/yle-valkopesi-iranilaisterroristin-norjalaismieheksi

Anonyymi-ap

31

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta tätä ALLAAAAAH AKBAR paskan terrorismi ei tule loppumaan länsieuroopasta mihinkään!
      Nyt vain odotellaan että kehitysmaamuslimi islampaskan populaatiot kasvavat niin paljon että alkavat horjuttamaan länsieuroopan maiden yhteiskuntarauhaa ja saamaan jalansijaa hallintoon!
      Näitä vihervasemmiston muslimiveljeskuntien Natsimoita, Taateleita, Sulttaaneja, Hussu Mussuja, Habiboita…jne, tulee jatkuvasti lisää yhä enemmän päättäjiksi…

• Anonyymi

Varsinkin kuntapolitiikan tasolla…

• Kyllä se loppu jos länsi maa lopeta laitta heidän nenää maailma
        En tiedä mitä Amerikka ja länsi he tekevät Irakista.Jemen-Syyria.Afganistan .Afrikka
        kun länsi lopeta olen varma Islami myös lopeta sekoita länsi elämä

• Spermanaama siellä minun nimi
        Ainakin minä ja muotar uskomme kirjoita nimi -mitä sinä teet istut tietokone takana .olen varma et uskalla mennä yksi wc

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Kyllä se loppu jos länsi maa lopeta laitta heidän nenää maailma
        En tiedä mitä Amerikka ja länsi he tekevät Irakista.Jemen-Syyria.Afganistan .Afrikka
        kun länsi lopeta olen varma Islami myös lopeta sekoita länsi elämä

uli uli uli

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Spermanaama siellä minun nimi
        Ainakin minä ja muotar uskomme kirjoita nimi -mitä sinä teet istut tietokone takana .olen varma et uskalla mennä yksi wc

Vai sellainen nimi sulla sitten on. Miesten mieleen olet. ;)

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Spermanaama siellä minun nimi

Ihme kakkamies oot, ja sekaisin kuin sika säkissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihme kakkamies oot, ja sekaisin kuin sika säkissä.

Juo vettä suola kanssa se auta-joskus kun lammas tulee kipeä juo vettä suola kanssa sitten parane

• Anonyymi

No niin 2 kiusallista haram viestiä poistettu…

• Anonyymi

PROFEETTA Moktarilta ei voi kysyä mitään!
        Ja vastaus olisi todennäköisesti , mutta kun Breivik ja Teukan pipo ja Einarin manki…

• Anonyymi

Vastaa nyt PROFEETTA Moktar, ettei Ylen tehtävä ole kertoa mitään näistä ALLAAAAAH AKBAR terroristi iskuista euroopassa…
      Vai Breivikistä kertominen on niiden tehtävä, koska tekiä oli kantanorjalainen, eikä ole monikulttuurista, monimuotoista, kulttuurinrikkautta…

• Anonyymi

Moktar taitaa olla sunnuntai pyllistelyssä, kun ei ole näkynyt tai kuulunut mitään…

• Anonyymi

Muistakaa että äänestämällä voi vaikuttaa, ettei nämä PROFEETTA Moktarin kaltaiset islamilla aivopestyt hyödylliset viherpunikki idioottisuvakit pääse valtaan SUOMESSA!

• Anonyymi

Media jättää järjestelmällisesti kertomatta muslimien tekemistä rikoksista tai niistä kerrotaan jälkikäteen hämärästi, jottei rikollisia saataisi kiinni. Muslimit syytävät valheita ja vääristelevät totuutta. Mekassa kuoli hetki sitten noin 1000 pyhiinvaeltajaa, mutta oliko se häpeätahra islamille, kun ei juuri uutisoitu. Muslimit tappavat kristittyjä omissa maassaan, mutta siitä ei uutisoida. Täällä annetaan terroristien piileksiä ja nauttia jopa suosiota ennen terroritekoa.

• Anonyymi

Valtamedia on täynnä PROFEETTA Moktarin kaltaisia viherpunikkeja, jotka peittelevät kaikin mahdollisin keinoin kehitysmaamuslimi islampaskan edesottamuksia…
        Kuten tällä hetkellä, näiden ”Dödspatrullien” olemassa oloa ja rikollisuutta…

• Anonyymi

YLE on luotettavin uutiskanava!

• Anonyymi

YLE on yhtä luotettava, kuin rikkinäinen kondomi….

• Anonyymi

viittomakielisissä jäi se äärivasemmisto pois uutisista 🤣

• Anonyymi

normaaleissa kyllä mainittiin ilman katkosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

normaaleissa kyllä mainittiin ilman katkosta

Ei kaikki kuurotkaan tyhmiä ole jokainen lukee huulilta

• Anonyymi

Nyt on tullut esille että Ylessä uutisten päätoimittaja Riikka Räisänen sensuroi uutisia että ei " loukattaisi " ihmisryhmiä

• Anonyymi

Onko totuus loukkaus? Olemme siirtyneet mielivaltaiseen valheen aikakauteen. Islam ei kestä totuutta. Totuus ei silti häviä vaan tulee vielä julki.

• Anonyymi

Nyt täytyy pitää huolta siitä, että kaveri ei eksy takaisin sinne sivistyksen kehtoon mistä, varmastikin vahingossa, eksyi Eurooppaan. Me tarvitsemme heidän upeaa korkeakulttuuriaan ja sivistystään.

• Anonyymi

Tottakai,se on sitä Ylen monimuotoisuutta. Olen lakannut katsomasta YLE uutisia, Katson ulkomaiden eri kanavia, että saa edes jonkun näköistä uutisointia. Maailmalla tapahtuu koko ajan, mutta woke YLE ja woke Hesari metsästää mieluummin vuosikymmenten taksia politiikkojen, näyttelijöiden ja laulajien tekstareista tai takapuolen puristeluita.
      Jotka nämä naisetkin muistavat vasta sen jälkeen,kun luulivat hyötyvänsä. Rasismikortti heiluu koko ajan, pienemmälle jää muslimien ja mamujen tekemät naisten åoltot, puska ja uimahalli raiskaukset jne.

• Anonyymi

Oulu

• Anonyymi

Oomi880

• Anonyymi

Shole kardox

• Anonyymi

Moktar gubta johtaa yleä

• Anonyymi

https://www.jpost.com/opinion/article-809464

Eurooppalaisissa lehdissä ei euroopan islamisaatiosta puhuta mitään. Läntinen media on aivan ilmeisesti yksimielisesti päättänyt, että Euroopan islamisaatioprosessi (jihad) on tabu.

Lännen vasemmistolaiset (vihreät, sdp ja sen kaltaiset hyödylliset idiootit) pumppaavat pää märkänä muslimeita Eurooppaan.

Vasemmistolaiset eivät ole älykkäitä. He luulevat importoivansa Eurooppaan vasemmistolaisiä äänestäjiä (vrt "arabi-sosialismi") ja vassarit luulevat saavansa vasemmistolaisen sosialistisen Euroopan mutta kappas vain, tulikin islamistinen Eurooppa. Vasemmiston sinisilmäisyys on legendaarista, erityisesti vasemmistolaisten naisten.

Muslimeiden näkökulmasta tilanne on hyvin selkeä. He käyttävät vanhaa jippoa eli "arabisosialismia" troijalaisena hevosena, jolla pääsee Eurooppaan sisälle.

Vasemmistolla ei ole kykyä hahmottaa todellisuutta tai faktoja. Heiltä puuttuu älykkyys, oikeat tiedot ja kyky tunnistaa petos.

Vassarit ovat niin tyhmiä, että tuhoavat islamilla oman maansa ja mantereensa.

Tyhmyys tulee aina kalliiksi ja vasemmistolainen tyhmyys erityisen kalliiksi.

• Anonyymi

viime aikoina suomessa on tapahtunut useita mm romaanien tekemiä tappoja mutta median mielenkiinto loppuu heti kun selviää että tekijä romaani tai mamu'
      suomalaisten tappoja revitetään loputtomasti

esim
      sipoon kylmäasema tappo'
      vantaan kouluampuminen
      porin kylmäverinen somalin murha
      pitäjänmäen äidin tappo
      jne

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe