Koska olet niin etuoikeutettu niin Yle ei ole kiinnostunut sinun mielipiteistäsi. Mieluummin haastatellaan säälipisteitä ansaitsevia henkilöitä. Mutta rahasi kelpaa ja se otetaan sinulta, halusitpa tai et.
https://www.youtube.com/watch?v=_QAdEKELcAM&list=RDCMUC3GHsIMD-Jw7FNVmbhKZdIw&start_radio=1
Hei sinä etuoikeutettu valkoinen omistusasunnossa asuva mies - Yle syrjii sinua!
13
194
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa täyttä asiaa.
Täältä lisää Ylen ihmeellisestä maailmasta:
https://www.verkkouutiset.fi/a/ivan-puopolo-ylelta-rahat-pois/#d9c63162- Anonyymi
Tyhmiä väitteitä salaliittouskovaisilta.
- Anonyymi
Akkavalta jyllää. Mutta sehän sopii että miehiä sorretaan! 👻
- Anonyymi
Kommentoijien puute johtunee siitä, että täällä ei omistusasunnon omistajat käy skrivaamassa. Tämä on enemmänkin köyhälistön, vuokralla ja teltoissa asujien foorumi.
- Anonyymi
No jaa. Taitaa kuitenkin johtua siitä etteivät tolkun ihmiset välitä huurupääpersujen hourailuista.
- Anonyymi
Minua sorretaan!!! 😩🤬😡
- Anonyymi
Aihe kuin aihe, on aina ensimmäisenä paikalla itkemässä joku valkoinen heteromies, jonka sieluun taas niin syrjintä sattuu.
- Anonyymi
No nyt minä ymmärrän. Minä olen uhri!
- Anonyymi
YLE syö sinun pöydässäsi ja syö hyvin ja vielä röyhtäileekin.
Minä en katso Yleä. Minä en anna palautetta Ylelle. Minä äänestän poliitikkoja, jotka ovat valmiita vaikka lopettamaan koko Ylen.
- Anonyymi
Eli äänestät persuja. Eihän muilla ole mitään Yleä vastaan. Ja persut vain haluaisivat tehdä siitä Suomen Uutisten tai MV-lehden kaltaisen yhden "totuuden" paskatuutin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli äänestät persuja. Eihän muilla ole mitään Yleä vastaan. Ja persut vain haluaisivat tehdä siitä Suomen Uutisten tai MV-lehden kaltaisen yhden "totuuden" paskatuutin.
Sinulla on siis jotakin totuutta vastaan, arvoisa Öyhö!
- Anonyymi
Mä oksennan, ylenannan ja muutenkin pahoin voin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947793- 374117
- 483670
- 2533318
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442898Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402772- 462653
- 1462650
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599