Ilm. 13:7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.''
Sota loppuu ... EU ja Israel tuhotaan
10
173
Vastaukset
- Anonyymi
Voi Elli-Noora, kun kaikki on samassa veneessä
Jumala on luonut maailman ja myös saatanan, joka on ”tämän maailman kuningas”. Nähtävästi saatanan toimet kuuluvat Jumalan ennalta määräämään suunnitelmaan, koska muutoinhan Jumala kaikkivaltiaana olisi tuhonnut saatanan heti kun saatana asettui vastustamaan Jumalan tahtoa. Miksi Jumala antoi näin tapahtua? Miksi Jumala salli saatanan vietellä Adamin ja Eevan syntiin ja sitä kautta salli synnin tulla maailmaan kaikkine seurauksineen. Näitä seurauksia käsittelen tässäkin luvussa.
Jos siis Jumala on kaiken ennalta määrännyt toteutumaan, se tarkoittaa, että Jumala korjaa asian viimeisen tuomion yhteydessä eikä rankaise ikuisella päättymättömällä kidutuksella ihmisiä sellaisesta, jonka Jumala itse on aiheuttanut.
Kristus kuoli kaikkien puolesta, niin hyvien kuin pahojen. Pahat eivät vain ymmärrä tätä. Ymmärtämättömyydenkö vuoksi heidän pitäisi kitua ikuisesti tulijärvessä? Ei Paavalikaan ymmärtänyt, että hän teki suurta vääryyttä Kristukselle ja kristikunnalle, mutta mitä teki Kristus – käännytti pakolla Paavalin.
Joh 11:41 … Jeesus loi silmänsä ylös ja sanoi: ”Isä, minä kiitän sinua, että olet minua kuullut. 42 Minä kyllä tiesin, että sinä minua aina kuulet…
Jumala on luonut maailman ja myös saatanan, joka on ”tämän maailman kuningas”. Nähtävästi saatanan toimet kuuluvat Jumalan ennalta määräämään suunnitelmaan, koska muutoinhan Jumala kaikkivaltiaana olisi tuhonnut saatanan heti kun saatana asettui vastustamaan Jumalan tahtoa. Miksi Jumala antoi näin tapahtua? Miksi Jumala salli saatanan vietellä Adamin ja Eevan syntiin ja sitä kautta salli synnin tulla maailmaan kaikkine seurauksineen. Näitä seurauksia käsittelen tässäkin luvussa.
Jos siis Jumala on kaiken ennalta määrännyt toteutumaan, se tarkoittaa, että Jumala korjaa asian viimeisen tuomion yhteydessä eikä rankaise ikuisella päättymättömällä kidutuksella ihmisiä sellaisesta, jonka Jumala itse on aiheuttanut.
Kristus kuoli kaikkien puolesta, niin hyvien kuin pahojen. Pahat eivät vain ymmärrä tätä. Ymmärtämättömyydenkö vuoksi heidän pitäisi kitua ikuisesti tulijärvessä? Ei Paavalikaan ymmärtänyt, että hän teki suurta vääryyttä Kristukselle ja kristikunnalle, mutta mitä teki Kristus – käännytti pakolla Paavalin.
Joh 11:41 … Jeesus loi silmänsä ylös ja sanoi: ”Isä, minä kiitän sinua, että olet minua kuullut. 42 Minä kyllä tiesin, että sinä minua aina kuulet…- Anonyymi
ISLAMIN TAVOITE EI TULE KOSKAAN TOTEUTUMAAN KOSKA SE LUOMUS ON VAIN IHMISEN LUOMAA HÖMPPÄÄ JA VAILINAISTA ELÄMÄÄ KAIKKI
sen takia näitten kulku on piilossa olevaa kaavutettua elämää palanmatkaa - Anonyymi
Tuot väärää ja Raamatun vastaista evankeliumia, joka on kirottu. Lue Raamatun loppulehdeltä, niin toivottavasti ymmärrät.
Anonyymi kirjoitti:
ISLAMIN TAVOITE EI TULE KOSKAAN TOTEUTUMAAN KOSKA SE LUOMUS ON VAIN IHMISEN LUOMAA HÖMPPÄÄ JA VAILINAISTA ELÄMÄÄ KAIKKI
sen takia näitten kulku on piilossa olevaa kaavutettua elämää palanmatkaaOk nyt kaikki tiedä Islam ei halua Gaza sota loppu
Entä Ukraina sota sekin Islam -Entä nato ja Venäjä no sekin Islam
en tiesin että Islam noin vahva
- Anonyymi
Se pirujen valta ei kestä kauan, kun Jeesus tulee, ja tuhoaa hyökkääjät Israelin vuorille, ja näyttää kuka on HERRA.
- Anonyymi
Ihminen kehittyy kaikkea koneeseensa ottamalla mietintään ja siitä funtsien löytää luojansa luomuksen ja armon
KUOLEMA ON YKSI ARMON LAHJOISTA IKUISELLA TAIPALEELLA- Anonyymi
Joo MITEN SYNTYMÄ JA KUOLEMA SOPIVAT KOHILLEEN
- Anonyymi
ISLAMIN KIVILÄJÄLLÄ EI SIIPIÄ LÖYVY KOSKA SE ON HETI ALKUJAAN HENGETÖ MAA AINESTA VAIN
- Anonyymi
Kävisit sinäkin töitä, ettei tarvitsisi yöaikaan hourailla.
Tuoko sinun mieleesi tuli keskellä yötä? Nukkuminen voisi tehdä terää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604