sanoja joita ei kuule femakon suusta

Mies vain

"Entä mitä lakiesityksemme vaikuttaa miesten elämään?"

"Ok, tunnustamme huijauksemme, feminismi ei olekaan todellista sukupuolten tasa-arvoa ajava ideologia vaan pelkästään naisten etuja yksinomaan ajava utopia (bonuksena jos saamme vielä tehtyä miehille vahinkoa, aina parempi.)"

"Naisille tasa-arvon nimissä samankaltainen vankeusrangaistuksen uhalla suoritettava pakkovelvollisuus kuten miehillä armeija."

"Miesten oikeudet"

"Naisten velvollisuudet"

17

1051

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurre_Orava

Tuohan on sama juttu kuin vaatisit SAK:n kovan linjan miehen suusta tulemaan vaikka.

'Entäs yrittäjien toimeentulo'
      'Entäs kilpailukyky'

Mikä ihme siin on, että kukaan ei tunnu tajuavan, että FEMInismi eli NAISasialiike.

Totta helvetissä naisasialiike ajaa naisten asiaa.

Ei kai koirakerhoakaan kiinnosta kissojen oikeudet.

• duunarri

Joo tai työnantajien edustaja Etelärannasta sanois:
        "Duunarien ostovoima on saatava samalle tasolle kuin ennen suurta lamaa"
        tai
        "Kyllä pörssiyhtiöiden ahneudellakin joku raja täytyy olla"
        tai
        "Okei, ollaanhan me kusetettu koko ajan, meillähän on Euroopan joustavimmat työehdot ja Portugalin tason liksat. Tsori!
        Näin se on. Jokainen tuijottaa omaan napaansa ja iskee kun näkee toisen heikkouden.

• Kurre_Orava
        duunarri kirjoitti:

Joo tai työnantajien edustaja Etelärannasta sanois:
        "Duunarien ostovoima on saatava samalle tasolle kuin ennen suurta lamaa"
        tai
        "Kyllä pörssiyhtiöiden ahneudellakin joku raja täytyy olla"
        tai
        "Okei, ollaanhan me kusetettu koko ajan, meillähän on Euroopan joustavimmat työehdot ja Portugalin tason liksat. Tsori!
        Näin se on. Jokainen tuijottaa omaan napaansa ja iskee kun näkee toisen heikkouden.

Tuo duunarien ostovoiman lisääminen olisi monen pikkuyrittäjän kannalta hieno asia.

Olisi ihmisillä taas varaa ostaa kaikkea kivaa ja laittaa rahan vähän turhaankin.

• Sanelma

lempisovinistioravani :) Oletko aivan varma, että olet sovinisti? Olen nimittäin havainnut selkeätä aivotoimintaa, mikä ei sovi taudinkuvaan!

• Kurre_Orava
        Sanelma kirjoitti:

lempisovinistioravani :) Oletko aivan varma, että olet sovinisti? Olen nimittäin havainnut selkeätä aivotoimintaa, mikä ei sovi taudinkuvaan!

Josko meitä sovinistejakin on kahta lajia. Toiset on niitä, jotka ovat sikoja ihan tietämättään, toiset taas, kuten minä, tiedostan asian vallan mainiosti.

Katsos ei minun tarvitse yrittää miellyttää ketään. Jos joku pitää minua mulkkuna, niin minkäpä minä sille voin. Ainahan ihminen voi seuransa valita, enkä minä todellakaan tuppaudu.

• Nari Säre
        Kurre_Orava kirjoitti:

Tuo duunarien ostovoiman lisääminen olisi monen pikkuyrittäjän kannalta hieno asia.

Olisi ihmisillä taas varaa ostaa kaikkea kivaa ja laittaa rahan vähän turhaankin.

...mitään tekemistä asian kanssa...?

