Seppo sano että maksut nousee ja käyttäjämäärä laskussa. Mainostuloja vaikia saara. Se voipi olla voorumin loppu. Miksei yritä kaupata voorumia uusille ylläpitäjille?
Juoksufoorumin loppu
35
1239
Vastaukset
- Anonyymi
Soironen uusi vetäjä.
Luja maksaa. - Anonyymi
Baltsu tuottamaan sisältöä voorumille niin kävijämäärä kasvaa.
- Anonyymi
Baltsu voisi ostaa voorumin Sepolta. Lähteekö tonnilla? Kumma ettei Seppoa hotsita ylläpitää elämäntyötään.
- Anonyymi
Onko foorumi banni vielä voimassa?
- Anonyymi
Nimi takas seppolaksi.
ukko poluilta Vantaalle. - Anonyymi
Ukko sulkee voorumin suosituimmat ketjut ja valittaa kun klikkaukset vähenee.
- Anonyymi
v.kurppa ja skylehmä puikkoihin.
- Anonyymi
jatkuuko ukkojen polkuhölkkä?
- Anonyymi
Jatkuu veispuukin puolella jos Seppo kääntää virrat pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu veispuukin puolella jos Seppo kääntää virrat pois.
Ei päästä enää lukemaan.
Menikö sekas pasma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei päästä enää lukemaan.
Menikö sekas pasma?Hyvin toimii vielä ainakin sisäänkirjautuneena.
- Anonyymi
Kuulema sivulataukset laskee.
Tarvitaan lisää lataajia tai sivu ei avaa kaikille. isänpäivä viikonvaihteessa järjestämme F5 talkoot.
Tulkaa mukaan latailemaan foorumin etusivua. - Anonyymi
Mie hihkasen futisforumilla notta juoksu foorumi tarvittee sitä ihteänsä ja klikkauksia
Saavaan liikettä, F5 toimii ja maha kans - Anonyymi
Rento mäno
- Anonyymi
Sandels päissä tulee tehtyä asioita mitä katuu jälestä. Sisällön pimittäminen lukijoilta vei loputkin mainostajat.
- Anonyymi
Juuri näin. Edes ostetaan/myydään palsta ei ole näkyvillä. Torille vaan.
- Anonyymi
Myyminen ei ole vaihtoehto? Luulisi ostajaehdokkaita olevan jonoksi asti. Vai ovatko nämä vieläkin Sepon kotisivut?
- Anonyymi
Onko Bottas oikea ukko vormuloihin?
- Anonyymi
Räikkönen lopettaa ja Seppo sulkee voorumin. Sattumaako?
- Anonyymi
molari mukaan kirjottelee juttujaan.
taatusti kävijämiärät räjähtää. - Anonyymi
Hölkätkää työmatkat. Jää sontajutut voorumilla linkusta raapustamatta.
- Anonyymi
Juoksufoorumin alareunaan voisi laittaa Sepon videoiden tilalle Baltsun videot. Jos siis kauppa toteutuu 1000€ hinnalla.
- Anonyymi
Aika halvalla lähtisi elämäntyö. Tuskin on kaupan. Bannitkin tulisi.
- Anonyymi
Koronakeskustelun sulkeminen harmittaa. Ei sitä ole pakko lukea jos kiihdyttää tunteita.
- Anonyymi
Kuule miksipä ei uuven voorumin nimeksi tavominttiin
- Anonyymi
Uskokaa nyt jo ukkelit, juoksu loppuu koska kengät on huonoja, ne on niin huonoja että jalat menee huonoon kuntoon ja juoksut loppuu. Mistä kunnon kengät rentoon menoon?
- Anonyymi
An error occurred.
Veettiinkö sähköjohto voorumista irti?
Kallista internet näinä päivinä.- Anonyymi
Liikaa trafiikkia UTMB:n vuoksi. Sivut kaatuneet.
- Anonyymi
Vantaa herättää kiinnostusta.
Palsta hetkeksi radiohiljasuuteen viksua.
Jää turha lätinä.- Anonyymi
Radiohiljaisuus rentoa. Jää ukoilla aikaa perheelle.
- Anonyymi
Minulla ei toimi
- Anonyymi
Älä paljasta liikaa yksityisasioita.
- Anonyymi
Toimii
Vantaan tavot ei vaarassa - Anonyymi
Onnekkaita olemme. voorumi ei ollu alhaalla trakedian vuoksi.
Rentoa raapustaa kuulumiset.
Onrtalissa toivotaan jf loppua. Nähdään Vantaalla maalilakanan vieressä. Juhlistetaan ennätyksiä tuprutellen!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481