensa lukevia pitää aika ajoin muistuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tartuntatautimyönteisillä rokotevastaisilla on toivoa parantua harhoistaan🤕🚑🏥

        https://www.verkkouutiset.fi/kukaan-hengityskoneesta-selvinnyt-ei-ole-enaa-ollut-rokotekriittinen-osastonlaakari-hsssa/#d98a40ca

        Mikähän on 'hengityskoneesta selvinneen' tuplarokotetun mielipide koronarokotuksiin?
        Näitä tapauksia on Maailman teho-osastot täynnä.
        Asian ydin on tämä: Koronarokotukset tuhoavat oman, luonnollisen immuniteetin.Tämä tulee vaikuttamaan muuhunkin terveyteen, ei yksin siihen, saako koronan 'delta-variantin' vakavan muodon.
        Eikö ihmiset ihmettele, miksi nyt annetaan jo kolmatta rokotusta? Muistatteko, puoli vuotta sitten luvattiin että ensimmäinen (ja ainoa) piikki avaa 'vapauden'?
        Teille valehdeltiin.


      • Anonyymi

        Venäjän propagandakoneisto levitti vielä kesällä mielellään länsimaihin huhuja koronasta ja rokotteiden vaaroista. Nyt lietsomiselle tuli äkkijarrutus - koska omakin kansa alkoi uskoa kuulemaansa pelottelua eikä suostu rokotettavaksi.

        Koronahuhujen lietsonta väheni edellisvuodesta jyrkästi, ja syynä voi olla propagandan liian hyvä teho Venäjän omien kansalaisten parissa.

        ”Venäjä on ollut taitava käyttämään länsimaiden lehdistönvapauden tarjoamia mahdollisuuksia valeuutisoinnissaan, mutta tässä tapauksessa se on tehnyt tavallaan oman maalin.

        https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/kreml-joutui-jarruttelemaan-koronahuhujensa-lietsomista-omakin-kansa-alkoi-uskoa-liikaa-rokotesalaliittoihin/?shared=1966467-749269df-1


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Maailmassa on ollut satoja vaivan aikoja, joiden tuskallisuutta ei voi millään tavalla verrata länsimaiden nykyaikaan.

        Venäjän propagandakoneisto levitti vielä kesällä mielellään länsimaihin huhuja koronasta ja rokotteiden vaaroista. Nyt lietsomiselle tuli äkkijarrutus - koska omakin kansa alkoi uskoa kuulemaansa pelottelua eikä suostu rokotettavaksi.

        Koronahuhujen lietsonta väheni edellisvuodesta jyrkästi, ja syynä voi olla propagandan liian hyvä teho Venäjän omien kansalaisten parissa.

        ”Venäjä on ollut taitava käyttämään länsimaiden lehdistönvapauden tarjoamia mahdollisuuksia valeuutisoinnissaan, mutta tässä tapauksessa se on tehnyt tavallaan oman maalin.

        https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/kreml-joutui-jarruttelemaan-koronahuhujensa-lietsomista-omakin-kansa-alkoi-uskoa-liikaa-rokotesalaliittoihin/?shared=1966467-749269df-1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän on 'hengityskoneesta selvinneen' tuplarokotetun mielipide koronarokotuksiin?
        Näitä tapauksia on Maailman teho-osastot täynnä.
        Asian ydin on tämä: Koronarokotukset tuhoavat oman, luonnollisen immuniteetin.Tämä tulee vaikuttamaan muuhunkin terveyteen, ei yksin siihen, saako koronan 'delta-variantin' vakavan muodon.
        Eikö ihmiset ihmettele, miksi nyt annetaan jo kolmatta rokotusta? Muistatteko, puoli vuotta sitten luvattiin että ensimmäinen (ja ainoa) piikki avaa 'vapauden'?
        Teille valehdeltiin.

        Venäjän propagandakoneisto levitti vielä kesällä mielellään länsimaihin huhuja koronasta ja rokotteiden vaaroista. Nyt lietsomiselle tuli äkkijarrutus - koska omakin kansa alkoi uskoa kuulemaansa pelottelua eikä suostu rokotettavaksi.

        Koronahuhujen lietsonta väheni edellisvuodesta jyrkästi, ja syynä voi olla propagandan liian hyvä teho Venäjän omien kansalaisten parissa.

        ”Venäjä on ollut taitava käyttämään länsimaiden lehdistönvapauden tarjoamia mahdollisuuksia valeuutisoinnissaan, mutta tässä tapauksessa se on tehnyt tavallaan oman maalin.

        https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/kreml-joutui-jarruttelemaan-koronahuhujensa-lietsomista-omakin-kansa-alkoi-uskoa-liikaa-rokotesalaliittoihin/?shared=1966467-749269df-1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona on puolueeton, annetaan viruksen ratkaista.
        Rokottamattomien ei pidä mennä tukkimaan sairastuttuaan sairaaloiden teho-osastoja, he ovat lukinneet ns. väärän vastauksen.
        Varatkoon happipullon kotiinsa.

        Etkö tollo vielä tiedä, että maailmalla sairaalat täyttyvät nimenomaan rokoteteuista. Suomen valtamedia valehtelee ja pöntöt uskoo sen kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko nyt astumassa vaivan aikaan jonka Raamattu ennustaa?

        Tarvitsemme selkeän vastauksen kysymykseen: Miksi hallitukset ja ammatilliset elimet painostavat koronarokotuksiin kaikkia aikuisia ja alkavat painostaa rokotuksiin myös lapsia, vaikka olemme jo pitkään tienneet, että COVID-19-tauti on vaarallinen lähinnä hyvin vanhoille ja hyvin sairaille, ja vaikka lähetti-RNA-rokotukset eivät estä tartuntaa, mutta muodostavat todellisen ja välittömän vaaran terveille? Jos haavoittuvassa asemassa olevien hoitaminen on hallitusten todellinen tavoite, miksi ne ovat jopa valmiita uhraamaan lääkäreitä ja terveydenhuollon työntekijöitä, jotka osoittavat ongelmat ja kieltäytyvät itse koronarokotuksista?

        Oma vastaukseni on tähän asti ollut: lääkeyhtiöiden voitot ja, mikä vielä tärkeämpää, terveyspassit väestön valvomiseksi ja kontrolloimiseksi. Olen edelleen sitä mieltä, että tämä vastaus on oikea. Mietin kuitenkin myös sitä mahdollisuutta, että itse lähetti-RNA-rokotuksilla (joita varten valmistellaan parhaillaan monia “tehosteita”) on jo nyt tai pian ratkaiseva rooli tässä valvonnassa ja ohjauksessa. Miksi muuten pyrittäisiin saamaan kaikki ottamaan rokotukset? Ei 70 prosenttia, 80 prosenttia tai edes 90 prosenttia aikuisista, vaan poikkeuksetta kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona on puolueeton, annetaan viruksen ratkaista.
        Rokottamattomien ei pidä mennä tukkimaan sairastuttuaan sairaaloiden teho-osastoja, he ovat lukinneet ns. väärän vastauksen.
        Varatkoon happipullon kotiinsa.

        Luulisi, että kriittiset ihmiset voisivat saada menetetyn järkensä takaisin, kun uudet hätkähdyttävät tiedot osoittavat, että Britanniassa kokonaiskuolleisuus on jo jonkin aikaa ollut alhaisempi rokottamattomien kuin rokotettujen keskuudessa, tai kun ikäryhmittäiset tiedot osoittavat, että suurimmalle osalle ihmisistä rokottamisen riskit ovat suuremmat kuin rokottamattomuuden riskit. Tai että rokottaminen ei estä tartuntoja ja tartuttamista, eikä RNA-rokote pysty niitä estämään. Tai että kyse ei ole varsinaisesti rokotteista, vaan uusista geeniterapiahoidoista, joilla on lyhytaikaista tehoa oireiden vähentämisessä, epävarmoja pitkän aikavälin vaaroja ja vakavia haittavaikutuksia, joita ei voida hyväksyä.

        Mutta ei, muka kriittiset ihmiset vaativat rokottamattomien ja kaikkien niiden hallintoviranomaisten verta, jotka kieltäytyvät vuodattamasta sitä pakkomääräyksillä. He kieltäytyvät yksinkertaisesti ottamasta huomioon todisteita omasta poliittisesta, lääketieteellisestä ja moraalisesta typeryydestään.


    • Anonyymi

      Tuollaiset aloitukset kannattaa heittää mappi ööhön.

      • Anonyymi

        Eihän ne usko itsekään mitä puhuvat.


    • Anonyymi

      Kukaan ei ole kuin omaa terveyttään ajatteleva, ei Venäjän etua kuten aloitus valheen suurella voimalla kertoo.

      • Anonyymi

        Minulle ei tule Venäjä mieleenikään kun ajattelen mitä haittaa rokotteen on sanottu mahdollisesti aiheuttavan. Kuinka aloittaja ilkeääkin mennä puhumaan toisten ihmisten tunnoista mitään? Hän tuskin on toisen ihmisen sydämen tuntija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei tule Venäjä mieleenikään kun ajattelen mitä haittaa rokotteen on sanottu mahdollisesti aiheuttavan. Kuinka aloittaja ilkeääkin mennä puhumaan toisten ihmisten tunnoista mitään? Hän tuskin on toisen ihmisen sydämen tuntija.

        Etkä tollo ole tietenkään tajunnut sitä, että ne jotka netissä kertovat rokotteen muka aiheuttamista haitoista ovat venäläisiä tai venäläisten palkkaamia trolleja. No etpä tietenkään sitä tajua, kun se vaatisi kykyä ajatella ja ymmärtää asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä tollo ole tietenkään tajunnut sitä, että ne jotka netissä kertovat rokotteen muka aiheuttamista haitoista ovat venäläisiä tai venäläisten palkkaamia trolleja. No etpä tietenkään sitä tajua, kun se vaatisi kykyä ajatella ja ymmärtää asioita.

        Puhu pukille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu pukille.

        Sanoi sauna-akka lampaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä tollo ole tietenkään tajunnut sitä, että ne jotka netissä kertovat rokotteen muka aiheuttamista haitoista ovat venäläisiä tai venäläisten palkkaamia trolleja. No etpä tietenkään sitä tajua, kun se vaatisi kykyä ajatella ja ymmärtää asioita.

        Salaliittohörhöjä riittää maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliittohörhöjä riittää maailmassa.

        Tarkoitan sitä että luullaan venäläisten olevan joka vitun nurkassa juonimassa. Pitäisikö teidän puhua jollekin ongelmastanne? Puhuminen helpottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei tule Venäjä mieleenikään kun ajattelen mitä haittaa rokotteen on sanottu mahdollisesti aiheuttavan. Kuinka aloittaja ilkeääkin mennä puhumaan toisten ihmisten tunnoista mitään? Hän tuskin on toisen ihmisen sydämen tuntija.

        >Minulle ei tule Venäjä mieleenikään kun ajattelen mitä haittaa rokotteen on sanottu mahdollisesti aiheuttavan.

        Onpa kumma, sillä minulle tulee mieleen just heti.

        Kybersota on juuri sellaista, että sanotaan kaikenlaista, jotta vihollisvaltion kansa lakkaisi luottamasta itse demokraattisesti valitsemiinsa johtajiin ja näiden nimittämiin virkamiehiin.

        Mutta ei se lakkaa. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkä tollo ole tietenkään tajunnut sitä, että ne jotka netissä kertovat rokotteen muka aiheuttamista haitoista ovat venäläisiä tai venäläisten palkkaamia trolleja. No etpä tietenkään sitä tajua, kun se vaatisi kykyä ajatella ja ymmärtää asioita.

        Ja ne hyödylliset idiootit, jotka kiihkeästi komppaavat noita trolleja hyvin alkeellisella suomen kielellä, ovat ihan aitoja kotoperäisiä typeryksiämme. 🤤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä että luullaan venäläisten olevan joka vitun nurkassa juonimassa. Pitäisikö teidän puhua jollekin ongelmastanne? Puhuminen helpottaa.

        Kommenttisi oli juuri sitä, mitä ne joka nurkassa juonivat naapurinpojat toivovat. Sellaista on kybersota.

        Voisimme puhua sellaisestakin ongelmasta kuin vaikkapa heidän juuri Saimaalle salaa rakentamastaan helikopterikentästä, joka on tehty kaikin sotilaallisin opein mahdollisimman vaikeasti havaittavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliittohörhöjä riittää maailmassa.

        Väität siis että esim. Israelin tilanteesta kertovat jutut eivät ole totta? Että kaikki on hyvin siellä ja väestö tervettä? Korona selätetty koska rokotekattavuus huipputasoa?
        Joka muuta väittää on 'Venäjän trolli'?
        Joo, kannattaa lukea muutakin kuin YLE:ä ja Hesaria....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei tule Venäjä mieleenikään kun ajattelen mitä haittaa rokotteen on sanottu mahdollisesti aiheuttavan. Kuinka aloittaja ilkeääkin mennä puhumaan toisten ihmisten tunnoista mitään? Hän tuskin on toisen ihmisen sydämen tuntija.

        Venäjän propagandakoneisto levitti vielä kesällä mielellään länsimaihin huhuja koronasta ja rokotteiden vaaroista. Nyt lietsomiselle tuli äkkijarrutus - koska omakin kansa alkoi uskoa kuulemaansa pelottelua eikä suostu rokotettavaksi.

        Koronahuhujen lietsonta väheni edellisvuodesta jyrkästi, ja syynä voi olla propagandan liian hyvä teho Venäjän omien kansalaisten parissa.

        ”Venäjä on ollut taitava käyttämään länsimaiden lehdistönvapauden tarjoamia mahdollisuuksia valeuutisoinnissaan, mutta tässä tapauksessa se on tehnyt tavallaan oman maalin.

        https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/kreml-joutui-jarruttelemaan-koronahuhujensa-lietsomista-omakin-kansa-alkoi-uskoa-liikaa-rokotesalaliittoihin/?shared=1966467-749269df-1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei tule Venäjä mieleenikään kun ajattelen mitä haittaa rokotteen on sanottu mahdollisesti aiheuttavan. Kuinka aloittaja ilkeääkin mennä puhumaan toisten ihmisten tunnoista mitään? Hän tuskin on toisen ihmisen sydämen tuntija.

        Sinulle ei tule Venäjä mieleenkään, kun luet MV-lehden ja Tokentuben juttuja ja pidät niitä ilman muuta Totuuksina?

        Eikä näkemykseesi vaikuta mitään se, että MV:n omistaja ja päätoimittaja asuu Donetskissa ja on tunnettu venäläismielinen putinisti? Mutta varmaankin siis ihan vain objektiivisia totuuksia laittaa tämä putinisti, joka on itse anonut Venäjän kansalaisuutta?

        https://www.verkkouutiset.fi/janus-putkonen-ilmoittaa-hakevansa-venajan-kansalaisuutta/#3c8e8f60

        Ja kun katsot niitä Tokentuben videoita ja vielä linkität tänne, niin sinulle ei tule mieleenkään, että Tokentuben perustaja on myös tunnettu venäläismielinen putinisti ja MV:n entinen päätoimittaja? No eipä tietenkään tule, miksi nyt sellaista pitäisi ajatella. Tietenkin Tokentube kertoo objektiivisen Totuuden, eikä mitään putinistitrollausta...


    • Anonyymi

      Todennäköisesti nämä rokotepelkurit ovat vahvasti venäjämielisiä. Heidän luulosairaus kuvastaa venäläistä ajatusmaailmaa ja menttaliteetia. Heihin uppoaa venäjän trolli valehtelu helposti.

      • Anonyymi

        Kommunisti on sellainen joka menee suinpäin tuntemattomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunisti on sellainen joka menee suinpäin tuntemattomaan.

        Ihmiselle on luotu pelko vaaraa kohtaan. Se on ihmisen suojelemiseksi luotu. Nyt punikit haluaa tukahduttaa tämän ihmisen syvimpään olemukseen kuuluvan asian. Tässä käydään ihmisyyttä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiselle on luotu pelko vaaraa kohtaan. Se on ihmisen suojelemiseksi luotu. Nyt punikit haluaa tukahduttaa tämän ihmisen syvimpään olemukseen kuuluvan asian. Tässä käydään ihmisyyttä vastaan.

        Ei yksikään ihminen maan päällä pysty takaamaan tuon rokotteen turvallisuutta. Kaksi kolmesta rokotteesta on todettu vaaralliseksi. Milloin on kolmannen vuoro?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yksikään ihminen maan päällä pysty takaamaan tuon rokotteen turvallisuutta. Kaksi kolmesta rokotteesta on todettu vaaralliseksi. Milloin on kolmannen vuoro?

        Samaa mietin,kurjaa kuulla kun jo myöhäistä😅


    • Anonyymi

      Onko rokotevastaisilla ajatus, että kaikki sairaudet pitää sairastaa, kuten polio, kurkkumätä, isorokko, aivokuumeet mitä niitä onkaan.

      • Anonyymi

        Kokeellinen rokote, josta tuhansittain jo vakavia haittoja. Ei houkuttele, kun itse tauti jo ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeellinen rokote, josta tuhansittain jo vakavia haittoja. Ei houkuttele, kun itse tauti jo ollut.

        Onneksi perustuu kokeisiin eikä mutuun


      • Anonyymi

        Semmoinen homma on muuttunut, ennen vanhaan ei ollut edes viemäreitä, ruokavalio ja vesi oli huonoa, työ oli raskasta ja likaista jne. Nämä kaikki vaikuttaa ihmisen terveyteen ja rokotteet on saattaneet auttaa asiaan tuolloin. Mutta nykyään on asiat toisin ja iso osa sairauksista on lähtenyt pois pelkästään siitä että elinolot ihmisillä on parantuneet.


      • Anonyymi

        Tämä on täysin eri asia kuin nuo taudit joihin rokote on kehitetty pitkään. Kuinka kauan tätä pitää teille rautalangasta vääntää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi perustuu kokeisiin eikä mutuun

        Normaalisti rokotetta kehitetään noin kymmenen vuotta. Nämä ovat kyhätty vuodessa. Joku mättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalisti rokotetta kehitetään noin kymmenen vuotta. Nämä ovat kyhätty vuodessa. Joku mättää.

        Testaa koronakestävyytesi.
        Sairasta tauti, mutta älä mene tukkimaan sairaaloiden osastoja hölmöilyilläsi.
        Siellä on ihan oikeita sairaita, joilta viet paikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi perustuu kokeisiin eikä mutuun

        Kokeiluihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testaa koronakestävyytesi.
        Sairasta tauti, mutta älä mene tukkimaan sairaaloiden osastoja hölmöilyilläsi.
        Siellä on ihan oikeita sairaita, joilta viet paikan.

        Sairastin jo😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testaa koronakestävyytesi.
        Sairasta tauti, mutta älä mene tukkimaan sairaaloiden osastoja hölmöilyilläsi.
        Siellä on ihan oikeita sairaita, joilta viet paikan.

        Ja sit kun punikit tätä vielä eniten vouhkaa, silloin pitää hälytyskellojen soida. Mitään hyvää ei punainen aate ole ihmiskunnalle tuonut. Pelkkää tuhoa ja kuolemaa.


    • Anonyymi

      Trollien tarkoitus on epävakauttaa yhteiskuntajärjestystä, venäjällä korona ei ole enää kenenkään hallinnassa,kuolleita siellä on jo satojatuhansia!

      • Anonyymi

        Aloitus oli niin totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli niin totta!

        Aloittaja uskonee omaan tuotokseensa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja uskonee omaan tuotokseensa😂

        Sinulla on hauskaa? En ole aloittaja. Miltä tuntuu olla aivopesty? Äärioikeisto käyttää pienelläjärjellä varustettuja hyväkseen.


      • Anonyymi

        Venäjällä hehkutettiin Sputnikkia, mutta mollattiin lännen rokotteita. Seurauksena ihmiset eivät luota mihinkään rokotteeseen ja ihmisiä kuolee koronaan.

        Propaganda kääntyi omaa kansaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä hehkutettiin Sputnikkia, mutta mollattiin lännen rokotteita. Seurauksena ihmiset eivät luota mihinkään rokotteeseen ja ihmisiä kuolee koronaan.

        Propaganda kääntyi omaa kansaa vastaan.

        Sulla on sairas mielikuvitus...tuskin olet koskaan käynyt Venäjällä.
        Osaatko muuta kuin solvata naapurimaita - katso omia kalsareitasi 🤣🤣🤣😃😄😄


      • Anonyymi

        Housussas on sanonko mikä


    • Anonyymi

      Miten on käynyt niille tuhansille vakavia koronarokote haittoja saaneille?
      Media ei uutisoi, missä heitä hoidetaan???

      • Anonyymi

        Eipä aloittajan kaltaisia trolleja kiinnosta tämmöiset asiat, niitä kiinnostaa vain oma itsekäs hyvinvointi, kustannuksella millä tahansa(!!!) ja haluaa pakottaa kaikki tähän hulluuteen mukaan.


      • Anonyymi

        Suomessa on kymmeniä tuhansia vammaisia ja kuolleita tullut jos jo 100000 ....siirtävät vain näitten puheenaiheita - verirahaa saatu lääketehtailta medialle - miten muuten se saataisiin kääntymään omia kansalaisiaan vastaan??

        Kohta tulee sitten kun 5-6 on annettu, piikki, jota ilman kuolee entisten vaikutuksiin. 😫😫😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä aloittajan kaltaisia trolleja kiinnosta tämmöiset asiat, niitä kiinnostaa vain oma itsekäs hyvinvointi, kustannuksella millä tahansa(!!!) ja haluaa pakottaa kaikki tähän hulluuteen mukaan.

        Tosiaan kunhan oma napa on rasvassa ja muitten terveydestä viis, vaikka kuolevat vierestä piikkeihin - sehän on ihan tavalliseksi saatu. Mediakaan paskat välittää vammaisista ja heidän haastatteluista - ei ainuttakaan!! Huomaa, ei ainuttakaan, mutta aikaa on kaivaa paskaa palstoille.


      • Anonyymi

        Venäläisten trollien keksimiä mielikuvitusihmisiä ei tietenkään hoideta missään, mutta näinkään yksinkertaista asiaa ei tollo tietenkään millään kykene tajuamaan. Ihmettelee vain missä ne kymmenet tuhannet keksityt mielikuvitusihmiset ovat. Miten säälittävää pohjatonta typeryyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä aloittajan kaltaisia trolleja kiinnosta tämmöiset asiat, niitä kiinnostaa vain oma itsekäs hyvinvointi, kustannuksella millä tahansa(!!!) ja haluaa pakottaa kaikki tähän hulluuteen mukaan.

        Kommunismi ei tunne käsitettä vapaaehtoisuus. Se systeemi perustaa pakkoon kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on kymmeniä tuhansia vammaisia ja kuolleita tullut jos jo 100000 ....siirtävät vain näitten puheenaiheita - verirahaa saatu lääketehtailta medialle - miten muuten se saataisiin kääntymään omia kansalaisiaan vastaan??

        Kohta tulee sitten kun 5-6 on annettu, piikki, jota ilman kuolee entisten vaikutuksiin. 😫😫😫

        Uskotko itse näihin tarinoihisi?
        Korona voi juuri tällä tavalla vahingoittaa aivoja.
        Varaa aika terkkariin, pääset nopeasti rtg:iin.
        Voi olla, etteivät löydä aivojasi sielläkään...


