Riikka Purra on kieltäytynyt menemään vapaaehtoisesti huumetestiin. Jokainen viesti jossa se on kerrottu on trollattu poistoon ja ei löydy enään Suomi24 sivustolta.
Miksi Perussuomalaiset trollaavat ne poistoon ? Onko syynä pelko käryämisestä?
Muistatteko kun Perussuomalainen kansanedustaja pidätettiin huumeiden takia.
12
113
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kuinka , onko super etsivä Halla-aho jo sen jutun , et ketkä eduskunnan tiloissa on käyttänyt huumeita. . hiljaista ollut asiassa .
- Anonyymi
Suhtaudun aina erittäin epäilevästi kaikkiin persuihin. Niistä ei koskaan tiedä.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ei ole pitäneet kuin yhden lupauksen. Vihaamme maahanmuuttajia. Mutta Petteri Orpo on sanonut ettei se käy, on Perussuomalaisten johto ollut hiljaa ja tuhonnut mamuja samaan tahtiin kuin ennenkin.
Valtiovarainministeri Riikka Purra ei luovu ministerin pestistä vaikka se tekee Perussuomalaisista pienpuolueen. Jopa Keskusta on kohta suurempi.
- Anonyymi
Suhtaudun aina erittäin epäilevästi kaikkiin demareihin. Niistä ei koskaan tiedä.
Marin vei ääneni ja lähti ulkomaille jauhoilemaan- Anonyymi
Marin sanoi o on sanonut ettei se käy, on iso kulli uudellavirralal
- Anonyymi
Tämähän käy sanoi demarit
https://yle.fi/a/74-20039782
Antti Lindtmanista levitetty verkkoon kiusallisia nuoruuden juhlintakuvia – "Vaikka kuvat ovat teinivuosilta, olen osin ylpeä"!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Kyllä sulla köyhä ressukka vassari on vaikea elämä...voi voi.
- Anonyymi
Eikä ole, kela maksaa kiitos
Sanna Marin
Minulla on mielen terveys katkolla
läl läl lää - Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole, kela maksaa kiitos
Sanna Marin
Minulla on mielen terveys katkolla
läl läl lääPersut koukkuaa kun Riikka Purra kieltäytyy edelleen menemästä vapaaehtoisesti huumetestiin.
- Anonyymi00019
Eduskunnassa kaikkien siellä töissä olevien pitäisi tehdä viikottain huumetesti ja jos jäät kiinni,niin 1 varoitus ja seuraavasta sitten pihalle
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398