Aikaisemmin palstaa piinasi härikkö joka esti keskustelua latamaalla viruksia palstalle. Nyt häirikkö on ottanut tehtäväkseen poistattaa hänelle epämieluisia totuuksia ja kirjoituksia. Santtunen ei kestä eriäviä mielipiteitä.
Miksi nimim. santtunen poistattaa keskustelua palstalta?
44
351
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile itse rekisteröityä ja katso saatko poistettua
- Anonyymi
Santtunen ei ole olemassa Se on vain suomen propagandakoneiston luoma imago. Myytti, Natohallituksen politrukki. harhanajo väline…
- Anonyymi
On näkökantoja ja mielipiteitä, ja mielipiteen vapaus oli ainakin aikaisemmin demokraattisessa Suomessa mutta totta on että nyt on sensuuri iskenyt, eikä eriäviä mielipiteitä sallita. Suomi on kuin sotaa käyvä maa jossa "länsimielinen" propaganda on ainoa sallittu totuus.
- Anonyymi
Sananvapaus ei ole milloinkaan kuulunut uskonnolisiin hurmoslahkoihin missä on vain yksi totuus eikä mitään muuta sallita. Koska uskonnoliset hurmoslahkot ovat alkaneet kontroloimaan keskustelupalstoja on heidän sääntönsä siirtyneet myös tänne Suomi 24 palstalle. Santtunen 1/2 kuuluu USA:sta Suomeen rantautuneeseen Mormoonikirkkoon. Mormoonien puolustukseksi haluan kuitenkin todeta ettei santtunen1/2 edusta kirkon yleistä mielipidettä vaikka näköjään kannataakin eräänlaista totalitarismia missä erillaisia mielipiteitä ei sallita vaan ne pyritään poistamaan ketjuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sananvapaus ei ole milloinkaan kuulunut uskonnolisiin hurmoslahkoihin missä on vain yksi totuus eikä mitään muuta sallita. Koska uskonnoliset hurmoslahkot ovat alkaneet kontroloimaan keskustelupalstoja on heidän sääntönsä siirtyneet myös tänne Suomi 24 palstalle. Santtunen 1/2 kuuluu USA:sta Suomeen rantautuneeseen Mormoonikirkkoon. Mormoonien puolustukseksi haluan kuitenkin todeta ettei santtunen1/2 edusta kirkon yleistä mielipidettä vaikka näköjään kannataakin eräänlaista totalitarismia missä erillaisia mielipiteitä ei sallita vaan ne pyritään poistamaan ketjuista.
Santtunen on tyypillinen uskonnon uhri. Jos huomaat samoja oireita santtusen kanssa niin yhteys Uskonnon uhrit ry:hyn ihan jo pelkän kannatuksenkin vuoksi koska järjestön ovat perustaneet juuri Mormoonikirkosta eronneet ihmiset.
Miten niin juuri minä? Moderaattorit poistavat mitä poistavat. Venäjän trollit ovat yksi poistamisen aihe ilmeisesti, kun kerran valittavat ja minua syyttävät. Hyvä jos poistavat.
- Anonyymi
Älä esitä tietämätöntä. Juuri niissä keskusteluketjuissa joissa olet vauhdissa, poistetaan viestejä enemän kuin milloinkaan aikaisemmin. Tarkistin juuri että eräästäkin oli poistettu peräti kahdeksan viestiä mutta kas kummaa, omat viestisi sai olla rauhassa.
Olet mielipiteiltäsi mustavalkoinen etkä siedä esim. sitä kun laitoin linkin Jeffrey Sachsin luennon: https://youtu.be/lfcsRsRBhF0?si=6lqsYaTEHFbKthys Oletko muuten katsonut ja jos olet, niin minkälaisia ajatuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä esitä tietämätöntä. Juuri niissä keskusteluketjuissa joissa olet vauhdissa, poistetaan viestejä enemän kuin milloinkaan aikaisemmin. Tarkistin juuri että eräästäkin oli poistettu peräti kahdeksan viestiä mutta kas kummaa, omat viestisi sai olla rauhassa.
Olet mielipiteiltäsi mustavalkoinen etkä siedä esim. sitä kun laitoin linkin Jeffrey Sachsin luennon: https://youtu.be/lfcsRsRBhF0?si=6lqsYaTEHFbKthys Oletko muuten katsonut ja jos olet, niin minkälaisia ajatuksia?Palstaa häiriköi aikaisemmin joku keskusteluihin osallistuja laittaen viruksia palvelimeen. Taas häiriköidään mutta tällä kertaa poistattamalla keskusteluja. Voiko olla niin, että se joka tuollaiseen syylistyy, on yksi ja sama henkilö, henkilö joka ei kerta kaikkiaan siedä vastakkaisia argumentteja koska uskoo niin lujasti omaan subjektiiviseen näkemykseensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaa häiriköi aikaisemmin joku keskusteluihin osallistuja laittaen viruksia palvelimeen. Taas häiriköidään mutta tällä kertaa poistattamalla keskusteluja. Voiko olla niin, että se joka tuollaiseen syylistyy, on yksi ja sama henkilö, henkilö joka ei kerta kaikkiaan siedä vastakkaisia argumentteja koska uskoo niin lujasti omaan subjektiiviseen näkemykseensä?
Ehkä moderaattorilla voisi olla tietoa siitä kuka palstaa terrorisoi estämällä mielipiteenvaihdon poistattamalla viestejä? En hämmästyisi vaikka jäljet johtaisivat saman kiusaajan koneelle joka spämmäsi tänne viruksia aiemmin.
Anonyymi kirjoitti:
Olet mielipiteiltäsi mustavalkoinen etkä siedä esim. sitä kun laitoin linkin Jeffrey Sachsin luennon: https://youtu.be/lfcsRsRBhF0?si=6lqsYaTEHFbKthys Oletko muuten katsonut ja jos olet, niin minkälaisia ajatuksia?Se on hyvä jos poistetaan asiattomia viestejä. Eikö se ole moderaattorit, jotka poistavat? En minä osaa mitään keinoa poistaa viestejä.
Moni viesti on selvästi Venäjän trolli tehtaasta, ja jopa huonosti kirjoitettu, kukaan suomalainen ei sellaisia tekisi. Sen olen suoraan sanonut viesteissäni. Ehkä moderaattorit ovat heränneet.- Anonyymi
santtunen2 kirjoitti:
Se on hyvä jos poistetaan asiattomia viestejä. Eikö se ole moderaattorit, jotka poistavat? En minä osaa mitään keinoa poistaa viestejä.
Moni viesti on selvästi Venäjän trolli tehtaasta, ja jopa huonosti kirjoitettu, kukaan suomalainen ei sellaisia tekisi. Sen olen suoraan sanonut viesteissäni. Ehkä moderaattorit ovat heränneet.Olen samaa mieltä siitä että asiattomat viestit kuuluu poistaa mutta kun sinä poistat viestejä jotka ovat täysin asiallisia mutta oman fanaattisen mielesi vastaisia. Dialogia ja mielipiteitä kuuluu saada kirjoittaa vaikka olisitkin eri mieltä. Katsoitko muuten tuon Jefrey Sachsin luennon ja jos katsoit, lukisin mielelläni mielipiteesi sen sisällöstä?
Anonyymi kirjoitti:
Olet mielipiteiltäsi mustavalkoinen etkä siedä esim. sitä kun laitoin linkin Jeffrey Sachsin luennon: https://youtu.be/lfcsRsRBhF0?si=6lqsYaTEHFbKthys Oletko muuten katsonut ja jos olet, niin minkälaisia ajatuksia?Sachs on vapaassa maailmassa toimiva venäjämielinen ajattelija. Venäjän tiedustelupalvelu levittää suurella rahalla sellaisten esiintymisiä.
Nyt heillä on itse Trump levittämässä Venäjän käsityksiä. Se johtuu siitä, että Trump on äärioikeistolainen ja haluaa diktatuurin USAhan ja Eurooppaan. Venäjällä sellainen jo on, jolloin Putin on hänelle aivan luonnollinen liittolainen ja Ukraina ja Euroopan valtiot niin kauan vihollisia, kunnes äärioikeisto tulee valtaan.
Onhan selvää, ettei hän voi tätä suoraan sanoa, eikä Putin. Mutta kaikki mitä Trump on tehnyt, ja Putin, viittaavat tähän. Trump haluaa keskittää kaiken Irania ja islamismia ja Kiina vastaan. Ukraina ja Eurooppa ovat vaan tiellä.
Tuollaiset laskelmat eivät tietenkään onnistu, mutta vaarallista tämä kaikki on.
Israel hyötyy koko ajan, ja se on hyvä asia, mutta paha on se, että anti-semitismi leviää taas.- Anonyymi
santtunen2 kirjoitti:
Sachs on vapaassa maailmassa toimiva venäjämielinen ajattelija. Venäjän tiedustelupalvelu levittää suurella rahalla sellaisten esiintymisiä.
Nyt heillä on itse Trump levittämässä Venäjän käsityksiä. Se johtuu siitä, että Trump on äärioikeistolainen ja haluaa diktatuurin USAhan ja Eurooppaan. Venäjällä sellainen jo on, jolloin Putin on hänelle aivan luonnollinen liittolainen ja Ukraina ja Euroopan valtiot niin kauan vihollisia, kunnes äärioikeisto tulee valtaan.
Onhan selvää, ettei hän voi tätä suoraan sanoa, eikä Putin. Mutta kaikki mitä Trump on tehnyt, ja Putin, viittaavat tähän. Trump haluaa keskittää kaiken Irania ja islamismia ja Kiina vastaan. Ukraina ja Eurooppa ovat vaan tiellä.
Tuollaiset laskelmat eivät tietenkään onnistu, mutta vaarallista tämä kaikki on.
Israel hyötyy koko ajan, ja se on hyvä asia, mutta paha on se, että anti-semitismi leviää taas.Jeffrey Sachs Venäjämielinen ajattelija? Ggniihihihi... Olisko liikaa pyydetty jos tutustusit tuohon ihmiseen ja hänen henkilöhistoriaansa hieman paremmin ennen kuin munaat itseäsi yhtään tämän enempää?
- Anonyymi
santtunen2 kirjoitti:
Se on hyvä jos poistetaan asiattomia viestejä. Eikö se ole moderaattorit, jotka poistavat? En minä osaa mitään keinoa poistaa viestejä.
Moni viesti on selvästi Venäjän trolli tehtaasta, ja jopa huonosti kirjoitettu, kukaan suomalainen ei sellaisia tekisi. Sen olen suoraan sanonut viesteissäni. Ehkä moderaattorit ovat heränneet.Santtunen rakastaa sitä totuutta etemme me joudu maksamaan niitä velkoja joita otamme siksi että voisimme tukea Ukrainan sotaa. Tuota velkaa maksavat tulevat sukupolvet joskus aikanaan. Kuinka paljon neljämiljardia kasvaa korkoa vuodessa ja miltä tuntuu maksaa velkaa joka on otettu vieraan valtion sodan sponsoroimiseksi? Toivon vain sitä, että velasta selvitään rahalla, ettei tulevien sukupolvien tarvitsisi maksaa hengelään näitä hulluuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Jeffrey Sachs Venäjämielinen ajattelija? Ggniihihihi... Olisko liikaa pyydetty jos tutustusit tuohon ihmiseen ja hänen henkilöhistoriaansa hieman paremmin ennen kuin munaat itseäsi yhtään tämän enempää?
Venäjän puolella
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Sachs
Varmaan Trumpille kelpaa.- Anonyymi
santtunen2 kirjoitti:
Venäjän puolella
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Sachs
Varmaan Trumpille kelpaa.Ei Venäjän vaan totuuden puolella. Kun totuudet ovat epämielyttäviä Ukrainan konfliktista, leimataan totuuden puhuja saman tien venäjämyönteiseksi Putinistiksi. Tämä sama aihio on käytössä myös Israelia ihannoivissa kielilläpuhujalahkoissa. Kaikki Israelia arvostelevat leimataan samalta istumalta antisemitisteiksi, rasisteiksi ja natseiksi vaikka puhuja kertoisi miten faktaa hyvänsä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei Venäjän vaan totuuden puolella. Kun totuudet ovat epämielyttäviä Ukrainan konfliktista, leimataan totuuden puhuja saman tien venäjämyönteiseksi Putinistiksi. Tämä sama aihio on käytössä myös Israelia ihannoivissa kielilläpuhujalahkoissa. Kaikki Israelia arvostelevat leimataan samalta istumalta antisemitisteiksi, rasisteiksi ja natseiksi vaikka puhuja kertoisi miten faktaa hyvänsä.
Näinhän se on, mutta kysymys on siitä, mikä tässä on totuus, ja mikä on Venäjän propagandaa, ja Venäjän narratiivi.
Totuus on, että Putin on törkeä sotarikollinen, hyökkääjä.
Maailmanpolitiikka on kyllä muuttumassa. Pienet valtiot eivät hyväksy suurvaltojen etupiirejä. Trump ja Putin haluaisivat sellaiset. Saa nähdä kumpi puoli voittaa. Pienten valtioiden kanta on oikeudenmukaisempi. Nyt Venäjää pelätään, ja kaikki haluavat hakeutua NATOn ja EUn suojaan. Myös Ukraina. Siinä halussa ei ole mitään väärää, mutta se törmää Venäjän imperialistisiin etuihin, jotka Trump ymmärtää ja hyväksyy, mutta EUn enemmistö ja Britannia ym eivät hyväksy.
Venäjän narratiivi on epäoikeudenmukainen eikä mikään totuus. Rumaa propagandaa ja tosiasioiden vääristelyä imperialistisesti enemmänkin. Kyllä te sen tiedätte. Olette vaan sillä puolella tässä asiassa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeffrey Sachs Venäjämielinen ajattelija? Ggniihihihi... Olisko liikaa pyydetty jos tutustusit tuohon ihmiseen ja hänen henkilöhistoriaansa hieman paremmin ennen kuin munaat itseäsi yhtään tämän enempää?
https://www.jeffsachs.org/
Jeffrey D. Sachs
is a world-renowned economics professor, bestselling author, innovative educator, and global leader in sustainable development.
Jeffrey Sachs kuuluu maapallon vaikutusvaltaisimpiin ihmisiin. Hän on todella hieno, rehellinen, osaava, pitkän kokemuksen takaa puhuva mm. taloutta ja politiikkaa amerikkalaisissa yliopistoissa opettava henkilö. Anonyymi kirjoitti:
https://www.jeffsachs.org/
Jeffrey D. Sachs
is a world-renowned economics professor, bestselling author, innovative educator, and global leader in sustainable development.
Jeffrey Sachs kuuluu maapallon vaikutusvaltaisimpiin ihmisiin. Hän on todella hieno, rehellinen, osaava, pitkän kokemuksen takaa puhuva mm. taloutta ja politiikkaa amerikkalaisissa yliopistoissa opettava henkilö.Niin monet muutkin ovat, jotka eivät ole yhtään venäjämielisiä.
- Anonyymi
Epäilen että Santtunen saa paskan jauhamisesta viikko rahaa Eu:n hybridi keskukselta.
Eihän kukaan järkevä tuollaista järjetöntä sota propakndaa muuten kokoajan levitä.
Hybridi keskuksen palkka listoilla on tuhansia Trolleja Eu maissa.
Hybridi keskusta rahoittaa Eu siis Politikot jotka haluaa saada aikaan 3 Maailmansodan koska Politikot hyötyy siitä eniten rahallisesti.
Siksi kaikki politikot Trollaa Brysseliä ja jakaa Velka rahaa Ukrainaan
.
Kyse on rahasta ! kuten kaikessa .
Katsokaapa historiassa taakse päin niin tajuatte asian 1 ja 2 maailmansodan aikaan Suomessa politikkoina toimineiden jälkipolvet on vielä edelleen rikkaita jo ajat sitten kuoleiden poltikkojenn rahojen ansiosta. (nämä jälkeläiset ei monesti edes toimi politiikassa,mutta rahaa niillä on kuin roskaa) Myös sen ajan kommunisti politikkojen jälkeläisillä.
Tämän takia halutaan 3. maailmansotaa koska poltikot tahuaa RAHAA
PASKAA MYÖS PUHUTAAN RAHASTA !- Anonyymi
Kai Helsingin yliopistossa tiedostetaan Santtusen aatokset? Joku voisi profiloida miehen potentiaaliseksi joukkomurhajaksi joka saattaisi iskeä yliopistoon tai muuhun, ehkä kouluun jossa opiskelee islamisteja jne..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai Helsingin yliopistossa tiedostetaan Santtusen aatokset? Joku voisi profiloida miehen potentiaaliseksi joukkomurhajaksi joka saattaisi iskeä yliopistoon tai muuhun, ehkä kouluun jossa opiskelee islamisteja jne..?
Olen kuullut ettei santtunen ollut erityisen pidetty edes yliopistossakaan. Hänellä oli erikoisia teologisia näkemyksiä jotka olivat suuressa ristiriidassa minkään totuuden kanssa. Hänen vihansa ja inhonsa Islaminuskoisia kohtaan tuli julki niin räikeällä tavalla että moni käänsi santtuselle selkänsä.
Santtunen on uskonnoltaan Mormooni ja korostan tässä ettei santtunen edusta Mormoonikirkon yleistä käsitystä Islamisteista tai judaisteistakaan. Nuo ovat kaikki santtusen ja hänen yltiöpäisten ystävien omia fanaattisia mielipiteitä jotka jokainen voi arvioida itse mihin arvoon nuo tulee asettaa. Ymmärtäisin santtusta jos kyseessä olisi nuori murrosikäinen mutta nyt aikuinen mies puhuu aivan pehmeitä..? Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut ettei santtunen ollut erityisen pidetty edes yliopistossakaan. Hänellä oli erikoisia teologisia näkemyksiä jotka olivat suuressa ristiriidassa minkään totuuden kanssa. Hänen vihansa ja inhonsa Islaminuskoisia kohtaan tuli julki niin räikeällä tavalla että moni käänsi santtuselle selkänsä.
Santtunen on uskonnoltaan Mormooni ja korostan tässä ettei santtunen edusta Mormoonikirkon yleistä käsitystä Islamisteista tai judaisteistakaan. Nuo ovat kaikki santtusen ja hänen yltiöpäisten ystävien omia fanaattisia mielipiteitä jotka jokainen voi arvioida itse mihin arvoon nuo tulee asettaa. Ymmärtäisin santtusta jos kyseessä olisi nuori murrosikäinen mutta nyt aikuinen mies puhuu aivan pehmeitä..?Yliopistossa olin vielä ateisti kuten muutkin.
Anonyymi kirjoitti:
Santtunen on uskonnoltaan Mormooni ja korostan tässä ettei santtunen edusta Mormoonikirkon yleistä käsitystä Islamisteista tai judaisteistakaan. Nuo ovat kaikki santtusen ja hänen yltiöpäisten ystävien omia fanaattisia mielipiteitä jotka jokainen voi arvioida itse mihin arvoon nuo tulee asettaa. Ymmärtäisin santtusta jos kyseessä olisi nuori murrosikäinen mutta nyt aikuinen mies puhuu aivan pehmeitä..?Täyttä legendaa. Noin tehdään Venäjän ja Trumpin propagandaa muuallakin. Kotisivuilla on minun poliittinen elämänkerta. Yliopistossa olin lahjakas ja pidetty. Työelämä alkoi vankilassa psykologina.
