Sekasorto, puute kaikesta välttämättömästä, raskaat henkilötappiot, jatkuva propagandistinen valehtelu, valtion omaisuuden varastaminen ja valtataistelu syövät Venäjän tulevaisuuden mahdollisuudet. Venäjällä ei ole enään mitään keinoa välttyä eristetyksi hylkiövaltioksi joutumiselta.
Venäjän passilla kansainvälisessä liikenteessä pääsee vain vaikeuksiin.
Näin on täysin turhaa Venäjän osalta keskustella siitä mikä on oikein tai väärin. Sillä ei ole enään mitään merkitystä, koska Venäjä tuomitaan kaikessa syylliseksi ja häviäjäksi.
Putin jää poliittiseen historiaan verisenä hirviönä, jonka vainoharhaisuus, narsismi ja kleptomania hävittivät Venäjän.
Hyökkäys Ukrainaan johti sotaan, joka sammuttaa valot Venäjältä
Anonyymi
2
54
Vastaukset
https://youtu.be/i-LSCxjxJwA
Putinisti poistuu paikalta kun puhutaa asioista oikeilla nimillä.- Anonyymi
Ei Venäjällä valoja tarvita. Kansalle voi valehdella, että heillä on valoa. Ja valehteluyhteiskunnan työnjaossa kansan pitää uskoa, että valot on. Vaikka ei olisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616943Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414885- 792722
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412029- 181868
- 301637
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121542Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151379- 241264
- 151176