Frederikillä on synttärit!
Reetu 80 vuotta tänään!
20
195
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa ?
- Anonyymi
Persuja. Frederik lienee Tero Vaaran ohella ainoita elossa olevia persujen todellisia rokkitähtiä.
- Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
Persuja. Frederik lienee Tero Vaaran ohella ainoita elossa olevia persujen todellisia rokkitähtiä.
Onnea, Reetu Sysimetsä on ikuisesti 30-kymmpinen!
https://www.youtube.com/watch?v=4m97SNWQwSQ
- Anonyymi
Vieläkin on jutut sitä ja tätä
Ei ole ikä tuonut järkeä päähän!
Odotellaan vielä jokunen vuosi, jos sitten puheet viisastuu!- Anonyymi
Sitä ei tule koskaan tapahtumaan. Jopa persut itse vierastaa sitä ja sen rahvaanomaisuutta
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei tule koskaan tapahtumaan. Jopa persut itse vierastaa sitä ja sen rahvaanomaisuutta
Reetu painaa päivin ja öin..
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että ukko on jo kuollut ja haudattu johonkin fugen sontaseen multaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Reetu painaa päivin ja öin..
Joo, Fleshlightia...
- Anonyymi00007
Ajaako paljon kolareita?
- Anonyymi00008
Frederik levytti hittikappaleensa "Oon kolmekymppinen" vuonna 1980. Silloin Frederik itse oli 34-vuotias kolli. Ja nyt jo pukkasi kasikymppiä päälle.
Joka ikisellä ihmisellä se oma 80-vuotissyntymäpäivä on lähempänä, kuin kukaan osaa olettaakaan. Ikävuodet tulee ja kertyy salakavalan nopeasti kaikille. - Anonyymi00011
Vieläkö seisoo papalla?
- Anonyymi00012
Onnea!
- Anonyymi00013
Kova häiskä on.
- Anonyymi00014
porompom pom!
lyö vuodet tahtia - Anonyymi00015
Purra ja Orpo
viivana onnittelukäynnille.
🥲💯💖🌹
😁 - Anonyymi00017
onko PERSU vai vasurihörhö?
jompikumpi on pakko olla!- Anonyymi00021
Frederik on Persu.
- Anonyymi00018
Onnea junttidiskon kuninkaalle!
Ei tarvitse enää pelätä että kuolee nuorena… Friedrich voi nytten laulaa että Oon kasikymppinen.🎼🎹🎙🧓🎵🎶💐🎂🍰☕️🍾🥂
CONGRATULATIONS ILKKA SYSIMETSÄ!🇫🇮👍❤️- Anonyymi00022
Ei tuo ole vielä mittään vaan Jeesusperkele täytti viime joulukuun kahdeskymmenesneljäspäivä 2 025 vuotta ! Siinä sitä on sellainen heppu ettei tuosta disko-oriista ole hänelle vastusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54838Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141688- 65665
- 78521
- 39488
- 40476
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467