Porvarimediat paniikissa Natovastaisten huiman kannatuksen takia.
Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit on vasta 2027. Eli tämä sataa kaikki Natovastaisten laariin, kun kansalaiset tajusivat Naton olevan pelkästään SUURI KUSETUS.
Porvarimediat paniikissa- Naton kannatus on ROMAHTAMASSA.
8
154
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Loistoavaus veli hyvä ja aaah.., niin totta... 😊💕❤️
- Anonyymi00003
Todellisuudessa väite on silkkaa valetta!
Nato-kannatus on yhä laajaa Suomessa!
- Anonyymi00002
Antti nostaa reservin yläikärajan 150 vuoteen kaikilta pienituloisilta, helppoa.
- Anonyymi00005
Mjoooo. Eliniänodotus kasvaa kasvamistaan.
Eliniän kasvun odotus elää omaa elämäänsä?
Kerrotko missä tämä ”Natovastaisten huima kannatus” näkyy reaalimaailmassa (ja tämän palstan tekstit eivät sitä ole)?
Itselleni kun tämä ei missään ole vastaan tullut.- Anonyymi00006
Minun kulmakapakassani kaikki toivovat EU:n tuhoa ja Naton sikojen lähtevän maastamme.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minun kulmakapakassani kaikki toivovat EU:n tuhoa ja Naton sikojen lähtevän maastamme.
Siellä se kokoontuukin tämän maan päätöksiä tekevät ihmiset.
Kyseiseen kapakkaan nämä mielipiteet jäävätkin aina kun valomerkki tulee ja pitää taas raahautua siihen jonkun kodiksikin sanomaan, yhteiskunnan maksamaan vuokra-yksiöön jupisemaan ja katsomaan olisiko vahingossa yksi olut-tölkki jäänyt jaakaappiin vahingossa…
- Anonyymi00007
Naton kannatus kasvaa alaspäin kuin vasikan häntä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001119
- 50932
- 119893
- 145867
- 70677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40669Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187617- 33594
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47568- 68564
- 80540
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.87517- 39509
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4483- 45473
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64469- 42460
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456