    • Anonyymi

      Nämä rupla vetoiset kristillisterroristit päättivät eri a kirkosta, kun piispa kirjoitti kritiikkiä rokotekielteiistä terroristeista.

    • Täytyy nyt sen verran oikoa, että rokotevastaisuus on kyllä läntisten maiden ikiomaa tuotantoa. Venäjä saattaa sitä kyllä käyttää hyväkseen ja lietsoa lisää. Sellainenhan on Venäjän tapa. Salaliittoteorioiden kotimaa on ennenkaikkea Amerikan Yhdysvallat, siellähän somekulttuuri, meemit ja sensemmoiset ovat kukkineet ja kukoistaneet hyvässä ja pahassa. Euroopassakin rokotevastaisuuden siemen on langennut otolliseen maaperään. Sitä esiintyy Saksassa, Italiassa, Ranskassa ja jopa Ruotsissa. Suomipoikakin yrittää pinnistellä ajan hengessä mukana. Hybriditerrorismiksihan minäkin olen rokotevastaisuutta puolileikilläni kutsunut. Vahinkoa rokotevastaisen propagandan levittäjät yhteiskunnan toiminnalle ilman muuta aiheuttavat, joko tahallaan tai tyhmyttään.

      Nykymaailma on monimutkainen juttu. Asiat ja atteet sekoittuvat sekamelskaksi, jonka setviminen vaatii aivotyötä ja jonkun verran viitseliäisyyttäkin. Mistään ei voi olla ihan varma eikä mitään voi ottaa itsestäänselvyytenä. Jos kuitenkin on sitä viitseliäisyyttä, realismia ja selkojärkeä niin asioista voi päästä jyvälle. Kun on päässyt jyvälle ja alkuun niin on vähän helpompaa. Ei ainakaan kuulu kaikkein helpoimmin höynäytettäviin.

      • Anonyymi

        Rokotevastaisuutta ei pidä sotkea mNRA-manipulaation kanssa.
        Nämä kaksi käsitettä 'rokotevastaisuus ja kokeellinen manipulaatio' sekoitetaan tahallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaisuutta ei pidä sotkea mNRA-manipulaation kanssa.
        Nämä kaksi käsitettä 'rokotevastaisuus ja kokeellinen manipulaatio' sekoitetaan tahallisesti.

        Kehu vielä elävää virusta sisältävä Sputnik-rokote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehu vielä elävää virusta sisältävä Sputnik-rokote.

        Perinteinen rokote on täysin toinen asia kuin kokeellinen mNRA-piikki, jota ei saisi edes sanoa rokotteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perinteinen rokote on täysin toinen asia kuin kokeellinen mNRA-piikki, jota ei saisi edes sanoa rokotteeksi.

        Onkos Venäjän koronatilanne hyvä, kun siellä on tuo mainio rokote?

        Truth Really Hurts


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos Venäjän koronatilanne hyvä, kun siellä on tuo mainio rokote?

        Truth Really Hurts

        Mikä koronatilanne?
        Olet näkemä yleisen aivopesun uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä koronatilanne?
        Olet näkemä yleisen aivopesun uhri.

        Tämä Venäjän koronatilanne.

        "Venäjällä kiristetään rajoituksia koronaepidemian kiihdyttyä ennätystahtiin. Etenkin pääkaupunki Moskova tiukentaa selvästi koronarajoituksiaan. Kaupunki tiedotti tiistaina esimerkiksi, että yli 60-vuotiaiden ja kroonisista sairauksista kärsivien tulee pysyä kotonaan lokakuun 25. päivästä peräti helmikuun loppuun asti. Määräys koskee rokottamattomia. Heitä on 60-vuotiaista Moskovan pormestarin mukaan kaksi kolmesta eli lähes kaksi miljoonaa ihmistä. Myös rokotusvaatimuksia tiukennetaan: Palvelualan yrityksissä vähintään 80 prosentilla henkilökunnasta on oltava Moskovassa jatkossa koronarokotus."

        "Maan toiseksi suurimmassa kaupungissa Pietarissa rajoituksia tiukennettiin jo maanantaina. Pietarissa otettiin käyttöön koronapassi, jota vaaditaan marraskuun alusta lähtien muun muassa urheilu- ja kulttuuritapahtumissa. Passi on käytännössä QR-koodi, jonka saa täydellä rokotussarjalla tai alle 72 tuntia vanhalla negatiivisella testituloksella. Myöhemmin passi otetaan käyttöön myös muun muassa teattereissa ja museoissa sekä kuntosaleilla, ravintoloissa ja kaupoissa. Koronapasseja on käytössä myös muualla Venäjällä."

        Täällä Suomessa raivoräyhätään muka fasistisesta natsipassista. Miksi Venäjä on myös ottanut käyttöön fasistisen natsipassin?

        https://www.themoscowtimes.com/2021/10/20/coronavirus-in-russia-the-latest-news-oct-20-a69117


      • Anonyymi

        Mv lehti toimii ansiokkaasti rokotevastaiset äänitorvena.
        Saisivat maksaa propagandansa aiheuttaman laskun.
        Ano Turtiainen vaikuttaa olevan yksi näistä älyn jättiläisistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perinteinen rokote on täysin toinen asia kuin kokeellinen mNRA-piikki, jota ei saisi edes sanoa rokotteeksi.

        En tiedä mikä "on kokeellinen mNRA-piikki", mutta geenitknologiaan perustuva mRNA eli messengerRNA on rokote siinä missä perinteisetkin ovat. Kaikkien rokotteiden tarkoitus on "opettaa" ihmisen immuunipuolustus reagoimaan taudinaiheuttajaan ja käymään sen kimppuun. Kun immuunipuolustus reagoi bakteeriin tai virukseen nopeasti niin tauti jää lieväksi tai täysin oireettomaksi. Immuunipuolustuksen herättämiseen on perinteisesti käytetty "tapettuja" taudinaiheuttajia tai jotain taudinaiheuttajan kaltaista, mutta vaaratonta mikrobia. Uudentyyppisissä koronarokotteissa mRNA käynnistää koronaviruksen piikkiproteiinin tuotannon ihmisen solussa. Pala virusta on ihan vastaava juttu kuin "tapettu" lisääntymiskyvytön, ehkä pilkottu virus. Ilmeisesti mRNA:ta kyetään tuottamaan nopeasti suuria määriä, mikä on ollut aivan ratkaisevaa korona-pandemian vastaisessa taistelussa. Nyt heitän tähän lonkalta oman oletuksen, joka pitäisi tarkistaa, mutten viitsi. Oletan, että mRNA molekyyli on kertakäyttöinen - eli kun rokotteen mRNAt on käytetty loppuun niin piikkiproteiinin tuotanto loppuu ja kun ihmisen immuunisolut ovat tuhonneet kaikki piikkiproteiinit niin uusia ei tietenkään synny. Siinä vaiheessa kuitenkin immuunipuolustus on oppinut tunnistamaan viruksen. Onhan se ovela juttu, hienoa tiedettä ja teknologiaa, mutta kuitenkin testattu ja nyt myöskin koeteltu menetelmä.


    • Anonyymi

      Missä vakavia piikkihaittoja hoidetaan????.

      • Anonyymi

        Niitä hoidetaan tai hoidettaisiin sairaaloissa, pönttö. Mutta kun vakavia piikkihaittoja todetaan lähinnä vain huumeidenkäyttäjien keskuudessa. Olet väärällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä hoidetaan tai hoidettaisiin sairaaloissa, pönttö. Mutta kun vakavia piikkihaittoja todetaan lähinnä vain huumeidenkäyttäjien keskuudessa. Olet väärällä palstalla.

        Meinaatko, että fimea valehtelee?


      • Anonyymi

        Luonnonlääkinnän parissa hoidetaan tavattoman paljon. Hoidettavista helpoimmasta päästä eivät ole. Virallisagendana tosin on, että puoskarilailla estettäisiin tämäkin hoito. Kansan täytyy sairastaa koko ajan. Muutoin rokoteyritykset eivät menesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä hoidetaan tai hoidettaisiin sairaaloissa, pönttö. Mutta kun vakavia piikkihaittoja todetaan lähinnä vain huumeidenkäyttäjien keskuudessa. Olet väärällä palstalla.

        Sairaalat ovat täynnä mNRA-piikkipotilaita, Isral ja Irlanti olkoon esimerkkinä.


      • Anonyymi

        Ei niitä hoideta missään kun niitä ei juurikaan ole. Keksittyjä mielikuvitusihmisiä varsinkaan ei hoideta yhtään missään. Mutta näin yksinkertaista asiaa ei yksinkertainen tietenkään kykene tajuamaan, vaan ihmettelee missä kaikkki ne keksityt ihmiset ovat.

        https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4241499


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että fimea valehtelee?

        Ei Fimea valehtele. Mutta typerys ei tietenkään ymmärrä, että Fimeaan tehdyt ihmisten ilmoitukset (eli väitteet) ovat täysin eri asia kuin tutkitut ja vahvistetut tapaukset.

        Yleisimmät Fimeaan vakavina haittoina ilmoitetut haittavaikutukset ovat olleet kuume, päänsärky, väsymys ja kipu kädessä. Joista yksikään ei ole vakava haitta, mutta aina vakavana tilastoidaan, mikäli on sellaisena Fimeaan ilmoitettu.

        https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4241499

        "Vakavuusarvio perustuu ilmoittajan arvioon, jota Fimea ei voi muuttaa vakavasta ei-vakavaksi. Yleisimmin ilmoitettuja haittoja vakaviksi luokitteluissa ilmoituksissa olivat kuume, päänsärky ja väsymys."

        https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset/kooste-koronarokotteiden-haittavaikutusilmoituksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että fimea valehtelee?

        Tarjoitatko kansalaisten Fimealle tekemiä ilmoituksia? Fimea käsittelee ilmoitukset huolellisesti ja tällä hetkellä Fimeassa on ruuhkaa.

        Eli Fimea ei valehtele. Fimea käsittelee ja poistaa mm. tarpeettomat ilmoitukset häiritsemästä tilastoja ja jatko käsittelyitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko, että fimea valehtelee?

        Ei se valehtele, kun se kertoo että haitallisista oireista saa ilmoittaa kuka tahansa eikä haittailmoitusten todenperäisyyttä tarkasteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä hoidetaan tai hoidettaisiin sairaaloissa, pönttö. Mutta kun vakavia piikkihaittoja todetaan lähinnä vain huumeidenkäyttäjien keskuudessa. Olet väärällä palstalla.

        Fimea kertoo, tuhansista vakavista haitoista...


    • Anonyymi

      Aloittajalla on pallo hukassa.

    • Anonyymi

      Tengeliläisiä terroristeja...sittemmin Ruotsi käänsi kelkkansa, kun ruskeat värjäsivät housut. Ruskea väri ilmaantuu samaan aikaa kuoleman kanssa.

    • Anonyymi

      Tuntemani rokotevastaiset ovat kaikki matalamman koulutustason ja yleensäkin heikon koulumenestyksen ihmisiä.
      Yhteistä heilllä on toistaa samoja mantroja ja jakaa samoja linkkejä jne.

      • Anonyymi

        Saattaa olla, että ne linkit jotka sinua häiritsee, sisältävät faktoja joita esim. media sensuroi, olenko oikeassa?
        Meillä on päällä kattava sensuuri, joita ei demokratioissa pitäisi olla.


      • Anonyymi

        Mä oon insinööri, miten matalaksi pistät meitsin, kelpaako sun jengiin vain maisterit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon insinööri, miten matalaksi pistät meitsin, kelpaako sun jengiin vain maisterit?

        Onko sinulla jotain sanottavaa vallitsevan sensuurin suhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon insinööri, miten matalaksi pistät meitsin, kelpaako sun jengiin vain maisterit?

        Isinöörejäkin on kaikenlaisia, kuten lääkäreitäkin. Toisilla on lupa tehdä myös lääkärin hommia, kaikilla ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla, että ne linkit jotka sinua häiritsee, sisältävät faktoja joita esim. media sensuroi, olenko oikeassa?
        Meillä on päällä kattava sensuuri, joita ei demokratioissa pitäisi olla.

        Media ei sensuroi faktoja, mutta valheita kyllä ja taatusti.

        Teikäläisten maailmassa journalistinen laatumedia on täynnä täysin moraalittomia valehtelijoita. Ei ole, vaan ihan tavallisia ihmisiä jotka ovat valinneet urakseen media-alan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jotain sanottavaa vallitsevan sensuurin suhteen?

        Minkä sensuurin? Suomessa ei ole sensuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jotain sanottavaa vallitsevan sensuurin suhteen?

        Minä taas olen työskennellyt 30 vuotta suuren kirjaston informaatikkona. Osaan kyllä erottaa informaation disinformaatiosta, mutta palstan rokotevastaisilla vouhoilla ja salaliittohörhöillä ei selvästikään ole tästä tärkeästa asiasta mitään hajua. Eikä muutenkaan näytä olevan edes alkeellista yleissivistystä. Uskotaan aina kaikki mitä netin ja sosiaalisen median syövereistä löytyy, vaikka juuri sen suhteen pitäisi olla aivan erityisen kriittinen.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Minkä sensuurin? Suomessa ei ole sensuuria.

        Sanotko tuon vakavissasi?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Media ei sensuroi faktoja, mutta valheita kyllä ja taatusti.

        Teikäläisten maailmassa journalistinen laatumedia on täynnä täysin moraalittomia valehtelijoita. Ei ole, vaan ihan tavallisia ihmisiä jotka ovat valinneet urakseen media-alan.

        Miksi media sensuroi ja miksi ei sallita kriittistä keskustelua?
        Tuo sensuuri jo todistaa ettei keskustelua haluta käydä, veikkaan että 'heikoilla eväillä'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen työskennellyt 30 vuotta suuren kirjaston informaatikkona. Osaan kyllä erottaa informaation disinformaatiosta, mutta palstan rokotevastaisilla vouhoilla ja salaliittohörhöillä ei selvästikään ole tästä tärkeästa asiasta mitään hajua. Eikä muutenkaan näytä olevan edes alkeellista yleissivistystä. Uskotaan aina kaikki mitä netin ja sosiaalisen median syövereistä löytyy, vaikka juuri sen suhteen pitäisi olla aivan erityisen kriittinen.

        Olet ollut, heikosti olet oppinut, valitettavasti näin pitää todeta.
        Ensinnäkin sekoitat 'rokotevastaisuuden' ja mNRA-piikin keskenään, piikin joka on kokeellinen josta kukaan ei anna mitään takeita.
        Oliko tuokin disinformaatiota?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Minkä sensuurin? Suomessa ei ole sensuuria.

        Päivän Witsi😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivän Witsi😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

        Kerro pari esimerkkiä sensuurista, jotta muutkin saavat nauraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi media sensuroi ja miksi ei sallita kriittistä keskustelua?
        Tuo sensuuri jo todistaa ettei keskustelua haluta käydä, veikkaan että 'heikoilla eväillä'.

        Olin sikäli kovin epätarkka, että sensuroida voi tietenkin vain julkinen vallanpitäjä. Pahoittelen tätä.

        Yksityiset yritykset kuten vaikkapa Alma Media (Iltalehti) tai Pientalonpoika Oy (Suomen Uutiset) voivat lain puitteissa julkaista tai olla julkaisematta aivan mitä haluavat ja hyväksi näkevät. Lukeva yleisö sitten päättää, miten meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut, heikosti olet oppinut, valitettavasti näin pitää todeta.
        Ensinnäkin sekoitat 'rokotevastaisuuden' ja mNRA-piikin keskenään, piikin joka on kokeellinen josta kukaan ei anna mitään takeita.
        Oliko tuokin disinformaatiota?

        Tuo oli aika tyylipuhdasta disinformaatiota, juuri sellaista mitä rokotevastaiset vouhottajat täällä kierrättävät. Voin laittaa vaikka tämän, vaikka se onkin tyyliin "helmiä sioille", koska eihän vouhottajalle mitkään oikeat faktat koskaan mitään merkitse.

        Täällä Suomessa käytössä olevat rokotteet ovat Euroopan lääkeviraston eli EMAn hyväksymiä ja ennen hyväksyntää niitä on tutkittu samalla tavoin kuin muitakin lääkkeitä ja rokotteita. Rokotteet on kehitetty nopeasti, ja niiden myyntiluvat ovat toistaiseksi ehdollisia, mutta se ei tarkoita sitä, että niiden tutkimuksessa olisi oikaistu.

        Jotta rokote saisi myyntiluvan, sitä on tutkittava ensin laboratoriossa ja sen jälkeen sekä eläin- että ihmiskokein. Ihmiskokeita tehdään kolmessa eri vaiheessa. Ensimmäisessä on mukana vain muutamia kymmeniä terveitä vapaaehtoisia ja niissä selvitetään rokotteen turvallisuutta ja immuunivasteen syntymistä.

        Seuraavassa vaiheessa mukaan otetaan satoja vapaaehtoisia. Tässä vaiheessa myös päätetään, millaisella annoksella tutkimuksia jatketaan. Kolmannessa vaiheessa tutkitaan yhä rokotuksen turvallisuutta ja tehokkuutta, ja tutkimukseen osallistuu jo tuhansia tai kymmeniä­tuhansia ihmisiä. Esimerkiksi Pfizerin ja Biontechin Comirnaty-rokotetta tutkittiin tässä vaiheessa noin 43 000 ihmisen kokeessa. Heistä puolet sai rokotetta ja puolet lumelääkettä eli plaseboa.

        Koehenkilöitä oli tutkimuksessa mukana poikkeuksellisen paljon, itse asiassa selvästi enemmän kuin myyntilupa olisi edellyttänyt. Rokotteiden hyväksynnässä EU:n alueella on normaali käytäntö, että aluksi rokote saa ehdollisen myyntiluvan pohjaten faasi 3 -tutkimuksiin. Tässä ei siis ole mitään erikoista tai poikkeuksellista koronarokotteiden osalta. Suomessa koronarokotteiden kliinisen tutkimuksen on hyväksynyt Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea, sekä Valtakunnallinen lääketieteellinen tutkimuseettinen toimikunta, TUKIJA.


    • Anonyymi

      Kyllä ne sekasorron aiheuttajat on kuule ihan siellä lännessä päin ja ihanassa EU:ssa, mistä käskyt tulee!

    • Anonyymi

      Epämääräisten mömmöjen piikitys terveisiin ihmisiin pitäisi kieltää lailla, ihmiset tulee niistä hulluiksi, korona rokote todistaa tämän.

      • Anonyymi

        Huomaa kiihottuneesta palstalaisesta, aloittajasta, vastailee välillä itselleen.
        Typerä oli aloitus, joku HÄTÄ hänellä, paha ongelma kun vihaa lietsoo. 😣


      • Koronarokote on siitäkin ihmeellinen, että se näyttää tekevän hulluiksi ne, joita ei ole rokotettu.🤔


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Koronarokote on siitäkin ihmeellinen, että se näyttää tekevän hulluiksi ne, joita ei ole rokotettu.🤔

        Noup, rokotetuthan heittää agreiksi ja hysteerisiksi jos muut ei ota Vapaavalintaista piikkiä😆😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup, rokotetuthan heittää agreiksi ja hysteerisiksi jos muut ei ota Vapaavalintaista piikkiä😆😂🤣

        Rokotetut eivät tahdo rokottamattomien seuraan. Miksi rokottamattomat niin kovasti haluavat rokotettujen seuraan?


    • Anonyymi

      Rokottajat ovat terroristeja, koska koerokotteella yrittävät piikittää kaikki.

      • Anonyymi

        Vapaaehtoista sanottiin olevan....🤣😂😂🤣🤣🤣🤣😃😃
        Kyllä se on pikkulapselle omainen jankutus näillä verirahan ottaneilla lehdilläkin selkeästi näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaaehtoista sanottiin olevan....🤣😂😂🤣🤣🤣🤣😃😃
        Kyllä se on pikkulapselle omainen jankutus näillä verirahan ottaneilla lehdilläkin selkeästi näkyvissä.

        Onhan tuo erityisen vakava asia. Mutta niin kauan aikaa kun tuollainen menee koko yhteiskunnallisen maanpuolustuksen, niin siviili kuin sotilaspuolenkin lävitse, on sille annettu jo kauan aikaa sitten se tarvittava hyväksyntä.

        Tällä tavoin kaatui Roomakin, helvetti.

        :((


    • Anonyymi

      I maailmansodan aikana englannin naiset lähettivät sotaan lähtemättömille pelkurimiehille valkoisia sulkia. Olisko tässä ideaa nykyaikaan.

    • Anonyymi

      Kannattaisi ottaa selvää tästä synteettisestä ja toksiinisesta piikistä, ennenkuin alkaa huudella sellaista mistä ei tiedä. Katsotaan miten käy ihmisille kun piikki piikin perään ottavat kehoonsa tätä piikkiproteiinia. Toivon, että ihmiset oikeasti heräävät todellisuuteen. Lääkefirmat rikastivat ja asioita ei haluta julkisuuteen, vaan sensuuri on vallannut valtamedian jne. Tämä on niin iso bisnes, ettei sen haluta kaatuvan.

      • Anonyymi

        Kyllä isoin osa herää oivaltamaan, mutta onko se sitten myöhäistä?
        Nyt jo otettu kaksi piikkiä ja kolmas taitaa olla menossa.
        Rokotepassi oli se viimeinen paha teko.


      • Anonyymi

        So what? Jos rokotus estää tai lievittää sairastumista, niin otan sellaisen ihan riippumattsa farisealaisten moralisoivien lähetyssaarnaajakompleksisten maailmanparantajien saarnoista. Jos ei itse ota, niin miksi vielä pitää laokoosyndroomaa muita varoittelemassa rokoteesta? Käsittämätöntä.


      • Mikä siis olisi lähtökohtaisesti kannustavampi tapa kehittää yhä parempia lääkkeitä kuin toive tehdä niillä myös rutkasti rahaa?

        Kommunismihan ei menestynyt myöskään lääketieteen saralla, ja kaikki elinaikaamme pidentävät kansantropit kehitettiin täällä rahanansaintapuolella. Joten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So what? Jos rokotus estää tai lievittää sairastumista, niin otan sellaisen ihan riippumattsa farisealaisten moralisoivien lähetyssaarnaajakompleksisten maailmanparantajien saarnoista. Jos ei itse ota, niin miksi vielä pitää laokoosyndroomaa muita varoittelemassa rokoteesta? Käsittämätöntä.

        Se on oma valinta. Ottaa jos haluaa
        Minä en ota!


      • Anonyymi

        Monesko myrkkypiikki se on teidän päivitettyjen nykytietojenne mukaan josta kuolee tai vammautuu pysyvästi? Ensin se oli piikki 1, sitten 2, nyt 3 ja kohta kai kymppi. Tilanne elää kuin Jeesuksen paluulento joka siirtyy aina tulevaisuuteen.......


    • Anonyymi

      Miksi aloittaja onanoit jatkuvasti venäjällä? Luulisi, ettei se olisi sinulla moisena fantasiana.

      • Anonyymi

        Siitä puhe mistä puute. Aloittajan kaltaiset ihmiset ennen tykkäsivät tuosta itäisestä ihmemaasta. Miksi he ei enää tykkää?


    • Anonyymi

      JUURI NÄIN....JA venäjällä ei ole mitään tekemistä myös "tavis" ja vähemmän koulutttu ymmrtää ettei tässä menossa, kaikki ole kohdillaan!
      nimi.m Olen ikä ihminen koulua käymätön mutta verorahoillani maksanut "rokotteesi joka mahd. aiheuttaa lisä menoja vero-rahoille.

