Puhemiehen huomautus tuli heti.
– Huomautan edustaja Minja Koskelalle, että me käytämme täällä muista puolueista ja ryhmistä sitä nimeä, jota he itse käyttävät itsestään, Halla-aho sanoi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a139791e-dac3-489d-8298-daf5a2d3d6ed
Minja Koskela sai huomautuksen Eduskunnan puhemieheltä
55
509
Vastaukset 55
- Anonyymi
Minja on vammanen
- Anonyymi
Olmi jostain hyvin syvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olmi jostain hyvin syvältä.
Miksi vastaat itsellesi palstaporvari?
- Anonyymi
Ite oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat itsellesi palstaporvari?
Mitä kirjoittelet tänne, vaikka sinulla ei ole aivotoimintaa lainkaan?
- Anonyymi00058
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kirjoittelet tänne, vaikka sinulla ei ole aivotoimintaa lainkaan?
Eipä sitä sinullakaan ole. Koitas arvaa, mistä tiedän?
- Anonyymi
Naurua maittaa https://www.youtube.com/watch?v=Aw5pRSbc6Iw
- Anonyymi
Persut pettää aina.
- Anonyymi
Ei pettänyt. Maahanpolittiikka kiristyy ja Vihreät ja vassarit itkee. Oikein tehty.
Persu on persu vaikka sen voissa paistaisi.
- Anonyymi
Kommari on kommari vaikka sen öljyssä friteeraisi.
- Anonyymi
Et sitten mitään
omaperäisempää keksinyt? 🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommari on kommari vaikka sen öljyssä friteeraisi.
Minjan voi öljyssä friteerata.
- Anonyymi
Se on hyvä se.... Jämäkkyyttä olla vahvasti oikeassa. Tosin kuin vihervassari/punanatsiklmmunistin jos alkaa voissa paistaan niin luovuttavat ja kääntävät takkinsa. Ihan munattomia lesboja
- Anonyymi00059
Anonyymi kirjoitti:
Minjan voi öljyssä friteerata.
Aneemiseen kurppaan on aineksia turha tuhlata. Se ei muutu miksikään, roskiin vaan.
- Anonyymi
Mitä Minja käytti?
- Anonyymi
Kokkelia, kukkaa, mitä muuta?
- Anonyymi
No mutta huusihan Nampula-Kutrikin aikoinaan "p-e-r-r-r-r-s-u!" eikä sitä paheksuttu lainkaan suuressa määrin hyvinkin taajaan
- Anonyymi
Oli varmaan silloin demari puhemiehenä.
- Anonyymi
Hermostuksissaan o Jussi herkkähipiäisempi kuin yleensä
- Anonyymi
Edistykselliset voimat ovat aina puhutelleet ei-sosialisteja muilla kuin heidän virallisilla nimillään. On käytetty termejä fasistikoirat, lahtarit, riistäjät, verenimijät jne. kuvaamaan porvarien kapisten koirien kaltaista olemusta.
Nyt persufasistinen puhemies vaatii, että näitä vasemmiston ei-sosialistien eläimellistä sikamaisuutta kuvaavia sanontoja ei saisi enää edistyksellisen työväenluokan rauhantahtoiset edustajat käyttää virallisissa tilaisuuksissa.
Jos tämä vaatimus ajetaan ei-sosialistien sikamaisella pakolla läpi, se on yleislakko!!!- Anonyymi
Kerrotko missä ja milloin perussuomalaiset kansanedustajat ovat käyttäneet noita termejä?
- Anonyymi
Tyypillinen vasemmistolainen käytöstavat puuttuvat.
- Anonyymi
Houkuttelee kaikkia luusereita kapinoitsemaan omalla esimerkillään.
- Anonyymi
Sehän on nähty mitä vihervassarit on. Pelkkiä möliseviä kakaroita! En arvosta pätkääkään tuollaisia, hiekkalaatikolle vaan leikkimään. Siellä on niiden paikka.
Hyvä Halla-aho. Kovempaa kuria kana-aivoisille kusipääbimboille! - Anonyymi
Tää ei ole pitkään aikaan ole ollut suomi. Suomi nainen synnyttää aina vain vähemmän lapsia . Yritetään paikata tätä asiaa muslimi maitten synnytys koneilla. 50 v tultu ala mäkeä. Nyt pinja suomi lapsia lisää. Sinä oot täältä heinäveden kuolevasta k ylästä kotoisin.
- Anonyymi
Ei tuommoisia tytön rääpäleitää pidä äänestää eduskuntaan. Eivät tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
Siis tyypillinen vasemmistoedustaja! 🤣🤣
- Anonyymi
Peruu on persu vaikka voissa paistaisi.
Persuista kaikki puhuu. Turhaan Halla niuhottaa!- Anonyymi
Persut SINNE minne päivä ei paista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut SINNE minne päivä ei paista!
Isäs tuli sieltä.
- Anonyymi
On suorastaan perustuslain vastaista, että edistykselliset voimat eivät muka saisi suoraan sanoa mielipiteensä ei-sosialistien koiramaisista veriteoista yhteiskuntamme edistyksellisiä voimia kohtaan.
Voimia taisteluun riistottoman rauhan puolesta. Sotakoirat narun jatkoksi, noin kuvannollisestikin sanottuna - Anonyymi
Mun mielestä perussuomalaiset ylpeästi kutsuvat itseään persuiksi???? Olenko väärässä.
