Venäjän trolleille EI ole myönnetty mitalia vieläkään

Anonyymi

Surun aika jatkuu yhä Pietarin punapersepaviaanien puun oksistoissa ja Donb-äässin sikojen lätissä. Heille ei ole vieläkään myönnetty Venäjän Federaation virallista Työn Sankarin Kunniamerkkiä (tm). Surunvalittelut Lapinlahden Lintujen videon myötä.

20

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Surullista?

      • Anonyymi

        Sarkasmia!


    • Anonyymi

      Bäckmannelle myönnettiin pari kk ja korvaukset maksettavaksi.

      • Anonyymi

        Sillä teurassian näköisellä maanpetturilla on vielä pahin edessä ....


      • Anonyymi

        Palstalla siis sallitaan esittää avoimia tappouhkauksia? Myös ylläpito syyllistyy rikokseen, jos ei ryhdy toimiin. Poliisiasia ilman muuta.


    • Anonyymi

      Suomitrollipojat ovat vähän epäreilussa tilanteessa trollitehtaan palkitsemiskilpailussa.

      Venäjällä uppoaa venäjästandardin mukainen viestittely, mutta Suomessa se herättää lähinnä myötähäpeää kirjoittajaa kohtaan. Eli suomitrollipojat joutuvat tekemään paljon enemmän töitä viestiensä eteen kuin venäläiskollegat, ja siksi venäläiset saavat viestimäärää enemmän aikaiseksi

      Ja voittavat aina ne trollitehtaan "työn sankari" -palkinnot.

      • Anonyymi

        Miksi häpeäisin venäjätrollien venäjästandardin mukaista viestittelyä? Venäjätrollithan ovat idiootteja. Sitäpaitti suomalaisen yksittäiset erinomaiset viestit vastaavat tuhatta (1000) venäläistrollin viestiä. Osuu ja uppoaa joka kerta, kun suomalainen näppäilee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi häpeäisin venäjätrollien venäjästandardin mukaista viestittelyä? Venäjätrollithan ovat idiootteja. Sitäpaitti suomalaisen yksittäiset erinomaiset viestit vastaavat tuhatta (1000) venäläistrollin viestiä. Osuu ja uppoaa joka kerta, kun suomalainen näppäilee!

        Myötähäpeää siksi että ne vaikuttavat kielensä puoleen suomalaisten kirjoittamilta ja luovat kuvaa meistä suomalaisista tyhminä hyödyllisinä idiootteina.


    • Minun viestini vastaa miljoonan woke-punikkitrollin viestiä.

    • Anonyymi

      Venäjä voisi palkita Jessika Aron Pietarin pyhällä ristillä tahattomasta trollauksesta Venäjän puolesta YLEn leivissä.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti Jessikka Aro on piripäissään nähnyt paljon ihmeellisempiäkin asioita. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti Jessikka Aro on piripäissään nähnyt paljon ihmeellisempiäkin asioita. :)

        Aro sai hallusinaatioiden näkemisestään Natolta arvostetun awardin - kullatun brittiselkäranka pystin.

        Se symbolisoi peri Britannialaista kaksineuvoista selkärangan ja peräsuolen hybridiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aro sai hallusinaatioiden näkemisestään Natolta arvostetun awardin - kullatun brittiselkäranka pystin.

        Se symbolisoi peri Britannialaista kaksineuvoista selkärangan ja peräsuolen hybridiä.

        Hyvä kun otit peräsuolen puheeksi, sieltä tulee normaali-ihmisillä sitä mitä tiltuilta tulee niiden puhuessa suusta ja mitä ne näppäimistölle ja sitä kautta ihmisten ilmoille suoltaa.


    • Anonyymi

      "Venäjän trolleille EI ole myönnetty mitalia vieläkään"

      Nato Tiltut eivät myönnä mitään. Eivät jaksa, eivät uskalla, eivät kykene...wänkäävät vaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei saa trollit nauttia kultamitalistakaan! Varsinaista nössöporukkaa, kun eivät uskalla kunnolla hyökätä.

    • Anonyymi

      "Venäjän trolleille EI ole myönnetty mitalia vieläkään"

      Nato Tiltut eivät myönnä mitään. Eivät jaksa, eivät uskalla, eivät kykene, eivät osaa...wänkäävät vaan.

    • Anonyymi

      molollepa on myönnetty taas tunnustuspalkinto.

      # Nimimerkki moloch horridukselle me Natovastaiset olemme myöntäneet AWARDIN ...

      Nimimerkki moloch horridukselle me Natovastaiset olemme myöntäneet AWARDIN "älyvapauspalkinnon" - HANUCCA-ALHON ajattelija, tunnustuksena intensiivisestä mutta matalaälyisestä tai täysin älyvapaasta wänkäämisestään.

      Onnea HANUCCA-ALHON ajattelijalle. ;) #

    • Anonyymi

      YLEn kioskissa on Jessikka Aron johtama Pietarin trolli osasto että Sale voisi palkita Jessikan Venäjän suhteiden hyväksi tehdystä työstä rautaristillä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe