Alko mietityttää että voisko olla esim mahdollista se, että se lopettaisi noi toimet, jos joku osais puhua , joku tosi henkinen ihminen sille asiat syväulotteisesti rakkauden kautta että sen pitäs sen henkilön osata puhua rakkaudesta muttei yksiselitteisellä tavalla vaan että se pystyis jäsentään asiat putinin päähän hyvin.
esim kyky ylipuhua ihminen. jos esim sanoisi näin että hei vlad putin et sä kai halua olla tuollainen paha ihminen että onko niin että syvällä sisimmässäsi haluaisit olla normaali ihminen, mutta et voi itsellesi mitään vai voisitko kuitenkin kääntää kurssin mutta miten se tapahtuisi putin että voisitko alkaa purkaa asiat poikki ja pinoon ihan nuoruudesta lähtien ja lähdettäisiin myös siitä että venäjän valtion ihmisissä ei ole vikaa vaan että asiat on menneet nyt pahaan suuntaan noilla toimillasi ja ota huomioon se, että maailmassa on valtioita jotka ajattelee samalla lailla kuin te, niin miks pitää yrittää pakottaa muutkin samaan systeemiin kun pystytte käymhään kauppaa samanajattelivien kanssa????? että voitaisiinko tehdä kompromissi että tulisit vastaan tuossa ? ja onko mahdollista se, että kun haluaisit olla erilainen niin pystyisitkö olemaan kuten me monet muut? ja come on, et kai oikiasti halua että syttyisi maailman sota?
voiko putin kääntää kurssin että lopettaa sotimisen&hulluuden? Voisiko mutta miten
8
123
Vastaukset
- Anonyymi
ei välttämättä tarvittaisi ainoastaan sellaista diplomaattia joka yrittäisi koko ajan jauhaa rauhaa poliittisen puhheen kautta vaan semmonen henkilö, joka vetoaisi myös muihin seikkoihin eli psykologia, henkisyys, sun muut.
????????? eikä välttämättä tarvisi olla diplomaatti vaan ihan random ihminen jolla on kyky rauhoittaa ja kyky rakastaa ihmisiä &maailmaa, että joku ihminen jolla olisi joku sellaine omanlaisensa voima ja rakkaus. - Anonyymi
Vladi- pappa taitaa olla ns. yhden asian ihminen. Nimittäin totalitarismin edustaja.
Kommunismiin ei neuvottele kuulu.
sittenkun kaikki on menetetty, alkaa armon anelu eli ryssien kohdalla kerjääminen. Kyllä hyvä idea mutta kurssi myös mahdu Bush-Israel pääministeri
- Anonyymi
Mahtavaa puuroa tuo tekstisi.
- Anonyymi
sen tod näk selittää se että mulla voi olla asperger ja paljon muutaki neurologista juttua = erikoiset aivot.
- Anonyymi
pyrin kyllä siihen nykyään aina, että en kirjoita kaikkia tekstiä samaan läjään vaan pyrin rytmittämään kirjoitustani
- Anonyymi
Hyvin kirjoitit. Ja asiaa.
Luulen, että Putin elää niin omissa harhoissaan, että tarvitsis ammattilaisten apua.- Anonyymi
sehä on nuoruuvesta asti elänyt "suljettua elämää" eli sen vanhemmat opetti että tunteet pitää sulkea kokonaan ettei saa itkeä ja kaikki pitää kovettaa että vain työtä tekemällä ja kaikki tunteet sivuuttaa mutta emmä usko että tommonen psykologia-oppi on viisasta, noh toisille se voi toimia, muttei kaikille ja mie vähä luulen, että tuollainen systeemi jossa tunteet sivuutetaan etä ihan nuoruuvesta asti opetetahan tuohon linjalle, että se ei välttäämättä putinille ole sopinut ja nyt kaikki purkautunut ulos hirveänä aggressiona ja mielenhäiriönä.
Onhan se nuorempanakin alkanu jo oireilla koko ukkeli. nyt sitten lopullisesti kaikki meni vikaan.
oon pohtinut tuota että onkohan tuossa ollut yksi selitys joka vienyt häntä kohti tuota tuhon tilaa. Onko hän nuoruudessa myös kokenut joitain ikäviä asioita? Onko hän puhunut niistä koskaan?
Vai onko putin heti nuoruudesta asti ollut fasistimielinen kiusaaja joka on muita oppilaita kiusannut? On sekin mahdollista ja sellainen kiusaaja sitten jatkaa kiusaamista myös työelämässä. On mahdollista että pahaluonteinen ihminen voi myös muuttua. Tiiän moniakin jotka on muuttuneet ns kilteiksi ja normaaleiksi empaattisiksi ihmisiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604