Kun länsi jo kehittää aktiivisesti kuudennen sukupolven hävittäjää, Venäjällä myönnetään, ettei heillä ole vielä edes kaavailtu sellaista konetta. Kun ryzzä ei vaan osaa, niin ei osaa.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Saatanalla voi uhkailla ja maailmanlopulla.
Bunkkerieliitti ei välitä, luksusluolat maanalla.
Ehkä kannattaisi kokeilla sitä elämää ensin se vuosi, niin ettei ulkopuolista huoltoa ole lainkaan. - Anonyymi
Se sukupolvi on suhteellinen käsite. Suhteessa edelliseen sukupolveen.
Venäläinen sukupolvi-käsite on erilainen mitä läntinen käsite. Nämä eivät ole mitenkään verrannollisia. - Anonyymi
Putin hehkuttaen lupasi Venäjälle ja sen nuorelle polvelle loisteliasta tulevaisuutta. Hän unihti mainita sen tarkoittavan mm. pysähtyneisuuden ajan paluuta, teknisen, tiedollisen ja taidollisen edistyksen, internetin/sos-median rajoittamista/loppua. Sisäinen propagandaintra vain pyörisi, jos pyörisi kohta ajan myötä sekään. Kohta eivät pääse lännestä edes ohituksin oikeaa tietoa ja valoa saamaan. Tiedustelueversti Martti J. Kari oli oikeassa kuin vain olla voi. "Venäjällä ei ole tulevaisuutta." Näkeehän tuon nyt jokainen.
- Anonyymi
On sillä huono tulevaisuus.
- Anonyymi
Ryzzät on aika tyhmiä.
- Anonyymi
Vanja on menettänyt 10 sotilaskonetta parissa viikossa.
- Anonyymi
Ja nyt jo enemmänkin.
- Anonyymi
Onneksi Suomi on johtava maa mitä tulee hävittäjien kehittämiseen.
- Anonyymi
Mitä igor Suomessa tekee?
- Anonyymi
Eilen takapihalla tuli rakennettua jo ensimmäinen toimiva prototyyppi viidennentoista polven hävittäjästä.
- Anonyymi
Ensimmäisen
Toisen
Kolmannen
Neljännen
Viidennen
Kuudennen
Seitsemännen
…
Tuohan on kuin kivimusiikkiyhtye Spinal Tapin käyttämä musiikin vahvistin, jossa maksimi oli 10:n asemesta 11. - Anonyymi
Ilmeisesti Venäjä panostaa enemmän puolustukseen ja kehittää ilmatorjuntaa.
- Anonyymi
Ilmatorjuntakaan ei tunnu olevan häävi.
- Anonyymi
Olen tutustunut venäläiseen IT kalustoon kantapään kautta. Ei ollut ainakaan 1990 luvulla hurraamista. Vaikka saihan BUK ohjuksella sentään matkustajakoneen alas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581655
- 731180
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51536
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.33485Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74480- 37439
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427