Ei saa sanoa demari. Vaan Suomen Sosialidemokraattisen puolueen edustaja??? - Anonyymi
Tyypillinen kommari jolle ei mikään käy.
- Anonyymi
Osa vasuista tunnustautuu kommunisteiksi. Saako kommarln salissa siis mainita?
- Anonyymi
Asiasta puhemies Halla-aho huomautti.
Halla-aho on itse sanonut olevansa ylpeästi arjalainen eli
pitää puhua Perussuomaisista arjalaisista.- Anonyymi
Puhemiestä kunnioitettava Musk-tervehdyksellä?
Venäjä kunnioittaa Muskia historian suurmiehenä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5797f551-93f9-4100-a876-4248bec47d6a
Huonoja uutisia persujen Suur-Suomi Marsissa hankkeelle, Venäjän vietyä persujen paikan Muskin mars-raketista, vaikka eiväthän he tietenkään kaikki sinne mahdu. - Anonyymi
Halla-aho nyt ei ole arjalaista nähnytkään. Jopa teidän esikuvanne natsit, pitivät suomalaisia alempana rotuna.
Miksi muuten persut ihailevat hintelää, kasvissyöjä fillarikommunistia, eli Halla-ahoa?
Ai niin, hitlerihän oli myös kasvissyöjä ja suuri luonnon ystävä.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton mielestä meidän on puolustettava maata ilman miinoja vain näyttääksemme esimerkkiä kehitysmaille jotka eivät osaisi käyttää miinojaan vastuullisesti.
- Anonyymi
Vasemmiston mielestä pientä maata puolustetaan rauhalla, ei tapattamalla kansaa mahdottomassa taistelussa. Vaikeaa käsitettävää pers-kokoomukselle, mutta hehän ovatkin kaikki marsalkkoja ja helppo-heikkejä, eikä pelkoa taisteluun joutumisesta. Ehkä Hitlerin vankila-taisteluun korkeintaan, maanpettureina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmiston mielestä pientä maata puolustetaan rauhalla, ei tapattamalla kansaa mahdottomassa taistelussa. Vaikeaa käsitettävää pers-kokoomukselle, mutta hehän ovatkin kaikki marsalkkoja ja helppo-heikkejä, eikä pelkoa taisteluun joutumisesta. Ehkä Hitlerin vankila-taisteluun korkeintaan, maanpettureina.
Me ollaan puolustusliitossa. Eurooppa joutuu nyt varustautumaan ettei jouduta sotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliitto menisi alistavan ja hyökkäilevän diktatuurimaan puskurialueeksi ja otettavaksi.
- Anonyymi
Eduskunta on KANSAN edustuspaikka, kyllä siellä pitää voida käyttää kansan käyttämää kieltä. Persu-Aho pois diktaattorin tuoliltaan!
- Anonyymi
Antaa sen munata itsensä.
- Anonyymi
Sittenhän kansan käyttämään kieleen pitäisi jokaisella puolueilla olla oikeus eduskunnassa,vasemmisto siellä on ollu heti karvat pystyssä jos joku on käyttänyt ns kansankieltä aikaisemmin.
- Anonyymi
Voi poika parkaa. Näyttää vähä tyttömäiseltä. Protskua ja punttisalia niin miehistyy ja ehkä järkikin kasvais päähän ja siirtyis reiluumin oikealle.
HETEROPRIDE KUNNIAAN. - Anonyymi
Mitä? Sanottiinko persuja persuiksi?
Siellähän on koksut, demarit, kepulit, ruottalaiset, KD-hörhöt, vassarit ja hjallis.
Onko vihreet vain vihreitä? - Anonyymi
Vasemmistoliitto ei ole työntekijöiden etuja ajava puolue enää ollut pitkään aikaan, ne ajat olivat kymmeniä vuosia historiassa taaksepäin ja sen ajan olen itse nähnyt omin silmin katoavan, tilalle pelkkä ideologia .
- Anonyymi
Eduskunnassa on säännöt,ja puhemiehen homma on huolehtia siitä että niitä noudatetaan. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
- Anonyymi
RRUUAAAAAHHHHHH yhtä tyhjän kanssa halpisjussin huomautukset, asennevammainen.
- Anonyymi
Sosialistit taas vihakiimoissaan. Yli 100 miljoonaa jo tapettu ja lisää tekisi mieli.
- Anonyymi
Mä en kuulu mihinkään puolueeseen ja olen äänestänyt vaaleista vaaleihin yli 30v ajan vasemmistolaisia puolueita ihan omien taustojeni vuoksi.
Mutta ihan yleisesti nykyisessä vasemistossa ja ehkä vihreissä on yksi ongelma. En käsitä puolueitten nykyisiä puheenjohtajia. Kaipaan todella Li Anderssonia ja Sanna Marinia. Äänesitin Li:tä EU-vaaleissa. Ymmärrän täysin miksi hän halusi pois Suomen politiikasta, ei minuakaan kiinnosta pätlääkään tälläinen maailma missä me nyt ollaan.
Suurin virhe minkä Marinin hallitus teki meidän marginaalissa olevien suhteen oli se, että meidät jätettiin kellumaan. Ehkä ihmisten ikä ja aika korjaa meidät jollain tapaa. Aika on todennäköisempi kuin ihme. Nykyistä eduskuntaa ei kaada edes suolistobakteerit.
Vihreistä en osaa sanoa mitään. Vihreää olen äänestänyt kerran kuntavaaleissa. - Anonyymi00057
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487