Kuka hullu vielä ostaa italialaisia tuotteita ja kuka hullu sinne törppölään matkustaa?
Liekö paavin valtakunta jo antikristuksen ilmentymää, kun sitä paavia niin palvotaan muka virheettömänä. Voi mikä eksytys.
Italia boikottiin
8
515
Vastaukset
- Porca madonna
Italiaiset ovat kovin pervoja. Ihastus Mussoliniin jatkuu omavaltaisessa Berlusconissa. Sivistynessä valtiossa tuollainen öykkäri olisi korkeintaan jonkin pienpuolueen edustaja.
- Silvio B.
Berlusconikin taitaa olla jonkinlainen lampaannussija. Vai sikojako ne siellä Italiassa panevat? Italialaiset ovat tyhmiä ihmisiä ja enemmistä heistä taitaa olla rikollisia mafiosoja. Berlusconikin on mafioso ... ja lampaannussija. Vittuako Eurooppa tekee moisella paskamaalla? Italia ja italialaiset ovat pahasti rappeutuneet sitten Rooman päivien. Nykyään Italia on Euroopan persereikä.
Silvio B. kirjoitti:
Berlusconikin taitaa olla jonkinlainen lampaannussija. Vai sikojako ne siellä Italiassa panevat? Italialaiset ovat tyhmiä ihmisiä ja enemmistä heistä taitaa olla rikollisia mafiosoja. Berlusconikin on mafioso ... ja lampaannussija. Vittuako Eurooppa tekee moisella paskamaalla? Italia ja italialaiset ovat pahasti rappeutuneet sitten Rooman päivien. Nykyään Italia on Euroopan persereikä.
Läntisen euroopan persereikä on Bryssel.
- Puusilmä?
Paavi on muuten saksalainen ja asuu Vatikaanissa. Jos et sattunut tietämään.
- mie tässä
Italialaiset viinit vaihtuvat espanjalaisiin ja saksalaisiin, oliiviöljyä en ole käyttänytkään. Hyvä niin!
Fiatit sun muut saa jäädä maahantuojalle!
Italia boikottiin kaikin tavoin! Ei enää sinne lomalle.- Suomi herännyt
Samaa se. Yhtäläinen oppihan se kuitenkin on, kukaties vaikka antikristuksen oppi? Ihan sillä perusteella kun paavia pidetään muka erehtymättömänä. Missä kohdassa näin Raamatussa sanotaan?
- Italialla hyvin
ei ollenkaan
http://www.yle.fi/uutiset/oikea/id13980.html- minulla menee
minulla ja hyskyllä menee hyvin en käytä italilaista ruokaa ja lomalle lennän aina hyvin korkealta italian ohi ettei vaan saa maha tautia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604746Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541783- 1851736
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811411Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881179
- 2071162
- 651114