Tässä on joku Lineage OS järjestelmä? Miten saan tämän takaisin palautettua android puhelimeksi??
Ostin käytetyn puhelimen
14
66
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla tietsikkahommia. Oletko googlannut asiaa?
https://www.google.com/search?q=how to remove lineage os and return back to normal android- Anonyymi
Ei löydy poisto ohjeita googlaamalla, ja lontoo taittuu vähän heikommin😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy poisto ohjeita googlaamalla, ja lontoo taittuu vähän heikommin😒
Käytä kääntäjää. Löytyy lähes joka selaimesta, tarvii vain selaimen asetuksista laittaa toimimaan - tai sitten Play-kaupastakin voi ladata Google-kääntäjän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä kääntäjää. Löytyy lähes joka selaimesta, tarvii vain selaimen asetuksista laittaa toimimaan - tai sitten Play-kaupastakin voi ladata Google-kääntäjän.
Joo täytyy laittaa translate päälle. Ikävää kun myyjä ei sanonnut tälläisestä ohjelmasta mitäään🤨
- Anonyymi
Lineage OS.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=lineage os käyttöjärjestelmä - Anonyymi
Lineage Os on Android eikä sitä pidä poistaa..
- Anonyymi
Kyllä sen voi poistaa, se on linege os että google ei voi vakoilla sitä puhelimen käyttääjää kun taas perus android niin google voi vakoilla sitä vapaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen voi poistaa, se on linege os että google ei voi vakoilla sitä puhelimen käyttääjää kun taas perus android niin google voi vakoilla sitä vapaasti.
Ei voi poistaa..
- Anonyymi
Tuohan voisi olla hyväkin jos estää kuukkelin vakoilun, olen vaan liian laiska itse asentelemaan kännykkään, johonkin halpaan tai käytettyyn voisi kokeilla jos vaikka menee pilalle.
https://lineageos.org/- Anonyymi
Vakoilua ei voi estää:)
Anonyymi kirjoitti:
Vakoilua ei voi estää:)
Silloin kun vakoilu on tasoa:
"Jaa, henkilö on ilmeisesti kiinnostunut elektroniikasta koska käy elektroniikkauutisia lukemassa...
Varmaan järkevää näyttää tälle enemmän mainoksia tästä aiheesta, kuin muodista)."
Ei ainakaan tee mitään ongelmaa itselleni, päinvastoin tekee mainoksista vain vähän vähemmän ärsyttäviä.- Anonyymi
Oudoksuva kirjoitti:
Silloin kun vakoilu on tasoa:
"Jaa, henkilö on ilmeisesti kiinnostunut elektroniikasta koska käy elektroniikkauutisia lukemassa...
Varmaan järkevää näyttää tälle enemmän mainoksia tästä aiheesta, kuin muodista)."
Ei ainakaan tee mitään ongelmaa itselleni, päinvastoin tekee mainoksista vain vähän vähemmän ärsyttäviä.Minua ärsyttää kaikki mainokset ja vakoilu, osaan hakea itse tietoa myytävistä tuotteista kun tarvitsen. Tietokoneella ja kännykässä ei näy käytännössä koslaan mainoksia ja hyvä niin.
Anonyymi kirjoitti:
Minua ärsyttää kaikki mainokset ja vakoilu, osaan hakea itse tietoa myytävistä tuotteista kun tarvitsen. Tietokoneella ja kännykässä ei näy käytännössä koslaan mainoksia ja hyvä niin.
Ei mikään estä sinua itse valitsemasta mitä ostat ja milloin oli sitten mainoksia tai ei.
Mutta mainoksilla rahoitetaan monet ilmaiset sivustot ja applikaatiot :)- Anonyymi
Oudoksuva kirjoitti:
Ei mikään estä sinua itse valitsemasta mitä ostat ja milloin oli sitten mainoksia tai ei.
Mutta mainoksilla rahoitetaan monet ilmaiset sivustot ja applikaatiot :)Ei mikään estä katselemasta mainoksia jos tykkää vakoilusta eikä klikkailemasta mainoksia ja saamasta haittaohjelmia. Onneksi mainokset ja vakoilun voi estää ja on myös paljon sivuja ja ohjelmia ilman mainoksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980