a) vedätkö perseet
b) lakkaatko varpaankynnet
c) et kumpaakaan
Gallub: kuinka vietät Sannan nelikymppisiä?
28
168
Vastaukset
- Anonyymi
d) vedän UUTTAVIRTAA
ja sikana kukka käytän .- Anonyymi
d) opettelen kirjoittamaan gallup
- Anonyymi
Vietän Sannan nelikymppisiä nauramalla persujen ja koko oikeiston tyhmyydelle. Niin tosin teen kaikkina muinakin päivinä.
- Anonyymi
Nauran eteekin Natsi Lindtmanin kissa-lokki paskanjauhannalle, johon meni jo koko alkuaika hallitukselta. Itken että kyllä demari on TYHMÄ
- Anonyymi
Kyllä se räkänokastakin Mies tulee, mut ei tyhjännaurajasta😳
- Anonyymi
Kuka tuollaisia boomereita juhlii?
- Anonyymi
Boomeri ei ole ikä, vaan se, milloin on syntynyt. Etkö sä kalkkis edes sitä tajuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Boomeri ei ole ikä, vaan se, milloin on syntynyt. Etkö sä kalkkis edes sitä tajuu?
Siksihän se itse on böömeri, joka muita luuloo😂
- Anonyymi
D) vedän käteen ja juon kiljua. Olen persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normipäivä oikeistolaiselle
https://www.youtube.com/watch?v=0_GReeGv1z8Teksti edelliseeni:
Kuva leviää: Nuori Antti Lindtman mukana porukassa, jossa tehdään natsitervehdyksiä – näin Lindtman selittää
Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) painottaa, ettei hän ole itse tehnyt koskaan minkäänlaisia natsiviittauksia. ”Vaikka kuvat ovat nuoruusvuosilta, olen osin järin ylpeä niistä”, Lindtman kommentoi IS:lle.
- Anonyymi
D) vedän Uuttavirtaa ja juon koronaoluta. Olen demari.
- Anonyymi
D) vedän puut kumoon ja juon vieraiden miesten kanssa. Olen vihreä.
- Anonyymi
nauramalla TÄMÄN viestiketjun vajakkidemarille -ja koko viestien tyhmyydelle. Niin tosin teen kaikkina muinakin päivinä. >Yksidemari keksii vitsin ja masaspostitaa sitä pari kirjanta vaihtaen kaikkalle
- Anonyymi
Laitan kynttilän palamaan ja toivon hartaasti että Persut katoavat tästä maasta!
- Anonyymi
Viimeksi, kun Laitoin kynttilän palamaan ja, niin Marin lähti, erosi miehestään, puolueestaan - ja lähti maasta. Söin sitten 12 kynttilään kiitokseksi ja myös siksi ettei ollut muutä syötävää.
- Anonyymi
Gal Lube on sitten naisrasva.
Gallub 😹👍
- Anonyymi
Miks viettäsin jonkun ventiksen synttäreitä. Typerin idea ewer🙈
- Anonyymi
ö) En juhli mitenkään kun olen sammunut.
- Anonyymi
d) Maalaan nokikepin valkoiseksi ja lykkään uuniin tekeytymään.
t, työn antaja - Anonyymi
Naisvoiteluaineesta, joko taas
- Anonyymi
Kuka helvetin sanna. Onkos se joku ilotalon omistaja.
- Anonyymi
i) Vietän 22 centtisiä sen aikaa kun muukki.
- Anonyymi
Käyn vetäsemässä karaokessa aikuisen naisen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi813898Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099