Ei voi rauhaa rakastavia ihmisiä pakottaa olemaan hyökkäysliitossa!
Natojäsenyys vaatii joka ikisen suomalaisen ratifioinnin
22
<50
Vastaukset
Ei voida ei. Mutta tiesitkö, NATO ei olekaan HYÖKKÄYSLIITTO! Siksi me siihen liitymmekin
- Anonyymi
Aika verisesti hyökkäsi Afganistaniin ja Irakiin,tollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika verisesti hyökkäsi Afganistaniin ja Irakiin,tollo!
TOTTA!
Afganistanin sota 1979-1989
Tappiot
On arvioitu, että Venäjä menetti tiesodassa 118 suihkukonetta, 333 helikopteria, 147 panssarivaunua, 1 314 panssariajoneuvoa, 433 tykkiä, 1 138 viesti- ja komentoajoneuvoa, 510 pioneeriajoneuvoa ja 11 369 kuorma-autoa.
On arvioitu, että Venäjä menetti jo ennen Stingerin tuloa (1986) noin 600 lentokonetta ja helikopteria, joista huomattava osa ammuttiin alas ilmatorjunta-aseilla. Venäläisten mukaan jalkaväen aseet aiheuttivat 27 % vuoden 1985 helikopteritappioista (ennen Stingerin tuloa), 12,7 mm konekiväärit 40 %, 14,5 mm konekiväärit 27 % ja ohjukset 6 %. Vaurioituneita koneita oli tietysti moninkertainen määrä. Venäläisten mukaan menetettiin vuosittain 30-35 Mi-8 -helikopteria. Onnettomuuksien osuudeksi on Afganistanin vaikeissa maasto- ja sääoloissa arvioitu 75-80 %, jolloin kokonaistappiot olisivat olleet noin 2 700-2 800 konetta.
Afganistanissa koetut varsinaiset tappiot olivat Venäjän puolustusministeriön mukaan kohonneet toukokuuhun 1989 mennessä 13 833 kaatuneeseen, 35 478 haavoittuneeseen sekä 310 kadonneeseen. Lähes 15 prosenttia kaatuneista olisi ollut upseereita. Luvut olivat todellisuudessa huomattavasti suuremmat: ilmeisesti noin 50 000 neuvostosotilasta kuoli ja kolme kertaa enemmän haavoittui.
Enemmän kuin miljoonan afgaanin arvioidaan kuolleen tässä sodassa.
- Anonyymi
Minä en aio ratifioida, joten turhaan haaveilette jäsenyydestä, sotahullut.
- Anonyymi
Minä ratifioin puolestasi😁
Nukkuvien puolueella ei ole valtaa😴😔💤
- Anonyymi
Pakoitettiinhan ne olemaan hyökkäys- eli Neuvostoliitossakin. Tosin eipä niitä kai montaa ollutkaan.
Putinatsilla vähän omituinen käsitys demokratiasta. - Anonyymi
Tiltu voi ratifioida ihan mitä haluaa.
- Anonyymi
Suomen kohtalo on annettu demonien käsiin. Näin on tapahtumien ennustettu etenevän.
- Anonyymi
Just sieltä se hurmahenki salalittoteorioineen 😁
Minä ennustan, että demoni menee haavasta vereesi ja yrittää myrkyttää sen!
Muut sanovat sitä bakteeriksi, mutta näin meidän kesken voimme ihan hyvin puhua demonista.- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Minä ennustan, että demoni menee haavasta vereesi ja yrittää myrkyttää sen!
Muut sanovat sitä bakteeriksi, mutta näin meidän kesken voimme ihan hyvin puhua demonista.Järjissään olevat ja kaikki sodan käyneet ja nähneet tietävät että sotaa on vältettävä kaikilla tavoin. Demonit vievät ihmiset sotiin. NATO sotilasliitto on Suomen portti sotiin. Siksi NATO:oon nyt mennään demonien johdatuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjissään olevat ja kaikki sodan käyneet ja nähneet tietävät että sotaa on vältettävä kaikilla tavoin. Demonit vievät ihmiset sotiin. NATO sotilasliitto on Suomen portti sotiin. Siksi NATO:oon nyt mennään demonien johdatuksessa.
"Demonit vievät ihmiset sotiin."
Sano vaan reilusti Putini ja sen kaltaiset kahjot ei siitä tarvitse tehdä mitään ihmeellistä mielikuvitustarinaa .
Oletko juuri tullut jostain kaatumaseurojen kokouksesta kun ajatus on vielä noin himmeänä hahmottamaan todellisuutta Anonyymi kirjoitti:
Järjissään olevat ja kaikki sodan käyneet ja nähneet tietävät että sotaa on vältettävä kaikilla tavoin. Demonit vievät ihmiset sotiin. NATO sotilasliitto on Suomen portti sotiin. Siksi NATO:oon nyt mennään demonien johdatuksessa.
>Järjissään olevat
>Demonit vievät
🆗🥱🙄 ...
- Anonyymi
Slaavit tappelee keskenään. Kuka ne laittaa kuriin?
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Ei tarvitse laittaa kun hyökkääjä, niin asia on taputeltu.
kun po. kuin
- Anonyymi
Koulupudokas ottaa nyt vaan sitä kaljaa. Muuhun eivät lahjat riitä.
Sinulla on täysi vapaus valita maa jossa asut, edellyttäen että se maa sinut huolii riesakseen. 😊
- Anonyymi
Tästä ketjusta näkee kuinka pumpulissa suomalaiset nuoret ovat kasvaneet. Ei ymmärretä että Venäjän ja Kiinan ihmisoikeusrikkomukset ovat aivan eri tasolla kuin USA:n . Yksistään Ukrainassa 30-luvun alussa Stalin tappoi saman verran Ukrainalaisia kuin Hitler juutalaisia ja se oli vain pieni osa Stalinin vainoista mutta eihän näistä voi puhua. Kiinasta puhuttaessa syntilista on niin pitkä että Tiibet on jo unohdettu koska ei kenenkään aivokapasiteetti pysty kaikkea muistamaan.
- Anonyymi
Demokratiassa AINA enemmistö päättää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833892
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342803Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä972206Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271710Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697- 301584
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453