    • Anonyymi

      Kyllä rokotteesta voi kieltäytyä ilman Venäjän vaikutusta, mutta suuri ja mahtava länsi näyttää olevan todellinen uhka rokottamattomalle. IS:n mukaan uhkailu ei kuulu suomalaiseen demokratiaan, mutta silti suomalaisia on perinteisesti uhkailtu monin eri tavoin. Karenssia tulee, ellet mene töihin ja nyt jo, ellet hae töitä. Korona on uhkien suhteen omassa ennennäkemättömässä luokassaan, mitä virallisen median juttuihin tulee.

    • Anonyymi

      Kehitysvaiheessa oleva ensimmäisen sukupolven rokote, joka keskeneräisyytensä vuoksi on saanut poikkeusluvan myyntiin, on jo ajastaan jäljessä, sillä virus on ehtinut jo muuntumaan niin monta kertaa ja niin paljon.

      Kuten tutkijatkin sanovat, liikkeellä on viruksia, jotka ohittavat rokotteen antaman vastaan. Eli käytännössä näitä variantteja vastaan rokotekattavuus on 0% ja myös teho niitä vastaan on 0%.

      Tästä ei ole vaikea tehdä päätelmää, miten turha ja naurettava kapistus on koronapassi, ja miten naurettavia pellejä ovat koronapassiegoistit. Se antaa haltijalleen harhaanjohtavan turvallisuudentunteen, joka voi olla jopa hengenvaarallinen, sekä vaarantaa kaikkien ihmisten terveyden. Miten? Koronapassi kerää ihmisiä yhteen, vaikka epidemia ei ole laantumassa. Se tarjoaa jälleen mahdollisuudet virusten tarttumiselle, sairastuttamiselle, mutatoitumiselle ja leviämiselle.

      Tämä yksinkertainen fakta ei mene ei kirveelläkään vatipäisten korona-alarmistien tajuntaan. Möhistään ja öhistään vain toisilta kopioidulla idiotismeilla.

      • >Eli käytännössä näitä variantteja vastaan rokotekattavuus on 0% ja myös teho niitä vastaan on 0%.

        Rokotteiden teho deltavarianttiakin kohtaan on ainakin muutaman kuukauden ajan hyvä, joten mitä variantteja tarkoitat?


    • Anonyymi

      Koronapassin suunnitelleille ja sitä vaativille ei ole tullut mieleen, että rokottamaton saattaa olla rokotettua terveempi. Ehkä pitäisi alkaa viritellä terveyspassia, vaikka lääkärit ovatkin aika petoja löytämään syitä resepteille.

      • Anonyymi

        Kelpaako heidän veri edes luovutettavaksi?


      • Anonyymi

      • Koronapassissa ei tosin ole kysymys siitä, onko ihminen terve vai sairas, vaan siitä onko hän ottanut koronarokotukset tai muin kriteerein epätodennäköinen koronaviruksen levittäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo että rokotetun veri ei muka kelpaisi luovutettavaksi on vain yksi niistä lukemattomista törkeistä valheista, joita rokotevastaiset eli törkeät valehtelijat ovat täällä jatkuvasti kierrättäneet.

        Mutta mikähän mahtaa olla oikea totuus:

        https://www.veripalvelu.fi/uutiset/koronarokotus-ei-estä-verenluovutusta

        https://www.veripalvelu.fi/verenluovutus/luovuta-verta/voinko-luovuttaa-verta-jos-olen-saanut-koronarokotteen

        Koska kyse on järjestelmällisestä kybersodanomaisesta kampanjasta, mikään fakta ei lopeta rokotetun-veri-ei-kelpaa-luovutettavaksi -valheiden levittämistä.

        Ja kotimaan hyödylliset idiootit uskovat mieluummin rajantakaisia trolleja kuin oikeita kotimaisia asiantuntijoita, joita kohtaan trollit tietenkin yrittävät nakertaa luottamusta minkä ehtivät.


    • Anonyymi

      Venäjä kokee Suomen ja muutkin EU-maat sekä kaikki NATO-maat vihollisekseen ja pyrkii disinformaatiota ja salaliittoteorioita levittämällä horjuttamaan vihollismaidensa yhteiskuntarauhaa, yhtenäisyyttä ja ohjaamaan niiden kansojen mielipidettä Venäjämyönteiseksi. Kaikki Suomessa levitetty rokotusvastaisuus on ohjattu Venäjältä.
      Suomen kannalta paras ratkaisu olisi liittyä heti NATO:n jäseneksi ja alkaa torjua venäläisten informaatiovaikuttamista todenteolla, eli Venäjältä turpa kiinni väkisin. Se tulee muistaa aina, että Venäjä on meille vihollinen jota vastaan me valmistaudumme sotaan ja aseistaudumme.

      • Anonyymi

        Siinä on oikea emätrolli.
        Venäjällä ei ole osaa eikä arpaa vallalla olevasta dystopiasta, siellä käytyetään piikitykseen perinteistä rokotetta flunssiin ja vastaavasti meille tarjotaan mNRA-myrkkypiikkiä.
        Sellainen ero, miten Venäjä voisi olla syyllinen?

        Ano Turtiainen pyysi virallisesti läpinäkyvää analyysiä piikin sisällöstä, saiko hän haluamansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on oikea emätrolli.
        Venäjällä ei ole osaa eikä arpaa vallalla olevasta dystopiasta, siellä käytyetään piikitykseen perinteistä rokotetta flunssiin ja vastaavasti meille tarjotaan mNRA-myrkkypiikkiä.
        Sellainen ero, miten Venäjä voisi olla syyllinen?

        Ano Turtiainen pyysi virallisesti läpinäkyvää analyysiä piikin sisällöstä, saiko hän haluamansa?

        Mitä tapahtuu Venäjällä:

        "Venäjällä kiristetään rajoituksia koronaepidemian kiihdyttyä ennätystahtiin. Etenkin pääkaupunki Moskova tiukentaa selvästi koronarajoituksiaan. Kaupunki tiedotti tiistaina esimerkiksi, että yli 60-vuotiaiden ja kroonisista sairauksista kärsivien tulee pysyä kotonaan lokakuun 25. päivästä peräti helmikuun loppuun asti. Määräys koskee rokottamattomia. Heitä on 60-vuotiaista Moskovan pormestarin mukaan kaksi kolmesta eli lähes kaksi miljoonaa ihmistä. Myös rokotusvaatimuksia tiukennetaan: Palvelualan yrityksissä vähintään 80 prosentilla henkilökunnasta on oltava Moskovassa jatkossa koronarokotus."

        "Maan toiseksi suurimmassa kaupungissa Pietarissa rajoituksia tiukennettiin jo maanantaina. Pietarissa otettiin käyttöön koronapassi, jota vaaditaan marraskuun alusta lähtien muun muassa urheilu- ja kulttuuritapahtumissa. Passi on käytännössä QR-koodi, jonka saa täydellä rokotussarjalla tai alle 72 tuntia vanhalla negatiivisella testituloksella. Myöhemmin passi otetaan käyttöön myös muun muassa teattereissa ja museoissa sekä kuntosaleilla, ravintoloissa ja kaupoissa. Koronapasseja on käytössä myös muualla Venäjällä."

        Miksiköhän Venäjäkin on ottanut käyttöön fasistisen natsipassin? Luulisi niiden siellä tietävät paremmin, ettei pidä ottaa käyttöön fasistien natsirajoituksia? Ai niin, nehän ovatkin natsimeininkiä vain jos niitä tehdään lännessä, mutta ei koskaan Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtuu Venäjällä:

        "Venäjällä kiristetään rajoituksia koronaepidemian kiihdyttyä ennätystahtiin. Etenkin pääkaupunki Moskova tiukentaa selvästi koronarajoituksiaan. Kaupunki tiedotti tiistaina esimerkiksi, että yli 60-vuotiaiden ja kroonisista sairauksista kärsivien tulee pysyä kotonaan lokakuun 25. päivästä peräti helmikuun loppuun asti. Määräys koskee rokottamattomia. Heitä on 60-vuotiaista Moskovan pormestarin mukaan kaksi kolmesta eli lähes kaksi miljoonaa ihmistä. Myös rokotusvaatimuksia tiukennetaan: Palvelualan yrityksissä vähintään 80 prosentilla henkilökunnasta on oltava Moskovassa jatkossa koronarokotus."

        "Maan toiseksi suurimmassa kaupungissa Pietarissa rajoituksia tiukennettiin jo maanantaina. Pietarissa otettiin käyttöön koronapassi, jota vaaditaan marraskuun alusta lähtien muun muassa urheilu- ja kulttuuritapahtumissa. Passi on käytännössä QR-koodi, jonka saa täydellä rokotussarjalla tai alle 72 tuntia vanhalla negatiivisella testituloksella. Myöhemmin passi otetaan käyttöön myös muun muassa teattereissa ja museoissa sekä kuntosaleilla, ravintoloissa ja kaupoissa. Koronapasseja on käytössä myös muualla Venäjällä."

        Miksiköhän Venäjäkin on ottanut käyttöön fasistisen natsipassin? Luulisi niiden siellä tietävät paremmin, ettei pidä ottaa käyttöön fasistien natsirajoituksia? Ai niin, nehän ovatkin natsimeininkiä vain jos niitä tehdään lännessä, mutta ei koskaan Venäjällä.

        Onko luotettava lähde, jos on en kyllä oikein käsitä?
        Onko niin että venäjälläkin on paikallishallinnoissa globalistirikollisia, jotka tietysti pyrkivät vetämään samaa agendaa, miksei olisi?

        Kuitenkaan rokotepakko ei ole sama asia siellä, sillä käytössä on perinteinen influenssa rokote.
        Mutta niin taikka näin, lähteet tulee aina tarkistaa....media valehtelee sikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko luotettava lähde, jos on en kyllä oikein käsitä?
        Onko niin että venäjälläkin on paikallishallinnoissa globalistirikollisia, jotka tietysti pyrkivät vetämään samaa agendaa, miksei olisi?

        Kuitenkaan rokotepakko ei ole sama asia siellä, sillä käytössä on perinteinen influenssa rokote.
        Mutta niin taikka näin, lähteet tulee aina tarkistaa....media valehtelee sikana.

        Tietenkin venäläiset valehtelee sikana, se näkyy tälläkin palstalla joka ikinen päivä kun Kremlin ja Donetskin "tietotoimistot" suoltavat sontaansa eli maksettua rokotteiden vastaista disinformaatiota, jonka typerykset aina sokean kritiikittä uskovat.

        https://www.themoscowtimes.com/2021/10/20/coronavirus-in-russia-the-latest-news-oct-20-a69117


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on oikea emätrolli.
        Venäjällä ei ole osaa eikä arpaa vallalla olevasta dystopiasta, siellä käytyetään piikitykseen perinteistä rokotetta flunssiin ja vastaavasti meille tarjotaan mNRA-myrkkypiikkiä.
        Sellainen ero, miten Venäjä voisi olla syyllinen?

        Ano Turtiainen pyysi virallisesti läpinäkyvää analyysiä piikin sisällöstä, saiko hän haluamansa?

        Kun näkis läpinäkyvän analyysin kaikista piikeistä mitä Juvan järkäleeseen on työnnetty. Ei riitä yksi A4 eikä kymmenen.


    • Anonyymi

      >Aloittajalla on tuo sivistyspuoli jäänyt pienenä piikillä annetuksi> 😎

    • Anonyymi

      Rokotetotalitarismia pukkaa….

      • Anonyymi

        Se on pakko sillä 3 piikiä vuodessa ja sekään ei riitä 4 kierros alkamassa niin harva noita enään hakee mutta pakolla yrittävät saada 3 kertaa vuodessa ihmiset rokotettua.