• Sanelma
        Kurre_Orava kirjoitti:

Josko meitä sovinistejakin on kahta lajia. Toiset on niitä, jotka ovat sikoja ihan tietämättään, toiset taas, kuten minä, tiedostan asian vallan mainiosti.

Katsos ei minun tarvitse yrittää miellyttää ketään. Jos joku pitää minua mulkkuna, niin minkäpä minä sille voin. Ainahan ihminen voi seuransa valita, enkä minä todellakaan tuppaudu.

Monasti puuhattu kokoontuminen, nyt olisi sille oiva aika. Ainakin allekirjoittanut laahaa kolottavat luunsa Tampereelle pikapuoliin, italialaisia taideaarteita -näyttely avataan. http://www.tampere.fi/tamu/belgrad/belgrad.htm

Mitä arvelet, onnistuisikohan raja-aitojen madaltaminen; kipität perässäni taidenäyttelyn purnaamatta, vastavuoroisesti kuuntelen kiinnostuneen(näköisenä) esitelmän V8-moottoreiden perusperiaatteista - Nari organisoi vedonlyönnin, kummalta pettää pokka ensin, Sohvi tuomaroi. Loistava idea, vaikka itse keksinkin :))) Tempaus huipentuu rituaalinomaiseen kossupullon tyhjennykseen.

• Nari Säre
        Sanelma kirjoitti:

Monasti puuhattu kokoontuminen, nyt olisi sille oiva aika. Ainakin allekirjoittanut laahaa kolottavat luunsa Tampereelle pikapuoliin, italialaisia taideaarteita -näyttely avataan. http://www.tampere.fi/tamu/belgrad/belgrad.htm

Mitä arvelet, onnistuisikohan raja-aitojen madaltaminen; kipität perässäni taidenäyttelyn purnaamatta, vastavuoroisesti kuuntelen kiinnostuneen(näköisenä) esitelmän V8-moottoreiden perusperiaatteista - Nari organisoi vedonlyönnin, kummalta pettää pokka ensin, Sohvi tuomaroi. Loistava idea, vaikka itse keksinkin :))) Tempaus huipentuu rituaalinomaiseen kossupullon tyhjennykseen.

...täällä on useita persoonia, joihin ihan mieluusti voisi tutustuakin. (Ainakin he, jotka osaavat ottaa huumorillakin asioita).

Itse olen suomen kamaralla 18.6. ja siitä jokusen viikon eteenpäin.

Rouvan ottaisin ilman muuta mukaan. Milloinkas tuo taidenäyttely on kehissä?

Sohvi ilmeisesti ei ollut niin innostunut meetinkistä. Jättänemme kaikille mahdollisuuden olla myös osallistumatta ilman "kasvojen menetystä".

Tosin itselläkin alkaa pahin palo keskustella täällä vähän laantua - homma on vähän kangistunut semmoiseksi asemasotavaiheeksi, jossa etujoukot tilailevat sitten takalinjoilta tykistökeskityksiä toistensa niskaan, kunnon rynnäköitä ei ole ollut pitkään aikaan.

• Kurre_Orava
        Sanelma kirjoitti:

Kyllähän asia minulle sopii. :)

Lupaan olla selittämättä lämpövoimakoneiden perusperiaatteita, semminkin kun veikkaan sinun olevan niistä perillä kyllä ihan muutenkin.

Näkyy tuo näyttely olevan auki ainakin riittävän pitkän aikaa, että Narikin mukaan ehtii.

Voisin yrittää toimia ko. eventin koordinaattorina... Ainakin siihen kossupullo vaiheeseen saakka.

Jos asia todella kiinnostaa, niin mailaile tuolla galleria sivulla ilmoitettuun osoitteeseen.
        Koskee myös Naria ja muitakin kiinnostuneita.
        Lähettäkää vaikka ehdotuksia tapahtuman ohjelmaksi. Omasta mielestäni vapaamuotoinen tapaaminen puolueettomalla maaperällä voisi olla OK.

