https://urly.fi/3yvj
Tytti Tuppuraisen kaikesta räksyttävä tyyli romahdutti SDP kannatuksen
Tytti Tuppuraisen omat riitelyt avioeron yhteydessä ja lasten vieroittaminen Isästä eivät saa hyväksyntää Suomalaisilta
Tytti Tuppurainen romahdutti SDP kannatuksen
19
239
Vastaukset 19
- Anonyymi
Tytin ainoa oikea työpaikka on sdp- puoluetoimistolla nitojana.
- Anonyymi
Joo kyllä tytti olisi jossain hoitelemassa kopiokoneen papereita, jos ei olisi naiskiintiöitä, demarit vaan otti liian hölmön joka ei osaa pitää suutaan kiinni? Eikö oikeasti demareilla ole fiksumpaa porukkaa, tai sitten sellaisia jotka pitää suunsa kiinni kun käsketään.
- Anonyymi
Tuppurainen, poliittinen pelle ja pyrkyri oulusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppurainen, poliittinen pelle ja pyrkyri oulusta.
Tuppurainen, Se oli kahdeksan miljardin seteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppurainen, Se oli kahdeksan miljardin seteli.
Se oli 27 miljardin säästöt. Etkö tiennyt?
- Anonyymi
Jos joku sen sai aikaan niin Mäkynen.
- Anonyymi
Kaikkitietävä jokapaikan tuppurainen.
- Anonyymi
Milloin julkaisee seinäkalenterin?
- Anonyymi
Omaa egoaan yrittää typeryydellään nostaa, tyhjänpäiväinen tonttu, poliittinen pyrkyri.
- Anonyymi
Omistus ohjaus ministeri ainakin Ed hallituksessa sai sähkön siirtoyhtiöt kuriin ja herran nuhteeseen? Ps. Elenia nosti juuri siirto hintoja 3,5%
- Anonyymi
Nyt on pakko tunnustaa, vasemmistoliitolle pointsit, oli ainoa puolue joka oli sähköverkkojen myynti vastaan.
Sähkönsiirto on riistoa, jota ei voi kilpailuttaa.
- Anonyymi
Sääriään näyttelee niin kernaasti.
- Anonyymi
Ja lintmannin antti..
- Anonyymi
Tytti on mustassa nahkahameessaan tosi namun näköinen vassarirouva. Sosialidemokratia ei maistu tänne yhtään, mutta Tyttelin vaihtelevan huulipunan makua ja kaikkea muutakin herkkua voisi mielellään lipaista
- Anonyymi
Tytistä tulee mieleen Reeperbahn ....
Tytti mielellään ruoskisi kapitalistin näännyksiin. - Anonyymi
Miten hänestä on tullut räpätäti Tytti???
- Anonyymi
Nahkamarinin jälkeen nähtiin ainakin nahkakiuru ja nahkatuppurainen. Nähtäisiinkö me nyt vielä nahkalintta?
- Anonyymi
Hymy on kuin Jokerilla.
- Anonyymi
demadeihin pesityi aina oikeisto porvari, veturiksi joka lopulta syö kannatuksen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78460- 39455
- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397