Aatekehitys: luterilainen, ateisti, pasifisti, anarkisti, marxilais- lenilinäinen (Kiinan ja Albanian linja), kristitty, vihreä, Kristuksen Kirkko, ihan oma filosofia, johon voi tutustua kotisivuilla. Ukrainan puolella ja rasismia, antisemitismiä vastaan, siis enemmän Israelin puolella kuin palestiinalaisten järjestöjen tai Iranin.
Trumpia vastaan. Pettää Ukrainan ja liittolaiset.- Anonyymi
santtunen2 kirjoitti:
Täyttä legendaa. Noin tehdään Venäjän ja Trumpin propagandaa muuallakin. Kotisivuilla on minun poliittinen elämänkerta. Yliopistossa olin lahjakas ja pidetty. Työelämä alkoi vankilassa psykologina.
Aatekehitys: luterilainen, ateisti, pasifisti, anarkisti, marxilais- lenilinäinen (Kiinan ja Albanian linja), kristitty, vihreä, Kristuksen Kirkko, ihan oma filosofia, johon voi tutustua kotisivuilla. Ukrainan puolella ja rasismia, antisemitismiä vastaan, siis enemmän Israelin puolella kuin palestiinalaisten järjestöjen tai Iranin.
Trumpia vastaan. Pettää Ukrainan ja liittolaiset.Palstalla on aiemmin esiintynyt santtunen Mormooni ja myös psykologi, ja myös Reposaaresta. Tunneteko te santtuset toisenne?
Jos Trumpin ja Venäjän propagandaa tehdään näin niin miten sitten sitä, mihin itse uskot? Anonyymi kirjoitti:
Palstalla on aiemmin esiintynyt santtunen Mormooni ja myös psykologi, ja myös Reposaaresta. Tunneteko te santtuset toisenne?
Jos Trumpin ja Venäjän propagandaa tehdään näin niin miten sitten sitä, mihin itse uskot?Ihan sama mies. Totuutta tässä etsitään, eikä uskota kenenkään propagandaa. Ei Hamasin eikä Venäjän eikä Trumpin.
Vihreät ovat oikeassa politiikassa. Oikeistolainen kristillisyys ei ole kristillisyyttä, vaan oikeistolaista politiikkaa, taantumusta. Edistyksellinen pitää aina olla. Venäjä on imperialistinen diktatuuri, Hamas islamistinen terrorijärjestö. Trump pyrkii äärioikeiston valtaan USAssa, Kanadassa ja Euroopassa. Kristinusko on oikea uskonto.- Anonyymi
santtunen2 kirjoitti:
Ihan sama mies. Totuutta tässä etsitään, eikä uskota kenenkään propagandaa. Ei Hamasin eikä Venäjän eikä Trumpin.
Vihreät ovat oikeassa politiikassa. Oikeistolainen kristillisyys ei ole kristillisyyttä, vaan oikeistolaista politiikkaa, taantumusta. Edistyksellinen pitää aina olla. Venäjä on imperialistinen diktatuuri, Hamas islamistinen terrorijärjestö. Trump pyrkii äärioikeiston valtaan USAssa, Kanadassa ja Euroopassa. Kristinusko on oikea uskonto.Siis ymmärsinkö nyt oikein että sekä santtunen että santtunen2 ovat sama mies?
- Anonyymi
santtunen2 kirjoitti:
Ihan sama mies. Totuutta tässä etsitään, eikä uskota kenenkään propagandaa. Ei Hamasin eikä Venäjän eikä Trumpin.
Vihreät ovat oikeassa politiikassa. Oikeistolainen kristillisyys ei ole kristillisyyttä, vaan oikeistolaista politiikkaa, taantumusta. Edistyksellinen pitää aina olla. Venäjä on imperialistinen diktatuuri, Hamas islamistinen terrorijärjestö. Trump pyrkii äärioikeiston valtaan USAssa, Kanadassa ja Euroopassa. Kristinusko on oikea uskonto.Mielenkiintoinen Ohjelma Englanista: https://youtu.be/cHVrSIpOjfc?si=zAFinF0okgRMQ0Ek
- Anonyymi
santtunen2 kirjoitti:
Täyttä legendaa. Noin tehdään Venäjän ja Trumpin propagandaa muuallakin. Kotisivuilla on minun poliittinen elämänkerta. Yliopistossa olin lahjakas ja pidetty. Työelämä alkoi vankilassa psykologina.
Trumpia vastaan. Pettää Ukrainan ja liittolaiset.Melkoinen aatekehitys, ainakin kahdeksan erilaista aatetta? Santtunen tuntuisi olevan varsinainen tuuliviiri jonka aatteet ja uskonto vaihtuu useimmin kuin vanhan äijän kalsarit. Ensimäinen santtunen esitteli itsensä Mormoonina mutta nyt Mormoonikirkko on unohdettu ja tilalle on tullut Kristuksen kirkkon (santtusen kirkon) oma versio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen aatekehitys, ainakin kahdeksan erilaista aatetta? Santtunen tuntuisi olevan varsinainen tuuliviiri jonka aatteet ja uskonto vaihtuu useimmin kuin vanhan äijän kalsarit. Ensimäinen santtunen esitteli itsensä Mormoonina mutta nyt Mormoonikirkko on unohdettu ja tilalle on tullut Kristuksen kirkkon (santtusen kirkon) oma versio?
Psykologia on kiinostanut usein niitä joilla on omia psyykisiä ongelmia. Näin näyttää olevan tuon santtusenkin kohdalla. Hän on eksyksissä kuin Jerusalemin suutari.
Anonyymi kirjoitti:
Siis ymmärsinkö nyt oikein että sekä santtunen että santtunen2 ovat sama mies?
Niin, Suomi24 sekoili ja täytyi laittaa uusi profiili. Vieläkään se ei ole kunnossa. Profiilissa lukee etten ole kirjoittanut yhtään viestiä ym sekoilua. Eivät saa korjattua, sanovat että jokin korjaus on vasta menossa.
Anonyymi kirjoitti:
Psykologia on kiinostanut usein niitä joilla on omia psyykisiä ongelmia. Näin näyttää olevan tuon santtusenkin kohdalla. Hän on eksyksissä kuin Jerusalemin suutari.
Älkää yksinkertaistako. Minä olen ennenkaikkea intellektuelli, tietokirjailija ja filosofi. Ja aina joutunut olemaan pioneeri, edelläkävijä ja marginaalissa, koska totuuden puhujalla ei ole yösijaa. Rehellisellä totuudenetsijällä.
Nyt tilanne on ollut niin helpottava ja hyvä politiikassa kuitenkin, että kaikki Suomessa, koko kansa ja johtajat ovat Ukrainan puolella. Tässä yhdessä asiassa saa ja voi olla yhteisrintamassa muiden kanssa. Vain muutama putinisti äärioikeistolaisissa, suomettuneissa ja äärivasemmistossa ovat eri mieltä.
Mitä tulee aiheeseen, niin sääntöjen vastainen kirjoittelu tietysti ilmoitetaan moderaattorille, vain hän voi poistaa. Rikollisten toiminnan edistäminen on rikollista, Putin on rikollinen.
Mutten minä silti ilmoita kuin harvoin. Jos on kysymys erityisen törkeistä viesteistä. Ei niihin kannata vastata. Täytyy toivoa, että moderaattorit itsekin huomaa. Ja kannattaa kyllä ilmoittaa. Jokaisen pitää tehdä!- Anonyymi
santtunen2 kirjoitti:
Älkää yksinkertaistako. Minä olen ennenkaikkea intellektuelli, tietokirjailija ja filosofi. Ja aina joutunut olemaan pioneeri, edelläkävijä ja marginaalissa, koska totuuden puhujalla ei ole yösijaa. Rehellisellä totuudenetsijällä.
Nyt tilanne on ollut niin helpottava ja hyvä politiikassa kuitenkin, että kaikki Suomessa, koko kansa ja johtajat ovat Ukrainan puolella. Tässä yhdessä asiassa saa ja voi olla yhteisrintamassa muiden kanssa. Vain muutama putinisti äärioikeistolaisissa, suomettuneissa ja äärivasemmistossa ovat eri mieltä.
Mitä tulee aiheeseen, niin sääntöjen vastainen kirjoittelu tietysti ilmoitetaan moderaattorille, vain hän voi poistaa. Rikollisten toiminnan edistäminen on rikollista, Putin on rikollinen.
Mutten minä silti ilmoita kuin harvoin. Jos on kysymys erityisen törkeistä viesteistä. Ei niihin kannata vastata. Täytyy toivoa, että moderaattorit itsekin huomaa. Ja kannattaa kyllä ilmoittaa. Jokaisen pitää tehdä!Santtunen2: Kaikki Suomessa, koko kansa ja johtajat ovat Ukrainan puolella.
Mitä oikein höliset? Kansa ei kannata Ukrainan sodan jatkamista ja kansa ei hyväksy sitä että Ukrainan sodan sponsorointiin riittää rahaa mutta oman maan vähäosaisilta leikataan.
Olet subjektiivisen ja venäjävihamielisen tunteen vallassa että oletat sokeasti kaikkien olevan samaa mieltä kanssasi. Eduskunnassa kukaan ei USKALLA arvostella Israelin toimia palestiinalaisalueilla koska siitä saa antisemitistin, rasistin, juutalaisten vihaajan ja natsin leiman otsaansa. Sama tilanne Ukrainan konfliktissa. Kaikki jotka eivät haluaisi tukea Ukrainan sotaa leimataan putinisteiksi ja venäjämyönteisiksi jotka valtamedia tulee musertamaan.
Suomen eduskunnassa vallitsee pelon ilmapiiri jossa tiedosteaan että asettumalla näkymätöntä ylintä valtaa vastaan, on sama kuin poliittinen itsemurha, koska media on keskittynyt eikä sillä ole haastajaa Suomessa. https://youtu.be/lfcsRsRBhF0?si=0lfDXmQV-f2V1dpK - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Santtunen2: Kaikki Suomessa, koko kansa ja johtajat ovat Ukrainan puolella.
Mitä oikein höliset? Kansa ei kannata Ukrainan sodan jatkamista ja kansa ei hyväksy sitä että Ukrainan sodan sponsorointiin riittää rahaa mutta oman maan vähäosaisilta leikataan.
Olet subjektiivisen ja venäjävihamielisen tunteen vallassa että oletat sokeasti kaikkien olevan samaa mieltä kanssasi. Eduskunnassa kukaan ei USKALLA arvostella Israelin toimia palestiinalaisalueilla koska siitä saa antisemitistin, rasistin, juutalaisten vihaajan ja natsin leiman otsaansa. Sama tilanne Ukrainan konfliktissa. Kaikki jotka eivät haluaisi tukea Ukrainan sotaa leimataan putinisteiksi ja venäjämyönteisiksi jotka valtamedia tulee musertamaan.
Suomen eduskunnassa vallitsee pelon ilmapiiri jossa tiedosteaan että asettumalla näkymätöntä ylintä valtaa vastaan, on sama kuin poliittinen itsemurha, koska media on keskittynyt eikä sillä ole haastajaa Suomessa. https://youtu.be/lfcsRsRBhF0?si=0lfDXmQV-f2V1dpKEn edes tiennyt Ukrainasta mitään ennen kuin Yhdysvallat lietsoi väkivaltaisen vallankaappauksen Ukrainassa. Kukaan ystävistäni ei ollut käynyt Ukrainassa millään matkalla vaikka paljon matkustellaankin. Nyt kun Ukrainaa tehdään tutuksi, niin Ukraina näyttäytyy pahanhajuisena mätäpattina jopa muiden vanhojen itäplokkien rinnalla. Ukraina on yksi maailman korruptoituneimpia maita mistä syytä CIA pääsi hämmentämään sisällisodan maahan. Nyttemin Ukrainasta voidaan puhua mennessä aikamuodossa koska se Ukraina joka joskus oli, ei tule olemaan enää, ja voidaan kai todeta että onneksi niin. Nimittäin myös ukrainalaiset olivat väsyneitä jatkuvaan korruptioon ja Maidanin mielenosoitukset olivatkin osittain myös korruptionvastaisia mielenosoituksia. Nyt Ukraina jaetaan uudestaan lännen ja idän kesken. Mätäpaise on puhkaistu.
Anonyymi kirjoitti:
Santtunen2: Kaikki Suomessa, koko kansa ja johtajat ovat Ukrainan puolella.
Suomen eduskunnassa vallitsee pelon ilmapiiri jossa tiedosteaan että asettumalla näkymätöntä ylintä valtaa vastaan, on sama kuin poliittinen itsemurha, koska media on keskittynyt eikä sillä ole haastajaa Suomessa. https://youtu.be/lfcsRsRBhF0?si=0lfDXmQV-f2V1dpKEi ole totta. Valehtelet. Suomessa vain joukko putinisteja äärivasemmalla ja äärioikealla on Venäjän puolella. Kaikki muut Ukrainan puolella. Myös persut ja vasemmistoliitto puolueina. Kaikki vihreät. Kaikki kokoomuslaiset. Kaikki sossut. Kaikki kepulaiset, paitsi Väyrynen ja muut ikisuomettuneet.
Koko kansa ja johtajat varsin yksimielisesti.
Kumma, että täällä vaahtoavat nuo putinistit niin paljon! Ei mikään ihme, että moderaattorit aina poistavat, kun huomaavat.
Putin on Verinen teurastaja, murhaaja, terroristi, sotarikollinen, hyökkääjä tässä sodassa. Sitä ei kukaan järkevä ihminen Suomessa unohda keskusteluissa, vaikka johtajiemme täytyy olla diplomaattisia Trumpin suuntaan.
- Anonyymi
En ole tätä palstaa paljoa seuraillut, joten en oikein tiedä, millaisia kirjoituksia täältä on poistettu.
Viestien poistattaminen onnistuu vain ilmoittamalla ylläpidolle sääntöjenvastaisesta viestistä. Silloinkin on ylläpidosta kiinni, tulkitseeko se viestin sääntöjen vastaiseksi ja sen jälkeen siitä, päättääkö ylläpito poistaa viestin.
Kannattaa lukea palstan säännöt ja kirjoittaa niiden mukaisesti. Voi olla, että silloin ei niin paljoa ihmetytä se, jos omasta mielestään nerokaskin viesti poistetaan.
https://www.suomi24.fi/opastus/saannot- Anonyymi
Taas poistatettu viestejä ja nimenomaan santtusta koskessa viestiketjussa? Mikä noissa viesteissä oli asiatonta? Miksi häiriköit keskustelua poistattamalla viestejä kuin pahin totaliristi? Miksi et siedä dialogia tai yksinkertaisesti totuutta joka on oman subjektiivisen "totuuskäsityksesi" vastainen? Tämä on keskustelupalsta eikä mikään ahdasmielisten totaliristien propagandasaitti jossa sallitaan vain oma fanaattinen yksi totuus. Luulisi psykologiaa lukeneen ihmisen tuon verran käsittävän?!
Anonyymi kirjoitti:
Taas poistatettu viestejä ja nimenomaan santtusta koskessa viestiketjussa? Mikä noissa viesteissä oli asiatonta? Miksi häiriköit keskustelua poistattamalla viestejä kuin pahin totaliristi? Miksi et siedä dialogia tai yksinkertaisesti totuutta joka on oman subjektiivisen "totuuskäsityksesi" vastainen? Tämä on keskustelupalsta eikä mikään ahdasmielisten totaliristien propagandasaitti jossa sallitaan vain oma fanaattinen yksi totuus. Luulisi psykologiaa lukeneen ihmisen tuon verran käsittävän?!
En minä tiedä mikä oli väärin. Jos poistetaan, on joku syy. Älä kirjoita sellaisia.
- Anonyymi
santtunen2 kirjoitti:
En minä tiedä mikä oli väärin. Jos poistetaan, on joku syy. Älä kirjoita sellaisia.
Mitään ei poisteta mikäli joku ei sellaista vaadi. Lakkaa tuo tyhmän näytteleminen koska sinun ei tarvitse näytellä. Myös muita vierailijoita harmittaa ahdasmieliset ja väriä tunnustavat mielipiteesi jotka eivät näytä perustuvan mihinkään tietoon, vaan tunteseen jonka jaat jonkin auktoriteetin kanssa, mutta silti kukaan ei vaadi kirjoituksiasi poistettavaksi. Kunnioita siis sinäkin muiden mielipiteitä ja lopeta lapselliset leikkisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei poisteta mikäli joku ei sellaista vaadi. Lakkaa tuo tyhmän näytteleminen koska sinun ei tarvitse näytellä. Myös muita vierailijoita harmittaa ahdasmieliset ja väriä tunnustavat mielipiteesi jotka eivät näytä perustuvan mihinkään tietoon, vaan tunteseen jonka jaat jonkin auktoriteetin kanssa, mutta silti kukaan ei vaadi kirjoituksiasi poistettavaksi. Kunnioita siis sinäkin muiden mielipiteitä ja lopeta lapselliset leikkisi!
Joko tästäkin viestiketjusta on poistettu viestejä! Ota punanen, ota nopeasti yksi punainen ja muutama vihreä, ja nuku!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä sivustolla tekoäly poistaa kommentteja, eikä se vaadi ilmoitusta käyttäjiltä.
Jos ylläpito poistaa sääntöjen vastaisia viestejä ilmiannon perusteella, pitäisi kritiikin kohdistua sääntöjen vastaisten viestien kirjoittajaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä sivustolla tekoäly poistaa kommentteja, eikä se vaadi ilmoitusta käyttäjiltä.
Jos ylläpito poistaa sääntöjen vastaisia viestejä ilmiannon perusteella, pitäisi kritiikin kohdistua sääntöjen vastaisten viestien kirjoittajaan.Se on kumma miten se tekoäly poistaa kaikkien muiden kommentteja mutta santtusen komentit saa olla rauhassa? Onko tekoäly santtusen ystävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kumma miten se tekoäly poistaa kaikkien muiden kommentteja mutta santtusen komentit saa olla rauhassa? Onko tekoäly santtusen ystävä?
Minun kommenttejani ei ole poistettu tästä keskustelusta, mutta joistain muista keskusteluista on minunkin kommenttejani poistettu. Jos olen huomannut, että kommenttini on poistettu, olen laittanut siitä viestiä ylläpidolle ja ylläpito on palauttanut viestit, koska en eivät ole sääntöjen vastaisia.
Mistä päättelet, että kaikkien muiden kuin santtunen2:n viestejä poistetaan? Oletko ehkä kuvitelmiesi vanki?
Taidat ajatella, että tässä keskustelussa on vain 3 keskustelijaa, eli sinä, minä ja santtunen2. Anonyymi kirjoitti:
Se on kumma miten se tekoäly poistaa kaikkien muiden kommentteja mutta santtusen komentit saa olla rauhassa? Onko tekoäly santtusen ystävä?
Minun kirjoitukset poistetaan aina heti, jos on pilkkukin sääntöjen vastaista. Joka foorumissa. Olen selvästi erityistarkkailussa enkä mikään suosikki. Erityisesti ateistit, BBn kannattajat ja evolutionistit ja persut ja oikeistolaiset ja putinistit tarkkailevat milloin teen pienenkin virheen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779