Israelin hyökäyksessä muurein ympäröityyn Gazan alueelle on haavoittunut vähintään 100 000 palestiinalaista siviiliä. Kuolleiden palestiinalaisten määrää on vaikea arvioida koska pelkästään palestiinalaisia lapsia on kateissa yli 20 000. Heidän arvellaan olevan Israelin tuhoamissa rakenusten raunioissa tai suurissa joukkohaudoissa jonne israelilaisotilaat ovat haudanneet kuolleita palestiinalaisia.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Lääkärit ilman rajoja järjestön mukaan ainakin 21 000 palestiinalaista lasta on kateissa. Israelilaisarmeijan epäillään haudaneen kadoneet lapset suuriin joukkohautoihinsa jonne he ovat piiloiteleet tapettujen palestiinalaisten ruumiita. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010523179.html
- Anonyymi
Israelin armeijan murhaamia palestiinalaisia on rekisteröity n. 38 000 joista n. kolmasosa eli 13 000 on ollut alaikäisiä lapsia. Nyt Lääkärit ilman rajoja raportoi että vielä lisäksi 21 000 palestiinalaisen lapsen olevan kateissa! Lasten oletetaan löytyvän Israelin pomittamista raunioista ja suurista joukkohaudoista minne Israelin puskutraktorit ovat palestiinalaisten ruumita puskeneet. Tämän mukaan pelkästään palestiinalaisia lapsia olisi kuollut Israelin hyökäyksessä 34 000. Mikäli lapset muodostavat tuon kolmasosan Israelin murhaamista palestiinalaisista, on palestiinalaisia uhreja yli 100 000!
- Anonyymi
Gatsassa uutisten mukaan n 200 suomalaista. Ovatko Kelan rahoilla hakemassa työpaikkaa sieltä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513