• Mies vain

Kyllähän minä, sinä ja varmaan muutamat muutkin tietää sen että feminismi ajaa vain ja ainoastaan naisten etujen lisäämistä miesten kustannuksella ja mieluiten miehiä vahingoittaen, näkyyhän se jo femakkojen teoissakin mutta koska femakot ovat syyllistyneet valheelliseen aatteensa markkinointiin, suuri yleisö saattaa luulla kyseessä olevan aidon tasa-arvon ajamisen.
        Mikä aate ajaa aitoa tasa-arvon edistämistä? Tuskin mikään, kuten ei mikään eikä kukaan aja miestenkään yksipuolista etujen lisäämistä, vain feminismi on alkanut ajaa yksisilmäisesti naisten etujen lisäämistä, tyypillistä naisten halpamaista ja primitiivistä pohjatonta itsekkyyttä...

• mariamagda

.. ei muuten pidä paikkaansa.

Ainakin jos minä pitäisin koirakerhoa, niin en silti olisi välittämättä kissojen oikeuksista.

• Nari Säre

..."kuinka kannustaisimme nuorten työllistämistä"

..."kuinka nuorten useampilapsisten perheiden ostovoima saataisiin edes 1980-luvun tasolle"

..."kuinka saataisiin naisten yritteliäisyys edes miesten tasolle tässä ei-yritteliäässä kansakunnassamme - ja erityistoimet tarpeettomiksi"

..."aborttien määrä pitäisi saada laskusuuntaan."

• mariamagda

.. joita ei kuule feministin suusta, on ihan oikeastikin olemassa, ainakin minun suustani ei kuule (vai luuletkos tietäväsi minua paremmin mitä sanoja minun suustani ei tule)

En käytä naista puhutellessani esim.(eri asia täällä kun asiasta keskustellaan)

-vanhapiika, huora, ämmä, muija

sanoilla on myös erilaisia merkityksiä minulle, kuin ehkä jollekin toiselle, esimerkiksi sana krm sana mies ei tarkoita samaa minulle kuin jollekin miehelle. Esim. mies voi sanoa toisesta miehestä, joka hänen mielestään on huono `olisikin edes mies`, tällaisen kuullessani ihmettelen, miten niin kyllähän tuo on mies. Tykkään myös vääntää sitä miäs tai miähet.
      Tämä siksi että nais ja mies sanat olisivat vaa`assa samanarvoisia.

Suomen kielessä on paljon vikaa,se on myös kaukana sp:n tasa-arvoisuudesta, esim. en ymmärrä miksi naiseen vaikuttaa se onko hän naimisissa vai ei, eli siis rouva/neiti, mieheen taas ei.
      Enpä tule käyttäneeksi sitten rouva/neiti sanojakaan.

Olisi mielenkiintoista tietää mistä sana nainen on alkuaan mahtanut muodostua. Nais-sanahan olisi sointuvampi mies sanan rinnalla.
      Ja kumpi on muodostunut ensin nainen vai naida, vai onko näillä sanoilla mitään yhteyttä toisiinsa.

Että sellaista.

• cisma

Naidaan, naimisiin -> nainen. Nainen naidaan.

lakimies, putkimies, merimies, liikemies, .. -> mies.

• "Naisen" etymologiaa en tiedä, mutta ainakin "vaimo" on alunperin tarkoittanut sydäntä tai sielua, nykyvirossa muistaakseni edelleenkin henkeä.

"Poika" ei muuten ole lainaa ruotsista, vaan päinvastoin se on lainautunut suomesta ruotsiin.

Miehistä ei mitään tietoa.

• Äijä

Entä voiko feministi koskaan sanoa "kyllä, kulta" ? :)

• sam l.

"Minä Rakastan Sinua."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      362
      10284
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2932
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      285
      2336
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      126
      2111
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      38
      1883
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      101
      1683
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      141
      1673
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      147
      1577
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      73
      1398
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1056
    Aihe