Jesuiitta Anthony Fauci ajoi läpi AIDS-huijauksen 1980-luvulla

Anonyymi-ap

Jyräsi kaikki, jotka vastustivat hirveän AIDS-lääkkeen markkinoillle tuomista.

Fauci on tosiaan viimeisen päälle jesuiitta. Kävi jesuiittalukiota, josta oli tunnin kotimatka ja valmistui jesuiittayliopistosta. On aina myös kehunut ja ylistänyt jesuiittoja.

Vuosisatoja sitten jesuiittapappi Athanasius Kircher oli tautien pöpöteorian pioneereja, ja COVID-19-viruksen graafinen esitys näyttää sattumalta melko samalta kuin Kircherin piirros maan vulkaanisesta kartasta:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcSZVczHZHsX04cFt5DDjsLglTsLWLw_XaqzQvQyK2OdUoJyCCfnfSEn9WyJtCBWFOMdy4PYf3FMC7AbH_O0hqDMcV-f3PD8OzsZEWLChQeUiNnBUBShxkwON8HXXAfDFOOvfd85onfwQ/s1600/Athanasius-+Kircher-Pyrophylaciorum.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzGyqXhIuDv6eT9GcexzBSvZWVioW81625mghWSTWLMUWhY_ksT1RcPm1TsQQpiSp5H2RNOpCNQw4RLVVEDO3THVD8Du7G68Yf_uiZGGLGDXiex9SBxJWhOUc6a7sPxwpzy06v9oc5Msc/s772/coronavirus-CGI.PNG

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, tuo oli varsin traagista.

      Parempi olisi ollut jos mitään AIDS lääkkeitä ei olisi tullut niin ne homot olisi jo tähän mennessä kaikki kuolleet pois.

      Mutta ei, meillä on vieläkin homoja, kuten Viki tietää, jäljellä.

      Saatanan Tunarit.

      • Anonyymi

        Kommenttisi on vihamielinen ja ihmisvastainen. Miksi jonkun pitäisi kuolla ja sinä saisit elää. Et ole ketään muuta parempi.


      • Anonyymi

        AIDS on niiden lääkkeiden aiheuttama, mitään sellaista aiheuttavaa virusta ei ole olemassakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi on vihamielinen ja ihmisvastainen. Miksi jonkun pitäisi kuolla ja sinä saisit elää. Et ole ketään muuta parempi.

        Aloittajahan sitä kuolemaa halusi kun valittaa että AIDS lääke tuli saataville.

        Mä vain sitten palstan mukaan satiirilla komppasin sitä.

        Eksä ymmärrä?


    • Anonyymi

      On helppo keksiä yksi nimi. Ja muu jää piiloon, jos oli muita ihmisiä tai tahoja. Ja mitä tapahtui.

    • Anonyymi

      Ja taas kerran tuo yksi hörhö on tunkemassa jesuiittoja joka paikkaan.

      • Anonyymi

        On vaikea olla tunkematta niitä joka paikkaan, kun ne on joka paikassa. Ihan yleistä tietoa, että Fauci on maallikkojesuiitta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikea olla tunkematta niitä joka paikkaan, kun ne on joka paikassa. Ihan yleistä tietoa, että Fauci on maallikkojesuiitta.

        On myös yleistä tietoa että tuollainen jesuiittojen kaikkialla näkeminen on mielisairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös yleistä tietoa että tuollainen jesuiittojen kaikkialla näkeminen on mielisairaus.

        Persekärpänen on luovuttanut ja jaksaa enää vain solvata muita keskustelijoita?

        Olen hieman pettynyt, kun aiemmin Persekärpänen sentään yritti argumentoida välillä ihan asiallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persekärpänen on luovuttanut ja jaksaa enää vain solvata muita keskustelijoita?

        Olen hieman pettynyt, kun aiemmin Persekärpänen sentään yritti argumentoida välillä ihan asiallisesti.

        Meni taas tunteisiin kun heitin totuuden?

        Itse olen valmis minä päivänä tahansa psykiatrin tarkistettavaksi, mites sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni taas tunteisiin kun heitin totuuden?

        Itse olen valmis minä päivänä tahansa psykiatrin tarkistettavaksi, mites sä?

        Persekärpänen aina sanoo, että kaikki väitteet pitää todistaa, joten todistajan nyt, että se on mielisairaus, että toteaa että USA:n tartuntatautiviraston johtaja AIDS-huijauksen luomisen aikana ollut Anthony Fauci on jesuiitta ja että CDC:n johtaja koronaplandemian alkaessa ollut Robert Redfield on jesuiittojen valmentama. Tai että Obaman neuvonantaja Chicagon aikoina oli jesuiittapappi Greg Galluzzo ja että Obaman hallinto oli täynnä jesuiittojen valmentamia neuvonantajia: mm. pääpuheenkirjoittaja, monta kansliapäällikköä, turvallisuuspoliittista neuvonantajaa ja CIA:n ja Homeland Securityn johtajat.

        Päinvastoin ihmisen todellisuudentaju on hämärtynyt, jos ei näe noita faktoja faktoina, vaikka ne on sille kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persekärpänen aina sanoo, että kaikki väitteet pitää todistaa, joten todistajan nyt, että se on mielisairaus, että toteaa että USA:n tartuntatautiviraston johtaja AIDS-huijauksen luomisen aikana ollut Anthony Fauci on jesuiitta ja että CDC:n johtaja koronaplandemian alkaessa ollut Robert Redfield on jesuiittojen valmentama. Tai että Obaman neuvonantaja Chicagon aikoina oli jesuiittapappi Greg Galluzzo ja että Obaman hallinto oli täynnä jesuiittojen valmentamia neuvonantajia: mm. pääpuheenkirjoittaja, monta kansliapäällikköä, turvallisuuspoliittista neuvonantajaa ja CIA:n ja Homeland Securityn johtajat.

        Päinvastoin ihmisen todellisuudentaju on hämärtynyt, jos ei näe noita faktoja faktoina, vaikka ne on sille kerrottu.

        Mistä me tiedetään että se et ole jesuiitta?

        Ei mistään.

        Niin, väitteet kenties pitäs todistaa, vaikkapa se että nimittelet ihmisiä jesuiitoiksi ilman mitään konkreettista todistetta.

        Sen sijaan on monesti todistettu että erilaiset harhat on osa mielisairautta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe