Sanna Marin ja Tytti tuppurainen kurjistavat Suomen kansaa ja tuhoaa nuorison tulevaisuuden. Sotakiima on sokaissut naisten aivot
Saksasta tuotu leipä on Suomalaista halvempaa , kuten myös Saksalainen bensa.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saksalainen leipä maistuu paskalle.
- Anonyymi
Saksassa huoltamoyrittäjät veivät polttoaineiden veroalennuksen taskuihinsa.
Saksalainen leipä ei ole syömäkelpoista. Juu, aina hädän tullen on Suomi saanut avun Saksasta.
Ainoastaan pesunkestävä putinisti puhuu sotakiimasta... tässä harvase aamu pitää ensimmäisenä katto teksti tv.stä että onko jo Putini viimein saatu henggiltä että maailma voisi pikkuhiljaa alkaa palautumaan normaaliin suuntaan..- Anonyymi
Jonain aamuna et anää nousekaan katsomaan telkkaria. Silloin perikunta katsoo jäämistöäsi. Vain velkaa jäi, ihmettelevät.
Anonyymi kirjoitti:
Jonain aamuna et anää nousekaan katsomaan telkkaria. Silloin perikunta katsoo jäämistöäsi. Vain velkaa jäi, ihmettelevät.
Hussein, Gaddafi, Pol Pot, Napoleon, Hitler, Putin, kuinka näitä mielipuolisia päätyykin johtajiksi... Diktatuurit ovat aina päättyneet. Esimerkiksi Japanista sodan jälkeen, kaikkien tapahtumien jälkeen, kasvoi yksi maailman esikuvista. Venäjälle taas käy kuin dinosauruksille, aika vain on jo ajanut ohi.
- Anonyymi
Hyvällä ruokahalulla Saksalaiset syö halpaa runsaskuituista leipää ja ajavat halvalla bensalla Lidliin ostoksille.
Toista on Suomessa , kallista Saarioisten sontaa , suomalaisten tekeemää pakko ostaa ja ABC rosvoaa bensasta Euroopan lähes korkeinta hintaa.
Suomi kärsii Ukrainan oligarkkien vaatimista pakotteista raskaasti.- Anonyymi
Saksalaiset ovat tottuneet natsisian paskalle maistuvaan leipään.
- Anonyymi
Älä putinisti uhoa. Meille muille tilapäiset hinnannousut eivät ole ongelma. Sähkön tukkuhinta on jo tippunut lähelle nollaa, kun Olkiluodon huoltoseisokki loppui, kuluttajien sähkölaskut laskevat viiveellä.
Muut hinnat tulevat perässä. Saudi-Arabia on jo luvannut myydä enemmän öljyä, Biden kovistelee jenkkifirmoja tekemään samoin. Pian bensan hinta laskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661879
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698