    • Anonyymi

      Näin on.
      Koronarokotuksesta voisi tulla sellainen maan pakollinen tapa. Esim. viikossa voisi pakkorokottaa jokaisen kauppareissulla. Ei pääse kauppaan, jos ei ota piikkiä pyllyyn. Poliisit tai varusmiehet valvoisivat toimenpiteitä. Ulkona liikuttaessa pitää olla voimassa oleva koronapassi. Kolmas, neljäs, jne. rokotus pitää säätää pakolliseksi. Poliisi ja armeija valvovat, että rokotustoimenpiteet suoritetaan kaikille. Niskoittelusta seuraa tuntuva sakko tai vankeutta.

      • Anonyymi

        >Ei pääse kauppaan, jos ei ota piikkiä pyllyyn.

        Nyt en kehtaa sanoa mikä lie se 'piikki' pyllyssäsi, mutta koronaruisku se ei kyllä ole.


    • Anonyymi

      Piispa jyrisee:
      Helsingin hiippakunnan piispa Teemu Laajasalo: Rokottamaton kantaa vastuun lähimmäisen kärsimyksestä ja kuolemasta
      Jokaisen ihmisen, jolla siihen ei ole lääketieteellistä estettä, on velvollisuus ottaa koronarokote. Rokotteesta kieltäytyvä toimii itsekkäästi ja moraalittomasti.
      https://www.hs.fi/mielipide/art-2000008340490.html

    • Anonyymi

      Suojelupoliisi on huomannut koronapassia ja muita koronatoimia vastustavien liikehdinnän.

      ”Suomessa on kuitenkin koronarajoituksia vastustavaa liikehdintää: joukko on hyvin pieni, mutta toimet ovat näkyvämpiä. Supon tehtävä on ennaltaehkäistä ja paljastaa kansallista turvallisuutta vaarantavia hankkeita. Tällä hetkellä koronarokotteisiin liittyvä disinformaatio ei vaaranna kansallista turvallisuutta”, sanoo Supon viestintäasiantuntija Anni Lehtonen.

    • Anonyymi

      Ottakaa rokottamattomat kanansulka rintaanne, että tiedämme kiertää kaukaa.

      • Anonyymi

        Rokotetut tunnistaa maskista ja rokottamattomat tunnistaa kun heillä ei ole maskia joko olet saanu 3 annoksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotetut tunnistaa maskista ja rokottamattomat tunnistaa kun heillä ei ole maskia joko olet saanu 3 annoksesi?

        Sinusta olisi hienoa, että ihmiset eivät ottaisi mitään rokotetta ja täällä raivoaisivat isorokko, keuhkotauti, lapsihalvaus jne. Onhan se tietysti ratkaisu ilmastomuutokseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokotetut tunnistaa maskista ja rokottamattomat tunnistaa kun heillä ei ole maskia joko olet saanu 3 annoksesi?

        Eli siis kun täällä äskettäin eräs rokotekriitikko kertoi, että juuri rokottamattomat noudattavat tunnollisimmin koronaan annettuja turvaohjeita, se ei pidäkään paikkaansa?

        Toisin sanoen rokottamattomat haistattavat maskeille, hygienialle, turvaväleille ja muillekin ohjeille pitkät paskat? Niinkö?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Eli siis kun täällä äskettäin eräs rokotekriitikko kertoi, että juuri rokottamattomat noudattavat tunnollisimmin koronaan annettuja turvaohjeita, se ei pidäkään paikkaansa?

        Toisin sanoen rokottamattomat haistattavat maskeille, hygienialle, turvaväleille ja muillekin ohjeille pitkät paskat? Niinkö?

        #Toisin sanoen rokottamattomat haistattavat maskeille, hygienialle, turvaväleille ja muillekin ohjeille pitkät paskat? Niinkö?#
        Pitäisi ainakin, sillä nuo kaikki ovat ihmisen hyvinvointia vastaan, jopa ylenpalttinen käsien pesu, desistä puhumattakaan.
        Näistä on saatavana asiallista faktaa, siis faktaa, joka on perusteltua.


    • Anonyymi

      Venäjän syyttämisessä on tietenkin takana Suomen Natoon haluava ryhmä. Lännen tavoitteena on ryöstää Venäjän luonnonvarat, kun omat on jo tärvätty yltäkylläiseen elämään.

      • Vakaa demokraattinen järjestelmä saattaisi tosiaan tuottaa sen ihmeen, että Venäjän valtavat luonnonvarat alkaisivat viimeinkin hyödyttää myös kansaa.

        Pohjois-Korean ohella Venäjä on niitä harvoja maita, joissa kansa ei menettäisi mitään vaan voittaisi, jos hallinnon väittämä päävihollinen ne valloittaisi.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Vakaa demokraattinen järjestelmä saattaisi tosiaan tuottaa sen ihmeen, että Venäjän valtavat luonnonvarat alkaisivat viimeinkin hyödyttää myös kansaa.

        Pohjois-Korean ohella Venäjä on niitä harvoja maita, joissa kansa ei menettäisi mitään vaan voittaisi, jos hallinnon väittämä päävihollinen ne valloittaisi.

        Venäjä on vakaa ja itsenäinen demokratia, jossa on toimiva ja monipuolinen oppositio.
        Mitenkä se meni meillä? Ottaako hallitus ohjeet Brysselistä ja onko meillä uskottava oppopsitio?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä on vakaa ja itsenäinen demokratia, jossa on toimiva ja monipuolinen oppositio.
        Mitenkä se meni meillä? Ottaako hallitus ohjeet Brysselistä ja onko meillä uskottava oppopsitio?

        Huumorin kukka se on maailman kaanehin kukka. 😅😁😂


    • Anonyymi

      Rokottamattomat ovat "kauniisti" ja kansan omaisesti sanottuna mätämunia. Vai mitä sanotte Uutissuomalaisen jutusta, jossa harmitellaan tartuntoja, joita rokotekielteiset ehdoin tahdoin aiheuttavat.

      Rokotevastaiset ovat nyt ainoita sairastuvia ja vievät hoitopaikat tyhmyyttään. Tartuttavat myös ympäristöään tehokkaasti. Onneksi tuli koronapassi, että saadaan jonkinlaiset jarrut saastuttamiselle. Rokote on turvallinen!

      Kun rokotusvastainen joutuu teholle käy näin. Hesari kertoo 20.10. " HS vieraili Turun kuormittuneella teho-osastolla – lääkärin mukaan teho­hoidossa olleen potilaan rokote­kriittisyys vaimenee, kun puhekyky vihdoin palaa!!!

      • Anonyymi

        Oletko uskottava lainatessasi HS-lähdettä?
        Yksikään uskottava lähde ei tue sitä että ne, jotka eivät ole suostuneet kokeelliseen mNRA-piikkiin, olisivat rasite sairaaloissa.
        Nyt tämä valevyörytys voimistuu ja painetta lisätään terveitä kohtaan.

        Israel ja Irlanti ovat hyvinä esimerkkeinä siitä, ketkä kuormittavat sairaaloita.

        Waterford Irlannissa, jossa 99,7 prosenttia kaikista aikuisista on ns. "täysin rokotettu" koronavirusta vastaan, on nähnyt valtavan taudin leviämisen, loistaen tartuntatilastossa Irlannin kärjessä. Toisena COVID-tilastoissa on toiseksi korkeimman rokotusasteen paikkakunta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko uskottava lainatessasi HS-lähdettä?
        Yksikään uskottava lähde ei tue sitä että ne, jotka eivät ole suostuneet kokeelliseen mNRA-piikkiin, olisivat rasite sairaaloissa.
        Nyt tämä valevyörytys voimistuu ja painetta lisätään terveitä kohtaan.

        Israel ja Irlanti ovat hyvinä esimerkkeinä siitä, ketkä kuormittavat sairaaloita.

        Waterford Irlannissa, jossa 99,7 prosenttia kaikista aikuisista on ns. "täysin rokotettu" koronavirusta vastaan, on nähnyt valtavan taudin leviämisen, loistaen tartuntatilastossa Irlannin kärjessä. Toisena COVID-tilastoissa on toiseksi korkeimman rokotusasteen paikkakunta.

        >Yksikään uskottava lähde ei tue sitä että ne, jotka eivät ole suostuneet kokeelliseen mNRA-piikkiin, olisivat rasite sairaaloissa.

        Niin, jos sairaaloiden lääkärit eivät ole uskottava lähde työmaansa asioihin, se on sitten voi voi vaan.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Yksikään uskottava lähde ei tue sitä että ne, jotka eivät ole suostuneet kokeelliseen mNRA-piikkiin, olisivat rasite sairaaloissa.

        Niin, jos sairaaloiden lääkärit eivät ole uskottava lähde työmaansa asioihin, se on sitten voi voi vaan.

        Valitettavasti korruptio on tämän 'koronan' avainsana.
        Kysyn, miksi kriittinen keskustelu puuttuu?
        Miksi sensuuri, jos ei ole salattavaa?

        Kun valtamedia ja YLE-menettelee näin, niin voi voi vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti korruptio on tämän 'koronan' avainsana.
        Kysyn, miksi kriittinen keskustelu puuttuu?
        Miksi sensuuri, jos ei ole salattavaa?

        Kun valtamedia ja YLE-menettelee näin, niin voi voi vaan.

        >Kysyn, miksi kriittinen keskustelu puuttuu?

        Kysyt, vaikka nämä palstat ovat täynnä tuhansia "kriittisiä" viestejänne? Hyväntahtoisesti sivuston ylläpitäjä julkaisee toistaiseksi melkein kaiken trollituuban, vaikka sillä ei ole mitään velvollisuutta siihen.

        Mitä oikein haluatte? Jokainen media päättää itse, mitä julkaisee tai on julkaisematta. Sellaista on elinkeino- ja sananvapaus. Ketään ei voi pakottaa julkaisemaan mitään, ja toisaalta jokainen voi perustaa median julkaisemaan omia näkemyksiään hyvin vapaasti. Nykyään tämä on jopa erittäin halpaa.

        Poikkeuksena edelliseen Ylellä on ehdoton pakko hoitaa hätätilanteiden viranomaistiedotus mahdollisimman kattavasti.


    • Anonyymi

      Onko Venäjä Suomen rokotevastaisten taustavoima?
      Nyt vapaa-ajattelit, kirkko ja sivistyneistö ovat löytäneet toisena!
      Piispa jyrisee:
      Helsingin hiippakunnan piispa Teemu Laajasalo: Rokottamaton kantaa vastuun lähimmäisen kärsimyksestä ja kuolemasta
      Jokaisen ihmisen, jolla siihen ei ole lääketieteellistä estettä, on velvollisuus ottaa koronarokote. Rokotteesta kieltäytyvä toimii itsekkäästi ja moraalittomasti.
      https://www.hs.fi/mielipide/art-2000008340490.html

      • Anonyymi

        Kertoiko tuo piruntorjuntaveikko, miten ja missä rokottamattoman lääketieteellinen este tutkitaan? Käsitykseni mukaan piikkejä on isketty tähän asti täysin vailla parempaa tietoa. Jopa se myönnetään, että viruksen käyttäytymistä ei toistaiseksi tunneta riittävästi rokotusten jatkamisen kannalta.


    • Anonyymi

      Sellaset voimafantasiat sieltä, onnea kulkemasilellise tielle. Näyttää vain yhä enemmän todnäk että rokotetut eivät näyttele osaa tulevaisuudessa, aika sen näyttää

    • Anonyymi

      Esimerkiksi maat ovat onnistuneet tiputtamaan sairaanhoitoa tarvitsevien lukumäärän rokotusten aloittamisen jälkeen.  😇😎😎😇🤓

      USA, Intia, Chile, Ruotsi, Italia, Ranska, Espanja, Estonia, Puola, Unkari, China, Kanada, Uruguai, Qatar, Singapore, Brasilia, Saksa, Tanska, Japan, Portugal, Bahrain, Kanada, Espanja, Belgia, Irlanti, Englanti, Hollanti, Ranska, Norja, Mongolia, Thailand, Peru, Romania, Albania, Bolivia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Liettua, Latvia, Viro, Kreikka, Turkki, Tsekki, Saudi Arabia, Ecuador, Indonesia, Argentina, Brazil, Marocco, Slovakia, Costa Rica, Kolumbia, Mexico, Suomi, Slovenia, Kroatia...jne... 😎😎😎

      Tehohoitoa tarvitsee ainoastaan murto-osa rokotetuista. Osassa maissa ovat myös päivittäiset tartunnat tippuneet murto osaan siitä mitä ne oli ennen rokotteita. Rokotteet ovat tehonneet.
      Faktat voi tarkistaa, pitää paikkaansa. Rokotukset ovat onnistuneet tiputtamaan sairaanhoitoa tarvitsevien ja koronaan kuolleiden lukumäärää huomattavasti rokotusten edistyessä.

      🤓😇😎
      https://www.worldometers.info/coronavirus/
      😁😎😎😁🤓😎

      Mutta missä ovat ne maat joissa epäisänmaallisen salaliittoteorikon mukaan rokote tappaa? Missä ne ovat? Voisiko salaliittoteorikko vihdoin vastata yksinkertaiseen kysymykseen, MISSÄ OVAT MAAT MISSÄ ROKOTUKSET EIVÄT OLE TEHONNEET?
      😎😄😎

      😅😅😅🤣🤣🤣😂😂😂

    • Anonyymi

      Kuinka ihminen voi tuollaista soopaa suoltaa kuten aloitus on? Että ne ilkeääkin.

    • Anonyymi

      Eikö tämän palstan vihapuheilla ja kiihotuksella ryhmiä vastaan ole mitään rotia!???

    • Anonyymi

      ryhtykää taustoon, eespäin rohkeat ritarit, panostaa kaikkensa jotta uhka väistyy, yteisrintamaan ryhtykää, rynnäkköön toverit, uraaaaaa

    • Anonyymi

      En vieläkään tunne yhtään koronaan sairastunutta.

      • Anonyymi

        En vieläkään tunne yhtään rokottamatonta, vain satakunta rokotettua, enkä vieläkään tunne yhtään joka olisi saanut rokotteesta jotain haittavaikutuksia. Eikä kukaan minun tuntemani rokotettu taas tunne ketään rokotettua, joka olisi saanut haittavaikutuksia, yhteensä jo satoja rokotettua ihmisiä. Missä ne haittavaikutukset ovat? Miksi niitä aina tapahtuu vain rokotevastaisten tuttaville, mutta ei keillekään muille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vieläkään tunne yhtään rokottamatonta, vain satakunta rokotettua, enkä vieläkään tunne yhtään joka olisi saanut rokotteesta jotain haittavaikutuksia. Eikä kukaan minun tuntemani rokotettu taas tunne ketään rokotettua, joka olisi saanut haittavaikutuksia, yhteensä jo satoja rokotettua ihmisiä. Missä ne haittavaikutukset ovat? Miksi niitä aina tapahtuu vain rokotevastaisten tuttaville, mutta ei keillekään muille?

        Tilastot sen kertovat, vaikka eihän tilastoihin tule kuin pieni osa tapauksista.
        Toivottavasti kukaan ei sairastuisi, sellaista ei toivota.

        Media on syypää, yksi iso syypää, joka saattaa harhauttaa ihmisiä. Miksi mahtavaa sensuuria asian ympärillä, miksei keskustella kriittisesti ja monipuolisesti?
        Voin todeta, ettei mitään kiistaa olisi, jos toimitaan avoimesti, mutta jokin siinä jarruttaa.

        'Ota vain kiltisti piikki ja älä kysele mitään' asenne on hyvä, muuta ei sitten hyväksytä.


    • Anonyymi

      Äärioikeistolaista, biologista sodankäyntiä?

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä. Taustalla suurpääoma ja davosin fasistinen eliitti.


    • Anonyymi

      Korona virus on puolueeton. Antaa sen ratkaista ottelu.
      Katsotaan poistuvatko rokottamattomat kehästä voittajina.
      Jäämme suurella mielenkiinnolla odottamaan ottelun päättymistä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Luonto ratkaisee virus apunaan.


    • Anonyymi

      Kyllähän tuon tyhmeempikin tajuaa johdetuksi ja järjestelmälliseksi.
      Kommentti | Hyökkäys ravintola-alaa kohtaan on silmiä avaava: rokotevastainen liikehdintä on järjestelmällistä sabotaasia vastuullisia yrityksiä ja meitä kaikkia vastaan https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008343624.html

    • Anonyymi

      viimeisen vuoden aikaan eristyksissä suurimmaksi osaksi olleena itse kukin ei voi tietää todellista laitaa kuinka paljon oikeasti on ollut koronaa tarkoituksen mukaista erotella ihmisiä ! ei oikein kukaan tiedä epäillä vaikka sitä mitä oikeasti meille syötetään kun muutenkaan ei juuri naapuria tunne ,ollaan vaan oltu "umpiossa ja uskottu kaikki mitä media kertoo ,myös thl;n tiedotus on uponnut .
      onko tämä "pandemiaa"ollutkaan ? en ole kuullut yhdenkään tutun vieläkään sairastuneen mutta tiedän rokote haittaan vahingoittuneita.

    • Anonyymi

      lrlannin kaupungissa korkein 99,7% rokotusaste – Pahin koronatartuntojen tilanne koko maassa

      Waterford Irlannissa, jossa 99,7 prosenttia kaikista aikuisista on ns. "täysin rokotettu" koronavirusta vastaan, in nähnyt valtavan taudin leviämisen, loistaen tartuntatilastossa Irlannin kärjessä. Toisena COVID-tilastoissa on toiseksi korkeimman rokotusasteen paikkakunta.

      Raporttien mukaan uusien tapausmäärien nousu Irlannissa herättää pelkoja siitä, että Irlanti saattaa olla jo viidennen taudin ”aallon” partaalla, joka on tapahtunut sen takia tai siitä huolimatta, että ihmiset ovat tottelleet hallituksen vaatimusta ottaa kokeellisia COVID-piikityksiä.

      Mitatun seitsemän päivän aikana Waterford koki 408 uutta koronatartuntaa. Tämä tarkoittaa 351,2 tartuntaa 100 000 ihmistä kohti. Viimeisten kahden viikon aikana Waterfordissa on todettu 719 uutta tapausta eli 618,9 tapausta 100 000 ihmistä kohden.

      Waterfordissa on korkeimmat aikuisten rokotukset Irlannissa, yli 99%, jota seuraa County Carlow toisella, joka on rokotusasteessa toisella sijalla 98% piikitysasteella. Molemmat alueet ovat myös tautitilastojen kärjessä.

      ”Waterfordin kreivikunnassa on myös korkeimmat koronavirustartunnat Irlannissa, jota seuraa Carlow’n kreivikunta toisella sijalla. Mitä tapahtuu?”

      Lähteet: Citizen Free Press, Natural news

    • Anonyymi

      Uskonnot ovat häpeäksi ihmiskunnalle.
      Ihmisiä kun pidetään älyllisinä olentoina, ainakin osin.

    • Anonyymi

      Eihän rokotevastaisia ole väestöstä kuin muutama promille varmaankin.

      Suurin osa, jotka ei ole ottanut koronarokotetta ei ole tehnyt niin, koska:

      1. ei ole jaksanut
      2. ei ole kiinnostanut
      3. ei ole ehtinyt
      4. on epäröinyt poikkeusluvalla käyttöön otettua rokotetta, jonka tehoa taudin torjunnassa ei ole edes kunnolla tutkittu

      Periaatteellisista syistä koronarokotteen on jättänyt ottamatta häviävän pieni osa väestöstä.

    • Anonyymi

      Aloittajalle voisi olla joku vähän tiukempi hoitojakso tarpeen.

    • Anonyymi

      Todennäköisin vaihtoehto on, että tämä venäjästä 24/7 länkyttävä apina on itse se pietarin trolli.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rokottamattomat ovat "kauniisti" ja kansan omaisesti sanottuna mätämunia. Vai mitä sanotte Uutissuomalaisen jutusta, jossa harmitellaan tartuntoja, joita rokotekielteiset ehdoin tahdoin aiheuttavat.

      Rokotevastaiset ovat nyt ainoita sairastuvia ja vievät hoitopaikat tyhmyyttään. Tartuttavat myös ympäristöään tehokkaasti. Onneksi tuli koronapassi, että saadaan jonkinlaiset jarrut saastuttamiselle. Rokote on turvallinen!

      Kun rokotusvastainen joutuu teholle käy näin. Hesari kertoo 20.10. " HS vieraili Turun kuormittuneella teho-osastolla – lääkärin mukaan teho­hoidossa olleen potilaan rokote­kriittisyys vaimenee, kun puhekyky vihdoin palaa!!!

    • Anonyymi

      Kertokaa minulle, millainen tauti meitä piinaa, en ole nähnyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa ja kuolintilastot ovat normaalit?
      Normaalista poikkeavaa on tietysti maskit, turvavälit ja käsidesit ja piikkiproteiinipiikit.
      Olisi kiintoisaa kuulla ja nähdä, missä se kamala tauti piileskelee, kun kukaan ei oikein tiedä?
      Tiedetään vain ja ainoastaan, 'että kun kerran hallitus määrää' jumalauta.

    • Anonyymi

      Saakelin kaheli, älä yleistä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hesarin juttuihin ei usko kukaan täysipäinen.
        Mediaan ei ylipäätäänkään voi luottaa, sehän on tässä agendassa pääroolissa.


    • Anonyymi

      vaikeana aikoina kansallis mielisyys nostaa päätään, koska kojetaan ulkomaiseksi ohjailuksi miten maassa pitäisi toimia,

    • Anonyymi

      Edelleen testivaiheessa olevista, Euroopassa käytössä olevista kokeellisista koronapiikeistä on ilmoitettu Euroopan lääkevalvontavirastolle (European Medicines Agency, EMA) 9. lokakuuta 2021 mennessä 2 563 769 haittavaikutusta ja 27 247 kuolemaa. 2,5 miljoonan ilmoitetun haitan raja meni arvioidusti rikki lokakuussa 2021.

      Ilmoitetut haitat alla haittaluokittain, (sulkeissa) ilmoitetut kuolemantapaukset per rokote. Ilmoitetun haitan edessä syypääksi epäilty koronapiikki. Koronapiikki ilmoitettu lyhenteenä:

      AstraZeneca/Oxfordin adenovirusvektorirokote AZD1222 (CHADOX1 NCOV-19, viimeisin kauppanimi Vaxzevria): AZ/Ox
      ModeRNAn mRNA-piikki mRNA-1273 (CX-024414): Mod
      Pfizer/BioNTechin mRNA-piikki BNT162b2 (Tozinameran, kauppanimi Comirnaty): Pf/BT
      Johnson & Johnssonin AD26.COV2.S (kauppanimi Janssen): J&J
      NYT ILMOITETUT HAITAT OVAT HETI TAI LYHYELLÄ AIKAVÄLILLÄ NÄKYVIÄ. KESKIPITKÄN JA PITKÄN AIKAVÄLIN HAITOISTA EI OLE TIETOA EDES VALMISTAJALLA, KOSKA KOKEELLISTEN KORONAPIIKKIEN TESTIVAIHE ON EDELLEEN MENEILLÄÄN.
      KLIINISET KOKEET PÄÄTTYVÄT 2023-2025.

      • Anonyymi

        Lopettakaa jo höpinä 'rokotteesta', kun kysymyksessä on kokeellinen tuote.
        Rokotevastainen ei ole se, joka suhtautuu kriittisesti mNRA-tuotteeseen.


    • Anonyymi

      Venäjän propagandakoneisto levitti vielä kesällä mielellään länsimaihin huhuja koronasta ja rokotteiden vaaroista. Nyt lietsomiselle tuli äkkijarrutus - koska omakin kansa alkoi uskoa kuulemaansa pelottelua eikä suostu rokotettavaksi.

      Koronahuhujen lietsonta väheni edellisvuodesta jyrkästi, ja syynä voi olla propagandan liian hyvä teho Venäjän omien kansalaisten parissa.

      ”Venäjä on ollut taitava käyttämään länsimaiden lehdistönvapauden tarjoamia mahdollisuuksia valeuutisoinnissaan, mutta tässä tapauksessa se on tehnyt tavallaan oman maalin.

      https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/kreml-joutui-jarruttelemaan-koronahuhujensa-lietsomista-omakin-kansa-alkoi-uskoa-liikaa-rokotesalaliittoihin/?shared=1966467-749269df-1

      • Anonyymi

        Kaikkia kaheleita sitä joutuu täällä sietämään, että Venäjä pitää sekottaa tähänkin globalistirikollisten juoneen.
        Koko media on rikoksessa mukana paikallislehtiä myöden, ei siihen Venäjää tarvita.


    • Anonyymi

      Aloitukseen. Noinkin voi ilmaista vaikka sanan käyttö onkin vahvaa. Kunnon kansalaiset käyvät koronapiikillä.

    • Anonyymi

      Vapaasta lehdistöstä ei ole tietoakaan, kaikki huutavat samaa otsikkoa aamusta iltaan.

    • Anonyymi

      Aloittaja aivan ZOMBINA? Mikä ihme noin hermostuttaa, piikityksetkö jotka otit?
      mitenkä mielestäsi riittää rokottamattomia kuukausi kaupalla, ikäänkuin kaikki sairaita ja jos joku sairastanut niin johan hänellä onkin nyt immuniteetti kohdillaan ! jos nuorempi porukka nyt on rokottamattomina eivät välttämättä sairastu että tarvitsevat sairaala-paikkaa!josta ÖYHÄTÄT!
      inffulenssa aika kun tulee niin ketkä silloin sairastaa ....se nähdään silloin.

    • Anonyymi

      Miksi aloittaja ZOMBINA jaksaa ÖYHÖTTÄÄ ? pelottaako ottamasi piikit ?
      turhaan syyllistät "rokottamattomia "kun sitä syyllistämistä 2-3 kk niin johan tauti on sairastettu ja immuuni kohdillaan!sitä paitsi rokottamattomia on nuoremmasta päästä Jotka selviävät ilman sairaala paikkaa vaikka heitä yritetää MAALITTAA jatkuvasti jopa thl:n kautta valehdella ! kyllä nyt taitaa 2x "rokotetut olla niitä sairaala paikan täyttäjiä !
      Antakaa olla jo rauhassa ihmiset jotka itse päättävät oman terveytensä mukaan!

    • Anonyymi

      pitikö poistaa kirjoitukseni joka on totta ?

    • Anonyymi

      luulen että joudumme ottamaan vielä monia piikkejä ennenkuin taudista päästään.

      jos päästään koskaan!

      • Anonyymi

        Ei auta tämä ensimmäisen sukupolven rokote, vaikka sitä ruiskittaisiin ihmisiin kymmenen kertaa vuodessa. Ainoat hyödyt mitä tästä rokotteestaa saadaan on

        1. jonkinlainen vaste joitain virusvariantteja vastaan, mutta ei kaikkia
        2. rahaa ja tutkimusdataa toisen sukupolven rokotetta varten

        Todennäköisesti koronakin tekee "sikainfluenssat", eli hype ja hysteria katoaa ja virus on lopulta kuin mikä tahansa infektiotauteja aiheuttava virus. Seuraavaa tautispektaakkelia odotellessa. Toivottavasti eräät persoonat oppii tästä sen verran, että tajuavat olleensa hyväksikäytettyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta tämä ensimmäisen sukupolven rokote, vaikka sitä ruiskittaisiin ihmisiin kymmenen kertaa vuodessa. Ainoat hyödyt mitä tästä rokotteestaa saadaan on

        1. jonkinlainen vaste joitain virusvariantteja vastaan, mutta ei kaikkia
        2. rahaa ja tutkimusdataa toisen sukupolven rokotetta varten

        Todennäköisesti koronakin tekee "sikainfluenssat", eli hype ja hysteria katoaa ja virus on lopulta kuin mikä tahansa infektiotauteja aiheuttava virus. Seuraavaa tautispektaakkelia odotellessa. Toivottavasti eräät persoonat oppii tästä sen verran, että tajuavat olleensa hyväksikäytettyjä.

        Virusten kanssa leikkiminen eli jatkuva rokottelu on vaarallista puuhastelua, mikä nytkin on saatu todeta pitkälle koronarokotetuissa maissa. Mutta kuitenkin sen verran tuottoisaa rokoteyrityksille ja näiden varjolla rikastuneille, jotta liki mahdotonta on saada ihmisiä järkiinsä. Syöpiinkin ihmiset kuolevat yhä varmemmin rokottamisten seurauksena, vaikka pieni hinta tuo on siitä, että sitä ennen sentään ovat saaneet tuntea olevansa kuolemattomia.


    • Anonyymi

      Iso osa kansasta kannattaa mamutusta, mikä on myös epäisänmaallista ja aiheuttaa maallemme miljardien eurojen menetykset.

      Mamutuksen haittojen denialismi on valtava yhteiskunnallinen ongelma.

      • Anonyymi

        Pääasiassa samat kuin nykyään. Karvakäsilättyjä ei voi luokitella pizzoiksi.


    • Anonyymi

      Oma äiti taisi hakata pojan päätä patteriin koko lapsuuden ajan. Sen verran on raivokasta tuo vihakirjoittelu.

    • Anonyymi

      Kun aina media puhuu tartunnoista, miettiikö kukaan miten ne on havannoitu?
      PCR-testi on siihen kelpaamaton, koska sillä saadaan aina haluttu tulos, ja siksi 'taudin, jota niin kovasti pelätään' nimi on PCR-pandemia.

      Näin yksinkertaisella tavalla median avustuksella ihmisiä huijataan ja peloitellaan.

    • Anonyymi

      Ruotsin väkiluku on 10 350 000.

      Ruotsissa 1 164 402 ihmistä on saanut covid-19-tartunnan pandemian alkamisen jälkeen, mikä on 11,25% väestöstä.

      Ruotsissa on nyt kuollut covid-19-tautiin yhteensä 14 985 ihmistä, mikä on 0,145% väestöstä.

      Covid-19-taudin tehohoitoa on saanut pandemian alkamisen jälkeen 7 888 ihmistä, mikä on 0,076% väestöstä.

      Covid-19-rokotetta on nyt saanut 7 226 147 ihmistä, mikä on 84,6% yli 16-vuotiaiden väestöstä.

      6 826 104 on saanut kaksi rokoteannosta, eli 79,9% yli 16-vuotiaiden väestöstä.

    • Anonyymi

      Jos koronarokote kerran toimii, niin miksi koronarokotettujen pitää pelätä koronarokottamattomia?

      Jos lapsia ei koronarokoteta, niin mitä valiä on koronarokotetaanko kaikki aikuiset, kun ne lapset kerran joka tapauksessa myös levittää koronavirusta?

      Kun kerran viime vuonna koronapassin käyttöönottoa ennakoineita pidettiin salaliittoteoreetikoina, niin miksi koronapassit on nyt otettu käyttöön?

      Jos persut on kerran niitä rokottamattomia, niin miksi HUS:n ylilääkäri haluaa että rokotteiden kanssa jalkaudutaan "vaikeasti tavoitettavien väestöryhmien" (lue: mamujen) pariin?

      • Anonyymi

        Persut? Onko tuon sanan hokeminen jo pakko-oirehtimista? Vai vieläkin vakavammasta mielenhäiriöstä kyse? Vaikeahan tuollaista ko. sanan käyttöä ymmärtää, kun todellisuudessa persu on paljon enemmän kuin vasuri tai vihreä kykenee edes parhaalla tahdolla olemaan. Persu näet on suomalainen, mutta vasuri ja vihreä ovat realismista irtautuneita ideologian, tai jopa uskonnon, uhreja. Kyllähän sen luulisi tuntuvan irtautuneen munaskuissa inhottavana kirvelynä ja kaivertamisena.


    • Anonyymi

      Rahanmenoa ei voi välttää uli uli uli.

    • Anonyymi

      Voisiko joku pistää linkkejä, joista pääsee sellaisiin aineistoihin, joissa näkee millaisesta toiminnasta Venäjällä on ollut kyse. Siis mitä on sanottu, missä ja milloin. Kiitos etukäteen.

    • Anonyymi

      > Rokotevastaiset ovat terroristeja

      Moni rokotevastustaja yrittää vain puolustaa ihmisoikeuksia ja mm. Suomen perustuslakia, joka sanoo:

      Yhdenvertaisuuslaki 1325/2014
      8 § Syrjinnän kielto
      Ketään ei saa syrjiä iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Syrjintä on kielletty riippumatta siitä, perustuuko se henkilöä itseään vai jotakuta toista koskevaan tosiseikkaan tai oletukseen.
      Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi tässä laissa tarkoitettua syrjintää on häirintä, kohtuullisten mukautusten epääminen sekä ohje tai käsky syrjiä.
      https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2014/20141325

      Ja tuo on hyvin linjassa myös Nuremberg kodin kanssa:

      "The ten points of the Nuremberg Code
      1.The voluntary consent of the human subject is absolutely essential. This means that the person involved should have legal capacity to give consent; should be so situated as to be able to exercise free power of choice, without the intervention of any element of force, fraud, deceit, duress, overreaching, or other ulterior form of constraint or coercion; and should have sufficient knowledge and comprehension of the elements of the subject matter involved as to enable him to make an understanding and enlightened decision."
      https://en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_Code

      Koronatssit ovat siis perustuslain vastaisia ja rikkovat tuota Nurembergin koodia vastaan.

    • Anonyymi

      Ei tässä ole kyseessä mitkään menetykset kunhan sairaalat lopettavat rokottamattomien hoidot. Menköön kotiinsa potemaan räkätautia, kuten rokottamattomat hörhöt asian ilmaisee.

    • Anonyymi

      Sossudemarit ovat ali-ihmisen rotua.

    • Anonyymi

      Ja rokotetuista tulee kyborgeja:

      Rokotteilla on tarkoitus rakentaa ihmisille tekoälyverkko, jolla ihmistä voidaan hallita ulkoapäin. Tästä WEF:n johtaja psykopaatti Klaus Schwab on puhunut jo pitkään, nyt kokeilevat tätä ihmisillä näiden koronarokotteiden avulla. Kyseessä on siis täysin rikollinen agenda, jota ei rokotettavalle kerrota!

      Tässä uutinen asiasta 20.10.21:

      https://www.redvoicemedia.com/2021/10/shocking-dr-carrie-madej-releases-first-look-at-pfizer-vial-contents/?utm_source=right-rail-latest

    • Anonyymi

      Laiton lehti nettiblogi kertoo totuuden mistä valhemedia vaikenee. Jopa kansallismieliset mediat valehtelevat ja vaikenevat.
      Magneetilla saadaan löydettyä helposti löytää rokotteilla istutetut mikrosirut. Lastentarhan opettajat voisivat alkaa haravoimaan lapsia magneetilla, kuten ennen täitarkastukset.
      https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids
      Näkymätön kvanttipistetatuointi rokotettujen lasten merkitsemiseksi ID:llä
      Toteutunut Gatesin pyynnöstä.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4413
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      217
      2375
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      42
      1875
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1674
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1661
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      150
      1299
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1164
    8. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      921
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      915
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      128
      870
    Aihe