Tämä pöljä uskoo aivan kaiken mitä lehdissä aiheen piiristä valehdellaan. Nyt hehkuttaa että Elon Musk ampui taivaalle 52 satelliittia ja nyt sitten joku hanke etenee kuin juna ?
Sitten Klasu kertoo tajunnan räjäyttävän uutisen:
- Elon Muskilla on jo valmiina omassa kädessään puhelin jossa on kuulemma kaikki hilavitkuttimet; jopa kryptovaluutan louhintaohjelma. Ajatelkaa nyt ! Klasu ostaa noita sitten ainakin 10 !
Sitten ukkeli nauraa höröttää typerän näköisenä.
Sitten Klasu ryhtyy pohtimaan kuinka nuo lukuisat satelliitit jo häiritsevät Auringon lämpösäteiden kulkua Maan pinnalle ja kuinka se tulee vaikuttamaan ilmastoomme.
Kertoo sitten että Luoja on asettanut Maan ja Auringon etäisyyden millimetrin tarkasti oikeaksi.
Voi Luojani !
Klaus Berg on avaruushullu ja päästään vialla.
Anonyymi
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Klaus on pelle pallopää. Kuka sen auringon etäisyyden on millimetri tarkasti käynyt muttaamassa?
- Anonyymi
Vai on Elon Muskilla puhelin jossa on kaikki hilavitkuttimet!
Mun puhelimessa on matopeli, taskulamppu ja monta soittoääntäkin ! Lentävät autot jossain avaruudessa on ihan käsittämätöntä scifiä, jonka monet vieläpä uskovat todeksi. Myöskään Hubbleja, perseidejä eikä mitään muitakaan ole ikinä ammuttu taivaalle, eikä edes voida. Ei ole plutoja, ei ISS-avaruus asemia, eikä muutakaan avaruusromua. Koska se vain ei ole mahdollista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094