Jos Venäjää ei olisi olemassa,.....

Anonyymi

ei myöskään Ukrainan sotaa olisi olemassa...

SIMPLE BIG FACT !!!

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyyhkäistään siis Venäjä pois maailman kartalta.

      • Anonyymi

        SUOMI ON...HYTTYSEN PIERU !!!! Pyyhkäistaan siis sen pois-kukan ei huomaa mitään !


    • Anonyymi

      Jos USA:ta ei olisi olemassa,
      - moni maa olisi välttynyt sodan kauhuilta
      - ei olisi menetetty yli 2,4 miljoonan sotilaan elämää
      - ei olisi yli 12 miljoonaa uhria ympäri maailman
      - Japani olisi säästynyt joukkotuhoaseilla tehdyiltä siviilien massamurhilta
      - öljyntuottajamaista eräät maat olisi saanut pitää öljyvarantonsa hallinnan itsellään
      - ei olisi "suostuteltu" eri maiden hallituksia alistumaan USA:n "liittolaiseksi"
      - ei olisi syntynyt ikuisuussotaa lännen ja idän välillä
      - kaksoistorneja ei olisi tuhottu patriot actin aikaansaamiseksi
      - ...and so on....

      Ihan vain vastapainoksi.

      • Anonyymi

        Näitä lisää!


      • Miten olisi toinen maailmansota päättynyt, jos amerikkalaiset eivät olisi liittyneet sotaan ? Olisiko Euroopan joukot pystyneet voittamaan Saksan ? Olisko siitä tullut pitempi sota ?

        Japani oli liitossa Saksan kanssa, Japani ei olisi lopettanut sotimista, jos sinne ei olisi pudotettu pommia. Muistelisin, että Japani Saksan kumppanina ensin pommitti Pearl Harboria.

        Yhdysvalloissa on viha kommunismia kohtaan, jota en ole koskaan ymmärtänyt. Sellainen tekee ihmisistä vainoharhaisia, nähdään mörköjä siellä, missä niitä ei ole. Samoin on Putinillekin Nato sellainen iso mörkö, joka vie hänen ajatuksensa harhateille.

        Silloin, kun USA pommitti Vietnamia, se oli minusta väärin. Se aiheutti paljon kauheutta, joka oli aivan turhaa. Oliko siinäkin kysymys vai kommunismin pelosta, että kommunismi leviää Vietnamissa. Olin silloin nuori, mutta muistan, että kauhistuin niitä tekoja, mitä siellä tehtiin.

        Silloin, kun Irak hyökkäsi Kuwaitiin, silloin olin onnellinen, että USA lähti auttamaan Kuwaitia isoa vihollista vastaan. Ymmärrän sen, että kyse oli paljon suuremmasta asiasta, kuin vain auttamisesta.

        Minulla on paha taipumus, minä menen aina sen puolelle, jota kohtaan hyökätään. Minun moraalini sanoo sen, että hyökkäys toiseen maahan on väärin.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Miten olisi toinen maailmansota päättynyt, jos amerikkalaiset eivät olisi liittyneet sotaan ? Olisiko Euroopan joukot pystyneet voittamaan Saksan ? Olisko siitä tullut pitempi sota ?

        Japani oli liitossa Saksan kanssa, Japani ei olisi lopettanut sotimista, jos sinne ei olisi pudotettu pommia. Muistelisin, että Japani Saksan kumppanina ensin pommitti Pearl Harboria.

        Yhdysvalloissa on viha kommunismia kohtaan, jota en ole koskaan ymmärtänyt. Sellainen tekee ihmisistä vainoharhaisia, nähdään mörköjä siellä, missä niitä ei ole. Samoin on Putinillekin Nato sellainen iso mörkö, joka vie hänen ajatuksensa harhateille.

        Silloin, kun USA pommitti Vietnamia, se oli minusta väärin. Se aiheutti paljon kauheutta, joka oli aivan turhaa. Oliko siinäkin kysymys vai kommunismin pelosta, että kommunismi leviää Vietnamissa. Olin silloin nuori, mutta muistan, että kauhistuin niitä tekoja, mitä siellä tehtiin.

