Kohta maksaa yli sata euroa, että saat lönkötellä lenkin ja juoda Dexalia pari mukillista.
Inflaation vauhti kiihtyy. Milloin nousee juoksutapahtumien maksut??
18
132
Vastaukset
Tupakkakin on pirun kallista. Tosin poltan vain kisan jälkeen, palkiten itseni muutamalla.
- Anonyymi
Nimimerkkisi pitäisi olla sitten: CigarettesAfterRace. Se onkin hyvä ettet polta joka lenkin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkkisi pitäisi olla sitten: CigarettesAfterRace. Se onkin hyvä ettet polta joka lenkin jälkeen.
CigarettesAfterRun kuulostaa paremmalta.
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkkisi pitäisi olla sitten: CigarettesAfterRace. Se onkin hyvä ettet polta joka lenkin jälkeen.
Nimimerkki ei olekaan CigarettesAfterEveryRun. Juoksu on kuitenkin tärkeämpää kuin tupruttelu.
- Anonyymi
Polkuhölkät ollut jo kauan ylihintaisia.
- Anonyymi
ns. Kyläjuoksuissa on vain nimellinen maksu, mutta ajanottokin on sitä sun tätä.
Iitinhölkkä 25, Lassen 30
Jos jonkun kähöttää, kyllä siitä tuon maksaa. - Anonyymi
En usko hölkkätapahtumien hintojen nousevan rajusti. Ihmisillä on vähemmän rahaa käytössään huvituksiin energian hintojen nousun vuoksi.
- Anonyymi
Maratonista voisin satasen maksaa, jos saa paidan muistoksi.
- Anonyymi
1970 Pirkan hölkkä kuljetuksineen, sauna ym 3 mk
Suhteessa tuohon hinnat ovat kyllä nousseet, noilla tuloilla ei ollut edes tarkoitus kattaa kuluja. - Anonyymi
ens vuonna ei oo kylähölkkään asiaa alle 200€
- Anonyymi
Juoksin keväällä 2006 Tuusulanjärven puolimaratonin. Osallistuminen viime hetkellä paikanpäällä maksoi vain joitakin euroja. Matkalla oli useita juomapisteitä, liikenteenohjaus ja maalissa ilmaista (todella hyvää) hernekeittoa ja sauna varuskunnan saunassa.
No tuosta on aikaa ja kaupallisuus ja rahanteko ja ahneus ovat sittemmin ottaneet vallan. Ja onhan se vähän imagojuttukin maksaako puolikkaan juokseminen 6 euroa vai 70 euroa. - Anonyymi
kuule tarjottava NOSHT urkkaa ja sitä rataa.
- Anonyymi
jaa, pyöräilin eilen ja tänään Tuusulanjärven ympäri. Minne pitää mennä maksamaan?
- Anonyymi
HEH, Ruotsi-ottelun yhteydessä kympin pyrähtäminen tuo minimissään 100 euron kulut. Siinä tulee ajanotolle hintaa.
- Anonyymi
noh, voipahan sanoa edustaneensa Suomea Finnkampenissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noh, voipahan sanoa edustaneensa Suomea Finnkampenissa
kelle tuollaista pitäisi mainostaa, ei taida baaritiskillä pisteet nousta, no, ehkä jossain Jauhojengissä saattaa.
Anonyymi kirjoitti:
noh, voipahan sanoa edustaneensa Suomea Finnkampenissa
Sama kun sanoisi kilpailleensa SM-maratonilla, vaikka osallistui vain perus Paavo Nurmen maratoniin. Eipä tuollaisella lesoilulla paljon pisteet nouse.
- Anonyymi
6 ei luokiteltua pääsee ottelun vertailukisaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558