Minja Koskela sai huomautuksen Eduskunnan puhemieheltä

Anonyymi-ap

55

509

Vastaukset 55

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minja on vammanen

• Anonyymi

Olmi jostain hyvin syvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olmi jostain hyvin syvältä.

Miksi vastaat itsellesi palstaporvari?

• Anonyymi

Ite oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastaat itsellesi palstaporvari?

Mitä kirjoittelet tänne, vaikka sinulla ei ole aivotoimintaa lainkaan?

• Anonyymi00058
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kirjoittelet tänne, vaikka sinulla ei ole aivotoimintaa lainkaan?

Eipä sitä sinullakaan ole. Koitas arvaa, mistä tiedän?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Persut pettää aina.

• Anonyymi

Ei pettänyt. Maahanpolittiikka kiristyy ja Vihreät ja vassarit itkee. Oikein tehty.

• Persu on persu vaikka sen voissa paistaisi.

• Anonyymi

Kommari on kommari vaikka sen öljyssä friteeraisi.

• Anonyymi

Et sitten mitään
        omaperäisempää keksinyt? 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommari on kommari vaikka sen öljyssä friteeraisi.

Minjan voi öljyssä friteerata.

• Anonyymi kirjoitti:

Tumputtele vaan, painit ihan eri sarjassa.

• Anonyymi

Se on hyvä se.... Jämäkkyyttä olla vahvasti oikeassa. Tosin kuin vihervassari/punanatsiklmmunistin jos alkaa voissa paistaan niin luovuttavat ja kääntävät takkinsa. Ihan munattomia lesboja

• Anonyymi00059
        Anonyymi kirjoitti:

Aneemiseen kurppaan on aineksia turha tuhlata. Se ei muutu miksikään, roskiin vaan.

• Anonyymi

Mitä Minja käytti?

• Anonyymi

Kokkelia, kukkaa, mitä muuta?

• Anonyymi

No mutta huusihan Nampula-Kutrikin aikoinaan "p-e-r-r-r-r-s-u!" eikä sitä paheksuttu lainkaan suuressa määrin hyvinkin taajaan

• Anonyymi

Oli varmaan silloin demari puhemiehenä.

• Anonyymi

Hermostuksissaan o Jussi herkkähipiäisempi kuin yleensä

• Anonyymi

Edistykselliset voimat ovat aina puhutelleet ei-sosialisteja muilla kuin heidän virallisilla nimillään. On käytetty termejä fasistikoirat, lahtarit, riistäjät, verenimijät jne. kuvaamaan porvarien kapisten koirien kaltaista olemusta.

Nyt persufasistinen puhemies vaatii, että näitä vasemmiston ei-sosialistien eläimellistä sikamaisuutta kuvaavia sanontoja ei saisi enää edistyksellisen työväenluokan rauhantahtoiset edustajat käyttää virallisissa tilaisuuksissa.

Jos tämä vaatimus ajetaan ei-sosialistien sikamaisella pakolla läpi, se on yleislakko!!!

• Anonyymi

Kerrotko missä ja milloin perussuomalaiset kansanedustajat ovat käyttäneet noita termejä?

• Anonyymi

Tyypillinen vasemmistolainen käytöstavat puuttuvat.

• Anonyymi

Houkuttelee kaikkia luusereita kapinoitsemaan omalla esimerkillään.

• Anonyymi

Sehän on nähty mitä vihervassarit on. Pelkkiä möliseviä kakaroita! En arvosta pätkääkään tuollaisia, hiekkalaatikolle vaan leikkimään. Siellä on niiden paikka.
      Hyvä Halla-aho. Kovempaa kuria kana-aivoisille kusipääbimboille!

• Anonyymi

Tää ei ole pitkään aikaan ole ollut suomi. Suomi nainen synnyttää aina vain vähemmän lapsia . Yritetään paikata tätä asiaa muslimi maitten synnytys koneilla. 50 v tultu ala mäkeä. Nyt pinja suomi lapsia lisää. Sinä oot täältä heinäveden kuolevasta k ylästä kotoisin.

• Anonyymi

Ei tuommoisia tytön rääpäleitää pidä äänestää eduskuntaan. Eivät tiedä mistään mitään.

• Anonyymi

Siis tyypillinen vasemmistoedustaja! 🤣🤣

• Anonyymi

Peruu on persu vaikka voissa paistaisi.
      Persuista kaikki puhuu. Turhaan Halla niuhottaa!

• Anonyymi

Persut SINNE minne päivä ei paista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut SINNE minne päivä ei paista!

Isäs tuli sieltä.

• Anonyymi

On suorastaan perustuslain vastaista, että edistykselliset voimat eivät muka saisi suoraan sanoa mielipiteensä ei-sosialistien koiramaisista veriteoista yhteiskuntamme edistyksellisiä voimia kohtaan.
      Voimia taisteluun riistottoman rauhan puolesta. Sotakoirat narun jatkoksi, noin kuvannollisestikin sanottuna

• Anonyymi

Mun mielestä perussuomalaiset ylpeästi kutsuvat itseään persuiksi???? Olenko väärässä.

Ei saa sanoa demari. Vaan Suomen Sosialidemokraattisen puolueen edustaja???

• Anonyymi

Tyypillinen kommari jolle ei mikään käy.

• Anonyymi

Osa vasuista tunnustautuu kommunisteiksi. Saako kommarln salissa siis mainita?

• Anonyymi

Asiasta puhemies Halla-aho huomautti.

Halla-aho on itse sanonut olevansa ylpeästi arjalainen eli
      pitää puhua Perussuomaisista arjalaisista.

• Anonyymi

• Anonyymi

Halla-aho nyt ei ole arjalaista nähnytkään. Jopa teidän esikuvanne natsit, pitivät suomalaisia alempana rotuna.
        Miksi muuten persut ihailevat hintelää, kasvissyöjä fillarikommunistia, eli Halla-ahoa?
        Ai niin, hitlerihän oli myös kasvissyöjä ja suuri luonnon ystävä.

• Anonyymi

Vasemmistoliiton mielestä meidän on puolustettava maata ilman miinoja vain näyttääksemme esimerkkiä kehitysmaille jotka eivät osaisi käyttää miinojaan vastuullisesti.

• Anonyymi

Vasemmiston mielestä pientä maata puolustetaan rauhalla, ei tapattamalla kansaa mahdottomassa taistelussa. Vaikeaa käsitettävää pers-kokoomukselle, mutta hehän ovatkin kaikki marsalkkoja ja helppo-heikkejä, eikä pelkoa taisteluun joutumisesta. Ehkä Hitlerin vankila-taisteluun korkeintaan, maanpettureina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmiston mielestä pientä maata puolustetaan rauhalla, ei tapattamalla kansaa mahdottomassa taistelussa. Vaikeaa käsitettävää pers-kokoomukselle, mutta hehän ovatkin kaikki marsalkkoja ja helppo-heikkejä, eikä pelkoa taisteluun joutumisesta. Ehkä Hitlerin vankila-taisteluun korkeintaan, maanpettureina.

Me ollaan puolustusliitossa. Eurooppa joutuu nyt varustautumaan ettei jouduta sotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistoliitto menisi alistavan ja hyökkäilevän diktatuurimaan puskurialueeksi ja otettavaksi.

• Anonyymi

Eduskunta on KANSAN edustuspaikka, kyllä siellä pitää voida käyttää kansan käyttämää kieltä. Persu-Aho pois diktaattorin tuoliltaan!

• Anonyymi

Antaa sen munata itsensä.

• Anonyymi

Sittenhän kansan käyttämään kieleen pitäisi jokaisella puolueilla olla oikeus eduskunnassa,vasemmisto siellä on ollu heti karvat pystyssä jos joku on käyttänyt ns kansankieltä aikaisemmin.

• Anonyymi

Voi poika parkaa. Näyttää vähä tyttömäiseltä. Protskua ja punttisalia niin miehistyy ja ehkä järkikin kasvais päähän ja siirtyis reiluumin oikealle.
      HETEROPRIDE KUNNIAAN.

• Anonyymi

Mitä? Sanottiinko persuja persuiksi?

Siellähän on koksut, demarit, kepulit, ruottalaiset, KD-hörhöt, vassarit ja hjallis.

Onko vihreet vain vihreitä?

• Anonyymi

Vasemmistoliitto ei ole työntekijöiden etuja ajava puolue enää ollut pitkään aikaan, ne ajat olivat kymmeniä vuosia historiassa taaksepäin ja sen ajan olen itse nähnyt omin silmin katoavan, tilalle pelkkä ideologia .

• Anonyymi

Eduskunnassa on säännöt,ja puhemiehen homma on huolehtia siitä että niitä noudatetaan. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

• Anonyymi

RRUUAAAAAHHHHHH yhtä tyhjän kanssa halpisjussin huomautukset, asennevammainen.

• Anonyymi

Sosialistit taas vihakiimoissaan. Yli 100 miljoonaa jo tapettu ja lisää tekisi mieli.

• Anonyymi

Mä en kuulu mihinkään puolueeseen ja olen äänestänyt vaaleista vaaleihin yli 30v ajan vasemmistolaisia puolueita ihan omien taustojeni vuoksi.

Mutta ihan yleisesti nykyisessä vasemistossa ja ehkä vihreissä on yksi ongelma. En käsitä puolueitten nykyisiä puheenjohtajia. Kaipaan todella Li Anderssonia ja Sanna Marinia. Äänesitin Li:tä EU-vaaleissa. Ymmärrän täysin miksi hän halusi pois Suomen politiikasta, ei minuakaan kiinnosta pätlääkään tälläinen maailma missä me nyt ollaan.
      Suurin virhe minkä Marinin hallitus teki meidän marginaalissa olevien suhteen oli se, että meidät jätettiin kellumaan. Ehkä ihmisten ikä ja aika korjaa meidät jollain tapaa. Aika on todennäköisempi kuin ihme. Nykyistä eduskuntaa ei kaada edes suolistobakteerit.

Vihreistä en osaa sanoa mitään. Vihreää olen äänestänyt kerran kuntavaaleissa.

• Anonyymi00057

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      385
      1552
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      83
      1059
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      934
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      849
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      755
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      725
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      658
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      37
      645
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    12. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      54
      602
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. 45
      557
    15. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      538
    16. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    17. 32
      531
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      508
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      493
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80