        Silloin, kun Irak hyökkäsi Kuwaitiin, silloin olin onnellinen, että USA lähti auttamaan Kuwaitia isoa vihollista vastaan. Ymmärrän sen, että kyse oli paljon suuremmasta asiasta, kuin vain auttamisesta.

        Minulla on paha taipumus, minä menen aina sen puolelle, jota kohtaan hyökätään. Minun moraalini sanoo sen, että hyökkäys toiseen maahan on väärin.

        Israel on juuri pommittanut Gazaa. Mitä mieltä olet siitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Israel on juuri pommittanut Gazaa. Mitä mieltä olet siitä?

        Israel ei ole hyökännyt toiseen maahan. Israelin valtio puolustaa omia kansalaisiaan. Palestiinalaiset aloittavat aina heittämällä kiviä ja tekemällä kaikkea muuta pahaa. Lue aina se, mitä palestiinalaisten roskajoukko on tehnyt aikaisemmin. Kyllä nämä paholaista palvovat ovat tehneet paljon tihutöitä Israelissa.

        Saan paljon tietoa, mitä Israelissa tapahtuu. Minun tuttuni asuu siellä ja hän kertoo, mitä kaikkea pahaa palestiinalaiset tekevät. He ovat esim. puukottaneet ihmisiä, jotka ovat olleet kadulla kävelemässä. Eihän se ole oikein.

        Jos minä alan heittelemään naapureitani kivillä, mitähän naapurini tuumaisivat. Aluksi he varmaan puhuisivat minun kanssani, koska ovat tunteneet minut monta vuosikymmentä. Mutta, jos jatkaisin kivien heittelyä heitä kohtaan, he kutsuisivat poliisin ja joutuisin putkaan. Ja se olisi oikein, eihän minulla ole oikeutta heitellä ihmisiä kivillä.

        Mitä, jos meillä jotkut jengiryhmäläiset käyttäytyisivät niin kuin palestiinalaiset. He uhkailisivat Suomen kansalaisia, kävisivät kiinni ja puukottaisivat. Mitä sinä tekisit näille ? Sanoisitko, että mukavaa, kun puukotatte ihmisiä, on niin ihanaa. Ei tietäisi koskaan, milloin joku heittäisi kivenmurikan otsaan. Jos menisit kauppaan, niin saisit pelätä, milloin joku retkale sieltä hyökkäisi karmeasti huutaen kimppuun. Siinä olisit ja toivoisit, että selviäisit hengissä.

        Juutalaiset asuvat omassa maassaan ja heillä on oikeus suojella omia kansalaisiaan, samalla tavalla kuin Suomikin suojelisi omia kansalaisiaan terroristeilta.


    • Anonyymi

      Jos maailmassa ei olisi Venäjää, olisi se parempi paikka elää ja voisimme keskittyä Kiinan suitsimiseen.

      • Anonyymi

        Suomesa puhuttaisi jo kiinaa siinä tapauksessa.


    • Anonyymi

      Ei sitä Venäjää enää olekaan 2-3 vuoden päästä. Kaatuu kuten Neuvostoliitto ja Tsaarin Venäjä.

      Tämänkertainen yritelmä jäi lyhyt aikaiseksi. Neuvostoliitto sentään seisoi 70 vuotta. Venäjän federaatio onnistui ajamaan itsensä alas 30 vuodessa

    • Anonyymi

      Maailman rauhan takia Ukraina itsenäisenä valtiona hävittevä. Eikä kukaan jaksa sitä roskaläjää elättää, koskaan heistä ei ole ollut eikä tule olemaan itsensä elättäjä.

      • Anonyymi

        Miksi itseäsi haukut?


      • Anonyymi

        Kyllä elättäisija elättäisi vielä EU:n kin, sillä Krimin ja Ukrainan meren alla on valtavat kaasu-ja öljtesiintymät.
        Tämä on se syy Miksi Putler yrittää varastaa koko Ukrainan.
        Krimkin tulee palaamaan Ukrainan yhteyteen,sillä He huomaavat että elintaso-ja elämä'n laatu, demokratia on parempi kun Kremlin varkaat,jotka vieät kaiken varallisuuden.
        Kaikki ne alueet jotka ovat olleet Venäjän vapauttamia "donpassin, Luharkin alueilla muistelevat ilolla aikaa kun olivat Ukrainaa.


    • Anonyymi

      Jos Usaa ei olisi, 200 sen järjestämää sotaa ei olisi 100 vuodessa koskaan käyty.

      • Järjestikö USA ensimmäisen ja toisen maailmansodan ? Olen samaa mieltä, että joihinkin sotiin ei olisi tarvinnut sekaantua. Mutta joissakin sodissa sen oli hyvä olla, koska maailmamme voisi olla nyt erilainen.

        Kommunistinen Kiina on paha maa, myös Pakistan, Pohjois-Korea, nyt ovat jollain tavoin rauhallisia, koska on muitakin ydinasevaltioita kuin he. Mutta tässä maailmatilanteessa ei tiedä huomisesta, missä räjähtää. Eikä tiedä, mitä kaikkea Venäjän hyökkäys Ukrainaan vielä saa aikaan.


    • Anonyymi

      ”Mammaliga”
      Rakkaudella nykyiselle presidentille ja hallitukselle! Pidän teistä jokaisesta! Mutta…

      …Vielä minä todistan sen linnaan ja maksamaan lopun ikänsä, ex-vaimo ajattelee ja ei vain ajattele vaan toimii. Miksikä ei toimisi? Hänellähän on koko yhteiskunnan koneisto puolellaan.

      Valitettavasti tämä ei ole väärä todistus suomalaisesta yhteskuntakehityksestäkään. Ja myös yhteiskunnallisina tunnejohtajina eronneet, feministisoituneet ja emansipoituneet naiset osaavat toimia niin, että miestä ja miehen puheita ei oteta tosissaan, eikä mies tule kuulluksi. Yksi vertasi ilmiötä siihen, että loppujen lopuksi kaikki ostot tehdään todistettavasti tunteiden perusteella. -Myös mielipiteiden ja totuuksien ”ostot”. ”Ostatko” sinä tämän näkökulman? -Kuuluu usein myös medioissa. Kuinka usein se onkaan naisen näkökulma, joka yhteiskunnallisesti on se näkökulma, joka ”ostetaan”. -Täytyyhän heikompaa puolustaa.

      Tunnejohtajan, naisen suupielet nousevat huomaamattakin kun hänen mieleensä nousee kuinka absurdia on sanoa naisia nykyaikana heikommiksi. Heillähän on koko yhteiskunnan mielivalta ja oikeuden kautta pakkovalta.

      Tuo malli toimiakseen edellyttää yhteiskunnan pakanallistamista, ateistisoimista ja sekularisoitumista. Suoritettujen tutkintojen kautta määriteltyä puheoikeutta siten, että vain tuon ja tuon ylemmän korkeakoulututkinnon tai yliopistotutkinnon suorittaneita kuullaan ja heidän puheitaan legitimoidaan ja mielipiteen vapauskin rajataan mandatoituihin yhteiskunnan arvoverkkoihin ja niiden naistyöntekijöiden valtapositioihin.
      Se onkin tehokas tapa sulkea yhteiskunnallisen keskustelun ja arvoverkkojen ja intressipiirien huomioimisen ulkopuolelle näennäisesti oikeutetuin perustein muiden oikeudet osallistua yhteiskunnallisiin keskusteluihin, positioihin ja toimiin.
      -Se on feminismin kantavia pilareita.

      Vasta aikaan saatu oikeuslaitosten (vastaajan oikeusturvasta) riippumattomuus ja nyttemmin mm. lautamiesjärjestelmän poistaminen ammattijuristien yksinvallan tieltä tuottaa sementoidun diktatuurin Suomessa. Miesten asema ilman oikeusturvaa siten lopullisesti sementoidaan. Lopulta valta ei ole kansalla, vaan vastaajan oikeusturvasta riippumattomalla oikeuslaitoksella, jossa kuten Nikolai Tsausesku Romaniassa tai Napoleon Bonaparte Ranskassa, Katariina II, Idi Amin, Pol Pot…, Putin…, julistavat ja organisoivat, legitimoivat ja ”sementoivat” itse riippumattoman diktatorisen yksinvallan.

