Viemärit on Moskovassa paras ja hyvin suosittu turistikohde. Mutta nyt rankkasateen aika ei ehkä kovin viisas kohde. Kremlissä epäillään Ukrainan järjestäneen rankkasateen. Nyt ruplan kurssi on niin edullinen, että Moskovan viemäreihin pääsisi halvalla!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009798425.html
Moskovassa viemärikierroksella 5 venäläistä turistia menehtyi.
23
306
Vastaukset
- Anonyymi
Moskovassa ei kyllä ole juuri mitään muuta nähtävää, sama juttu Pietarissa. Moni venäläinen jopa asuu viemärissä ja ovat turvassa dronelta ja Kremlin turvajoukoilta.
- Anonyymi
Lienetkö edes käynyt Moskovassa? Euroopan suurimmassa kaupungissa löytyy kyllä nähtävää, samoin kuin Pohjolan ainoassa suurkaupungissa, Pietarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lienetkö edes käynyt Moskovassa? Euroopan suurimmassa kaupungissa löytyy kyllä nähtävää, samoin kuin Pohjolan ainoassa suurkaupungissa, Pietarissa.
Meinasin juuri haukkua aloittajan ja sen jälkeisen vastaajan täällä, mutta en viitsinyt. Ei se Idiootti ole kai käynyt Moskovassa eikä edes Pietarissa. Tuskin Helsingissäkään.
Itseäni ärsyttää suunnattomasti Venäjävastaisuus saati sitten -vihamielisyys sen kansaa ja kulttuuria kohtaan. Eihän ne tätä aloittaneet vaan Putin omine harhoineen ja pakkomielteineen.
Saatoin olla aluksi pakotteiden kannallakin, mutta nyt olen jo epäilevällä kannalla. Eipä ne näy millään tavalla siellä Moskovan ja Pietarin Supermarketeissa. Kyllä maaseudullakin kaupoissa ruokaa ja juomaa riittää entiseen tapaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin juuri haukkua aloittajan ja sen jälkeisen vastaajan täällä, mutta en viitsinyt. Ei se Idiootti ole kai käynyt Moskovassa eikä edes Pietarissa. Tuskin Helsingissäkään.
Itseäni ärsyttää suunnattomasti Venäjävastaisuus saati sitten -vihamielisyys sen kansaa ja kulttuuria kohtaan. Eihän ne tätä aloittaneet vaan Putin omine harhoineen ja pakkomielteineen.
Saatoin olla aluksi pakotteiden kannallakin, mutta nyt olen jo epäilevällä kannalla. Eipä ne näy millään tavalla siellä Moskovan ja Pietarin Supermarketeissa. Kyllä maaseudullakin kaupoissa ruokaa ja juomaa riittää entiseen tapaan."Eihän ne tätä aloittaneet" Joopa joo, ne vaan tukee ja kannattaa hyökkäyssotaa ihan isovenäläiseen tyyliin. Eipä ole venäjällä tainnut olla yhtäkään sodanvastaista mielenosoitusta tai kansanliikettä tyyliin "sotilaiden äidit"?
- Anonyymi
Viisas ja venäläinen samassa lauseessa. Viemäri on venäläiselle sopiva paikka .
- Anonyymi
Jos maan päämies on kääpiö ja viemärirotta, niin toki käyvät hänen kotipaikoillaan vierailulla. Olisiko peräti Unescon maailmanperintökohde numero 1 venäjällä?
Kyllä, VIEMÄRI on oikea paikka KAIKILLE venäläisille. Se on heidän kansanluonteessaan, siis mieltymys kaikkeen mätänevään ja haisevaan. Venäläinen nauttii siitä. Venäläisen ykkösravintokin on KAALI ja juoma KILJU vain siitä syystä että se PIERETTÄÄ aivan helvetisti ja ne haisevat MÄDÄLTÄ. Se on mannaa venäläiselle.
"Itseäni ärsyttää suunnattomasti Venäjävastaisuus saati sitten -vihamielisyys sen kansaa ja kulttuuria kohtaan"
Minä taas vihaan ennen kaikkea juuri Venäjän kansaa ja sen kulttuuria, sydämeni pohjasta. Siksi toivon että Putin pysyisi vallassa mahdollisimman pitkään ja tekisi mahdollisimman suuria investointeja sotaa varten. Sillä tavoin Venäjä romahtaa aina vain totaalisemmin.Kas, saimme kommentin LENINGRADILAISELTA! Mahtavaa!
Onko KAALISOPPAA ja onko KILJUPOTTU täynnä? Käy heti tankkaamassa molemmat jos on vajausta! Tästä se taas lähtee tämä päivä käyntiin!!!
Mistä siellä LENINGRADISSA tiedettiin nuo faktat noin tarkkaan? Asun niin korvessa että saan sähkönkin polkemalla generaattoriin liitettyä kuntopyörää ja kirjoitan tätäkin polkiessani. Ja totta, minäkään en ole vielä nähnyt VIEMÄRIÄ toiminnassa, mutta se kuulostaa mielenkiintoiselta. Onkohan minussakin ripaus VENÄLÄISTÄ verta???- Anonyymi
"Minä taas vihaan ennen kaikkea juuri Venäjän kansaa ja sen kulttuuria, sydämeni pohjasta."
Mitä kauheaa Venäjän kansa tai kulttuuri on sinulle aiheuttanut, että se oikeuttaisi tuollaisen vihan?
Laita kuulokkeet korville ja kuuntele vaikka Tsaikovskin musiikkia, niin viha toivottavasti alkaa laantua. Anonyymi kirjoitti:
"Minä taas vihaan ennen kaikkea juuri Venäjän kansaa ja sen kulttuuria, sydämeni pohjasta."
Mitä kauheaa Venäjän kansa tai kulttuuri on sinulle aiheuttanut, että se oikeuttaisi tuollaisen vihan?
Laita kuulokkeet korville ja kuuntele vaikka Tsaikovskin musiikkia, niin viha toivottavasti alkaa laantua."Mitä kauheaa Venäjän kansa tai kulttuuri on sinulle aiheuttanut, että se oikeuttaisi tuollaisen vihan"
He ovat olemassa. Esim. torakatkin ovat olemassa mutta en minä vihaa niitä. Niistä näet on kuitenkin hyötyöä luonnon kiertokulussa. Melkein kaikella on paikkansa ja aikansa. Mutta venäläiset, niin, niille en keksi MITÄÄN hyötyä tai käyttöä mainitussa kiertokulussa. Ne ovat minun käsitykseni mukaan täysin tarpeetonta PAINOLASTIA joita ilmankin pärjättäisiin aivan hyvin. Itse asiassa, jos venäläiset katoaisivat kaikki kuin taikaiskusta, kuka huomaisi mitään? Aivan!- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
"Mitä kauheaa Venäjän kansa tai kulttuuri on sinulle aiheuttanut, että se oikeuttaisi tuollaisen vihan"
He ovat olemassa. Esim. torakatkin ovat olemassa mutta en minä vihaa niitä. Niistä näet on kuitenkin hyötyöä luonnon kiertokulussa. Melkein kaikella on paikkansa ja aikansa. Mutta venäläiset, niin, niille en keksi MITÄÄN hyötyä tai käyttöä mainitussa kiertokulussa. Ne ovat minun käsitykseni mukaan täysin tarpeetonta PAINOLASTIA joita ilmankin pärjättäisiin aivan hyvin. Itse asiassa, jos venäläiset katoaisivat kaikki kuin taikaiskusta, kuka huomaisi mitään? Aivan!Mainiosti pärjättäisiin myös ilman "törkyturvan" törkykommentteja. Harvinaisen oikeaan osunut nimimerkkivalinta.
Anonyymi kirjoitti:
Mainiosti pärjättäisiin myös ilman "törkyturvan" törkykommentteja. Harvinaisen oikeaan osunut nimimerkkivalinta.
Olen harkinnut itselleni parhaiten SOVELTUVAA nimimerkkiä pitkään.
Kiitos että tuette VALINTAANI!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kuulokkeet korville ja kuuntele vaikka Tsaikovskin musiikkia, niin viha toivottavasti alkaa laantua.Heh-heh, venäläinen kulttuuri, Alla Pugatsova ja yllä tähdet. Venäläinen kulttuuri on köyhää, mielikuvituksetonta ja ei kiinnosta muualla maailmassa. Paras jakso taisi olla ryssien realistinen sosialismitaide.
- Anonyymi
Kolmannes venäläisistä joutuu tulemaan toimeen ilman sisävessaa joten ymmärrän miksi maakuntien miehet haluavat silmät pyöreinä käydä ihailemassa viemäreitä.
Täsmälleen näin! Naulan kantaan! Viemäreiden ihailu on KESKEINEN osa venäläistä KULTTUURIA ja KANSANLUONNETTA!
Olen sekä MIELELTÄNI JÄRKKYNYT että vittumainen IDIOOTTI. Sen lisäksi minulla on ÄÄRIMMÄISEN kieroutunut huumorintaju. Mihinkään näistä EI OLE minkäänlaista LÄÄKITYSTÄ.
Ja kaikesta tästä huolimatta viemäreiden ihailu on EDELLEEN keskeinen osa venäläistä KULTTUURIA ja KANSANLUONNETTA!- Anonyymi
törkyturpa kirjoitti:
Olen sekä MIELELTÄNI JÄRKKYNYT että vittumainen IDIOOTTI. Sen lisäksi minulla on ÄÄRIMMÄISEN kieroutunut huumorintaju. Mihinkään näistä EI OLE minkäänlaista LÄÄKITYSTÄ.
Ja kaikesta tästä huolimatta viemäreiden ihailu on EDELLEEN keskeinen osa venäläistä KULTTUURIA ja KANSANLUONNETTA!"...viemäreiden ihailu on EDELLEEN keskeinen osa venäläistä KULTTUURIA ja KANSANLUONNETTA!"
Laitapa jotakin faktaa väitteeksi tueksi, niin katsotaan tilannetta uudestaan. - Anonyymi
Maaseudulla varmaan tehdään makin alla kierroksia, ottavat esimerkkiä Moskovasta....
- Anonyymi
Kaikki pitää apinoida https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009791301.html
- Anonyymi
Jotkut venäläiset viihtyvät melko pitkään niissä.
https://i2-prod.dailystar.co.uk/incoming/article21759211.ece/ALTERNATES/s615b/0_2020-03-26-1.jpg - Anonyymi
Eiköhän siellä hukkunut samalla laumoittain viemäreiden vakioasukkaita - venäläisiä katulapsia ja kusipsurguja.
- Anonyymi
Uhriluku kasvaa. Ryhmän koko taisi olla 22 henkeä plus oppaat, eikä heitä kenestäkään ole kuulunut mitään. Näitä kirjaimellisesti underground maanlaisia kierroksia kutsutaan, tai siis niihin osallistuvia "diggereiksi". Youtubesta löytyy paljon videokuvaa millaisista ekskursioista on ollut kyse.
- Anonyymi
Melkein yhtä hauska uutinen, kuin se ryssän kuuraketti;-)))))) Senkin oli varmaan erikoisoperaatio, hyvin hyvin erikoinen operaatio;-)))))))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918