Vaikka mittasivat työterveystarkastuksessa kun käskin mitata niin 171,8 cm?
Omakantaan on kuitenkin kirjattu ylös 172cm.
Minkä takia omakantaan on kirjattu pituudekseni 172cm?
15
146
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuisenkin ihmisen pituus on likiarvo, enemmän aamulla, lyhyempi illalla...
- Anonyymi
Ei hätää jos ja kun oppostiomme pääsee taas joskus valtaan niin tulee laki jossa voit ihan itse määritellä piitudeksesi minkä haluat sama tulee myös ikä asiaan.
- Anonyymi
Olet epäinhumillisen sorron uhri ja sinua vastaan on muodostettu valtava Big Pharman ja THL:n johtama salaliitto. Ainoa mahdollisuutesi pelastautua on kääriytyä aluminifolioon ja muuttaa sähköttömään maakellariin asumaan.
- Anonyymi
Kauan meni, että tieto päivittyi?
- Anonyymi
Se ei ole pituutesi, vaan lyhyytesi. Sano, että korjaavat sinut 172cm lyhyeksi.
- Anonyymi
Tappi mieheksi.
Naiseksikin pätkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappi mieheksi.
Naiseksikin pätkä.Haista paska!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista paska!
TeleTappi!
- Anonyymi
Pyöristyssääntöjen mukaisesti pyöristetty lähimpään täyteen senttiin. Ei mitään sen kummempaa, mutta voit toki kirjoittaa presidentille tästä maatamme uhkaavasta hirmuisesta salaliitosta.
- Anonyymi
Olisko Orpo käskenyt rokottaa tuostakin? Onhan toi nyt törkeetä.
- Anonyymi
Asiastahan ilman muuta pitää ulissa moneen kertaan Suomi24:lla. Sehän korjaa kaiken.
- Anonyymi
Pidä vaa se pääs kii.
Tää on vapaa palsta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä vaa se pääs kii.
Tää on vapaa palsta.Koita selvitä suuresta ongelmastasi. Jaksamisia.
- Anonyymi
Oletpa sinä lyhyt pätkä.
Minä olen sentään 173,45cm pitkä. - Anonyymi
minulla oli merkattu 191 ja painoksi 108.
näillä mennään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202