Sotarikos?

Anonyymi-ap

Länsimaisten arvioiden mukaan Irakissa vuoden 2003 sodan usan laittomasti hyökätessä sinne ja sitä edeltäneen kymmenvuotisen kauppasaarron suorana ja välillisenä surauksena kuoli 500 000 lasta, se ei ollut minkäänlainen rikos ei tullut "kutsua Haagiin".
Sen sijaan Venäjän siirtäessä lapsia ukrainan sotatoimialueelta joko pakolla tai vapaaehtoisesi pois turvaan on sotarikos! (Hei nyt herätys ihmiset!!!).
Ensimmäinen kysymys on, mitä lapset teki sotatoimialueella, eikös ne olisi pitänyt siirtää jo paljon aiemmin ja ukrainan toimesta pois sieltä??? näin toimi aikoinaan Suomi, sotalapsia siirretiin tuhansittain jopa Ruotsiin koteihin sijoitettavaksi, tunnenkin yhden tällaisen, nykyään Suomessa asuvan vanhuksen.
Lopettakaas se lännen (usan) sonnan nieleminen ja tulkaa järkiinne!!!!

Jemenin sodassa on kuollut keskimäärin 50 000 lasta vuodessa joko suoraan sodan seurauksena tai välillisesti sodan aiheuttaman ruoan, lääkkeiden puutteen ja tautien leviämisen vuoksi.

6

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se mikään sotarikos ole, jos USA hyökkää johonkin. Sotarikostuomioistuimet on perustettu muita varten.
      USA tuomitsee itse sotarikolliset, jos sellaisia rikoksia havaitaan. Tutkinta on hyvin tarkka. Toistaiseksi ei ole löydetty sotarikoksia.

• Paljonko sotarikos nyt istua Ameriikan vankila 0 ,Kyllä hyvin he tutki ,,Muista se on 0

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Paljonko sotarikos nyt istua Ameriikan vankila 0 ,Kyllä hyvin he tutki ,,Muista se on 0

Kyllähän amerikkalaisissa vankiloissa istuu sotarikollisia. Ne ovat ihmisiä jotka sotivat amerikkaa, demokratiaa, vapautta ja läntistä arvoyhteisöä vastaan. Abu grabin vankila tai quantanamo. Kehtasivat amerikkalaisia vapauttajiaan vastaan nousta, jotka pommittivat heidän kotejaan vapauden nimissä. Amerikkalaiseen ihmisoikeus järkeen käy, että jokaisella ihmisellä on oikeus tulla tasavertaisesti pommitetuksi, mutta ainoastaan jos pommin on valmistanut lockeed martin tai Raytheon.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän amerikkalaisissa vankiloissa istuu sotarikollisia. Ne ovat ihmisiä jotka sotivat amerikkaa, demokratiaa, vapautta ja läntistä arvoyhteisöä vastaan. Abu grabin vankila tai quantanamo. Kehtasivat amerikkalaisia vapauttajiaan vastaan nousta, jotka pommittivat heidän kotejaan vapauden nimissä. Amerikkalaiseen ihmisoikeus järkeen käy, että jokaisella ihmisellä on oikeus tulla tasavertaisesti pommitetuksi, mutta ainoastaan jos pommin on valmistanut lockeed martin tai Raytheon.

5 tähti hotelli

• 5 TEHTI HOTELI

• Ja osa heistä kirjoittanut kirja ja kirjasta tullut elokuvaa ja voitanut iso raha 5 tähti hotelli 5 SATR HOTEL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      86
      3601
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3082
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2730
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2232
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1789
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1745
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe