Juoksufoorumin loppu

Anonyymi

Seppo sano että maksut nousee ja käyttäjämäärä laskussa. Mainostuloja vaikia saara. Se voipi olla voorumin loppu. Miksei yritä kaupata voorumia uusille ylläpitäjille?

35

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soironen uusi vetäjä.
      Luja maksaa.

    • Anonyymi

      Baltsu tuottamaan sisältöä voorumille niin kävijämäärä kasvaa.

      • Anonyymi

        Baltsu voisi ostaa voorumin Sepolta. Lähteekö tonnilla? Kumma ettei Seppoa hotsita ylläpitää elämäntyötään.


    • Anonyymi

      Onko foorumi banni vielä voimassa?

    • Anonyymi

      Nimi takas seppolaksi.
      ukko poluilta Vantaalle.

    • Anonyymi

      Ukko sulkee voorumin suosituimmat ketjut ja valittaa kun klikkaukset vähenee.

    • Anonyymi

      v.kurppa ja skylehmä puikkoihin.

    • Anonyymi

      jatkuuko ukkojen polkuhölkkä?

      • Anonyymi

        Jatkuu veispuukin puolella jos Seppo kääntää virrat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu veispuukin puolella jos Seppo kääntää virrat pois.

        Ei päästä enää lukemaan.
        Menikö sekas pasma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päästä enää lukemaan.
        Menikö sekas pasma?

        Hyvin toimii vielä ainakin sisäänkirjautuneena.


    • Anonyymi

      Kuulema sivulataukset laskee.
      Tarvitaan lisää lataajia tai sivu ei avaa kaikille. isänpäivä viikonvaihteessa järjestämme F5 talkoot.
      Tulkaa mukaan latailemaan foorumin etusivua.

    • Anonyymi

      Mie hihkasen futisforumilla notta juoksu foorumi tarvittee sitä ihteänsä ja klikkauksia

      Saavaan liikettä, F5 toimii ja maha kans

    • Anonyymi

      Rento mäno

    • Anonyymi

      Sandels päissä tulee tehtyä asioita mitä katuu jälestä. Sisällön pimittäminen lukijoilta vei loputkin mainostajat.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Edes ostetaan/myydään palsta ei ole näkyvillä. Torille vaan.


    • Anonyymi

      Myyminen ei ole vaihtoehto? Luulisi ostajaehdokkaita olevan jonoksi asti. Vai ovatko nämä vieläkin Sepon kotisivut?

    • Anonyymi

      Onko Bottas oikea ukko vormuloihin?

      • Anonyymi

        Räikkönen lopettaa ja Seppo sulkee voorumin. Sattumaako?


    • Anonyymi

      molari mukaan kirjottelee juttujaan.
      taatusti kävijämiärät räjähtää.

    • Anonyymi

      Hölkätkää työmatkat. Jää sontajutut voorumilla linkusta raapustamatta.

    • Anonyymi

      Juoksufoorumin alareunaan voisi laittaa Sepon videoiden tilalle Baltsun videot. Jos siis kauppa toteutuu 1000€ hinnalla.

      • Anonyymi

        Aika halvalla lähtisi elämäntyö. Tuskin on kaupan. Bannitkin tulisi.


    • Anonyymi

      Koronakeskustelun sulkeminen harmittaa. Ei sitä ole pakko lukea jos kiihdyttää tunteita.

    • Anonyymi

      Kuule miksipä ei uuven voorumin nimeksi tavominttiin

    • Anonyymi

      Uskokaa nyt jo ukkelit, juoksu loppuu koska kengät on huonoja, ne on niin huonoja että jalat menee huonoon kuntoon ja juoksut loppuu. Mistä kunnon kengät rentoon menoon?

    • Anonyymi

      An error occurred.
      Veettiinkö sähköjohto voorumista irti?
      Kallista internet näinä päivinä.

      • Anonyymi

        Liikaa trafiikkia UTMB:n vuoksi. Sivut kaatuneet.


    • Anonyymi

      Vantaa herättää kiinnostusta.
      Palsta hetkeksi radiohiljasuuteen viksua.
      Jää turha lätinä.

      • Anonyymi

        Radiohiljaisuus rentoa. Jää ukoilla aikaa perheelle.


    • Anonyymi

      Minulla ei toimi

      • Anonyymi

        Älä paljasta liikaa yksityisasioita.


    • Anonyymi

      Toimii
      Vantaan tavot ei vaarassa

    • Anonyymi

      Onnekkaita olemme. voorumi ei ollu alhaalla trakedian vuoksi.
      Rentoa raapustaa kuulumiset.
      Onrtalissa toivotaan jf loppua.

    • Nähdään Vantaalla maalilakanan vieressä. Juhlistetaan ennätyksiä tuprutellen!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe