Vaikka mittasivat työterveystarkastuksessa kun käskin mitata niin 171,8 cm?
Omakantaan on kuitenkin kirjattu ylös 172cm.
Minkä takia omakantaan on kirjattu pituudekseni 172cm?
15
140
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuisenkin ihmisen pituus on likiarvo, enemmän aamulla, lyhyempi illalla...
- Anonyymi
Ei hätää jos ja kun oppostiomme pääsee taas joskus valtaan niin tulee laki jossa voit ihan itse määritellä piitudeksesi minkä haluat sama tulee myös ikä asiaan.
- Anonyymi
Olet epäinhumillisen sorron uhri ja sinua vastaan on muodostettu valtava Big Pharman ja THL:n johtama salaliitto. Ainoa mahdollisuutesi pelastautua on kääriytyä aluminifolioon ja muuttaa sähköttömään maakellariin asumaan.
- Anonyymi
Kauan meni, että tieto päivittyi?
- Anonyymi
Se ei ole pituutesi, vaan lyhyytesi. Sano, että korjaavat sinut 172cm lyhyeksi.
- Anonyymi
Tappi mieheksi.
Naiseksikin pätkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappi mieheksi.
Naiseksikin pätkä.Haista paska!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista paska!
TeleTappi!
- Anonyymi
Pyöristyssääntöjen mukaisesti pyöristetty lähimpään täyteen senttiin. Ei mitään sen kummempaa, mutta voit toki kirjoittaa presidentille tästä maatamme uhkaavasta hirmuisesta salaliitosta.
- Anonyymi
Olisko Orpo käskenyt rokottaa tuostakin? Onhan toi nyt törkeetä.
- Anonyymi
Asiastahan ilman muuta pitää ulissa moneen kertaan Suomi24:lla. Sehän korjaa kaiken.
- Anonyymi
Pidä vaa se pääs kii.
Tää on vapaa palsta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä vaa se pääs kii.
Tää on vapaa palsta.Koita selvitä suuresta ongelmastasi. Jaksamisia.
- Anonyymi
Oletpa sinä lyhyt pätkä.
Minä olen sentään 173,45cm pitkä. - Anonyymi
minulla oli merkattu 191 ja painoksi 108.
näillä mennään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l251858- 1171131
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1331128Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei9896Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.136853Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta34783Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm54730- 62727
- 142726
- 38689