Jos ei sitä nyt viimeistään tajua niin voi katsoa peiliin ja ihmetellä mikä minua vaivaa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011630606.html
BBC, n manipuolointi herätti meidät onneksi tähän todellisuuteen.
Älkää uskoko enää mitään negatiivista Trumpista.
14
141
Vastaukset
On Se positiivinen🐷🇺🇸
- Anonyymi
BBC joutui pyytämän Trumpilta anteeksi hänestä levittämiään valheita. Suomalainen valemediakin vielä joutuu vastuuseen.
- Anonyymi
Kuuluu sananvapauteen.
- Anonyymi
Suomalaisille on haukuttu Trumpia jo 5 vuotta, ei nämä muuta enään ymmärrä.
-60 Luvulla on tehty yliopistotutkimus jossa todettiin että kahden kuukauden toisto uutisissa saa 80% ihmisistä uskomaan mitä tahansa. Eikä minkäänlaiset todisteet sen jälkeen käännä näitten päätä.
Tämän on jokainen voinut todeta viime vuosien uutisoinnista: Korona, Ukraina, Trump, ihmisen aiheuttama ilmaston muutos jne. Asioissa ei ole kuin yksi mielipide, jos puhujalla on arvovaltaa ja puhuu agendaa vastaan, häntä ei sen jälkeen julkisuudessa näy, yleensä vielä urakin tuhotaan. - Anonyymi
Joo. Putinin kanssarikolliseltahan tuo vaikuttaa.
- Anonyymi
Puhutko Zelenskystä jota johtaa Ukrainan AZOV terroristit jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan sekä Venäjän naisia ja lapsia?
- Anonyymi
Kolme kaverusta. Putin, Trump ja Kim, melkoisia lapsia.
- Anonyymi
Kuvottavaa woke roskaa koko south park
- Anonyymi
Ihan varmastihan koko Suomen kansa nyt kääntyy Trumpinpalvojiksi kun puoliksi kirjoitustaidoton ja nimetön persu niin vaatii :D
- Anonyymi
Sika-Messias on johtotähtemme, aina ja iankaiken.
- Anonyymi
Trump pelkää Putinia. Trump on tuuliviiri, ollaan välillä Euroopan puolella ja kohta venäjän puolella. Eikö Trump muista notta ollaan Natossa. (Vuodesta 1949, 12 perustaja maata USA mukaan lukien) Natohan on perustettu Neuvostoliiton uhan takia.
- Anonyymi
Tuttava oli sairaslomalla, makasi ja katsoi telkkua.
Se sanoi ekana, että Trump on sosiopaatti ja Putin hyökkää Suomeen.
Pyysin sitä laittamaan TVn kiini. YLE banniin.
Se oli jotenkin vaipunut kamalaan tilaan. Saatanan media.- Anonyymi
Oletko nyt ihan varma että se kamalaan tilaan vaipunut et olekin sinä itse?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1191623Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361282- 771278
- 511069
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207827- 61812
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78762- 29734
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol141699Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65630