      Nykyisen oikeuslaitoksen intersubjektiivisen diktatorisen aseman ja mielivallan, varmistaa se tosiasia, että kaikki alan toimijat, niin tuomarit, syyttäjät kuin asianajajatkin kuuluvat samaan ammattiliittoon. Juristit toimivat aloitteentekijöinä, asiantuntijoina valmistelijoina ja esittelijöinä ja maallikot katsotaan olevan epäpäteviä argumentoimaan ja esittämään mielipiteitä asiassa, joten myös asiasta päättävinä toimivat juristit. Naisten suuri osuus tuossa prosessoinnissa ja juristien yhteiset intressit valtapyrkimyksissä varmistavat lopputuloksen jo etukäteen tiedetyllä tavalla. Asianomistaja, terapeutti, asianajaja, syyttäjä ja tuomari ovat yleensä naisia.

      Ja muut, esim. juristimiehetkään eivät reagoi, sillä yksinvaltius houkuttaa ja koukuttaa ja naiset tunnejohtajina osaavat manipuloida miehet myös luulemaan, että kyseessä olisi jokin hyvä ja oikeutta turvaava hanke. Todellisuudessa se on hanke, joka on kuten tanssija, joka johdatteli Johannes Kastajan pään katkaisemiseen ja sitä ennen Eevan, joka näki, että kielletystä omenapuusta oli hyvä syödä ja johdatteli myös Aatamin syömään siitä puusta. Feministinen totuuskäsitys määrittyy enimmäkseen miesvastaisten tunteiden ja ns. sumean logiikan kautta ja tunnejohtajina feministit osaavat kuin Grimmin satujen noidat, houkutella miehet ”pataan”. (Sosiaalipsykologian luennoilla tämä todettiin.)

      Kun feministit saavat, tuon prosessin päätepisteenä lopullisen yksivallan, on aika ottaa kalenteri ja alkaa laskea päiviä miesten tuomiopäivään ja kolmanteen maailmansotaan. Miten niin? Niissä maissa, joissa feministit ja heidän pelinsä nähdään ulkoapäin, ei hyväksytä tuota miestä halventavaa yhteiskuntamallia ja ollaan valmiit vaikka sodalla puolustamaan miesten oikeuksia. Niin ja hyökkäämään. Miksi? Koska siellä feminismivalta nähdään valtion ja miesten heikkouden osoituksena ja sen vuoksi olemassaolo ja suvereniteetti kyseenalaistetaan.

      Usein ulkomailla minulta on kysytty: ”Miten teillä miehet ovat niin heikkoja, että antavat feministien määrätä ja johdatella miestä kuin pässiä narussa.” Sillä on siellä monia nimiäkin, joille nauretaan. Yksi niistä on: ”mammaliga”.

      Rakkaudella myös Suomea ja suomalaisia kohtaan kysyn: Voidaanko Suomea luonnehtia oikeusvaltioksi? -Laittomuus, eli vastaajan oikeusturvan takeiden laiminlyönti syö uskottavuuden koko oikeusjärjestelmältä!? Onko juristidikatuuri oikeusvaltiokäsitteen ylin aste?

    • Anonyymi

      Jos venäjä olisi normaali demokratia, niin ei tosiaankaan olisi nykyistä sotaa.
      Ei puhuttaisi juurikaan NATOsta.
      Olisi yleinen aseriisunta menossa. Matkailu, ja kauppa venäjän kanssa olisi runsasta, ja erityisesti elintaso olisi venäjällä korkeahko, joka säteilisi myös naapurimaihin.
      Autoritaarinen hallinto, ja yksinvaltias päämiehenä ovat saaneet venäjän kehitysmaa luokkaan, vaikka mahdollisuudet olisivat valtavat nousta suurvaltojen joukkoon.

      • Anonyymi

        Jos EU ja NATO olisivat rauhantahtoisia, ei nyt olisi mitään konfliktia Ukrainassa.


    • Anonyymi

      Simple? Perhaps writer is simple, I don't know.

    • Anonyymi

      Teinisukka haisee.

      Ihminen on sotaisa otus, se saa riidan aikaiseksi mistä tahansa.

      Valtiojohtajat aloittavat sodat.
      Aloita siitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3471
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1538
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1287
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1154
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      782
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe